Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Про підсумки виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за 2022 рік

Январь 27th, 2023 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПРОЄКТ

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

м.Павлоград

від №

Про підсумки виконання бюджету
Павлоградської міської територіальної
громади за 2022 рік

На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік», постанови КМУ від 11 березня 2022 року № 252 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану» (зі змінами), рішення міської ради від 14 грудня 2021 року № 522-16/VІІІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2022 рік» (зі змінами), розпорядження міського голови від 11 лютого 2022 року № 20-р «Про затвердження плану заходів на 2022 рік щодо наповнення бюджету Павлоградської міської територіальної громади, ефективного використання бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни», службами міської ради забезпечувалось оперативне, належне та безперервне виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади для забезпечення ефективного функціонування бюджетної сфери, реалізації у місті державної політики з питань захисту державного суверенітету, сприяння підвищенню обороноздатності та мобілізаційної готовності військових частин, покращення їх матеріально-технічного стану, підтримки внутрішньо переміщених осіб (евакуйованого населення), сімей загиблих учасників бойових дій, забезпечення життєво необхідних потреб територіальної громади.
Згідно звіту Управління Державної казначейської служби України у м.Павлоград за 2022 рік планові показники дохідної частини загального фонду бюджету Павлоградської міської територіальної громади (далі – бюджету ПМТГ) виконані на 115 відсотка (при плановій сумі надходжень 934108,4 тис. грн фактично надійшло 1074549,1 тис. грн), сума перевиконання складає 140440,7 тис. грн. Спеціальний фонд виконано в обсязі 15160,8 тис. грн, що складає 95,7 відсотків до уточнених річних планових призначень. В загальній сумі доходів загального фонду бюджету ПТМГ власні надходження склали 823802,1 тис. грн або 76,7%, дотації з державного та інших місцевих бюджетів – 31133,1 тис. грн або 2,9%, субвенції з державного та інших місцевих бюджетів – 219613,9 тис. грн або 20,4%.
Доходи загального фонду бюджету ПМТГ без врахування міжбюджетних трансфертів виконані на 120,7 відсотка та у порівнянні з 2021 роком збільшились на 208011,4 тис.грн або на 33,8 відсотки.
Станом на 01.01.2023 року податковий борг по платежах до бюджету Павлоградської міської територіальної громади (з урахуванням податкового боргу платників, які перебувають у процедурах банкрутства) склав 72641,4 тис грн. Основними боржниками до бюджету ПМТГ є: ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання», ТОВ «Павлоград Буддеталь», КП «Затишне місто», ТОВ «АСГ-Груп», ТОВ «Завод металоконструкцій та нестандартного обладнання», ТОВ «Мега-Дизайн Торговий Дім» та інші.
Виконання видаткової частини бюджету ПМТГ за 2023 рік становить 950864,7 тис. грн, у тому числі по загальному фонду – 752875,6 тис. грн при плані 812262,7 тис. грн, або 92,7% до річних планових призначень та спеціальному фонду – 197989,1 тис. грн при плані на рік 206199,1 тис. грн, або 96% до річних планових призначень. За рахунок зазначених коштів забезпечено стовідсоткове фінансування захищених видатків, а саме: оплати праці, енергоносіїв та комунальних послуг, медикаментів, соціальних виплат населенню, що дало змогу не допустити кредиторської заборгованості.
За функціональною ознакою касові видатки загального фонду бюджету ПМТГ складають: на фінансування освіти – 433023,7 тис. грн. (57,5%), житлово-комунального та дорожнього господарства – 86136,5 тис. грн. (11,5%), керівництва і управління –76932,1 тис. грн. (10,2%), охорони здоров’я – 43876,2 тис. грн. (5,8%), соціального захисту населення – 40968,4 тис. грн. (5,4%), культури – 22470,6 тис. грн. (3%), фізкультури і спорту – 16335,5 тис. грн. (2,2%), громадського порядку та безпеки – 10377,3 тис. грн. (1,4%), засобів масової інформації – 5722,4 тис. грн. (0,8%), захисту населення від надзвичайних ситуацій – 4718,9 тис. грн. (0,6%), резервний фонд – 6840,3 тис. грн (0,9%), інших програм – 5473,7 тис. грн (0,7%).
Найбільшим напрямом фінансування з бюджету ПМТГ залишається освіта, як делеговане повноваження.
За економічною ознакою видатки за 2022 рік складають: 64,4% (485180,1 тис. грн) – оплата праці працівників бюджетних установ; 18,3% (137499,2 тис. грн) – поточні трансферти підприємствам; 7,3% (55273,2 тис. грн) – оплата енергоносіїв; 4,2% (31979,9 тис. грн) – оплата послуг (крім комунальних); 2,8% (21056,8 тис. грн) – соціальні виплати населенню; 1,8% (13855,7 тис. грн) – предмети, матеріали, обладнання; 0,6% (3492,7 тис. грн) – придбання продуктів харчування; 0,6% (4538 тис. грн) – інші витрати.
У зв’язку з запровадженням воєнного стану в країні, простоєм установ соціально-культурної сфери, не проходженням платежів в органах Державної казначейської служби по оплаті непершочергових видатків відзначається значне зниження витрат по загальному фонду бюджету, а саме на утримання закладів освіти в сумі 43886,9 тис. грн, фізичної культури і спорту – 1566,7 тис. грн, житлово-комунального і дорожнього господарства – 11739,3 тис. грн, охорони здоров`я – 849,5 тис. грн. Разом з тим, збільшились видатки на соціальний захист населення на 13089,9 тис.грн, громадський порядок та безпеку – 5099,5 тис. грн, заходи по захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру – 3886,6 тис. грн, субвенції з місцевого бюджету – 2208,5 тис. грн.

