Проєкт бюджету Павлоградської міської територіальної громади
на 2023 рік
В проєкті рішення міської ради «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2023 рік» враховані пропозиції головних розпорядників бюджетних коштів, зауваження постійних депутатських комісій.
Слайд 1
Складання проєкту бюджету Павлоградської міської територіальної громади (далі – проєкт бюджету ПМТГ) на 2023 рік здійснювалось з дотриманням вимог Бюджетного та Податкового кодексів України з урахуванням прийнятих законодавчих змін.
При прогнозуванні дохідної частини місцевих бюджетів на 2023 рік було враховано:
— статистичні показники, які використовуються при розрахунку
прогнозних надходжень податків та зборів, зокрема за 2021 рік, очікувані
макропоказники Мінекономіки на 2022 рік та прогнозні на 2023 рік;
— фактичне виконання дохідної частини бюджету за результатами 2019 — 2021 років та 10 місяців 2022 року;
— продовження на 2023 рік дії тимчасової норми щодо підвищеного
(+ 4%) нормативу зарахування податку на доходи фізичних осіб до
бюджетів територіальних громад;
— періоди дії воєнного стану та ліквідації наслідків збройної агресії російської федерації проти України;
— спрямування 13,34 відсотка акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального до загального фонду бюджетів територіальних громад;
— незастосування у 2023 році до ставок оподаткування, визначених в абсолютних значеннях, екологічного податку та рентної плати індексів споживчих цін, індексів цін виробників промислової продукції;
— прожитковий мінімум для працездатних осіб — 2684 грн, мінімальна заробітна плата — 6700 грн;
— горизонтальне вирівнювання податкоспроможності міського бюджету на 2023 рік відповідно до вимог статей 98-100 та пункту 242 розділу VI “Прикінцеві та перехідні положення» Бюджетного кодексу України;
— не включення до проекту бюджету освітньої субвенції та субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами, які передбачені в державному бюджеті на 2023 рік, на даний час не розподілені між бюджетами територіальних громад. Кабінет Міністрів України здійснить розподіл освітньої субвенції та субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами між місцевими бюджетами на основі верифікованих Міністерством освіти та науки України даних про кількість учнів. Після розподілу Кабінетом Міністрів України даних субвенцій територіальним громадам будуть внесені зміни до проекту бюджету територіальної громади на 2023 рік.
Слайд 2
Прогнозний обсяг доходів бюджету ПМТГ на 2023 рік становить 841,4 млн грн, в тому числі доходи загального фонду — 453,1 млн грн, спеціального фонду — 41,1 млн грн, офіційні трансферти — 47,2 млн грн.
В структурі дохідної частини бюджету міста доходи загального фонду займають 89,5%, офіційні трансферти — 5,6% та доходи спеціального фонду — 4,9%.
Доходи бюджету ПМТГ в проєкті бюджету на 2023 рік проти очікуваних надходжень 2022 року зменшені на 193,9 млн грн або 18,7% в зв’язку з недоведенням на 2023 рік обсягу освітніх субвенцій та впливом військової агресії російської федерації на стан економіки та надходжень до бюджету.
Слайд 3
Доходи загального фонду (без офіційних трансфертів) плануються із зменшенням проти очікуваних показників 2022 року на 15,7 млн грн або на 2 % у сумі 753,1 млн грн.
В загальній сумі власних доходів надходження податку на доходи фізичних осіб прогнозуються у сумі 466 млн грн або 61,9%, місцевих податків і зборів – 191,4 млн грн або 25,4%, акцизного податку – 81 млн грн або 10,8%, інших доходів – 14,7 млн грн або 1,9%.
Слайд 4
Основним джерелом надходжень загального фонду є податок на доходи фізичних осіб, що становить 62% від загального обсягу власних надходжень загального фонду на 2023 рік. Зарахування податку на доходи фізичних осіб до міського бюджету здійснюється у розмірі 64 відсотків від нарахованої суми.
Прогнозні показники надходжень податку на доходи фізичних осіб на 2023 рік розраховано з урахуванням прогнозного обсягу фонду оплати праці підприємств та установ міста, рівня середньої заробітної плати, а також бази та діючих ставок оподаткування доходів фізичних осіб.
