ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
28.11.2012 № 969
Про підсумки виконання основних показників програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Павлоград в рамках Стратегічного плану економічного розвитку міста
за січень-вересень 2012 року
У місті реалізуються 34 міські цільові програми, на які передбачено фінансування на рік в розмірі 64,6млн.грн., в тому числі: загальний фонд – 20,7млн.грн., спеціальний – 43,8млн.грн. За 9 місяців 2012 року профінансовано 33,4млн.грн. (загальний фонд – 9,4млн.грн., спеціальний – 24,0млн.грн.). В загальній сумі коштів, субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на будівництво, реконструкцію та утримання вулиць і доріг комунальної власності складають 25,96млн.грн., обласні субвенції – 4,3млн.грн. Виконання робіт та фінансування об’єктів за рахунок субвенцій заплановано до кінця поточного року.
За січень-вересень 2012 року загальний фонд міського бюджету виконано на 98,7% (при плані 211,0млн.грн. надійшло 208,4млн.грн.). Із загальної суми власні надходження склали 75,09млн.грн. або101,4% планових показників, дотації з державного бюджету – 53,66млн.грн., субвенції з державного та обласного бюджетів – 79,2млн.грн. Крім того перераховано за взаємними розрахунками обласному бюджету 28,5тис.грн. Спеціальний фонд міського бюджету (без врахування власних надходжень бюджетних установ та трансфертів) за звітний період виконано на 103,7%, що на 30,7% або на 2,5млн.грн. більше надходжень за аналогічний період 2011 року.
За січень-вересень поточного року призначено та виплачено державну допомогу 8620 сім’ям з дітьми на суму 55,1млн.грн., що на 8,8млн.грн. або 16% більше ніж за 9 місяців 2011 року. Отримано пільг на суму 15,8млн.грн.
7392 сім’ї отримують субсидії на житлово-комунальні послуги на суму 4,9млн.грн. Середній розмір субсидії на сім’ю з урахуванням фактичного використання послуг складає 270грн.
Виплачено компенсацію та допомогу 570 особам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, на суму 866,3тис.грн. За 9 місяців 2012 року забезпечено санаторно-курортним лікуванням 80 інвалідів та ветеранів війни.
Облаштовано пандусами 12 об’єктів, де мешкають інваліди-колясочники на І поверхах,. Забезпечено реабілітаційною технікою 223 інваліда, спецавтотранспортом – 2-ох інвалідів з дитинства. Встановлено 18 звукових світлофорів.
Забезпечено підтримку 411 багатодітних сімей за рахунок коштів державного бюджету на суму 555,7тис.грн. Виплачено допомогу 15 прийомним сім’ям на суму 747,6тис.грн., 224 опікунам допомогу на дітей, що перебувають під опікою чи піклуванням, – на загальну суму 4953,4тис.грн. (у розмірі відповідно до чинного законодавства).
На виплату пенсій та грошової допомоги за січень-вересень 2012 року по місту Павлоград та Павлоградському району спрямовано 553,1млн.грн., середній розмір пенсії по місту Павлоград станом на 01.10.2012р. склав 1781,1грн.
За даними Західно-Донбаської об’єднаної державної податкової інспекції станом на 01.10.2012р. податковий борг боржників по м.Павлограду складає 66,6млн.грн., у т.ч.:
борг 13 боржників, по яких проваджена справа про визнання банкрутом, – 36,3млн.грн. (54,5% від загальної суми податкового боргу), в т.ч. до місцевого бюджету – 11,9млн.грн.;
борг без банкрутів – 30,3млн.грн. (45,5% від загальної суми податкового боргу), в т.ч. до місцевого бюджету – 3,7млн.грн.;
податковий борг 7 комунальних підприємств міста становить 35,3млн.грн. (КП «УЖКГ» – 21млн.грн., КП «ПВУВКГ» – 5,8млн.грн., КП «Павлоградтеплоенерго» – 7,2млн.грн., КП «ПЖС» – 1,2млн.грн., КП «Затишне місто» – 57тис.грн., МКП «Управління ринками м.Павлограда» – 30тис.грн., КП «МІРАЦ» – 5тис.грн.);
борг фізичних осіб – 2,1млн.грн., в т.ч. земельний податок – 162тис.грн., сумісники – 55тис.грн., підприємці – 1,9млн.грн.
