Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Ноябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Окт    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Корисна інформація

Про підсумки виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за 9 місяців 2025 року

Октябрь 31st, 2025 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

Проекти рішень виконкому

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

ПРОЕКТ РІШЕННЯ

м.Павлоград №______
 
Про підсумки виконання бюджету
Павлоградської міської територіальної
громади за 9 місяців 2025 року

На виконання ст. 78, 80 Бюджетного кодексу України, ст. 28 Закону
України «Про місцеве самоврядування в Україні» (зі змінами), Закону України
«Про Державний бюджет України на 2025 рік», рішення міської ради від
17.12.2024р. №1878-58/VIIІ «Про бюджет Павлоградської міської
територіальної громади на 2025 рік» (зі змінами), розпорядження міського
голови від 03.02.2025р. № Р-13/0/4-25 «Про затвердження плану заходів на
2025 рік щодо наповнення бюджету Павлоградської міської територіальної
громади, ефективного використання бюджетних коштів та посилення
фінансово-бюджетної дисципліни», постанови Кабінету Міністрів України
№252 від 11 березня 2022 року «Деякі питання формування та виконання
місцевих бюджетів у період воєнного стану», службами міської ради
проводилися заходи щодо забезпечення виконання бюджету Павлоградської
міської територіальної громади (далі – бюджету ПМТГ) та надходжень до
бюджетів усіх рівнів.
Згідно звіту Управління Державної казначейської служби України у
м.Павлограді за 9 місяців 2025 року планові показники дохідної частини
загального фонду бюджету ПМТГ виконані на 103,2 відсотків (при плановій
сумі надходжень 1195945,6 тис. грн фактично надійшло 1234720,8 тис. грн),
сума перевиконання складає 38775,2 тис. грн. Спеціальний фонд виконано в
обсязі 61957,9 тис. грн, що складає 16 відсотків до уточнених річних планових
призначень.
В загальній сумі доходів загального фонду бюджету ПМТГ власні
надходження склали 1003673,8 тис. грн або 81,3%, офіційні трансферти –
231047 тис. грн або 18,7%.
Доходи загального фонду бюджету ПМТГ без врахування міжбюджетних
трансфертів виконані на 104,9 відсотків в обсязі 1003673,8 тис. грн та у
порівнянні з аналогічним періодом 2024 року збільшились на 202391,8 тис. грн
або 1,3 рази.
Станом на 01.10.2025 року податковий борг по платежах до бюджету
ПМТГ (з урахуванням податкового боргу платників, які перебувають у

2
процедурах банкрутства) склав 106260,1 тис. грн. Основними боржниками до
бюджету ПМТГ є: ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання»,
ТОВ «Завод металоконструкцій та нестандартного обладнання», ПП «Єдність
2005», ТОВ «АСГ-Груп», ПП «Гиро», ТОВ «Мега-Дизайн Торговий Дім», ТОВ
«Альянс – 2006» та інші.
Виконання видаткової частини бюджету ПМТГ за 9 місяців 2025 року
становить 1 143 756,7 тис. грн, у тому числі по загальному фонду  924 042,6
тис. грн при плані 1 173 595 тис. грн, або 78,7% та спеціальному фонду –
219 714,1 тис. грн при плані на рік 507 104,5 тис. грн, або 43,3% до річних
планових призначень.
За функціональною ознакою касові видатки загального фонду бюджету
ПМТГ складають: на фінансування освіти – 374 318,1 тис. грн (40,5%),
керівництва і управління – 98 918,9 тис. грн (10,7%), житлово-комунального та
дорожнього господарства – 222 026,3 тис. грн. (24%), охорони здоров'я –
36 410 тис. грн. (3,9%), соціального захисту населення – 69 088,4 тис. грн
(7,5%), культури – 24 610,4 тис. грн (2,7%), фізкультури і спорту – 20 349,9 тис.
грн (2,2%), громадського порядку та безпеки, захисту населення від
надзвичайних ситуацій – 5 069,4 тис. грн (0,6%), засобів масової інформації –
8 610,6 тис. грн (0,9%), фінансової підтримки комунальних підприємств –
9 192,7 тис. грн. (1%), заходів з мобілізаційної підготовки та тер оборони –
5 195,1 тис. грн. (0,5%), субвенцій іншим бюджетам – 18 284,2 тис. грн. (2%),
видатків з резервного фонду – 19 176,7 тис. грн (2,1%); реверсної дотації –
12 231,9 тис. грн (1,3%),інших програм – 560 тис. грн (0,1%).
За економічною структурою видатки розподілені таким чином: оплата
праці працівників бюджетних установ складає 46,7% (431 835,3 тис. грн),
поточні трансферти підприємствам – 27,1% (250 634,1 тис. грн), оплата
енергоносіїв – 5,2% (48 218,7 тис. грн), соціальні виплати населенню – 4,8%
(44 226,8 тис. грн), оплата послуг (крім комунальних) – 10,1% (93 274,6 тис.
грн), придбання предметів, матеріалів, обладнання – 1,2% (10 736,2 тис. грн),
придбання продуктів харчування – 1,4% (13 005,1 тис. грн), трансферти
органам державного управління інших рівнів – 3,3% (30 516,1 тис. грн), інші
витрати – 0,2% (1 595,7 тис. грн).
У процесі виконання бюджету забезпечено своєчасну виплату заробітної
плати працівникам бюджетної сфери та оплату захищених видатків та
відрахування реверсної дотації до державного бюджету.
Пріоритетними залишаються видатки на підтримку військових частин
територіальної оборони міста Павлоград, Збройних Сил України, які задіяні у
виконані бойових завдань. На виконання заходів програм «Шефської допомоги
військовим частинам Національної гвардії України на 2022-2026 роки»,
«Поліпшення організації призову громадян на військову службу, під час
проведення мобілізації, приписки до призовної дільниці та підготовки юнаків
до військової служби на 2024-2026 роки», «Територіальної оборони
Павлоградської міської територіальної громади на 2025 рік», «Забезпечення
громадського порядку та громадської безпеки на території Дніпропетровської
області» за звітний період виділені кошти в сумі 41 247,8 тис. грн.
На утримання комунальних установ, які надають соціальні послуги
мешканцям міста направлено 14 851,5 тис. грн, в тому числі:
КУ «Павлоградський міський територіальний центр соціального