Прогнозні надходження даного податку обраховані в сумі 466 мнл грн, що становить 89,9% до очікуваного показника 2022 року. Факторами впливу на спад надходжень податку на доходи фізичних осіб у 2023 році є скорочення штатної чисельності бюджетних установ та підприємств міста, можливим запровадженням простою на підприємствах та організаціях міста, роботи установ в режимі неповної робочої неділі тощо в зв’язку з запровадженням воєнного стану та енергетичною кризою в країні.
Слайд 5
Відповідно до Податкового кодексу України до місцевих податків і зборів належать: єдиний податок, податок на майно (податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки; плата за землю; транспортний податок), збір за місця для паркування транспортних засобів та туристичний збір. Надходження по ним визначені у загальній сумі 191,4 млн грн.
Відповідно до норм Бюджетного кодексу України надходження з земельного податку та орендної плати за землю в повному обсязі зараховуються до бюджету ПМТГ.
Розрахунок прогнозної суми плати за землю на 2023 рік проведено у розрізі юридичних та фізичних осіб за видами земельного податку та орендної плати за земельні ділянки з урахуванням індексації нормативної грошової оцінки земель несільськогосподарського призначення. При розрахунку враховано дію пільг зі сплати земельного податку, наданих міською радою бюджетним установам і організаціям, що фінансуються з бюджетів усіх рівнів, активізацію роботи з проведення інвентаризації земельних ділянок, погашення землекористувачами податкового боргу.
Прогнозний показник плати за землю на 2023 рік визначений у сумі 92,7 млн грн, порівняно із очікуваним показником 2022 року збільшується на 12 млн грн або на 15%.
Розрахунок прогнозної суми податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, на 2023 рік проведено відповідно до вимог статті 266 Податкового кодексу України, рішень міської ради від 19.06.2018 року № 1231-37/VIІ «Про встановлення ставок та пільг зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки» та від 17.09.2019 року № 1829-54/ VIІ «Про встановлення пільг зі сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки», бази оподаткування.
При розрахунку зазначеного податку по юридичним особам врахована сплата у І кварталі 2023 року платежів за IV квартал 2022 року, а по інших кварталах надходження збільшені на 3,1% у зв’язку із зростанням розміру мінімальної заробітної плати (ставки податку встановлені у відсотках до її розміру).
Фізичними особами податок на нерухоме майно у 2023 році буде сплачуватися за ставками, що діють у 2022 році, та розміру мінімальної заробітної плати станом на 01.01.2022 року. Надходження даного податку зростуть на 8,3%.
В цілому податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, у 2023 році прогнозується у сумі 14,5 млн грн, що на 5,1% або на 0,7 млн грн більше очікуваних надходжень 2022 року.
Прогнозна сума єдиного податку на 2023 рік становить 83,6 млн грн, і збільшується порівняно із очікуваним показником 2022 року на 6,2 млн грн або на 8%. На збільшення надходжень єдиного податку у 2022 році має вплив зростання прожиткового мінімуму для працездатних осіб на 8,2% (для платників І групи), мінімальної заробітної плати на 3,1% (для платників ІІ групи) та індексу споживчих цін (для платників ІІІ групи).
Надходження збору за місця паркування транспортних засобів прогнозуються у сумі 224,3 тис. грн виходячи з площ земельних ділянок, відведених для розміщення майданчиків для платного паркування транспортних засобів, ставок збору у відсотках до розміру мінімальної заробітної плати станом на 01.01.2023 року.
Туристичний збір обраховано в сумі 237 тис. грн на підставі ставок збору, визначених рішенням міської ради від 12.02.2019 року № 1524-47/VII «Про затвердження Положення про туристичний збір на території м. Павлоград», та розміру мінімальної заробітної плати на 01.01.2023 року.
Транспортний податок обраховано у сумі 50 тис. грн. Згідно з Податковим кодексом України транспортним податком оподатковуються легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня податкового року (на 01.01.2023 року – 2 512 500 грн (6700 грн х 375)). Ставка податку залишається без змін — 25 тис. грн на рік. Перелік автомобілів, які підлягають оподаткуванню транспортним податком у 2023 році, розміщується на сайті Мінекономрозвитку. За даними ГУ ДПС у Дніпропетровській області станом на 01.10.2022 року по місту рахується 2 автомобілі, які підлягають оподаткуванню.
Слайд 6
Показник прогнозних надходжень акцизного податку на 2023 рік становить 81 млн. грн.
