ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
_______________ м. Павлоград № __________
Про створення субланки Павлоградської
міської територіальної громади ланки
Павлоградського району територіальної
підсистеми єдиної державної системи
цивільного захисту Дніпропетровської області
Керуючись ст. 40, ч. 1 ст. 52 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», ст.10 Кодексу цивільного захисту України, постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2015 року №101 «Про затвердження типових положень про функціональну і територіальну підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту», розпорядженням голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 22 листопада 2024 № Р-459/0/3-24 «Про затвердження Положення про територіальну підсистему єдиної державної системи цивільного захисту Дніпропетровської області», розпорядження начальника Павлоградської районної військової адміністрації від 05.12.2024 №335/0/528-24 «Про затвердження Положення про ланку Павлоградського району територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Дніпропетровської області» з метою здійснення заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій у мирний час та в особливий період в місті Павлоград, виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В :
1. Затвердити Положення про субланку Павлоградської міської територіальної громади ланки Павлоградського району територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Дніпропетровської області (далі – Положення про субланку) (додається).
2. Зобов’язати керівників структурних підрозділів Павлоградської міської ради, рекомендувати керівникам суб’єктів господарювання всіх форм власності та підпорядкування привести документи з питань цивільного захисту у відповідність до Положення про субланку.
3. Визнати такими, що втратили чинність рішення виконавчого комітету від 20.09.2023р № 1329 «Про створення субланки Павлоградської міської територіальної громади ланки Павлоградського району територіальної
2
підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Дніпропетровської області»
4. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на відділ цивільного захисту та оборонної роботи міської ради (Шаповал), контроль залишаю за собою.
Міський голова Анатолій ВЕРШИНА
Рішення підготував:
Начальник відділу ЦЗ та ОР
міської ради Олександр ШАПОВАЛ
Рішення завізували:
Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради Максим КОЗОРОГ
Керуючий справами
виконавчого комітету Світлана ШУМІЛОВА
Начальник юридичного відділу Олег ЯЛИННИЙ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Рішення виконавчого комітету
від ___ .12.2024р. № _____
ПОЛОЖЕННЯ
про субланку Павлоградської міської територіальної громади
ланки Павлоградського району територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Дніпропетровської області
1. Це Положення визначає основи створення субланки Павлоградської міської територіальної громади ланки Павлоградського району територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Дніпропетровської області (далі – субланка), її склад та завдання.
2. У цьому Положенні термін «субланка» вживається у значенні складової частини ланки Павлоградського району територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Дніпропетровської області, яка утворюється виконавчим комітетом Павлоградської міської ради у Павлоградській міській територіальній громаді, і до якої входять органи управління і підпорядковані їм сили цивільного захисту, відповідні суб’єкти господарювання, які виконують завдання цивільного захисту.
Інші терміни вживаються у значенні, наведеному в Кодексі цивільного захисту України, Положенні про єдину державну систему цивільного захисту, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 09 січня 2014 року №11 (із змінами), Положенні про територіальну підсистему єдиної державної системи цивільного захисту Дніпропетровської області, затвердженому розпорядженням голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації від 22.11.2024 року №Р-459/0/3-24, Положенні про ланку Павлоградського району територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Дніпропетровської області, затвердженому розпорядженням голови Павлоградської районної державної адміністрації — начальника районної військової адміністрації від 05.12.2024 року №335/0/528-24.
3. Метою створення субланки є здійснення заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій у мирний час та в особливий період у Павлоградській міській територіальній громаді.