У зв’язку з військовою агресією російської федерації, запровадженням воєнного стану в країні значна увага приділялась виконанню заходів з підвищення обороноздатності громади та територіальної оборони, підтримку внутрішньо переміщених осіб (евакуйованого населення), сімей загиблих учасників бойових дій, загальна сума витрат на вказані заходи склала 19149,6 тис.грн, а саме:
на виконання заходів «Програми територіальної оборони Павлоградської територіальної громади на 2022 рік» виділені кошти в сумі 5744,5 тис. грн. (харчування військовослужбовців територіальної оборони та інших військових формувань – 1682,4 тис. грн, транспортні послуги з перевезення військовослужбовців до місця призначення – 1287,5 тис. грн, укріплення матеріально-технічної бази – 1133,5 тис. грн, оплата комунальних послуг і енергоносіїв – 1641,1 тис. грн);
на виконання заходів «Програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2021-2023 роки» виділені кошти в сумі 3847,4 тис. грн, з них на придбання будівельних та паливо – мастильних матеріалів — 783,8 тис. грн, аварійно-рятувального обладнання – 1376,2 тис. грн, речового майна для підтримки життєзабезпечення постраждалого населення – 782 тис. грн, торфобрикетів – 88 тис.грн, оплату енергоносіїв та послуг з переробки продуктів харчування – 817,4 тис. грн;
на виконання заходів програми «Соціальний захист окремих категорій населення на 2022-2024 роки» в сумі 6884,9 тис. грн. (влаштування поминальних обідів –233,5 тис. грн, матеріальну підтримку сімей загиблих учасників бойових дій – 4200 тис. грн, оплату комунальних послуг за проживання внутрішньо-переміщених осіб – 338,4 тис. грн, оплату транспортних послуг з доставки гуманітарної допомоги – 323 тис. грн, забезпечення продуктами харчування (м’ясом) сімей загиблих (померлих) учасників бойових дій –1790 тис. грн.).
на надання субвенції з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів в сумі 2672,8 тис.грн (на надання шефської допомоги військовим частинам – 1548,6 тис.грн, придбання паливно-мастильних матеріалів відділу Служби безпеки України в.Павлоград – 500 тис.грн, придбання обладнання Дніпропетровському обласному територіальному центру комплектування та соціальної підтримки – 224,2 тис.грн, придбання предметів, матеріалів, інвентарю Лугансько-Павлоградському зональному відділу Військової служби правопорядку – 400 тис.грн).
З загального фонду бюджету на благоустрій міста спрямовано 70915,2 тис. грн (95,8% до річного плану).
З бюджету розвитку у 2022 році виділені кошти в сумі 185143,2 тис. грн, з них установам державного управління – 623,2 тис. грн, закладам освіти – 5212,4 тис. грн, закладам фізичної культури і спорту – 220 тис. грн, закладам культури – 294,8 тис. грн, закладам охорони здоров’я – 9965,2 тис. грн, КЗ «Моя родина» – 33,8 тис. грн, засобам масової інформації – 118,8 тис. грн, на житлово – комунальне господарство – 9498,9 тис. грн, на поповнення міського матеріального резерву – 1342,3 тис. грн, на виконання заходів з територіальної оборони – 883,7 тис. грн, на передачу субвенції з місцевого бюджету військовим частинам – 673,8 тис. грн, на внески до статутних капіталів суб’єктів господарювання – 156276,3 тис. грн.
За рахунок коштів цільового фонду міської ради за звітний період виконані заходи цільових програм на загальну суму 1307,4 тис. грн, у тому числі: «Електронний Павлоград на 2018-2022 роки» (придбання антивірусного програмного забезпечення, виконання технічного огляду сервера) – 43,3 тис. грн; «Виготовлення та розміщення постерів з питань життєдіяльності територіальної громади міста та соціальної реклами на 2021-2023 роки» (інформування населення з питань життєдіяльності територіальної громади, підтримання належного естетичного вигляду площин білбордів) – 271,7 тис. грн; «Сприяння громадянської активності у розвитку м.Павлограда на 2022-2024 роки» (матеріальне заохочення голів квартальних комітетів) – 337,7 тис. грн; «Реформування і розвиток житлово-комунального господарства та об’єктів благоустрою міста Павлоград на 2020-2024 роки» (поточний ремонт доріг) – 654,7 тис. грн.
Згідно рішень виконавчого комітету міської ради із резервного фонду бюджету Павлоградської міської територіальної громади на безповоротній основі виділені кошти в сумі 11049,9 тис. грн. За 2022 рік використано 11022,7 тис. грн, у тому числі: КНП «Павлоградська лікарня інтенсивної терапії» на поточний ремонт приміщень рентгеноангіографічного кабінету під монтаж ангіографічної системи Siemens Artis One – 1282,2 тис. грн, КП «Павлоградтрансенерго» на проведення робіт по відновленню Павлоградського водозабору 1-ї черги (підземні води) для упередження надзвичайної ситуації щодо водопостачання м.Павлоград (придбання будівельних матеріалів, виробів, комплектів, обладнання, оплату послуг з оренди будівельних машин і механізмів, кранів, екскаваторів, проєктування вузлів обліку та влаштування врізки в мережу водоканалу, ремонту та чистки резервуарів) – 9665,5 тис. грн, Управління комунального господарства та будівництва міської ради (технічне обстеження та поточний ремонт житлового будинку по вул.Шосейна, 11, який постраждав внаслідок збройної агресії російської федерації) – 75 тис. грн.
За даними звіту Державної казначейської служби України в м.Павлоград станом на 01 січня 2023 року дебіторська заборгованість по загальному фонду складає 66,2 тис. грн, кредиторська заборгованість – 59,2 тис. грн, по спеціальному фонду кредиторська заборгованість складає – 3674,2 тис. грн. Наявність кредиторської заборгованості пояснюється здійсненням платежів в умовах запровадження воєнного стану в країні Державною казначейською службою України з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку в черговості, визначеній п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами).
З метою подолання негативних явищ при організації виконання бюджету ПМТГ в умовах впровадження карантинних заходів і воєнного стану, зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни, створення умов для своєчасної виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ та інших соціальних виплат, забезпечення наповнення бюджету ПМТГ, зосередження бюджетних ресурсів на виконанні невідкладних і першочергових завдань, а також підвищення ефективності використання бюджетних коштів виконавчий комітет міської ради

