Октябрь 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Сен    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Загальна інформація

Июнь 7th, 2011 Звіт про публічну інформацію Вывести на печать

Президент України впроваджує європейські стандарти відкритості і прозорості в роботі органів державної влади. Важливим кроком на цьому шляху стало підписання Главою держави Закону України „Про доступ до публічної інформації”. На виконання цього закону Президент України підписав Укази „Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації” та „Про першочергові заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації в допоміжних органах, створених Президентом України”. Ці Укази покликані забезпечити реалізацію конституційного права громадян вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію.

Згідно з законом, публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень

Запит від особи на отримання інформації складається у довільній формі. При цьому необхідно вказати:
1) ім’я та прізвище запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер телефону;
2) опис інформації, яку запитувач хотів би отримати. (Вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит)
3) підпис і дату.

Закон України від 13.01.2011 № 2939-VI “Про доступ до публічної інформації”

Закон України від 13.01.2011 № 2938-VI “Про внесення змін до Закону України “Про інформацію”

Указ Президента України від 05.05.2011 № 547/2011 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
МІСЬКОГО ГОЛОВИ

01.06.2011 № 315/І-р
Про організацію роботи щодо виконання
Закону України “Про доступ до
публічної інформації”

Згідно з п.20 ч.4 ст.42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Законом України “Про інформацію”, з метою забезпечення виконання Закону України “Про доступ до публічної інформації”:

1. Визначити загальний відділ апарату виконавчого комітету Павлоградської міської ради (Душеба) структурним підрозділом, що забезпечує доступ запитувачів до публічної інформації, відповідає за розгляд, опрацювання, облік, систематизацію запитів, що надходять до міського голови, а також надає консультації під час оформлення таких запитів.

2. Затвердити форму запиту на публічну інформацію (додаток 1).

3. Затвердити Порядок доступу до публічної інформації у виконавчому комітеті Павлоградської міської ради (додаток 2).

4. Зобов’язати заступників міського голови, начальників відділів, керівників структурних підрозділів міської ради:
4.1. Надавати загальному відділу проекти рішень виконкому, міської ради в електронному вигляді за 22 робочих дні до дати їх розгляду для оприлюднення.
4.2. Забезпечити надання своєчасних та якісних відповідей на запити про публічну інформацію в термін не більше 5 робочих днів з дня його реєстрації.

5. Спеціальним місцем для роботи запитувачів з документами, що містять публічну інформацію, їх копіями визначити каб.119 міськвиконкому.

6. Відділу з питань регіональної політики (Рєзніков), сектору інформаційно-комп’ютерного забезпечення (Юр’єв) організувати:
— своєчасне оприлюднення проектів рішень, що підлягають обговоренню, а також систематичне й оперативне оприлюднення та оновлення інформації;

— оприлюднення в офіційних друкованих виданнях, на веб-сайті, в інший прийнятий для громадян спосіб інформації, зазначеної у статті 15 Закону України “Про доступ до публічної інформації”.

7. Внести зміни до положень про відділи та управління виконавчого комітету міської ради, посадових інструкцій.

8. Внести доповнення до регламенту виконавчого комітету Павлоградської міської ради, нормативних актів з питань документообігу, у тому числі стосовно документів, що містять інформацію з обмеженим доступом, а також функціонування електронних баз даних.

9. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на керуючого справами виконкому Фарамазян В.М., контроль залишаю за собою.

Міський голова І.С.Метелиця

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
МІСЬКОГО ГОЛОВИ

23.01.2012 № 15-р
Про облік публічної інформації

Згідно з Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21.11.2011 року №1277 “Питання системи обліку публічної інформації”, розпорядження голови облдержадміністрації від 29.12.2011 року №р-958/0/3/-11 “Про виконання Закону України “Про доступ до публічної інформації” у Дніпропетровській області з метою визначення переліку документів, які перебувають у міськвиконкомі і можуть бути внесені до електронної бази даних:

1. Створити комісію та затвердити її склад згідно з додатком.

2. Комісії в термін до 27 січня 2012 року визначити перелік документів, що перебувають у міськвиконкомі і можуть бути віднесені до публічної інформації.

3. Призначити адміністратором системи обліку публічної інформації Лук”янову Тетяну Сергіївну, головного спеціаліста відділу з питань регіональної політики.

4. Відповідальність за своєчасне оприлюднення проектів рішень виконкому та рішень виконкому покласти на керівників структурних підрозділів міської ради та виконавчого комітету.

5. Координацію роботи щодо виконання даного розпорядження покласти на загальний відділ (Душеба) та відділ з питань регіональної політики (Рєзніков), контроль — на заступника міського голови — керуючого справами виконкому Рябову А.В.

Міський голова І.С.Метелиця

Додаток
до розпорядження міського голови
від 23.01.2012р. № 15-р

СКЛАД
комісії для визначення переліку документів, що перебувають
у міськвиконкомі і можуть бути віднесені до публічної інформації

Рябова
Аліса Вікторівна — заступник міського голови — керуючий справами виконкому

Душеба
Ніна Іванівна — начальник загального відділу

Макарова
Ольга Іллівна — начальник організаційно-кадрового відділу

Рєзніков
Олександр Борисович — начальник відділу з питань регіональної політики

Ялинний
Олег Іванович — начальник юридичного відділу

Заступник міського голови —
керуючий справами виконкому А.В.Рябова


Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
МІСЬКОГО ГОЛОВИ

08.01.2013 № 3 – р
Про внесення змін до розпорядження
міського голови від 23.01.2012 №15-р
«Про облік публічної інформації»

Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні“, постановою Кабінету Міністрів України від 21.11.2011р. №1277 «Питання системи обліку публічної інформації» у звʼязку з кадровими змінами:

1. Внести до розпорядження міського голови від 23.01.2012р. №15-р «Про облік публічної інформації» зміну:
пункт 3 викласти в такій редакції:

«3. Призначити адміністратором системи обліку публічної інформації Роменського Володимира Володимировича, головного спеціаліста відділу з питань регіональної політики».

2. Координацію роботи щодо виконання даного розпорядження покласти на загальний відділ (Душеба) та відділ з питань регіональної політики (Рєзніков), контроль – на заступника міського голови – керуючого справами виконкому Рябову А.В.

Міський голова І.С.Метелиця



























Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

краезнавство111

Останні надходження

  • Зміни бюджетних паспортів станом на 18.10.2017
  • Про підсумки виконання бюджету міста за 9 місяців 2017 року.
  • Про затвердження скоригованого фінансового плану КП «Павлоградтеплоенерго» на 2017 рік.
  • Виконання міського бюджету м. Павлоград за 9 місяців 2017 року.
  • Про внесення змін до рішення міської ради від 16 грудня 2016 року № 516-17/VІІ „Про міський бюджет на 2017 рік” (з урахуванням змін).
  • Відбулося засідання комісії з питань захисту прав дитини
  • Безкоштовні юридичні консультації для ВПО.
  • Відділ з економічних питань інформує щодо закупівель товарів, робіт і послуг, здійснених у системі електронних закупівель «PROZORRO».
  • Зміни бюджетних паспортів станом на 20.10.2017
  • Творчий вечір з Ольгою Свєщовою.
  • Інформація про проведені роботи у будинку по вул. Дніпровська
  • Безкоштовний семінар «Приватним підприємцям про тонкощі законодавства для успішного ведення бізнесу».
  • Зарахування до стажу роботи періоду догляду за дитиною у контексті пенсійної реформи.
  • Про затвердження скоригованого фінансового плану КП «Павлоградське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Павлоградської міської ради на 2017 рік.
  • Новини від 19.10.2017