Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Корисна інформація

Про встановлення режиму роботи об`єктів сфери торгівлі, закладів ресторанного господарства та впорядкування торгівлі алкогольними, слабоалкогольними напоями та пивом (крім безалкогольного) в м. Павлоград

Июль 31st, 2012 Аналіз рег. впливу Вывести на печать

Аналіз регуляторного впливу
до проекту рішення сесії Павлоградської міської ради
“Про встановлення режиму роботи об`єктів сфери торгівлі, закладів ресторанного господарства та впорядкування торгівлі алкогольними, слабоалкогольними напоями та пивом (крім безалкогольного)
в м. Павлоград”.

1.Визначення і аналіз проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом державного регулювання.
До виконавчого комітету Павлоградської міської ради часто надходять скарги, звернення від мешканців міста про порушення звукового режиму та громадського правопорядку від роботи закладів торгівлі, ресторанного господарства в нічний час, де постійно збирається молодь, які вживають алкогольні, слабоалкогольні напої та пиво, а також повідомлення від Павлоградського РМВ УМВС України в Дніпропетровській області про зріст злочинності, збільшення кількості правопорушень, скоєних у стані алкогольного сп’яніння.
При цьому деякі підприємства торгівлі міста не дотримуються графіків роботи, не погоджують їх із міською радою.
Ця ситуація має негативний вплив на якість життя громадян міста.
У даній ситуації виникає необхідність прийняття регуляторного акта, який сприятиме обмеженню розповсюдження алкогольної залежності серед населення, а особливо молоді, зменшенню кількості злочинів, що скоєні особами у стані алкогольного сп’яніння, захистить населення від шкідливого впливу шуму та забезпечить громадський спокій.
Відповідно до вимог статті 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» до делегованих повноважень виконавчих органів місцевого самоврядування відноситься встановлення за погодженням з власниками зручного для населення режиму роботи закладів торгівлі та ресторанного господарства незалежно від форм власності.

2. Визначення цілей державного регулювання:
— встановлення порядку здійснення торговельної діяльності та дотримання режиму роботи;
— встановлення порядку роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами;
— зменшення порушень громадського правопорядку у місті;
— посилення контролю зі сторони органів внутрішніх справ за дотриманням громадського порядку у вищезазначених закладах, вжиття заходів адміні-стративного впливу;
— зменшення кількості злочинів, скоєних у стані алкогольного сп’яніння;
— захист мешканців міста від негативного впливу шуму на стан здоров’я;
— запобігання шкідливого впливу алкоголю на стан здоров’я молодого покоління.

3. Визначення та оцінка всіх прийнятих альтернативних способів досягнення зазначених цілей, наведення аргументів щодо переваги обраного способу.
Альтернативою запропонованого проекту регуляторного акту є:
-збереження існуючого стану у порядку встановлення режимів роботи закладів торгівлі та ресторанного господарства;
-обмеження реалізації пива, алкогольних та слабоалкогольних напоїв у денний час – це не вирішить піднятого питання, через те, що основна частина правопорушень здійснюється у нічний час;
2
-обмеження реалізації алкогольних напоїв у нічний час, це також не вирішить питання: стан алкогольного питання досягається не тільки за рахунок алкогольних напоїв, а також і за рахунок пива і слабоалкогольних напоїв.
Враховуючи те, що вищезазначені альтернативи не приведуть до досягнення зазначених цілей, тому запропонований проект регуляторного акту є найбільш ефективним.

4. Механізм, який пропонується застосувати для розв’язання даної проблеми.
Проектом цього регуляторного акта передбачено дотримання суб’єктами господарювання порядку провадження торговельної діяльності, дотримання графіків роботи підприємствами торгівлі, усунення порушень громадського порядку, зменшення кількості злочинів, скоєних у стані алкогольного сп’яніння, зменшення зростання алкогольної залежності серед населення, а особливо молоді.
Реалізація такого регуляторного акта забезпечить дотримання єдиного прозорого механізму щодо впорядкування обігу алкогольних напоїв, слабоалкогольних напоїв, пива. Обмеження реалізації пива, алкогольних та слабоалкогольних напоїв, зменшить вплив алкоголю на стан здоров’я молодого покоління.

5. Обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акту.
Прийняття регуляторного акта, який сприятиме виконанню вимог акта суб’єктами підприємницької діяльності в сфері торгівлі та ресторанного господарства, обмеженню зростання алкогольної залежності серед населення, а особливо молоді, зменшенню кількості злочинів, що скоєні особами у стані алкогольного сп’яніння, захистить населення від шкідливого впливу шуму та забезпечить громадський спокій у цілому.
Суб’єкти підприємницької діяльності незалежно від форм власності, які пройшли реєстрацію в установленому порядку і мають ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями будуть ознайомлені з даним регуляторним особисто та через засоби масової інформації.

6. Визначення очікуваних результатів прийняття акта
Прийняття регуляторного акта забезпечить права і законні інтереси громадян міста, покращенням стану громадського порядку, що полегшить роботу правоохоронних органів, а також зменшить вплив алкоголю на стан здоров’я молодого покоління, сприятиме зменшенню кількості злочинів, що скоєні особами у стані алкогольного сп’яніння.

7.Аналіз вигод і витрат
Базові групи інтересів:
Місцева рада-
Вигоди:
— упорядкування відносин між усіма суб’єктами господарювання;
— можливість дієво контролювати торговельну мережу;
— підвищення іміджу місцевої влади;
— забезпечення дотримання громадського порядку;
— зменшення кількості правопорушень, скоєних в стані алкогольного сп’яніння;
— зменшення скарг від мешканців міста щодо порушення Правил та режиму роботи об’єктів торгівлі.
Витрати – відсутні.
3
Суб’єкти підприємницької діяльності —
Вигоди:
— дотримання чинного законодавства;
— встановлення єдиних вимог до обов’язків у сфері торговельної діяльності;
— сприятиме підвищенню культури обслуговуванню споживачів.
Витрати – відсутні.
Населення —
Вигоди:
— вирішення проблеми порушення громадського порядку в нічний час;
— зменшення зловживання алкогольними напоями та пивом молоддю;
— зменшення скарг і нарікань громадян на роботу об’єктів торгівлі у вечірній та нічний час;
-зменшиться кількість адміністративних правопорушень за порушення вимог ст.155 КУпАП (порушення правил торгівлі), ст.178 КУпАП (розпивання спиртних напоїв в громадських місцях і поява в громадських місцях у п’яному вигляді), ст.173 КУпАП (дрібне хуліганство).
Витрати – відсутні.

8.Обґрунтування запропонованого строку дії регуляторного акта
Термін дії запропонованого регуляторного акта довгостроковий і чинний до його відміни.
У разі виникнення потреби, у зв’язку із зміною чинного законодавства України та за підсумками аналізу відстеження результативності регуляторного акту можуть вноситися зміни до запропонованого регуляторного акта.

9. Заходи, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта
Базове відстеження результативності регуляторного акту буде здійснюватися протягом 3-х місяців після набрання чинності регуляторного акта , повторне через один рік, періодичні відстеження – кожні 3 роки.

Міський голова Метелиця І.С.

Аналіз підготував:

Начальник відділу
розвитку споживчого ринку
та підприємництва Кусочкіна С.М.

ПОГОДЖЕНО:

Заступник міського голови Тихонов В.М.


































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Правила поведінки під час штормового попередження
  • Рейдові заходи щодо захисту прав дітей
  • Правила, які допоможуть уникнути отруєння грибами
  • Про підсумки виконання цільової програми «Міська програма розвитку культури та збереження об’єктів культурної спадщини м.Павлограда на 2021-2025 роки» та бюджетних програм відділу культури за 2024 рік
  • Підготовка проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-09-013093-a
  • Правила поведінки при виявленні вибухонебезпечних предметів
  • Про стан виконання міської програми “Захист прав і інтересів дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності на 2020-2025роки” та бюджетних програм служби у справах дітей у 2024 році
  • Про передачу матеріальних цінностей
  • Про затвердження дислокації пересувних тимчасових споруд
  • Про затвердження Регламенту виконавчих органів Павлоградської міської ради
  • Поточний ремонт дороги по вул. Волонтерів в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-04-07-013488-a
  • Про підсумки виконання бюджетних програм в галузі сім’ї, молоді та спорту за 2024 рік
  • Поточний ремонт дороги по вул. Миру в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-07-012807-a
  • Як отримати ветерану грант на бізнес? З чого починати? Куди звертатися?
  • Про затвердження плану заходів на 2025-2026 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року на території Павлоградської міської територіальної громади