Декабрь 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Корисна інформація

Загальна інформація

Июнь 7th, 2011 Звіт про публічну інформацію Вывести на печать

Президент України впроваджує європейські стандарти відкритості і прозорості в роботі органів державної влади. Важливим кроком на цьому шляху стало підписання Главою держави Закону України „Про доступ до публічної інформації”. На виконання цього закону Президент України підписав Укази „Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації” та „Про першочергові заходи щодо забезпечення доступу до публічної інформації в допоміжних органах, створених Президентом України”. Ці Укази покликані забезпечити реалізацію конституційного права громадян вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію.

Згідно з законом, публічною є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень

Запит від особи на отримання інформації складається у довільній формі. При цьому необхідно вказати:
1) ім’я та прізвище запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер телефону;
2) опис інформації, яку запитувач хотів би отримати. (Вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит)
3) підпис і дату.

Закон України від 13.01.2011 № 2939-VI “Про доступ до публічної інформації”

Закон України від 13.01.2011 № 2938-VI “Про внесення змін до Закону України “Про інформацію”

Указ Президента України від 05.05.2011 № 547/2011 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
МІСЬКОГО ГОЛОВИ

01.06.2011 № 315/І-р
Про організацію роботи щодо виконання
Закону України “Про доступ до
публічної інформації”

Згідно з п.20 ч.4 ст.42 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, Законом України “Про інформацію”, з метою забезпечення виконання Закону України “Про доступ до публічної інформації”:

1. Визначити загальний відділ апарату виконавчого комітету Павлоградської міської ради (Душеба) структурним підрозділом, що забезпечує доступ запитувачів до публічної інформації, відповідає за розгляд, опрацювання, облік, систематизацію запитів, що надходять до міського голови, а також надає консультації під час оформлення таких запитів.

2. Затвердити форму запиту на публічну інформацію (додаток 1).

3. Затвердити Порядок доступу до публічної інформації у виконавчому комітеті Павлоградської міської ради (додаток 2).

4. Зобов’язати заступників міського голови, начальників відділів, керівників структурних підрозділів міської ради:
4.1. Надавати загальному відділу проекти рішень виконкому, міської ради в електронному вигляді за 22 робочих дні до дати їх розгляду для оприлюднення.
4.2. Забезпечити надання своєчасних та якісних відповідей на запити про публічну інформацію в термін не більше 5 робочих днів з дня його реєстрації.

5. Спеціальним місцем для роботи запитувачів з документами, що містять публічну інформацію, їх копіями визначити каб.119 міськвиконкому.

6. Відділу з питань регіональної політики (Рєзніков), сектору інформаційно-комп’ютерного забезпечення (Юр’єв) організувати:
— своєчасне оприлюднення проектів рішень, що підлягають обговоренню, а також систематичне й оперативне оприлюднення та оновлення інформації;

— оприлюднення в офіційних друкованих виданнях, на веб-сайті, в інший прийнятий для громадян спосіб інформації, зазначеної у статті 15 Закону України “Про доступ до публічної інформації”.

7. Внести зміни до положень про відділи та управління виконавчого комітету міської ради, посадових інструкцій.

8. Внести доповнення до регламенту виконавчого комітету Павлоградської міської ради, нормативних актів з питань документообігу, у тому числі стосовно документів, що містять інформацію з обмеженим доступом, а також функціонування електронних баз даних.

9. Координацію роботи щодо виконання цього розпорядження покласти на керуючого справами виконкому Фарамазян В.М., контроль залишаю за собою.

Міський голова І.С.Метелиця

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
МІСЬКОГО ГОЛОВИ

23.01.2012 № 15-р
Про облік публічної інформації

Згідно з Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 21.11.2011 року №1277 “Питання системи обліку публічної інформації”, розпорядження голови облдержадміністрації від 29.12.2011 року №р-958/0/3/-11 “Про виконання Закону України “Про доступ до публічної інформації” у Дніпропетровській області з метою визначення переліку документів, які перебувають у міськвиконкомі і можуть бути внесені до електронної бази даних:

1. Створити комісію та затвердити її склад згідно з додатком.

2. Комісії в термін до 27 січня 2012 року визначити перелік документів, що перебувають у міськвиконкомі і можуть бути віднесені до публічної інформації.

3. Призначити адміністратором системи обліку публічної інформації Лук”янову Тетяну Сергіївну, головного спеціаліста відділу з питань регіональної політики.

4. Відповідальність за своєчасне оприлюднення проектів рішень виконкому та рішень виконкому покласти на керівників структурних підрозділів міської ради та виконавчого комітету.

5. Координацію роботи щодо виконання даного розпорядження покласти на загальний відділ (Душеба) та відділ з питань регіональної політики (Рєзніков), контроль — на заступника міського голови — керуючого справами виконкому Рябову А.В.