Прогнозні показники акцизного податку з пального на 2023 рік визначені виходячи з динаміки надходжень за минулі роки та індексу споживчих цін у 2023 році в обсязі 12,6 млн грн, в тому числі акцизного податку з виробленого в Україні пального – 0,6 млн грн, акцизного податку з ввезеного на митну територію України пального – 12 млн грн. Порівняно з очікуваними надходженнями 2022 року прогнозні показники акцизного податку з виробленого в Україні та ввезеного на митну територію України пального збільшуються на 5,5 млн грн або в 1,8 рази у зв’язку з внесенням у 2022 році змін до Податкового кодексу України щодо встановлення з 17.03.2022 року до 30.09.2022 року на території України нульової ставки акцизного податку на бензин та інші нафтопродукти.
Прогнозні надходження акцизного податку з реалізації суб’єктами
господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів визначені по діючому законодавству, що передбачає зарахування надходжень з алкогольних напоїв та тютюнових виробів до бюджетів місцевого самоврядування. Прогнозний обсяг надходжень до бюджету ПМГТ на 2023 рік складає 68,4 млн грн і порівняно із очікуваним показником на 2022 рік збільшуються на 13,6 млн грн або на 24,8%.
Прогнозний показник податку на прибуток підприємств, що належать до комунальної власності, визначено з урахуванням законодавчо встановлених ставок оподаткування, термінів нарахування та сплати податку, на підставі фактично задекларованої суми податку на прибуток за останній звітний рік та становить 1,3 млн грн.
Розрахунок рентної плати за видобування корисних копалин загальнодержавного значення на 2023 рік здійснено з урахуванням динаміки надходжень за попередні роки. Прогнозний показник по даному джерелу на 2023 рік становить 10,5 тис. грн, порівняно із очікуваним показником на 2022 рік збільшується на 0,5 тис. грн.
Враховуючи динаміку фактичних надходжень протягом минулих та поточного років надходження адміністративних штрафів, що накладаються виконавчими органами міської ради, прогнозуються в сумі 50 тис. грн, штрафів та штрафних санкцій за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів – 120 тис. грн, гарантійного та реєстраційного внесків, що визначені Законом України «Про оренду державного та комунального майна», які підлягають перерахуванню оператором електронного майданчика до відповідного бюджету — 25 тис. грн.
По платі за надання інших адміністративних послуг прогнозні надходження складуть 9 млн грн, порівняно із очікуваним показником 2022 оку збільшаться на 1,1% або на 0,1 млн грн у зв’язку зі збільшенням вартості адміністративних послуг на 8,2% (виходячи з розміру прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб) та обсягів наданих адміністративних послуг.
Надходження адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців та адміністративного збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень прогнозуються в сумі 248,7 тис. грн та 180 тис. грн відповідно.
Надходження коштів від оренди комунального майна на 2023 рік прогнозуються в сумі 900 тис. грн, які розраховані відповідно до даних управління комунального господарства та будівництва міської ради та рішення міської ради від 29.12.2012р. № 408-18/УІ «Про затвердження Методики розрахунку та пропорції розподілу плати за оренду комунального майна, яке є власністю територіальної громади м. Павлоград». Передача в оренду комунального майна здійснюється виключно через аукціони, що проводяться в електронній формі.
Прогнозні показники державного мита на 2023 рік розраховані з урахуванням індексу споживчих цін на 2023 рік в обсязі 800 тис. грн, що на 6,7% або на 50 тис. грн більше очікуваних надходжень 2022 року.
Інші надходження (код бюджетної класифікації 24060300) обраховані у сумі 2000 тис.грн. При розрахунку враховані надходження сум боргу на користь держави за рішеннями суду та дані відділу містобудування та архітектури і відділу з питань розвитку підприємництва та залучення інвестицій міської ради щодо зарахування коштів пайової участі в утримані об’єктів благоустрою згідно рішень міської ради.
Горизонтальне вирівнювання податкоспроможності міського бюджету на 2023 рік здійснено з урахуванням положень статей 98, 99 Бюджетного кодексу України. Розрахунок здійснено з урахуванням таких параметрів: чисельності наявного населення станом на 01.01.2022 року та очікуваних надходжень податку на доходи фізичних осіб до міського бюджету у 2022 році.
З урахуванням зазначених параметрів середній рівень надходжень податку на доходи фізичних осіб на 1 жителя по місту Павлоград за 2022 рік складає 4917,92 грн. Базова дотація на 2023 рік передбачається для бюджетів територіальних громад, які мають середній рівень надходжень податку на доходи фізичних осіб на 1 жителя у сумі менше ніж 4539,69 грн. Тому у 2023 році на відміну від 2022 року у складі доходів загального фонду бюджету Павлоградської міської територіальної громади базова дотація з державного бюджету відсутня.