За січень-вересень 2012 року по м.Павлограду абсолютне зменшення податкового боргу складає 3,2млн.грн. (з врахуванням боргу підприємств-банкрутів), в т.ч. до Державного бюджету зменшення складає 2652,0тис.грн., по місцевому бюджету зменшення складає 499,6тис.грн.).
За результатами комплексної оцінки результатів діяльності міськвиконкомів, яка здійснюється Дніпропетровською обдержадміністрацією, за січень-вересень 2012 року місто Павлоград серед міст Дніпропетровської області посіло 9 загальне місце за усіма сферами соціально-економічного розвитку. Позитивні результати місто має за такими показниками:
обсяг реалізованої промислової продукції (товарів, послуг) у розрахунку на одиницю населення – 79,3тис.грн. (3 місце серед міст області);
рівень оплати за спожиту електроенергію – 102,4% (2 місце);
абсолютний приріст обсягу обороту роздрібної торгівлі у розрахунку на одиницю населення до відповідного періоду минулого року – 1066,2грн. (4 місце);
заборгованість з виплати заробітної плати – 0грн. (1 місце);
питома вага дітей, які потерпіли від злочинів, до загальної чисельності осіб, які потерпіли від злочинів, – 1,9% (2 місце).
Серед міст області гірші результати Павлоград має за такими показниками:
рівень оплати за спожитий природний газ – 82,8% (11 місце);
темп зменшення обсягу експорту товарів – 28,2% до відповідного періоду попереднього року за січень-червень (11 місце);
темп зростання доходів місцевих бюджетів (без трансфертів) до відповідного періоду попереднього року – 107,4% (9 місце);
обсяг податкових надходжень до місцевих бюджетів у розрахунку на одиницю населення – 743,3грн. (10 місце);
темп зростання податкового боргу за податковими зобов’язаннями платників до зведеного бюджету – 194,2% до початку року (11 місце);
темп зростання обороту роздрібної торгівлі до відповідного періоду попереднього року – 114,8% (8 місце);
кількість зареєстрованих злочинів на 10 тис. населення – 139 (11 місце).
Загальний обсяг промислового виробництва за січень-вересень 2012 року по м.Павлограду склав 746,6млн.грн. (в цінах 2012 року), що більше минулого року (662млн.грн. – в цінах 2011 року).
Згідно з інформацією промислових підприємств міста збільшили обсяги виробництва за січень-вересень 2012 року (в % до відповідного періоду 2011 року): ПАТ «Павлоградхіммаш» (165%), ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання» (205%), ДП НВО «Павлоградський хімічний завод» (151%), ТОВ «Бетонярня «Будмайстер» (157%), ПАТ «Палмаш» (109%), ТОВ «Перша міськдрукарня» (123%).
Зменшили обсяги виробництва в порівнянні з відповідним періодом минулого року: ТОВ «Павлоградспецмаш» (37%), Павлоградський механічний завод (79%), ТОВ «Молочний дім» (94%), ТОВ «Фабрика будівельних сумішей «Будмайстер» (86%), СП ПрАТ «Софрахім» (95%).
Практично на рівні минулорічного показника працювали ПрАТ «Павлоградхліб» (101%), ТОВ «Фабрика дверей «Будмайстер» (101%).
У січні-вересні 2012 року обсяг реалізованої промислової продукції (з урахуванням всіх шахт ПАТ «ДТЕК Павлоградвугілля») склав 8766,5млн.грн. проти 6510,9млн.грн. у аналогічному періоді 2011 року. Питома вага реалізації промислової продукції м.Павлоград в загальному обсязі по Дніпропетровській області складає 5,6% (у 2011 році – 4,2%). Маючи досить різноманітну структуру виробництва, для промисловості міста характерною рисою є перевага сировинної продукції (92,7% в обсязі реалізованої продукції добувної та переробної промисловості), при тому, що сумарна частка інших груп (інвестиційна продукція, товари широкого та тривалого користування), які здатні забезпечити збільшення надходжень до бюджетів усіх рівнів, підняти добробут населення, незначна (7,3%).