3

обслуговування» (надання соціальних послуг) 8 088,2 тис. грн,
КУ «Павлоградський міський центр соціальних служб» – 1 175,4 тис. грн,
КУ «Центр надання соціальної підтримки дітей «Моя родина»» –
4 002,4 тис. грн, КУ «Центр надання соціально-психологічних послуг» – 1
585,5 тис. грн.
В умовах запровадження воєнного стану в країні першочерговими
залишаються видатки на соціальний захист незахищених верств населення,
сімей військовослужбовців, членів сімей загиблих Захисників і Захисниць
України, сімей з дітьми, дітей, які опинились в складних життєвих обставинах
тощо.
На виконання міської програми «Підтримка ветеранів війни, членів їх
сімей, військовослужбовців, членів сімей загиблих (померлих) ветеранів війни,
членів сімей загиблих (померлих) Захисників і Захисниць України на 2025-2027
роки» виділені кошти в сумі 22 319,9 тис. грн, у тому числі на:
– виплату одноразової, щомісячної матеріальної допомоги (ветеранам війни,
особам з інвалідністю внаслідок війни, військовослужбовцям, членам сімей
загиблих (померлих) Захисників України, в Афганістані, членам
військовослужбовців, які зникли безвісти або знаходяться в полоні за
особливих обставин) – 20 485,9 тис. грн;
– оплату послуг з поховання загиблих (померлих від поранень)
військовослужбовців та цивільної особи у зв’язку з військовою агресією
Російської Федерації – 310,5 тис. грн;
– влаштування поминальних обідів за загиблими військовослужбовцями –
164 тис. грн;
– оплату послуг із соціальної адаптації учасників бойових дій, осіб з
інвалідністю внаслідок бойових дій (фізичні вправи на воді) – 48,3 тис. грн;
– придбання з встановленням пам’ятників (надгробків) загиблим (померлим)
Захисникам України у яким відсутні родичі – 100 тис. грн.
На виконання програми «Соціальний захист окремих категорій населення
на 2025-2027 роки» виділені кошти в сумі 11 761,6 тис. грн, у тому числі на:
– виплату одноразової матеріальної допомоги громадянам міста (на лікування,
вирішення соціально – побутових проблем, поховання, ліквідаторам аварії і
постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС, особам з інвалідністю та інше) –
1 274 тис. грн;
– придбання продовольчих наборів, виготовлення паспортів для бездомних
громадян, проходження медичного огляду бездомними особами – 92,4 тис. грн;
– надання соціальних послуг та виплат фізичним особам, які надають соціальні
послуги громадянам, які не здатні до самообслуговування – 1 680,1 тис. грн;
– надання інших пільг населенню –  3 542 тис. грн;
– надання соціальних послуг – 196,4 тис.грн;
– укріплення матеріально- технічної бази Територіального центру та Центру
надання соціально –психологічних послуг – 3 017,9 тис.грн;
– забезпечення належних умов проживання евакуйованого населення із зони
бойових дій (відшкодування витрат КП «Павлограджитлосервіс» за спожиту
електроенергію, водопостачання, вивіз ТПВ по транзитному містечку) –
959,2 тис. грн;
– облаштування місць для тимчасового перебування осіб, які переїхали з зони
бойових дій – 543,6 тис. грн.