4. Завданнями субланки є:
2 Продовження додатку
1) забезпечення готовності органів управління та підпорядкованих їм сил цивільного захисту до дій, спрямованих на запобігання і реагування на надзвичайні ситуації або небезпечні події;
2) організація та здійснення заходів щодо захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій;
3) планування заходів цивільного захисту;
4) організація та здійснення заходів із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій;
5) проведення рятувальних та інших невідкладних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, організація життєзабезпечення постраждалого населення;
6) ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій або небезпечних подій;
7) проведення моніторингу і прогнозування виникнення надзвичайних ситуацій та їх розвитку, визначення ризику їх виникнення на території міста, оцінка соціально-економічних наслідків надзвичайних ситуацій, визначення на основі прогнозованих даних обсягу потреби в силах, засобах, матеріальних та фінансових ресурсах;
8) ліквідація медико-санітарних наслідків надзвичайних ситуацій та епідемій, надання екстреної медичної допомоги постраждалим у зоні надзвичайної ситуації, здійснення заходів медичного забезпечення;
9) навчання населення щодо поведінки та дій у разі виникнення надзвичайної ситуації;
10) організація і проведення підготовки керівного складу та фахівців Павлоградської міської ради, суб’єктів господарювання, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів цивільного захисту;
11) здійснення заходів щодо створення та використання наявного фонду захисних споруд цивільного захисту для укриття населення;
12) створення, збереження і раціональне використання резерву матеріальних ресурсів, необхідних для запобігання і реагування на надзвичайні ситуації;
13) забезпечення сталого функціонування суб’єктів господарювання і територій в особливий період;
14) підготовка керівного складу субланки Павлоградської територіальної громади до дій у разі мобілізації та виникнення завдань цивільного захисту у воєнний час з урахуванням норм міжнародного гуманітарного права;
15) здійснення заходів щодо соціального захисту постраждалого населення;
16) інші завдання, визначені законом.
3 Продовження додатку
5. Cубланка утворюється виконавчим комітетом Павлоградської міської ради.
Положення про субланку затверджується органом, що її утворив.
6. Безпосереднє керівництво субланкою здійснюється посадовою особою, яка очолює орган, що створив субланку — міським головою.
7. До складу субланки входять органи управління та підпорядковані їм сили цивільного захисту, відповідні суб’єкти господарювання, які виконують завдання цивільного захисту (додаток до Положення про субланку).
8. Для координації діяльності органів місцевого самоврядування, суб’єктів господарювання у сфері цивільного захисту функціонують:
на місцевому рівні – місцева комісія з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій;
на об’єктовому рівні – комісія з питань надзвичайних ситуацій суб’єкта господарювання.
Міська комісія з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій та об’єктові комісії з питань надзвичайних ситуацій провадять свою діяльність відповідно до положень про них.
Для координації робіт із ліквідації наслідків надзвичайної ситуації на місцевому та об’єктовому рівні, у разі потреби, утворюються спеціальні комісії з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
Управління субланкою здійснюють:
на місцевому рівні – виконавчий комітет Павлоградської міської ради, відділ цивільного захисту та оборонної роботи Павлоградської міської ради, Павлоградське районне управління ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області;
на об’єктовому рівні – керівник суб’єкта господарювання, а також підрозділи (посадові особи) з питань цивільного захисту, які утворюються (призначаються) відповідно до законодавства.
9. З метою забезпечення управління, координації дій органів управління та підпорядкованих їм сил цивільного захисту, здійснення цілодобового чергування та забезпечення збору, оброблення, узагальнення та аналізу інформації про обстановку функціонують:
4 Продовження додатку
оперативно-чергові (чергові, диспетчерські) служби Павлоградського районного управління ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області, суб’єктів господарювання (у разі їх утворення);
єдиний диспетчерський центр КП «Павлоград-Світло»;
чергові (диспетчерські) служби суб’єктів господарювання (у разі їх утворення).
У разі виникнення надзвичайних ситуацій до організації заходів з ліквідації їх наслідків залучаються представники заінтересованих органів державної влади.
10. Для забезпечення сталого управління заходами цивільного захисту та реалізації функцій, передбачених на особливий період органами місцевого самоврядування і суб’єктами господарювання використовується державна система пунктів управління.
11. До сил цивільного захисту cубланки належать:
підрозділи Павлоградського районного управління ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області;
комунальні, об’єктові аварійно-рятувальні служби;
об’єктові та територіальні формування цивільного захисту.
12. Облік сил цивільного захисту субланки здійснює Павлоградське управління ГУ ДСНС України в Дніпропетровській області.
13. Субланка залежно від масштабів і особливостей надзвичайної ситуації, що прогнозується або виникла, функціонує у режимах:
повсякденного функціонування;
підвищеної готовності;
надзвичайної ситуації;
надзвичайного стану.
14. Режим підвищеної готовності та режим надзвичайної ситуації для субланки встановлюється:
за рішеннями Дніпропетровської обласної державної адміністрації – для ланки в повному обсязі або частково для кількох окремих її складових;
за рішенням районної державної адміністрації — для ланки в повному обсязі або частково для кількох окремих її складових;
за рішенням виконавчих органів міських рад – для відповідної субланки ланки територіальної підсистеми.