Реалізація послуг по місту за січень-вересень склала 147,7млн.грн. або збільшилась на 16,8%, послуги населенню склали 59,2млн.грн. (на 0,3% більше показника відповідного періоду 2011 року). Частка послуг, реалізованих населенню, у загальному обсязі становить 40%. В перерахунку на одну особу обсяг послуг населенню за звітний період склав 535,1грн.
Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника за січень-вересень 2012 року склала 3154,61грн. або зросла на 21,9% до відповідного періоду 2011 року (Програмою соціально-економічного розвитку на 2012 рік передбачено збільшення середньомісячної заробітної плати на 15%).
Станом на 01.10.2012р. заборгованість з виплати заробітної плати по місту Павлоград відсутня.
Протягом звітного періоду послугами служби зайнятості в м.Павлоград скористалось 3745 незайнятих громадян. Станом на 01.10.2012р. на обліку в центрі зайнятості перебувало 1036 безробітних громадян, що на 33% більше порівняно з відповідним періодом 2011 року (779 осіб). Рівень безробіття станом на 01.10.2012р. склав 1,48% (на 01.10.2011р. – 1,11%), середній розмір допомоги по безробіттю – 1157,5грн. Протягом звітного періоду центром зайнятості працевлаштовано 1557 осіб (за аналогічний період 2011 року – 1751 чол.), залучено до громадських робіт 421 особа.
За січень-вересень 2012 року суб’єктами підприємницької діяльності створено 2207 нових робочих місць, з них: у юридичних осіб – 1103, у фізичних осіб-підприємців – 1104. Наряду з цим, за вказаний період ліквідовано 1163 робочих місць (у юридичних осіб – 100, у фізичних осіб-підприємців –1063).
Введено в експлуатацію 3314 кв.м. загальної площі індивідуального житла або 32% до плану на 2012 рік та в 2 рази більше відповідного періоду попереднього року.
У січні-вересні 2012 року обсяг експорту товарів склав 17,8млн.дол. США (42,6% до показника відповідного періоду попереднього року), імпорту – 36,9млн.дол. США (145,3%).
Експортні операції в місті здійснюють більше 35 підприємств міста. Підприємства експортують в Росію, Білорусь, Молдову, Грузію, Азербайджан, Чехію, Великобританію та інші країни обладнання для промислового виробництва, вироби з чорних металів, вироби з дерева, металоконструкції, молочну продукцію та ін. Імпортують обладнання та інструменти, комплектуючі та запасні частини, авто фарби, хімічні речовини, пакувальні матеріали тощо з Росії, Узбекистану, Франції, Чехії, Німеччини, Естонії та ін.
Зменшення обсягу експорту в 2012 році пов’язане з тим, що в 2011 році було одноразово здійснено експорт соняшникової олії (транзитом) на суму близько 60млн.грн. Також зменшили обсяги експорту товарів ПрАТ “Павлоградхліб”, ТОВ “Молочний дім”, ТОВ “ПЗТО”.
Сфера торговельного обслуговування в місті складається з торгової мережі: стаціонарні магазини – 418, з них продовольчі – 151, непродовольчі – 267; торговельні павільйони – 136; підприємств ресторанного господарства – 90, ринків – 6. Сферу побутового обслуговування представляють 255 підприємств.
У місті працює 13 комунальних підприємств, три з яких надають споживачам комунальні послуги централізованого тепло-, водопостачання і водовідведення, утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (КП «Павлоградтеплоенерго», КП «Павлоградводоканал», КП «Павлограджитлосервіс»).
За січень-вересень поточного року в цілому по комунальним підприємствам:
чисельність працюючих зменшилась в порівнянні з відповідним періодом 2011 року на 30 осіб (на 2%) і становить 1335 чоловік;
середня заробітна плата одного працівника збільшилась на 12,3% і склала 2290,6грн.;
сума доходу всього склала 117,2млн.грн., що на 9,9млн.грн. (на 9,2%) більше відповідного періоду минулого року;
дебіторська заборгованість становить 94,5млн.грн., збільшилась на 12%. Найбільші суми дебіторської заборгованості мають підприємства-надавачі житлово-комунальних послуг: КП «Павлоградтеплоенерго» (Вовк М.В.) – 55,4млн.грн. (збільшення на 13,5%), КП ПВУВКГ (Карпець О.С.) – 32,1млн.грн. (збільшення на 3,6%), КП «Павлограджитлосервіс» – 4,5млн.грн. (збільшення майже удвічі), ТОВ «Павлоградавтотранс» (Медвєдєв Р.В.) – 1,5млн.грн. (зменшення на 8%). Основний дебітор – населення;
сума кредиторської заборгованості становить 215,4млн.грн., знизилась на 11%. Найбільші суми кредиторської заборгованості мають такі комунальні підприємства: КП «Павлоградтеплоенерго» (110,9млн.грн.), КП ПУВКГ (96,1млн.грн.,), КП «Павлограджитлосервіс» (4,5млн.грн.), ТОВ «Павлоградавтотранс» (2,8млн.грн.), КП «Затишне місто» (630тис.грн.), КП МІРАЦ (199,9тис.грн.), КП «Павлоградська телерадіокомпанія» (181,8тис.грн.).