У складі доходів загального фонду бюджету Павлоградської міської територіальної громади врахована дотація з державного бюджету на компенсацію втрат доходів міського бюджету внаслідок наданих державою пільг зі сплати земельного податку суб’єктам космічної діяльності та літакобудування у сумі 47 231 тис. грн.
У зв’язку із суттєвою вимушеною міграцією учнів цього року та
неможливістю здійснити достовірний прогноз кількості учнів у необхідних для освітньої субвенції, субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами розрізах для всіх місцевих бюджетів розподіл зазначених міжбюджетних трансфертів у розрізі місцевих бюджетів не здійснено.
Задля збору якісних даних щодо місця здобуття освіти учнями й
унеможливлення дублювання учнів у закладах освіти, в яких вони навчалися до та після 24 лютого, Міністерство освіти і науки України прийняло рішення
вперше збирати персональні дані учнів. Наказом Міністерства освіти і науки
України від 06.09.2022 № 795 «Про збір відомчої адміністративної звітності
дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти у 2022/2023 н. р.». На
сьогодні відбувається верифікація зібраних даних.
Враховуючи зазначене, Кабінет Міністрів України здійснить розподіл
освітньої субвенції, субвенції на надання державної підтримки особам з особливими освітніми потребами між місцевими бюджетами на основі верифікованих Міністерством освіти та науки України даних про кількість учнів.
Слайд 7
Обсяг дохідної частини спеціального фонду бюджету ПМТГ на 2023 рік визначений на підставі розрахунків відповідних відділів, управлінь міської ради, ГУ ДПС у Дніпропетровській області, в сумі 41,1 млн грн, у тому числі бюджету розвитку – 150 тис. грн.
Власні надходження бюджетних установ, які утримуються за рахунок міського бюджету, визначені на підставі розрахунків головних розпорядників бюджетних коштів міського бюджету в сумі 38,1 млн грн, в тому числі плата за послуги, що надаються бюджетними установами – 37,9 млн грн, плата за оренду майна бюджетних установ – 0,2 млн грн. Обсяг власних надходжень бюджетних установ у 2023 році проти очікуваних надходжень 2022 року збільшується на 25,6 млн грн або в 3 рази за рахунок збільшення обсягів платних послуг, підвищення цін та тарифів на послуги (в 2022 році після запровадження воєнного стану в Україні платні послуги не надавались у зв’язку з роботою установ в режим простою, дистанційного навчання).
Відповідно до Бюджетного кодексу України норматив зарахування екологічного податку до міського бюджету складає 25%. За розрахунками ГУ ДПС у Дніпропетровській області прогнозні надходження екологічного податку на 2023 рік визначені у сумі 766 тис. грн.
Грошові стягнення за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища, прогнозуються на рівні очікуваних надходжень 2022 року у сумі 10 тис. грн.
Відповідно до статті 71 Бюджетного кодексу України та розрахунків відповідних відділів міської ради власні надходження до бюджету розвитку визначені в сумі 150 тис. грн, в тому числі: надходження від відчуження майна, яке знаходиться в комунальній власності міста – 100 тис. грн, надходження від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення – 50 тис. грн.
Надходження до цільового фонду міської ради прогнозуються в сумі 2 млн грн на підставі розрахунку управління комунального господарства та будівництва міської ради по платі за тимчасове користування місцями розташування рекламоносіїв.
Слайд 8
В 2023 році планується утримання 67 бюджетних установ зі штатною чисельністю 3255,25 штатних одиниць, з них по галузям: державного управління – 10 установ зі штатною чисельністю 240,5 одиниць, освіти – 46 установи зі штатною чисельністю 2608,5 одиниць, соціального захисту – 4 установи зі штатною чисельністю 109,25 одиниці, культури – 4 установи зі штатною чисельністю 176 одиниць, фізкультури і спорту – 2 установи зі штатною чисельністю 112 одиниць. Кількість бюджетних установ змінилась на 2 одиниці, штатна чисельність – 303,5 одиниць (ліквідація з 01.09.2022 року Міжшкільного навчально-виробничого комбінату, приєднання з 01.09.2022 року ПНЗ «Центр творчості дітей та юнацтва», ліквідація ДДЗ № 23).
