Які документи необхідно мати при собі для нарахування допомоги
Порядок надання матеріальної допомоги власникам майна,
яке було пошкоджено внаслідок ракетних обстрілів 30 квітня та 01 травня
Після отримання відповідного акту Уповноваженої комісії власники домогосподарств мають надати пакет документів для нарахування допомоги.
Прийом документів розпочинається з 10 травня 2023 року в приміщенні Будинку ветеранів (колишній будинок ім. Кірова) за адресою: вул. Центральна, 49 в робочі дні та суботу з 09.00 до 13.00 години
оригінал та копію акту обстеження об’єкта пошкоджених будівель і споруд, складеного Управлінням комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради та підписаного Уповноваженою комісією;
оригінал та копія паспорту;
оригінал та Копію ідентифікаційного коду;
оригінал та копії документів, що підтверджують право власності пошкодженим майном або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
довідку з банку із зазначенням реквізитів відкритого IBAN рахунку заявника ( для перерахування матеріальної допомоги).