Майже всі комунальні підприємства спрацювали збитково. Загальна сума збитку складає 16,4млн.грн. (за 9 місяців минулого року збиток становив 4,2млн.грн.). Найбільші суми збитку мають: КП «Павлоградтеплоенерго» (Вовк М.В.) – 15,5млн.грн. (2011 – прибуток 1,9млн.грн. за рахунок отриманої з державного бюджету різниці в тарифах), ТОВ «Павлоградавтотранс» (Медвєдєв Р.В.) – 747,4тис.грн. (2011 – збиток 134,2тис.грн.), МКП «Управління ринками» (Курченко П.А.) – 63,1тис.грн. (2011 – прибуток 4,5тис.грн.), КП «Спеціалізована Агенція Ритуал» (Жолудь Д.В.) – 51,4тис.грн. (2011 – прибуток 0,6тис.грн.), КП «МІРАЦ» (Томашевська О.Ю.) – 35,8тис.грн.
Сума прибутку по комунальним підприємствам міста у звітному періоді поточного року становить 6,3млн.грн. (2011 – 2,4млн.грн.) За рахунок надходжень коштів з державного бюджету по різниці в тарифах згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 11.06.2012р. №517 КП «Павлоградводоканал» отримало найбільшу суму прибутку 5,65млн.грн. КП «Затишне місто» отримало прибуток у сумі 150тис.грн. за рахунок безоплатної передачі на баланс підприємства у звітному періоді об’єктів на суму 202,8тис.грн., проте фактично підприємство має збиток 53тис.грн. Отриманий КП «Павлограджитлосервіс» прибуток у сумі 494,4тис.грн. є плановим показником, який підтверджено звітними документами підприємства. Проте фактично підприємство недоотримало у звітному періоді коштів на суму 1818,1тис.грн.
У зв’язку з затвердженням нової нормативної грошової оцінки земель міста Павлоград продовжується робота із землекористувачами щодо необхідності внесення змін до договорів оренди земельних ділянок та проведення державної реєстрації. З 645 договорів виготовлені та підписані сторонами 482 додаткові угоди, з них в органі Держкомзему пройшли державну реєстрацію 67 договорів.
Станом на 15.10.2012р. проведено 7 засідань комісії з визначення та відшкодування збитків власникам землі та землекористувачам, на яких розглянуті матеріали по 26 землекористувачам. В результаті розгляду складено 30 актів за порушення земельного законодавства на загальну суму 1570,2тис.грн., які затверджені на засіданнях виконавчого комітету міської ради. Відповідно до норм діючого законодавства після затвердження актів таким землекористувачам надається місячний термін на виконання вимог акту в добровільному порядку. 3 землекористувача погодились в добровільному порядку сплатити збитки на загальну суму 32тис.грн., 1 землекористувач зобов’язався сплатити встановлену комісією суму боргу до 25.11.2012р. в розмірі 17,7тис.грн. По 9 актам на загальну суму 574,6тис.грн. матеріали направлені до суду, по 7 актам на суму 569,3тис.грн. матеріали знаходяться на стадії підготовки для направлення позовних заяв до суду. По 8 актам землекористувачам наданий термін для добровільного виконання вимог комісії.
В місті ведеться робота щодо реалізації державної Програми «Доступне житло».