В умовах нормальної виробничо-промислової, радіаційної, хімічної, сейсмічної, гідрологічної, гідрометеорологічної, техногенної та пожежної обстановки та за відсутності епідемій, епізоотій, епіфітотій субланка функціонує в режимі повсякденного функціонування.
5 Продовження додатку
15. Основними завданнями, що виконуються субланкою у режимі
повсякденного функціонування, є:
забезпечення спостереження, гідрометеорологічного прогнозування та здійснення контролю за станом навколишнього природного середовища та
небезпечних процесів, що можуть привести до виникнення надзвичайних ситуацій на потенційно небезпечних об’єктах, об’єктах підвищеної небезпеки і прилеглих до них територіях, а також на територіях, на яких існує загроза виникнення геологічних та гідрологічних явищ і процесів;
розроблення і виконання цільових та науково — технічних програм із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і зменшення можливих втрат;
здійснення цілодобового чергування пожежно — рятувальних підрозділів;
забезпечення здійснення планування заходів цивільного захисту;
здійснення планових заходів щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій, забезпечення безпеки та захисту населення і територій
від таких ситуацій, а також заходів щодо підготовки до дій за призначенням органів управління та сил цивільного захисту;
забезпечення готовності органів управління та сил цивільного захисту до дій за призначенням;
організація підготовки фахівців цивільного захисту, підготовка керівного складу та фахівців, діяльність яких пов’язана з організацією і здійсненням заходів щодо цивільного захисту, навчання населення діям у разі виникнення надзвичайних ситуацій;
організація та проведення моніторингу надзвичайних ситуацій, визначення ризиків їх виникнення;
У разі загрози виникнення надзвичайної ситуації на території міста Павлоград встановлюється режим підвищеної готовності.
Підставами для тимчасового введення режиму підвищеної готовності є:
на місцевому рівні – загроза виникнення надзвичайної ситуації місцевого рівня.
Основними завданнями, що виконуються субланкою у режимі підвищеної готовності, є:
здійснення оповіщення органів управління та сил цивільного захисту, а також населення про загрозу виникнення надзвичайної ситуації та інформування його про дії у можливій зоні надзвичайної ситуації;
формування оперативних груп для виявлення причин погіршення обстановки та підготовки пропозицій щодо її нормалізації;
посилення спостереження та контролю за гідрометеорологічною обстановкою, ситуацією на потенційно-небезпечних об’єктах, території об’єкта підвищеної небезпеки та /або за його межами, території, на якій існує загроза виникнення геологічних та гідрогеологічних явищ і процесів, а також здійснення постійного прогнозування можливості виникнення надзвичайних ситуацій та їх масштабів;
6 Продовження додатку
уточнення (у разі потреби) планів реагування на надзвичайні ситуації, здійснення заходів щодо запобігання їх виникненню;
уточнення та здійснення заходів щодо захисту населення і територій від можливих надзвичайних ситуацій;
приведення у готовність наявних сил і засобів цивільного захисту, залучення у разі потреби додаткових сил і засобів.
У разі виникнення надзвичайної ситуації на території міста встановлюється режим надзвичайної ситуації.
Підставами для тимчасового введення режиму надзвичайної ситуації є:
на місцевому рівні – виникнення надзвичайної ситуації, що класифікується як ситуація місцевого рівня.
Рівень надзвичайної ситуації визначається відповідно до Порядку класифікації надзвичайних ситуацій за їх рівнями, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2004 року № 368.
Основними завданнями, що виконуються субланкою у режимі надзвичайної ситуації, є:
уведення в дію планів реагування на надзвичайні ситуації;
здійснення оповіщення органів управління та сил цивільного захисту, а також населення про виникнення надзвичайної ситуації та інформування його про дії в умовах такої ситуації;
призначення керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та утворення у разі потреби спеціальної комісії з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;
визначення зони надзвичайної ситуації;
здійснення постійного прогнозування зони можливого поширення надзвичайної ситуації та масштабів можливих наслідків;
організація робіт з локалізації і ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, залучення для цього необхідних сил і засобів;
організація та здійснення заходів щодо життєзабезпечення постраждалого населення;
організація та здійснення (у разі потреби) евакуаційних заходів;
організація і здійснення радіаційного, хімічного, біологічного, інженерного та медичного захисту населення і територій від наслідків надзвичайної ситуації;
здійснення безперервного контролю за розвитком надзвичайної ситуації та обстановкою на аварійних об’єктах і прилеглих до них територіях;
інформування органів управління цивільного захисту та населення про розвиток надзвичайної ситуації та заходи, що здійснюються.