4
На житлово-комунальне і дорожнє господарство за звітний період виділені
кошти в сумі 222 026,3 тис. грн, з них на благоустрій міста – 116 963,2 тис. грн,
що на 98 490,3 тис. грн або на 79,7 % більше ніж за аналогічний період
минулого року.
За рахунок коштів, виділених на благоустрій міста здійснено: оплату послуг
за встановлення огорожі навколо будівлі по вул. Соборна, 115 – 194,6 тис. грн,
спилювання сухих дерев – 707,8 тис. грн, покіс трави – 7 690 тис. грн,
дезінсекцію зелених зон міста – 165 тис. грн, дератизацію та деларвацію –
55,7 тис. грн, видалення рідких та твердих відходів – 1 084,3 тис. грн, садіння
та догляд за декоративними насадженнями – 6 098 тис. грн, утримання міських
пляжів – 392,8 тис. грн; оплату природного газу за «Вічний вогонь» –
0,3 тис. грн, використаної електроенергії по зовнішньому освітленню міста –
6 450,4 тис. грн; видатки на утримання та поточний ремонт мереж
зовнішнього освітлення – 8 176,1 тис. грн, утримання та поточний ремонт
доріг – 77 898,7 тис. грн (у т.ч. поточний ремонт доріг – 24 860,8 тис. грн),
утримання малих архітектурних форм – 2 015,1 тис. грн, утримання кладовищ
– 6 034,4 тис. грн.
На утримання притулку для безпритульних тварин направлено
2 616,6 тис. грн.
Видатки бюджету розвитку за 9 місяців 2025 року склали
179 861,2 тис. грн.

З метою недопущення негативних явищ при організації виконання бюджету
ПМТГ в умовах воєнного стану, зміцнення фінансово-бюджетної дисципліни,
створення умов для своєчасної оплати першочергових видатків, підвищення
ефективності використання бюджетних коштів шляхом удосконалення
внутрішнього контролю і управління ризиками головними розпорядниками
бюджетних коштів виконавчий комітет міської ради
В И Р І Ш И В :

1. Взяти до відома звіт про виконання бюджету ПМТГ за 9 місяців
2025 року.
2. Рекомендувати керівникам підприємств та організацій усіх форм
власності, які допустили заборгованість по платежах до бюджетів усіх рівнів:
1) вжити конкретних заходів щодо погашення податкового боргу зі сплати
податків і зборів (обов’язкових платежів), який склався станом на 1 жовтня
2025 року;
2) забезпечити сплату в повному обсязі поточних нарахувань податків і
зборів (обов’язкових платежів) до бюджетів усіх рівнів, своєчасну виплату
заробітної плати працівникам підприємств, організацій та перерахування до
бюджету податку на доходи фізичних осіб.
3. Для забезпечення оперативного, належного та безперервного виконання
бюджету ПМТГ в умовах воєнного стану зобов’язати фінансове управління
міської ради (Польська), відділ з економічних питань виконавчого комітету

5
міської ради (Штонда), відділ земельно-ринкових відносин виконавчого
комітету міської ради (Вишнякова) та рекомендувати Головному управлінню
державної податкової служби у Дніпропетровській області (Чернецька):
1) здійснити ґрунтовний аналіз виконання дохідної частини бюджету
ПМТГ за 9 місяців 2025 року за джерелами доходів та вжити ефективних
заходів щодо усунення факторів, які негативно вплинули на стан їх
надходжень;
2) вжити необхідних заходів щодо своєчасної сплати платниками податків
та зборів у повному обсязі податків, зборів (обов’язкових платежів), скорочення
податкового боргу до бюджету ПМТГ, який склався станом на 01 жовтня
2025 року, особливо з плати за землю та податку на нерухоме майно, відмінне
від земельної ділянки;
3) забезпечити контроль та вжити заходів щодо забезпечення планових
надходжень податку на доходи фізичних осіб, плати за землю, податку на
нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, єдиного податку,
транспортного податку та збору за місця паркування транспортних засобів
відповідно до рішень міської ради.
4. Рекомендувати Головному управлінню ДПС у Дніпропетровській
області (Чернецька):
1) зосередити зусилля на роботі з існуючими резервами підвищення рівня
сплати податків і зборів, підвищенні якості обліку платників податків, особливо
по податку на доходи фізичних осіб;
2) активізувати претензійно – позовну роботу з ліквідації заборгованості зі
сплати податків і зборів;
3) з метою упередження втрат бюджету міста проводити роз’яснювальну
роботу з юридичними та фізичними особами – платниками місцевих податків і
зборів.
5. З метою недопущення втрат бюджету ПМТГ з земельного податку
зобов’язати відділ земельно-ринкових відносин виконавчого комітету міської
ради (Вишнякова) забезпечити поновлення термінів дії договорів оренди землі
та повідомляти Головне управління ДПС у Дніпропетровській області про
продовження строку дії договорів, внесення змін до договорів оренди
земельних ділянок.
6. Управлінню комунального господарства та будівництва міської ради
(Завгородній) посилити контроль за своєчасною сплатою до бюджету плати за
тимчасове користування місцями розташування рекламних засобів, плати за
оренду комунального майна та збору за місця для паркування транспортних
засобів.

