ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
08.05.2024 м. Павлоград № 603/0/3-24
Про затвердження
Положення про конкурсний комітет
Відповідно до п.п. 10, 12 ст. 30 Закону України « Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України від 23.02.2006 р. № 3492-IV «Про автомобільний транспорт» (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2008 №1081 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування» із змінами та з метою належної організації та проведення конкурсу з визначення автомобільних перевізників з перевезення пасажирів на маршрутах м. Павлограда, виконавчий комітет Павлоградської міської ради
ВИРІШИВ:
1. Затвердити Положення про конкурсний комітет з підготовки та проведення конкурсів на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування у м. Павлограді (додається).
2. Відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення (Барсунянц В.В.) розмістити дане рішення на офіційному веб-сайті Павлоградської міської ради.
3. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на начальника відділу по роботі транспорту та зв’язку Білого О.П., контроль — на секретаря міської ради Остренка С.А.
Міський голова Анатолій ВЕРШИНА
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконкому
від 08.05.2024 № 603/0/3-24
Положення
про конкурсний комітет з підготовки та проведення конкурсів на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального
користування у м. Павлограді
1. Загальні положення
1.1. Це положення розроблене відповідно до вимог Законів України ст.30 “Про місцеве самоврядування в Україні”, ст. 44, 45, 46 “Про автомобільний транспорт”, Постанови Кабінету Міністрів України від 03.12.2008р. № 1081 “Про затвердження Порядку проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування ”
1.2. Положення визначає загальні організаційні та процедурні засади діяльності комітету з підготовки та проведення конкурсів на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування у м. Павлограді, а також основні завдання, права та обов’язки його членів.
1.3. Поняття, що використовуються в Положенні, мають таке значення:
конкурсна пропозиція — умови обслуговування пасажирів, що пропонуються перевізником- претендентом, які зазначені у поданих на конкурс документах;
конкурсний комітет — конкурсний комітет з підготовки та проведення конкурсів на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування у м. Павлограді (далі — Конкурсний комітет) є постійно діючим органом з проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування на засадах колегіальності у прийнятті рішень, об’єктивності та їх неупередженості.
організатор перевезень (далі Організатор) виконавчий комітет Павлоградської міської ради;
конкурс – конкурентний спосіб надання права на перевезення пасажирів на автобусному маршруті (маршрутах) загального користування, оборотному рейсі (рейсах);
об’єкт конкурсу – автобусний маршрут (маршрути) загального користування, оборотний рейс (рейси).
перевізник-претендент — автомобільний перевізник, який в установленому порядку подав заяву та документи для участі в конкурсі;
умови конкурсу — встановлені організатором (обов’язкові та додаткові) умови перевезень пасажирів, які повинні виконувати автомобільні перевізники, визначені на відповідному об’єкті конкурсу.
1.4. Конкурсний комітет у своїй діяльності керується чинним законодавством України, рішеннями міської ради, виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови та цим Положенням.
1.5. Замовником на проведення конкурсу є виконавчий комітет Павлоградської міської ради.
2
1.6. Конкурсний комітет створюється за рішенням виконавчого комітету Павлоградської міської ради є постійно діючим органом з проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусних маршрутах
загального користування на засадах колегіальності у прийнятті рішень, об’єктивності та їх неупередженості.
2.Основні завдання, права та обов’язки членів конкурсного комітету
2.1. Основними завданнями конкурсного комітету є проведення конкурсів, розвиток конкурентного середовища, обмеження монополізму на ринку пасажирських транспортних послуг та визначення на конкурсних засадах автомобільних перевізників, які спроможні забезпечувати належну якість обслуговування перевезень пасажирів на автобусних маршрутах загального користування.
2.2. Члени конкурсного комітету беруть участь в обговоренні, розгляді оцінки пропозицій за бальною системою та зіставленні конкурсних пропозицій перевізників-претендентів на міських автобусних маршрутах і забезпечують прийняття рішення щодо результатів конкурсу на таких маршрутах та подають організатору перевезень пропозицію щодо переможця конкурсу, мають право на ознайомлення з усіма матеріалами, що стосуються перевізників-претендентів, а також на відображення своєї окремої думки у протоколі засідання комітету на підставі інформації, що підтверджена документально та врахування якої не порушуватиме процедуру проведення конкурсу.