В И Р І Ш И В :

1. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:

1) вжити конкретних заходів щодо погашення податкового боргу зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), який склався станом на 1 січня 2023 року;

2) забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, своєчасну виплату заробітної плати працівникам підприємств, організацій та перерахування до бюджету податку на доходи фізичних осіб.

2. Для забезпечення оперативного, належного та безперервного виконання бюджету ПМТГ в умовах воєнного стану зобов’язати фінансове управління міської ради (Роїк), відділ з економічних питань виконавчого комітету міської ради (Штонда), відділ земельно-ринкових відносин виконавчого комітету міської ради (Вишнякова) та рекомендувати Головному управлінню державної податкової служби у Дніпропетровській області (Твердохлєб):

1) здійснити ґрунтовний аналіз виконання дохідної частини бюджету ПМТГ за 2023 рік за джерелами доходів та вжити ефективних заходів щодо усунення факторів, які негативно вплинули на стан їх надходжень;

2) забезпечити своєчасну сплату у повному обсязі податків, зборів (обов’язкових платежів), скорочення податкового боргу до бюджету ПМТГ, який склався станом на 01 січня 2023 року, особливо з плати за землю та податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки;

3) забезпечити контроль та вжити заходів щодо забезпечення планових надходжень податку на доходи фізичних осіб, плати за землю, податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного податку, транспортного податку та збору за місця паркування транспортних засобів відповідно до рішень міської ради.