Режим підвищеної готовності та режим надзвичайної ситуації вводиться в місті за рішенням виконкому Павлоградської міської ради.
7 Продовження додатку
Режим надзвичайного стану для єдиної державної системи цивільного захисту у повному обсязі, або частково для окремих її територіальних підсистем тимчасово встановлюється в межах території, на якій введено правовий режим надзвичайного стану.
У період дії режиму надзвичайного стану, у разі його введення, субланка функціонує відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України та з урахуванням особливостей, що визначаються згідно із Законом України «Про
правовий режим надзвичайного стану» та іншими нормативно-правовими актами.
16. В особливий період субланка здійснює заходи відповідно до вимог Конституції України, Кодексу цивільного захисту України та з урахуванням особливостей, що визначаються законами України “Про правовий режим воєнного стану”, “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”, іншими нормативно-правовими актами України, плану цивільного захисту на особливий період.
До основних заходів, що здійснюються в разі переведення субланкою з режиму функціонування в мирний час на режим функціонування в особливий період під час воєнного стану, залежно від встановленого ступеня готовності належать:
оповіщення органів управління та сил цивільного захисту субланки, а також населення про загрозу чи застосування противником засобів ураження;
введення в дію та реалізацію плану цивільного захисту на особливий період;
приведення органів управління та сил цивільного захисту, пунктів управління, систем зв’язку та оповіщення в готовність до дій в умовах особливого періоду;
уточнення можливої обстановки та розрахунків сил і засобів, які будуть залучатися до здійснення заходів, передбачених планом цивільного захисту на особливий період;
організація і проведення рятувальних та інших невідкладних робіт, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, які виникли через воєнні (бойові) дії, зокрема із застосуванням засобів ураження;
переведення органів управління і сил цивільного захисту на штати воєнного часу;
розгортання спеціальних формувань, призначених для виконання окремих завдань цивільного захисту, що віднесені до груп цивільного захисту, та на об’єктах суб’єктів господарювання, віднесених до категорій цивільного захисту;
визначення територій, що потребують проведення гуманітарного розмінування, маркування небезпечних ділянок, проведення очищення (розмінування) територій;
8 Продовження додатку
уточнення потреби в захисних спорудах для укриття населення та приведення в готовність усіх об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту, забезпечення цілодобового доступу до таких об’єктів;
організація будівництва захисних споруд цивільного захисту, споруд подвійного призначення та виготовлення (монтування) первинних (мобільних) і облаштування найпростіших укриттів, а також (у разі потреби) відновлення
пошкоджених (зруйнованих) об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту;
організація здійснення інженерно-технічних заходів цивільного захисту для забезпечення захисту населення і територій;
здійснення заходів із забезпечення захисту джерел водопостачання;
здійснення заходів із забезпечення сталої роботи або безаварійної зупинки суб’єктів господарювання, забезпечення сталої роботи об’єктів критичної інфраструктури, призначених для життєзабезпечення населення;
приведення в готовність до виконання завдань за призначенням формувань, які здійснюють радіаційне та хімічне спостереження (розрахунково-аналітичні групи, пости радіаційного і хімічного спостереження, диспетчерські служби), здійснення постійного радіаційного та хімічного спостереження;
здійснення заходів щодо зменшення обсягу запасів небезпечних хімічних, вибухо і пожежонебезпечних речовин на об’єктах підвищеної небезпеки;
здійснення заходів щодо захисту сільськогосподарських тварин, тваринницьких приміщень, ферм і комплексів, створення запасів кормів і води;
здійснення заходів щодо підвищення рівня протипожежного захисту об’єктів та територій;
видача засобів індивідуального захисту органів дихання населенню та органам управління цивільного захисту, а також засобів індивідуального захисту, приладів радіаційної, хімічної розвідки та дозиметричного контролю особовому складу сил цивільного захисту;
підготовка до роботи в умовах особливого періоду мережі закладів охорони здоров’я, забезпечення їх лікарськими засобами та медичними виробами, а також здійснення підготовчих заходів до прийому постраждалих і надання їм медичної допомоги;
організація епідемічного нагляду та лабораторного контролю за забрудненням навколишнього природного середовища, продовольства і води;
проведення масової імунізації населення за епідемічними показаннями (за окремим рішенням);
підготовка до роботи органів з евакуації, уточнення документації щодо організації та проведення евакуації населення, матеріальних і культурних цінностей;