На сьогоднішній день Міжвідомчою комісією включені в список об’єктів незавершеного житлового будівництва по м.Павлоград, на які можуть бути спрямовані кошти в рамках реалізації програми будівництва доступного житла, наступні об’єкти:
— ТОВ «Архонт 9» (реконструкція гуртожитку під житловий будинок на вул. Будівельна,8; всього 65 квартир, 56 квартир реалізуються за програмою «Доступне житло», загальна площа об’єкта 2751 кв.м). В даний час ведуться будівельні роботи. Введення в експлуатацію планується в IV кварталі 2012 року. Середня вартість квартир за 1 кв.м становить 3645грн.;
— ТОВ “Дніпростройпоставка” (реконструкція гуртожитку під багатофункціональний комплекс з розміщенням офісних приміщень та квартир на вул. Достоєвського, 1; всього 90 квартир; загальна площа комплексу 7173 кв.м). Введення в експлуатацію планується в 2013 році. Будівельні роботи не ведуться через відсутність фінансування, ведуться переговори з інвесторами.
По даній програмі звернулися 80 осіб, готуються необхідні документи. Постійно надається інформація в ЗМІ та на офіційному сайті Павлоградського міської ради для жителів міста, які потребують поліпшення житлових умов, про можливість стати учасником державної Програми «Доступне житло» з наданням переліку об’єктів. Для надання консультацій громадянам міста по порядку здешевлення вартості іпотечних кредитів у Центрі муніципальних послуг щодня працюють фахівці, але вони не забезпечені необхідною технікою.
Чисельність наявного населення м.Павлоград на 01 жовтня 2012 року склала 110278 осіб. Упродовж січня-вересня 2012 року вона зменшилась на 192 особи за рахунок природного скорочення чисельності жителів міста на 201 особу.
Природне скорочення населення порівняно з відповідним періодом 2011 року зменшилось на 129 осіб. Показник загальної народжуваності збільшився з 11,1 народжених на 1000 жителів у січні-вересні 2011 року до 11,7 – у січні-вересні 2012 року, а рівень смертності знизився з 15,1 осіб до 14,2 відповідно. Незважаючи на позитивні зрушення щодо зниження смертності населення міста, кількість померлих перевищувала число народжених на 20,7%.
Міграційні переміщення населення міста у січні-вересні 2012 року характеризуються позитивним сальдо (+9 осіб), порівняно з відповідним періодом минулого року сальдо міграції зменшилось з 3,3% до 0,1%.
Місто працює згідно з затвердженим актуалізованим Стратегічним планом економічного розвитку. У завершальну фазу вступив процес розробки Стратегії соціального партнерства ДТЕК і міста Павлоград та Стратегічного плану економічного розвитку субрегіону «Західний Донбас». Проведені засідання Робочих груп. За результатами роботи розроблене меню стратегічних цілей і проектів, затверджені пріоритетні напрями Стратегій.
Презентація проектів Стратегії соціального партнерства ДТЕК і міста Павлоград відбулась 17 жовтня 2012 року в м. Донецьк.
З метою розв’язання нагальних проблем міста, виходячи з аналізу основних показників соціально-економічного розвитку міста Павлоград та стану виконання заходів Стратегічного плану економічного розвитку міста за січень-вересень 2012 року, керуючись п.п. 1 п. «а» ч. 1 ст. 27, ст. 40, ч. 1, 2 ст. 52 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет міської ради
ВИРІШИВ:
1. Інформацію про підсумки соціально-економічного розвитку м.Павлоград за січень-вересень 2012 року, виконання організаційних заходів щодо виконання програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Павлоград на 2012 рік, затверджених рішенням сесії міської ради від 29.12.2011р. №396-18/VI (додаються), взяти до відома.
2. Заступникам міського голови, керівникам управлінь та відділів міської ради забезпечити:
2.1. Виконання основних показників Програми соціально-економічного розвитку міста на 2012 рік, плану заходів, затверджених розпорядженням міського голови від 24.01.2012р. № 21-р «Про затвердження плану заходів на 2012 рік та середньострокового плану заходів на 2013-2015 роки по реалізації актуалізованого Стратегічного плану економічного розвитку м. Павлоград»;
2.2. Участь у розробці Стратегічного плану субрегіону «Західний Донбас», Стратегії соціального партнерства ДТЕК і м.Павлограда.