Міський голова І.С.Метелиця

Додаток
до розпорядження міського голови
від 23.01.2012р. № 15-р

СКЛАД
комісії для визначення переліку документів, що перебувають
у міськвиконкомі і можуть бути віднесені до публічної інформації

Рябова
Аліса Вікторівна — заступник міського голови — керуючий справами виконкому

Душеба
Ніна Іванівна — начальник загального відділу

Макарова
Ольга Іллівна — начальник організаційно-кадрового відділу

Рєзніков
Олександр Борисович — начальник відділу з питань регіональної політики

Ялинний
Олег Іванович — начальник юридичного відділу

Заступник міського голови —
керуючий справами виконкому А.В.Рябова


Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
МІСЬКОГО ГОЛОВИ

08.01.2013 № 3 – р
Про внесення змін до розпорядження
міського голови від 23.01.2012 №15-р
«Про облік публічної інформації»

Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні“, постановою Кабінету Міністрів України від 21.11.2011р. №1277 «Питання системи обліку публічної інформації» у звʼязку з кадровими змінами:

1. Внести до розпорядження міського голови від 23.01.2012р. №15-р «Про облік публічної інформації» зміну:
пункт 3 викласти в такій редакції:

«3. Призначити адміністратором системи обліку публічної інформації Роменського Володимира Володимировича, головного спеціаліста відділу з питань регіональної політики».

2. Координацію роботи щодо виконання даного розпорядження покласти на загальний відділ (Душеба) та відділ з питань регіональної політики (Рєзніков), контроль – на заступника міського голови – керуючого справами виконкому Рябову А.В.

Міський голова І.С.Метелиця

трансляції з web камер






















Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

100 міст, більше 130 презентацій і 65 днів у дорозі, — такі показники найбільшого на сьогодні туру на підтримку книги в Україні. Письменник Max Kidruk цієї осені презентуватиме новий роман «Не озирайся і мовчи» у обласних центрах та невеличких містах нашої країни.

ПРО НОВИЙ РОМАН:

«Не озирайся і мовчи» — це позажанрова історія з елементами трилера та соціальної драми. Окрім містичної складової, автор піднімає проблеми спілкування і взаєморозуміння батьків та дітей, травлі у школі та бажання втечі від реальності, притаманного підліткам.

Уявіть, що на Землі існує місце, яке ніби застигло в часі. Місце, здатне сховати будь-кого, хто прагне втекти від реальності. Уявіть, що для того, аби туди потрапити, достатньо не озиратися й мовчати. Є лише одна проблема: в такому місці часом з’являються речі, страшніші за те, від чого ховаєшся, — йдеться в анотації.

Макс Кідрук зазначає, що частково «НОІМ» — це роман не про паралельні світи, але про усвідомлення нами часу. «Там, де непідготовлений читач бачить містику, я опираюсь на реальні наукові теорії», — уточнює автор.

БУКТРЕЙЛЕР: https://youtu.be/WkWTxYPOcs8

ПРО ТУР:

«Якщо чесно, то «божевілля» — це перше слово, що зринає в голові, коли думаю про тур. І річ навіть не в тім, що нічого подібного ніхто в сучукрліт іще не робив. #100містНОІМ — це Еверест для мене та моєї команди. Водночас я хочу, щоб ви розуміли: туру не було б, якби не книга. Саме ЦЯ книга. Я б нізащо не наважився на таку масштабну кампанію, якби не був на 100 % упевнений у своїй історії», — говорить Макс Кідрук.

Повний розклад туру: тут goo.gl/kQZyB5

Офіційний хештег туру: #100містНОІМ
Організатор туру: Мистецьке об’єднання «стендаЛь»
Партнери: «Країна», «Газета по-українськи», «Gazeta.ua»

Останні надходження

  • Павлоградці вшанували ліквдаторів аварії на Чорнобильській АЕС
  • ДО УВАГИ РОЗПОРЯДНИКІВ ТА ОДЕРЖУВАЧІВ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ
  • Вітаємо «Юність» з престижною перемогою!
  • ПОВІДОМЛЕННЯ
  • ПОВІДОМЛЕННЯ
  • Про забезпечення належного порядку в місті у святкові та вихідні дні 23 – 25, 30 – 31 грудня 2017 року, 01, 06 – 08 січня 2018 року
  • Шановні павлоградці!
  • Новини від 13.12.2017
  • Виставка-ярмарок «Кольорові візерунки-7».
  • Перемоги учнів ДМШ №3 в Х відкритому Міжнародному фестивалі-конкурсі музики та академічного вокалу «Золота ліра».
  • Наші гості: ”Музей — Супер!”.
  • Про затвердження скоригованого фінансового плану КП «Павлоградське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства» Павлоградської міської ради на 2017 рік
  • Новини від 12.12.2017
  • Про визначення закладу на який покладаються функції з організації надання послуги патронату на дитиною
  • Оновлене рентгенологічне відділення