Внутрішньо переміщеним особам про порядок емісії платіжних карток, які одночасно є пенсійними посвідченням
Починаючи з 01 липня 2016 р. виплата усіх видів соціальної допомоги та компенсацій внутрішньо переміщеним особам здійснюється через рахунки та мережу установ і пристроїв Публічного акціонерного товариства „Державний ощадний банк України”
Для ідентифікації одержувачів пенсій, які є внутрішньо переміщеними особами, та забезпечення виплати їм пенсій здійснюється емісія платіжних карток, які одночасно є пенсійним посвідченням, із зазначенням на них графічної та електронної інформації про власника та його електронного цифрового підпису.
Строк дії електронного пенсійного посвідчення як платіжної картки встановлюється до трьох років за умови проходження фізичної ідентифікації одержувача пенсії у відділеннях банку перші 2 рази кожні шість місяців, надалі – кожні 12 місяців.
Алгоритм дії внутрішньо переміщеної особи щодо виготовлення платіжної картки.
1.Звернутися до управління Пенсійного фонду України за місцем перебування на обліку.
2.Надати оригінали документів:
довідку тимчасово переміщеної особи (відповідно до постанови КМУ від 1 жовтня 2014 р. № 509);
паспорт;
довідку про присвоєння ідентифікаційного номера;
фотокартку 3х4 або 3х2,5;
3.Підтвердити згоду на обробку даних, зазначених в електронній заяві, відповідно до вимог нормативно-правових актів з питань відкриття, використання і закриття рахунків у національній та іноземних валютах.
Електронне пенсійне посвідчення видається пенсіонеру особисто у вказаному ним у заяві відділенні банку.
При зверненні одержувача пенсії до відділення банку – банк забезпечує його ідентифікацію, активує банківський платіжний додаток на електронному пенсійному посвідченні (шляхом введення ПІН-коду) та вводить ПІН-код до електронного цифрового підпису.
Разом з електронним пенсійним посвідченням видається інструкція про його використання.