здійснення заходів із підготовки інфраструктури безпечних районів до прийому евакуйованого населення та матеріальних і культурних цінностей,
9 Продовження додатку
організація забезпечення життєдіяльності евакуйованого населення та розміщення матеріальних і культурних цінностей;
проведення (у разі потреби) за окремим рішенням Кабінету Міністрів України, відповідних місцевих органів виконавчої влади (військових адміністрацій) евакуації населення та матеріальних і культурних цінностей з зон можливих воєнних (бойових) дій у безпечні райони;
організація забезпечення евакуйованого населення житлом, основними продовольчими і непродовольчими товарами;
призначення на посади та звільнення з посад керівників і фахівців органів управління та сил цивільного захисту відповідно до плану заміщення військовозобов’язаних, які у зв’язку з мобілізацією підлягають призову до Збройних Сил, інших військових формувань, утворених відповідно до законів України;
видача особовому складу органів управління та сил цивільного захисту посвідчень особи для персоналу цивільної оборони (цивільного захисту) міжнародного зразка;
нанесення (оновлення) на будівлі, споруди, транспортні засоби, спеціальну та іншу техніку, які підпадають під дію норм міжнародного гуманітарного права, відповідних розпізнавальних знаків (емблем);
навчання населення способів захисту від наслідків надзвичайних ситуацій, спричинених застосуванням засобів ураження;
відновлення та підтримання громадського порядку в населених пунктах та на територіях, що зазнали впливу засобів ураження;
виконання інших завдань та заходів, передбачених планами цивільного захисту на особливий період.
Додатковими завданнями субланки у відбудовний період є:
проведення цільової мобілізації для ліквідації наслідків ведення воєнних дій та надзвичайних ситуацій;
ліквідація наслідків воєнних дій у населених пунктах та на територіях, що зазнали впливу засобів ураження;
вжиття заходів для відновлення об’єктів критичної інфраструктури, сфери життєзабезпечення населення;
визначення територій міста, що потребують проведення гуманітарного розмінування, маркування небезпечних ділянок, проведення очищення (розмінування) територій;
залучення до ліквідації наслідків ведення воєнних дій та надзвичайних ситуацій міжнародної допомоги;
відновлення (у разі потреби) об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту, що зазнали руйнувань або пошкоджень.
17. Субланка провадить свою діяльність відповідно до плану основних заходів цивільного захисту на рік.
10 Продовження додатку
18. Функціонування субланки та заходи цивільного захисту в особливий період здійснюються відповідно до плану цивільного захисту на особливий період.
19. Заходи із запобігання виникненню та ліквідації надзвичайних ситуацій здійснюється на основі планів реагування на надзвичайні ситуації.
20. Для організації виконання заходів щодо запобігання виникненню та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій на об’єктах підвищеної небезпеки розробляються плани локалізації і ліквідації наслідків аварій на таких об’єктах.
21. З метою забезпечення здійснення заходів із запобігання виникненню надзвичайних ситуацій на території міста Павлоград проводиться постійний моніторинг і прогнозування надзвичайних ситуацій.
22. Організація, залучення відповідних сил та засобів до робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, призначення керівника таких робіт здійснюються відповідно до Кодексу цивільного захисту України, Положення про єдину державну систему цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.01.2014 № 11, та інших нормативно-правових актів.
23. Безпосереднє керівництво проведенням аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт в субланці під час ліквідації наслідків надзвичайної ситуації та управління силами цивільного захисту, що залучаються до таких робіт, здійснює керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, який діє відповідно до статті 75 Кодексу цивільного захисту України.
Залежно від рівня надзвичайної ситуації керівником робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації призначається:
один із заступників міського голови – у разі виникнення надзвичайної ситуації місцевого рівня на території громади;
керівник або один із керівників суб’єкта господарювання відповідно до затвердженого розподілу обов’язків – у разі виникнення надзвичайної ситуації відповідного об’єктового рівня.
До прибуття керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації його обов’язки виконує керівник підрозділу (служби, формування) сил цивільного захисту або оперативної групи (представник підрозділу Павлоградського районного управління Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Дніпропетровській області), який прибув до зони надзвичайної ситуації першим.
11 Продовження додатку
Якщо надзвичайна ситуація трапилася на об’єкті підвищеної небезпеки, до прибуття керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації його обов’язки виконує диспетчер об’єкта або особа старшого інженерно-технічного персоналу, яка перебуває на зміні.
На керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації покладаються завдання щодо координації діяльності міжнародних сил та засобів, що прибувають для надання міжнародної допомоги у разі їх залучення до ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
24.Для безпосередньої організації і координації аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт із ліквідації наслідків надзвичайної ситуації утворюється штаб із ліквідації її наслідків, який є робочим органом керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
До складу штабу із ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, залежно від рівня надзвичайної ситуації, входять працівники Павлоградського районного управління ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області, керівники аварійно-рятувальних служб, що беруть участь у ліквідації наслідків надзвичайної ситуації, представники або експерти відповідних центральних
органів виконавчої влади, виконкому Павлоградської міської ради, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками).
Рішення про утворення та ліквідацію такого штабу, його склад приймає керівник робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації.
25. Основну частину робіт, пов’язаних з реагуванням на надзвичайну ситуацію або усуненням загрози її виникнення, виконують сили цивільного
захисту підприємства, установи чи організації, де виникла така ситуація, з наданням їм необхідної допомоги силами цивільного захисту міста Павлоград, на території якого розташоване таке підприємство, установа чи організація, а також підрозділами Павлоградського районного управління ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області, Збройних Сил України, Павлоградського районного відділу поліції ГУ НП в Дніпропетровській області.
До виконання зазначених робіт насамперед залучаються сили цивільного захисту центрального органу виконавчої влади, до сфери управління якого належить об’єкт, на якому сталася аварія, що призвела до виникнення надзвичайної ситуації та сили цивільного захисту субланки.
Залучення сил цивільного захисту до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій здійснюється згідно з планами реагування на надзвичайні ситуації, планами взаємодій органів управління та сил цивільного захисту у разі
виникнення надзвичайних ситуацій, а також планами локалізації і ліквідації наслідків аварії.
У разі потреби до ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій за рішенням керівника робіт з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації залучаються додаткові сили цивільного захисту.
12 Продовження додатку
Авіаційний пошук і рятування людей здійснюється суб’єктами забезпечення цивільного захисту відповідно до компетенції. Організація проведення авіаційного пошуку і рятування здійснюється авіаційним допоміжним центром пошуку і рятування Головного авіаційного координаційного центу пошуку і рятування ДСНС України.
Залучення сил цивільного захисту до проведення заходів цивільного захисту в особливий період, в тому числі у воєнний час, здійснюється згідно з планом цивільного захисту на особливий період.
26. Аварійно-рятувальні та інші невідкладні роботи проводяться відповідно до порядку, що визначається інструкціями, правилами, статутами, іншими нормативно — правовими актами та нормативними документами щодо дій у надзвичайних ситуаціях, які затверджуються відповідними центральними органами влади.
27. Для ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, збройного конфлікту чи терористичних актів, проведення відновлювальних робіт, надання гуманітарної допомоги цивільному населенню відповідно до Кодексу цивільного захисту України можуть залучатися Збройні Сили України, інші військові формування та правоохоронні органи спеціального призначення, утворені відповідно до законів України.
28. Під час загрози або виникнення надзвичайних ситуацій для проведення допоміжних робіт із запобігання або ліквідації наслідків таких ситуацій, наслідків збройного конфлікту чи терористичних актів, а також для проведення відновлювальних робіт за рішенням виконавчого комітету міської ради утворюються добровільні формування цивільного захисту.
29. Сили цивільного захисту, крім добровільних формувань цивільного захисту, укомплектовуються та забезпечуються органами управління цивільного захисту, що їх утворили, з урахуванням необхідності проведення робіт, пов’язаних з реагуванням на надзвичайну ситуацію або запобіганням її виникненню в автономному режимі протягом не менш як трьох діб.
30. Забезпечення фінансування субланки здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету, коштів суб’єктів господарювання, інших не заборонених законодавством джерел.
Начальник відділу ЦЗ та ОР
Павлоградської міської ради Олександр ШАПОВАЛ
Додаток
до Положення про субланку
Павлоградської міської територіальної громади
ланки Павлоградського району територіальної
підсистеми єдиної державної системи
цивільного захисту Дніпропетровської області
С Х Е МА
СУБЛАНКИ ПАВЛОГРАДСЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ЛАНКИ ПАВЛОГРАДСЬКОГО РАЙОНУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ПІДСИСТЕМИ ЄДИНОЇ ДЕРЖАВНОЇ СИСТЕМИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