2.3. Конкурсний комітет зобов’язаний дотримуватися норм законодавства, Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, об’єктивно та неупереджено розглядати конкурсні пропозиції перевізників-претендентів.
3. Склад та повноваження членів конкурсного комітету
3.1. Персональний склад конкурсного комітету затверджується виконавчим комітетом Павлоградської міської ради, який призначає голову, його заступника та секретаря.
3.2. Секретар конкурсного комітету призначається організатором з числа представників організатора або робочого органу і включається до складу конкурсного комітету без права голосу.
3.3. До складу конкурсного комітету входять представники відповідних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, Укртрансінспекції, Державтоінспекції та громадських організацій. При цьому кількість представників громадських організацій, повинна становити не менш як 50 відсотків загальної кількості представників громадських організацій.
3.4. До складу конкурсного комітету не можуть входити представники суб’єктів господарювання — автомобільних перевізників, які є перевізниками-претендентами або які проводять діяльність на ринку перевезень пасажирів, а також представляють інтереси окремих автомобільних перевізників.
3
3.5. Із складу конкурсного комітету 50 відсотків — представники органів виконавчої влади та (або) органів місцевого самоврядування, решта — представники громадських організацій.
3.6. Конкурсний комітет для вирішення питань, що виникають у процесі проведення конкурсу, до роботи конкурсного комітету можуть залучатися у ролі консультантів чи експертів спеціалісти структурних підрозділів виконавчого комітету, інших фахівців та експертів за їх згодою.
3.7. Члени конкурсного комітету:
— беруть участь в обговоренні, розгляді оцінки за бальною системою та зіставленні конкурсних пропозицій перевізників-претендентів і забезпечують прийняття рішення щодо результатів конкурсу та подають пропозицію щодо переможця конкурсу;
— беруть участь в засіданні про дострокове розірвання договору між Перевізником та Організатором перевезень;
— організовують та проводять конкурс, та визначають умови на проведення конкурсу з перевезення пасажирів в м. Павлоград.
— мають право на ознайомлення з усіма матеріалами, що стосуються проведення оцінки за бальною системою пропозицій перевізників-претендентів, а також на відображення своєї окремої думки у протоколі засідання комітету на підставі інформації, що підтверджена документально та врахування якої не порушуватиме процедуру проведення конкурсу;
— зобов’язані дотримуватися норм законодавства, Порядку проведення конкурсу на перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування, об’єктивно та неупереджено розглядати конкурсні пропозиції перевізників-претендентів.
4. Організація роботи
4.1. Під час проведення конкурсу конкурсний комітет розглядає пропозиції перевізників-претендентів на підставі інформації, поданої ними відповідно до вимог, визначених пунктами 29 і 30 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування.
4.2. Під час проведення конкурсу представники організатора та органів державного контролю, які входять до складу конкурсного комітету, відповідно до їх компетенції надають інформацію про діяльність перевізника-претендента.
Представники органів державного контролю несуть персональну відповідальність за достовірність поданої інформації відповідно до законодавства.
4.3. У разі коли на один з об’єктів конкурсу з перевезення пасажирів на маршрутах претендує два або більше перевізники-претенденти, конкурсний комітет визначає переможця з використанням бальної системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів та подає пропозиції організатору перевезень.
4
Сумарна кількість балів, одержаних кожним перевізником-претендентом на маршрутах, є підставою для подання пропозицій організатору перевезень для визначення переможця конкурсу.
4.4. Під час проведення конкурсу з перевезення пасажирів на маршрутах запрошуються перевізники-претенденти, у присутності яких оголошуються конкурсні пропозиції. Перевізникам-претендентам надається право на обґрунтування запропонованих ними конкурсних пропозицій. Під час проведення конкурсу додаткові пропозиції від перевізників-претендентів не приймаються.