3. Керівникам комунальних підприємств:
3.1. Забезпечити дотримання вимог чинного законодавства з питань оплати праці та недопущення заборгованості з її виплати;
3.2. Активізувати роботу з погашення заборгованості зі сплати податків до міського та державного бюджетів, до Пенсійного фонду;
3.3. Постійно здійснювати аналіз показників фінансово-господарської діяльності та вживати дієві заходи щодо беззбиткової роботи підприємства;
3.4. Забезпечити розробку та впровадження на підприємствах енергозберігаючих програм і сприяти залученню державних інвестицій та інших коштів, не заборонених законодавством, на їх реалізацію.
4. Управлінню комунального господарства та будівництва (Дейнеженко) спільно з керівниками комунальних підприємств розробити дієвих заходів щодо погашення дебіторської та кредиторської заборгованостей, погоджених із першим заступником міського голови, та надати їх для затвердження міському голові в термін до 25 грудня 2012 року.
5. Державній виконавчій службі (Палун) посилити роботу виконавчої служби по сприянню претензійно-позовної роботи комунальних підприємств щодо стягнення заборгованості із боржників за житлово-комунальні послуги.
6. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), Західно-Донбаській ОДПІ (Шелудько):
6.1. Здійснювати координацію роботи щодо мобілізації податків і зборів в обсягах, затверджених Павлоградською міською радою на 2012 рік, а також щодо зменшення існуючого податкового боргу до державного та місцевих бюджетів;
6.2. Забезпечити контроль щодо здійснення видатків на утримання установ та закладів у межах асигнувань, передбачених кошторисами, помісячними розписами асигнувань, не допускати взяття зобов’язань понад кошторисні призначення.
7. Відділу залучення інвестицій, реалізації проектів та регуляторної політики (Дендеберя):
7.1. Здійснювати допомогу підприємствам, установам та організаціям міста у просуванні інвестиційних проектів з метою залучення інвестицій та з орієнтацією їх на інновації;
7.2. Продовжити систематичну роботу зі створення та накопичення електронної бази даних потенційних інвесторів, спонсорів, меценатів як місцевого, національного, так і міжнародного рівня.
8. Відділу з економічних питань (Штонда), відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва міської ради (Кусочкіна), відділу залучення інвестицій, реалізації проектів та регуляторної політики (Дендеберя) продовжити роботу по розробці та впровадженню демонстраційних проектів «Розробка та впровадження маркетингової стратегії з залучення інвестицій та створення бренду міста Павлоград», «Створення бізнес-консалтингового центру».
9. Відділу з економічних питань (Штонда) координувати роботу по:
9.1. Впровадженню та корегуванню актуалізованого Стратегічного плану економічного розвитку м.Павлоград до 2015 року;
9.2. Розробці Стратегічного плану субрегіону «Західний Донбас», Стратегії соціального партнерства ДТЕК і м.Павлограда.
10. Відділу земельно-ринкових відносин (Вишнякова):
10.1. Провести організаційні заходи щодо збільшення надходжень до бюджету у зв’язку із застосуванням нової нормативної грошової оцінки земель міста Павлоград;
10.2. Продовжувати роботу щодо продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення під об’єктами нерухомого майна;
10.3. Продовжити роботу з суб’єктами господарювання, які мають заборгованість по орендній платі за землю;
10.4. Спільно з юридичним відділом (Ялинний) активізувати роботу щодо подачі позовних заяв стосовно стягнення грошових коштів з боржників по орендній платі за землю та відшкодування збитків по платі за землю.
11. Управлінню праці та соціального захисту населення (Бобровницька) контролювати правильність надання пільг підприємствами – надавачами житлово-комунальних послуг, цільове використання коштів при призначенні державних соціальних допомог.
12. Відділу містобудування та архітектури (Сасик):
12.1. Надавати допомогу замовникам житлового будівництва по програмі «Будівництво доступного житла» в оформленні документів для подання на розгляд міжвідомчої комісії Мінрегіону України;
12.2. Надавати допомогу громадянам міста, зацікавленим у придбання доступного житла, у формуванні необхідного пакету документів.
13. Відділу з питань регіональної політики (Рєзніков) забезпечити широке висвітлення у засобах масової інформації діяльності виконавчого комітету міської ради щодо соціально-економічного розвитку міста.
14. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом обов’язків.
Міський голова І.С.Метелиця