Слайд 9
В прямій залежності від дохідної частини бюджету перебуває його видаткова частина.
При розподілі видатків між бюджетними програмами та розпорядниками коштів бюджету ПМТГ на 2023 рік враховано, в першу чергу необхідність забезпечення в повному обсязі бюджетними призначеннями соціально-захищених видатків, а також обґрунтування розпорядників бюджетних коштів до бюджетних запитів.
З урахуванням зазначеного, проєкт видаткової частини бюджету ПМТГ на 2023 рік обрахований в сумі 841,4 млн. грн.
В порівнянні з 2022 роком видатки зменшились на 147 млн.грн. в зв’язку з тим, що в бюджеті не передбачено субвенції на освіту з державного бюджету і субвенцію на пільгове медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, з обласного бюджету, та замороженням соціальних стандартів на рівні 2022 року.
Слайд 10
Видатки загального фонду прогнозуються в сумі 730,1 млн. грн, що становить 86,8% загального обсягу видатків.
Видатки спеціального фонду прогнозуються в сумі 111,3 млн. грн, що становить 13,2 % загального обсягу видатків бюджету ПМТГ.
В структурі видатків бюджету ПМТГ на 2023 рік видатки бюджету розвитку складають 8,4% (70,3 млн.грн), видатки за рахунок отриманої плати за послуги, що надаються бюджетними установами – 4,5% (38,2 млн.грн.), цільового фонду, утвореного міською радою – 0,2%, або 2 млн.грн, фонду охорони навколишнього природного середовища – 0,1 %, або 0,8 млн.грн.
В проєкті бюджету ПМТГ планується створення резервного фонду в сумі 34 млн.грн, оборотного залишку коштів – 3 млн.грн.
Надходження та витрати бюджету міста збалансовані.
Профіцит бюджету ПМТГ на 2023 рік складає: за загальним фондом – 70,2 млн. грн. (передача коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду)). Дефіцит бюджету ПМТГ на 2023 рік складає: за спеціальним фондом – 70,2 млн. грн. (передача коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду)).
Слайд 11
В розрізі функціональної класифікації в структурі видатків проєкту бюджету Павлоградської міської територіальної громади на 2023 рік передбачені видатки на: освіту – 313,2 млн грн ( 42,9%), ЖКГ – 107,9 млн грн (14,8%), органи управління – 84,6 млн. грн (11,6%), охорону здоров’я – 47,5 млн. грн (6,5%), культуру – 28,4 млн. грн (3,9%), соціальний захист населення – 46 млн грн (6,3 %), фізичну культуру і спорт – 21,3 млн грн (2,9 %), інші видатки – 34,2 млн. грн (11,1%).
В цілому в бюджеті міста на утримання установ соціально-культурної сфери, органів управління прогнозуються видатки в сумі 595,4 млн грн або 70,8%, інші видатки – 246 млн грн або 29,2 %, з них бюджет розвитку – 70,3 млн.грн. (8,4%).
Слайд 12
Бюджет міста у 2023 році зберігає соціальну спрямованість, структура видатків загального фонду характеризується значною питомою вагою фінансових ресурсів, спрямованих на захищені статті, які складають 62,6% (457,2 млн. грн), з них на заробітну плату з нарахуваннями – 42,6% (311,3 млн. грн), оплату енергоносіїв – 10,6% (77,2 млн. грн.), трансферти населенню – 3% (22 млн. грн), продукти харчування – 6,3% (46,1 млн. грн.), медикаменти – 0,1% (0,6 млн. грн.), інші видатки – 22,3% (272,9 млн. грн.).
Слайд 13
В цілому видатки на заробітну плату з нарахуваннями бюджетних установ, що фінансуються з бюджету ПМТГ в проєкті 2023 року зменшені у порівнянні з минулим роком на 12,8 млн грн (3,9%), у тому числі по установам освіти на 21,4 млн грн (10,3%) в зв’язку з тим, що в видатках не враховано Освітню субвенцію з державного бюджету на 2023 рік. Обсяг Освітньої субвенції буде надано додатково після її розподілу КМУ; культури – 0,1 млн грн (0,5%), фізичної культури і спорту – залишилися без змін, а збільшені видатки соціального захисту населення – 1,4 млн грн (10%), органам управління – 7,3 млн грн (10,8%).
Законом Украни «Про Державний бюджет України на 2023 рік» в 2023 році не передбачається збільшення розмірів соціальних стандартів (мінімальної заробітної плати, прожиткового мінімуму, тарифних розрядів працівників бюджетних установ). Крім того в 2023 році призупинено дію Закону України «Про індексацію грошових доходів населення».