3. Рекомендувати Головному управлінню ДПС у Дніпропетровській області (Твердохлєб):

1) зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня сплати податків і зборів, підвищенні якості обліку платників податків, особливо по податку на доходи фізичних осіб;

2) у зв’язку зі змінами в Податковому кодексі України та з метою упередження втрат бюджету ПМТГ провести роз’яснювальну роботу з юридичними та фізичними особами – платниками місцевих податків і зборів.

4. З метою недопущення втрат бюджету ПМТГ з земельного податку зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин виконавчого комітету міської ради (Вишнякова) забезпечити поновлення термінів дії договорів оренди землі та своєчасно повідомляти Головне управління ДПС у Дніпропетровській області про продовження строку дії договорів, внесення змін до договорів оренди земельних ділянок.

5. Управлінню комунального господарства та будівництва міської ради (Завгородній) посилити контроль за своєчасною сплатою до бюджету плати за тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів та плати за оренду комунального майна.

6. Відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету міської ради (Коценко), відділу з питань розвитку підприємництва та залучення інвестицій виконавчого комітету міської ради (Кусочкіна) посилити контроль за повнотою надходжень до міського бюджету коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту та пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою та за розміщення малих архітектурних споруд.

7. Зобов’язати начальників галузевих відділів, управлінь міської ради забезпечити:

1) проведення своєчасної та у повному обсязі виплати заробітної плати працівникам бюджетних установ і розрахунків за енергоносії та комунальні послуги, які споживаються бюджетними установами, не допускаючи будь-якої простроченої заборгованості з таких виплат;

2) установлення та здійснення нарахування підвищень до посадових окладів (ставок), надбавок, доплат, допомоги, винагород, премій, інших заохочувальних виплат працівникам виключно в межах фонду оплати праці, затвердженого в загальному та спеціальному фондах бюджету, або власних доходів, отриманих від провадження господарської діяльності;

3) своєчасне внесення змін до паспортів бюджетних програм відповідно до чинного законодавства, відповідність результативних показників виконання бюджетних програм державній статистичній, фінансовій та іншій звітності, даним бухгалтерського, статистичного та внутрішньогосподарського (управлінського) обліку;

4) продовження роботи з оцінки ефективності, результативності та економічної доцільності витрат бюджету, досягнення запланованої мети, завдань та результативних показників бюджетних програм, забезпечивши практичне впровадження її результатів під час планування витрат бюджету на середньостроковий період;

5) перегляд результативних показників бюджетних програм, забезпечивши оптимізацію їх кількості та застосування тих показників, що повною мірою характеризують ступінь досягнення поставленої мети та виконання завдань бюджетної програми;

6) вжиття заходів щодо забезпечення ефективного та результативного використання капітальних вкладень та дотримання строків реалізації інвестиційних проєктів;

7) постійний моніторинг стану фінансово-бюджетної дисципліни у підвідомчих бюджетних установах, розробку подальших заходів з її зміцнення, аналіз причин та умов, що сприяють виникненню порушень, та організацію роботи щодо їх попередження і профілактику, своєчасну оцінку діям (бездіяльності) відповідних посадових осіб;

8) вжиття системних дієвих заходів щодо збереження і раціонального використання комунального майна, посилення контролю за станом фінансової дисципліни, обліку та звітності, персональної відповідальності за дотриманням вимог фінансово-бюджетного законодавства, належного і своєчасного відшкодування заподіяної шкоди;

9) своєчасне вжиття вичерпних заходів щодо повного усунення виявлених за результатами ревізій, аудитів, перевірок та моніторингів закупівель, проведених Східним офісом Держаудитслужби та іншими контролюючими органами, недоліків і порушень фінансової дисципліни, недопущення їх у подальшій роботі, а також виконання наданих за результатами державних фінансових аудитів пропозицій та інформування Східного офісу Держаудитслужби про проведену роботу.

10) скорочення споживання енергоносіїв протягом 2023 року.

8. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), управлінню Державної казначейської служби України в м. Павлоград (Тарасова) — за згодою посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів.

9. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника фінансового управління міської ради Роїк Р.В., контроль – на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом функціональних повноважень.

Міський голова Анатолій ВЕРШИНА

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Рішення 58сесії VIII скликання
  • У бою за Україну загинув наш земляк Денис ЗУБАНЬ
  • Підведення підсумків співпраці міста з ПРООН та плани на 2025 рік
  • Як запобігти негативного впливу комп’ютера на здоров’я дитини (поради для батьків)
  • Ремонтні роботи по відновленню покрівель будинків тривають
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Вдячність від захисників
  • Рідні загиблих павлоградців отримали нагороди посмертно
  • Відбулася 58-а позачергова сесія депутатів Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Вихованці танцювально — спортивного клубу «Алегро» взяли участь в Christmas dance festival 2024