6
7. Відділу містобудування та архітектури виконавчого комітету міської
ради (Коценко), відділу з питань розвитку підприємництва виконавчого
комітету міської ради (Гудожник) посилити контроль за повнотою надходжень
до бюджету ПМТГ пайової участі в утриманні об’єктів благоустрою та за
розміщення малих архітектурних споруд.
8. Для ефективного функціонування бюджетної сфери та
життєвонеобхідних потреб жителів територіальної громади у період дії
воєнного стану головним розпорядникам бюджетних коштів необхідно
забезпечити:
1) своєчасне проведення розрахунків за захищеними видатками;
2) на всіх стадіях бюджетного процесу управлінську відповідальність та
підзвітність за дотриманням бюджетного законодавства, ефективність
управління бюджетними коштами відповідно до законодавства;
3) забезпечити постійне проведення моніторингу виконання завдань і
заходів, визначених у паспортах бюджетних програм, спрямованих на
запобігання ризикам їх невиконання (або виконання не в повному обсязі);
4) у разі необхідності перегляд результативних показників бюджетних
програм, включаючи кількісні та якісні показники, які дозволять об’єктивно
оцінити результат виконання бюджетної програми, ступінь досягнення цілей
державної політики у відповідній сфері діяльності, досягнення мети і
виконання завдань бюджетної програми, обсяг і якість надання публічних
послуг, у тому числі з урахуванням гендерних аспектів;
5) проведення роботи по визначенню публічних інвестиційних проектів,
реалізація яких починається у 2026-2028 роки, враховуючи що розподіл
публічних інвестицій на підготовку та реалізацію нових публічних
інвестиційних проєктів та нових програм публічних інвестицій здійснюється за
умови, що в межах обсягу публічних інвестицій на плановий бюджетний період
не менше 70 відсотків буде спрямовано на продовження (завершення) реалізації
розпочатих публічних інвестиційних проєктів відповідно до планів їх реалізації
та строків введення в експлуатацію основних засобів;
6) ефективне функціонування внутрішнього контролю і управління ризиками
у своїх установах і на підприємствах, в установах та організаціях, що належать
до сфери управління головних розпорядників бюджетних коштів, дотримання
законності та ефективності використання бюджетних коштів, досягнення
результатів відповідно до встановленої мети, завдань і планів;
7) вжиття заходів щодо запобігання фактам порушень фінансово-бюджетної
дисципліни розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів,
використовуючи сучасні актуальні методи та підходи, у тому числі систему
заходів внутрішнього контролю та управління ризиками.

7
9. Фінансовому управлінню міської ради (Польська), управлінню
Державної казначейської служби України в м. Павлоград (Тарасова) — за згодою
посилити контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних
коштів.
10. Координацію роботи щодо виконання цього рішення покласти на
начальника фінансового управління міської ради Польська М.В., контроль – на
заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради
згідно з розподілом функціональних повноважень.
 
Міський голова                                                                    Анатолій ВЕРШИНА




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Гранти та бізнес-можливості
  • Порядок денний на листопад 2025р.
  • Про підсумки виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за 9 місяців 2025 року
  • До 30 000 доларів для розвитку бізнесу
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про погодження на видалення дерева
  • ДО УВАГИ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ ТА ПРЕДСТАВНИКІВ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ!
  • Про створення комісії для передачі матеріальних цінностей
  • Про призначення піклувальника
  • Про призначення опікуна
  • Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування
  • Про надання дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким має малолітня дитина
  • Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг
  • Про втрату чинності рішень виконкому від ********* р. № *** “Про влаштування малолітньої дитини до державного закладу”, від ******** р. № ********* “Про влаштування малолітньої дитини до державного закладу”