Слайд 14
В проєкті бюджету ПМТГ по галузі «Освіта» прогнозуються видатки в сумі 317,3 млн грн, в тому числі видатки розвитку 4,1 млн грн. Відповідно до міської цільової програми «Розвиток освіти в місті Павлограді на 2021-2023 роки» передбачено реалізацію таких заходів:
— на організацію харчування дітей ЗШ та ДНЗ – 32,1 млн грн;
— компенсацію на придбання шкільної та спортивної форми дітям-сиротам — 0,6 млн грн;
— організацію безкоштовного підвезення учнів до навчальних закладів — 3 млн грн;
— стимулювання керівних та педагогічних працівників – 1,1 млн грн;
— організацію та оздоровлення відпочинку дітей, які потребують соціальної підтримки – 1,5 млн грн;
— заходи по запобіганню коронавірусної інфекції – 0,3 млн грн;
— придбання новорічних подарунків дітям-сиротам – 0,1 млн грн;
— відзначення переможців обласних та всеукраїнських олімпіад, конкурсів, змагань; придбання нагрудних знаків та медалей – 0,2 млн грн;
— військово-патріотичне виховання учнів – 0,1млн грн;
— капітальні видатків на поліпшення матеріально-технічної бази установ та закладів освіти – 0,8 млн грн.
Крім того, на виконання заходів міської цільової програми «Захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру в м.Павлоград на 2021-2023 роки» в 2023 році на фінансування протипожежних заходів в закладах освіти прогнозуються видатки в сумі 5,9 млн грн, в тому числі на: придбання засобів пожежогасіння та захисту органів дихання – 0,2 млн грн, здійснення контуру заземлення, прочистку та обслуговування димових та вентиляційних каналів, перезарядки вогнегасників, повірка діелектричних рукавиць, технічне обслуговування систем протипожежного захисту – 1,5 млн грн, облаштування евакуаційного виходу та установка протипожежних дверей в електрощитових – 0,2 млн грн. та капітальний ремонт з відновлення системи протипожежного захисту, системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, системи блискавкозахисту ДНЗ № 28,30,47,61 – 4 млн грн.
Слайд 15
На охорону здоров’я в проєкті бюджету ПМТГ на 2023 рік плануються витрати в сумі 56,3 млн грн.
На виконання заходів міської цільової програми «Здоров»я павлоградців» в 2023 році із загальної суми видатків на охорону здоров’я буде спрямовано на: оплату енергоносіїв – 31,4 млн грн, заробітну плату з нарахуваннями понад обсяги НСЗУ– 7,3 млн грн, відшкодування лікарських засобів по пільговим рецептам для лікування онкохворих, ДЦП, інвалідів – 3,5 млн.грн, покращення матеріально-технічної бази медичних закладів – 11,7 млн грн, тощо.
З бюджету розвитку планується направити 9,5 млн грн.
Слайд 16
У проєкті бюджету ПМТГ на 2023 рік видатки на виконання програм соціального захисту населення по загальному фонду обраховані в сумі 46 млн грн, що на 11,5 млн грн більше минулого року.
На утримання територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) зі штатною чисельністю 69,75 штатних одиниць, в проєкті міського бюджету на 2023 рік пропонуються видатки в сумі 10,6 млн.грн.
За бюджетною програмою «Утримання та забезпечення діяльності центрів соціальних служб» передбачені видатки в сумі 1,4 млн грн, в тому числі на оплату праці 6,25 штатних одиниць та залучених фахівців на проведення заходів – 1,1 млн грн.
За бюджетною програмою «Утримання закладів, що надають соціальні послуги дітям, які опинились у складних життєвих обставинах, підтримка функціонування дитячих будинків сімейного типу та прийомних сімей» на 2023 рік прогнозуються видатки в сумі 8,7 млн грн. За рахунок цих видатків передбачено утримання Центру надання соціальної підтримки дітей «Моя родина» зі штатною чисельністю 28 штатних одиниць. Центр розрахований на 30 дітей віком від 6 до 18 років цілодобового перебування.
На утримання КЗ «Центр надання соціально-психологічних послуг» пропонуються видатки в сумі 1 млн. грн, в тому числі на оплату праці 5,25 штатних одиниць та залучених фахівців на проведення заходів – 0,8 млн грн.