4.5. У разі відсутності керівника перевізника-претендента на конкурсі з перевезення пасажирів на маршрутах його інтереси може представляти особа, яка має довіреність, видану перевізником-претендентом.
4.6. У разі відсутності на конкурсі представника перевізника-претендента на маршрутах конкурсний комітет розглядає конкурсні пропозиції, викладені в поданих претендентом документах.
4.7. Організатор перевезень визнає переможцем конкурсу з перевезення пасажирів на маршрутах того перевізника-претендента, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів, підготовлених конкурсним комітетом.
Організатор перевезень визнає перевізником-претендентом на конкурсі з перевезення пасажирів на маршрутах в межах території однієї територіальної громади, який посів друге місце, того перевізника-претендента, який за результатами розгляду набрав найбільшу кількість балів відповідно до системи оцінки пропозицій перевізників-претендентів, підготовлених конкурсним комітетом, без урахування показника переможця конкурсу.
У разі коли перевізники-претенденти під час участі у конкурсі з перевезення пасажирів на маршрутах в межах території однієї територіальної громади набрали однакову кількість балів, переможець конкурсу визначається шляхом голосування.
Перевізника-претендента, визнаного переможцем конкурсу з перевезення пасажирів на маршрутах в межах території однієї територіальної громади, може бути визнано таким, лише у разі, коли набрана ним за окремим об’єктом конкурсу кількість балів вища ніж нуль.
4.8. Рішення про результати конкурсу приймається конкурсним комітетом на закритому засіданні в присутності не менш як половини його складу, в тому числі голови конкурсного комітету або його заступника, простою більшістю голосів.
У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого, а за його відсутності – голос заступника голови конкурсного комітету.
4.9. Під час проведення засідання конкурсного комітету здійснюється аудіозапис.
Інформація про проведення конкурсу з перевезення пасажирів фіксується у протоколі засідання конкурсного комітету.
Аудіоматеріали та протоколи засідань зберігаються в організатора протягом десяти років з дня проведення засідання конкурсного комітету.
5
4.10. Рішення про результати конкурсу оформляється протоколом, який підписується головуючим, секретарем та присутніми членами конкурсного комітету і подається організатору перевезень протягом п’яти робочих днів.
Протокол засідання конкурсного комітету повинен містити інформацію про:
– дату, час та місце проведення засідання конкурсного комітету;
– прізвища, імена та по батькові членів конкурсного комітету, які присутні на засіданні;
– номери та назви об’єктів конкурсу;
– найменування перевізників-претендентів;
– результати поіменного голосування членів конкурсного комітету та/або результати, отримані за бальною системою оцінки пропозицій перевізників-претендентів за кожним критерієм оцінки;
– рішення конкурсного комітету про визначення переможця конкурсу та перевізника-претендента, який за результатами розгляду посів друге місце;
– рішення про недопущення перевізника-претендента до участі в конкурсі, якщо воно мало місце.
4.11. Рішення про результати конкурсу та визначення переможців вводяться в дію рішенням виконавчого комітету Павлоградської міської ради не більш як 30 робочих днів з дня проведення конкурсу.
Витяги з протоколу засідання конкурсного комітету подаються на підставі письмової заяви перевізника-претендента протягом п’яти днів з дня її надходження. У разі надходження письмової заяви перевізника-претендента до моменту оформлення протоколу строк подання витягів з протоколу засідання конкурсного комітету відраховується з моменту оформлення протоколу відповідно до пункту 49 Порядку проведення конкурсу з перевезення пасажирів на автобусному маршруті загального користування.
4.12. Якщо у конкурсі взяв участь тільки один претендент, переможцем конкурсу може бути визнаний цей претендент. Якщо конкурс не відбувся через відсутність бажаючих взяти у ньому участь, Організатор може призначати пасажирського перевізника на термін до 3-х місяців й провести новий конкурс.
4.13. Спори, що виникають за результатами конкурсу, розв’язуються у встановленому законодавством порядку.
4.14. Рішення про внесення змін до складу конкурсного комітету або його ліквідацію приймається Організатором у встановленому законодавством порядку.
Начальник відділу
по роботі транспорту та зв’язку Олександр БІЛИЙ