На виконання заходів міської цільової програми „Реалізація державної політики у сфері сім’ї, молоді та спорту м. Павлоград на 2022-2024 роки” у галузі соціального захисту населення передбачається 1,4 млн грн, з них на:
— літнє працевлаштування дітей – 0,5 млн грн;
— нагородження активних учасників літнього працевлаштування подарунками – 0,1 млн грн;
— нагородження найкращих учнів та студентів міста премією міського голови – 0,4 млн.грн;
— заходи з питань сім’ї, молоді – 0,3 млн грн;
— зміцнення матеріально технічної бази спортивних споруд (ФСК ім..В.М.Шкуренко) – 0,1 млн грн.
На виконання заходів міської цільової програми «Соціальний захист окремих категорій населення на 2022-2024 роки» у проєкті бюджету ПМТГ на 2023 рік пропонуються видатки в сумі 22,2 млн грн, з них на:
— надання інших пільг ветеранам війни відповідно до законодавства (пільговий проїзд, санаторно-курортні путівки) – 8,7 млн грн;
— надання матеріальної допомоги громадянам міста (на лікування, поховання, учасникам АТО, внутрішньо переміщеним громадянам, тощо)- 10,3 млн грн;
— надання грошової компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги – 2,6 млн грн;
— надання фінансової підтримки громадським організаціям ветеранів та осіб з інвалідністю – 0,2 млн грн;
— придбання продовольчих наборів для ветеранів війни, осіб з інвалідністю – 0,4 млн грн.
Видатки на оздоровлення дітей в літній період прогнозуються в сумі 1,5 млн грн.
Слайд 17
Обсяг видатків загального фонду бюджету ПМТГ на утримання 2-х установ фізичної культури та спорту (ПНЗ «Дитячо-юнацька спортивна школа», КБУ «Фізкультурно-спортивний комплекс ім. В.М Шкуренко») та проведення спортивних заходів визначений в сумі 21,3 млн грн, в тому числі на оплату праці 117,5 штатних одиниць працівників – 15,2 млн грн.
В рамках програми „Реалізація державної політики у сфері сім’ї, молоді та спорту м. Павлоград на 2022-2024 роки” передбачено видатки на реалізацію таких спортивних заходів:
— проведення навчально-тренувальних зборів і змагань – 0,2 млн грн;
— нагородження призерів змагань та їх тренерів, а також видатних діячів у сфері фізичної культури і спорту за особистий внесок у розвиток галузі – 0,3 млн грн;
— навчання дітей плаванню – 0,1 млн грн.
Слайд 18
На утримання 4-х установ відділу культури міської ради (КЗ «Павлоградська міська централізована бібліотечна система», КЗ «Павлоградський історико-краєзнавчий музей», КБУ «Міський культурно-дозвільницький центр», КЗ «Павлоградський драматичний театр ім.Б.Є.Захави») планується виділити 28,4 млн.грн., на проведення міських заходів 0,6 млн.грн.
Слайд 19
З метою покращення якості та збільшення обсягу робіт по благоустрою різних мікрорайонів міста на житлово-комунальне господарство, утримання доріг передбачено 135,1 млн. грн. Дані видатки збільшені проти минулого року на 39 млн грн або 40,6% .
За рахунок цих коштів планується фінансування таких заходів:
— утримання доріг –91 млн. грн. (в тому числі поточний ремонт доріг – 27 млн. грн);
— видалення рідких і твердих відходів, захоронення твердих побутових відходів 2,1 млн. грн;
— утримання малих архітектурних форм – 1,7 млн. грн;
— спилювання сухих дерев, покіс трави – 2 млн.грн,
— утримання притулку для безпритульних тварин –2,9 млн. грн;
— садіння та догляд за декоративними насадженнями – 7,5 млн.грн;
— утримання цвинтарів – 5,4 млн. грн;
— чистка дренажних каналів та водостоків – 0,6 млн. грн
— утримання та поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення – 19,7 млн.грн;
— поточний ремонт дамби – 0,8 млн. грн
— інші послуги – 1,4 млн. грн.
Слайд 20
Видатки бюджету розвитку в проєкті бюджету ПМТГ на 2023 рік складають 70340,4 тис. грн , або 8,4% від загального обсягу бюджету.
На житлово-комунальне господарство та ремонт доріг прогнозуються видатки в сумі 23023,1 млн. грн (придбання: дитячо — спортивних майданчиків –100 тис. грн , кущів троянд – 160 тис. грн, комп’ютерної техніки – 69 тис. грн, обладнання для робіт з благоустрою – 771 тис. грн, утримання та розвиток транспортної інфраструктури –7330,8 тис. грн, будівництво об’єктів житлово-комунального господарства та інших об’єктів комунальної власності та соціальної інфраструктури – 14092,3 тис. грн, будівництво медичних установ – 500 тис. грн,
На фінансову підтримку комунальних підприємств міста в 2023 році прогнозуються видатки в сумі 28191 тис. грн: КП «Павлоградводоканал» – 4850 тис. грн (погашення заборгованості за: покупну воду перед ДМП ВКГ «Дніпро-Західний Донбас» – 4200 тис. грн; відшкодування витрат за: послуги водоспоживання по колонкам ПАТ «Павлоградхіммаш» – 250 тис. грн, обслуговування свердловин питної води – 300 тис. грн, електроенергію по свердловинах питної води – 100 тис. грн); КП «Павлограджитлосервіс» – 1441 тис. грн (відшкодування витрат з утримання: транзитного містечка – 967,3 тис. грн, адміністрації гуртожитків – 473,7 тис. грн); КП «Павлоград Світло» — 1900 тис. грн (придбання автовишки); КП «Павлоградтеплоенерго» – 20000 тис. грн для забезпечення сталого проходження опалювального сезону (погашення заборгованості за природний газ) на виконання вимог Меморандуму щодо врегулювання проблемних питань в сфері теплопостачання.
По установам соціально-культурної сфери прогнозуються видатки в сумі 19126,3 тис. грн, в тому числі:
— державне управління 1465 тис. грн. (придбання комп’ютерної техніки – 165 тис. грн, переобладнання та перепланування офісного приміщення в житловому будинку по вул. Центральна 90 (капремонт) – 1300 тис. грн);
— фізична культура і спорт – 75 тис. грн (придбання комп’ютерної техніки);
— освіта – 4087,5 тис. грн (поповнення бібліотечного фонду – 87,5 тис. грн, капітальні ремонти з відновлення системи протипожежного захисту, системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, системи блискавкозахисту ДНЗ №28, 30, 47, 61 – 4000 тис. грн);
охорона здоров’я – 9500 тис. грн (капітальний ремонт травматологічного відділення «Павлоградська лікарня інтенсивного лікування» ПМР-7500 тис. грн, капітальний ремонт приміщень другого поверху будівлі амбулаторії ЗПСМ №8 – 2000 тис. грн);
— культура – 1100 тис. грн (поповнення бібліотечного фонду – 100 тис. грн, придбання автобусу – 1000 тис. грн);
— створення матеріального резерву міста для ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного, природного характеру та придбання предметів для пожежної безпеки – 1849 тис. грн.
Слайд 21
На виконання природоохоронних заходів у 2023 році передбачені видатки в сумі 776 тис. грн на відновлення гідрологічного режиму шляхом розчищення русла р. Вовча в районі міського пляжу на території парку ім. 1 Травня – 676 тис. грн, проведення робіт з біологічної меліорації р. Вовча – 100 тис. грн
Слайд 22
За рахунок цільового фонду міської ради передбачені видатки на фінансування заходів міських цільових програм: «Сприяння громадської активності у розвитку міста Павлоград на 2022 – 2024 роки» – 347,6 тис. грн (на виплату заохочень головам квартальних комітетів), «Реформування і розвиток житлово-комунального господарства та об’єктів благоустрою міста Павлограда на 2020 – 2024 роки» – 1240,4 тис. грн (поточний ремонт доріг), «Виготовлення та розміщення постерів з питань життєдіяльності територіальної громади міста та соціальної реклами на 2021 – 2023 роки» – 304 тис. грн, «Реалізація державної політики у сфері сім’ї, молоді та спорту у місті Павлоград на 2022 – 2024 роки» — 108 тис. грн (навчання дітей шкільного віку плаванню).
Проєкт бюджету ПМТГ 2023 року орієнтований на максимально ефективне використання бюджетних коштів, забезпечення ефективного функціонування закладів бюджетної сфери, комунальних підприємств міста, підтримку військових формувань, задоволення життєво необхідних потреб жителів територіальної громади, внутрішньо переміщеного (евакуйованого) населення, підтримку сімей загиблих Захисників (Захисниць) країни, збалансований та реальний для виконання.
Додаток: БЮДЖЕТ на 2023