Повсякденне життя людини сповнене різноманітними турботами та подіями – затишок домівки, здоров’я близьких, благоустрій рідного міста. Для вирішення багатьох цих питань необхідна сприяння місцевої влади. Порада, підтримка та дієва допомога фахівців різних служб виконкому часто стає важливою складовою у вирішенні багатьох проблем
У першому півріччі 2013 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло 1465 звернень. У порівнянні з відповідним періодом 2012 року кількість звернень збільшилась на 303, або на 26 %.
Кількість повторних звернень (129) у порівнянні з першим півріччям минулого року (27) збільшилась на 72 %.
Питання, з якими частіше звертаються павлоградці, стосуються комунального господарства (65,1 %), земельного господарства та будівництва (20,7 %), соціального захисту (4,1 %), житлової політики — (3,2%).
Від жителів міста зареєстровано 668 звернень до вищих органів влади («Урядова телефонна гаряча лінія»–162, обласна державна адміністрація — 63, обласна рада – 2, прокуратура м. Павлограда – 25). На них дано вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством — 539, вирішено позитивно – 71, знаходяться на виконанні – 32, відправлено за належністю до виконання – 26. Протягом першого півріччя 2013 року з «Гарячої лінії Д.Колєснікова» до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло 416 звернень громадян, з них повторних -97. На жаль, найбільш болючими залишаються питання комунального господарства (363), земельного господарства та будівництва (19), соціального захисту — 8, житлової політики — 6, транспорту — 5. Вичерпну відповідь отримали 329 заявників, було вирішено позитивно 48 питань, знаходяться у процесі виконання – 18, відправлено за належністю до виконання — 21.
На прийомі у керівництва виконкому побувало 149 громадян, прийнято особисто міським головою — 90. Керівництвом виконкому проведено 6 виїзних прийомів громадян на яких прийнято 28 громадян. Найчастіші питання стосуються комунального господарства (98), соціального захисту (21), праці та заробітної плати (12), охорони здоров”я (9) тощо. З них дано вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством — 124, вирішено позитивно -21, знаходяться на виконанні — 14, відправлено за належністю до виконання — 3.
Для зручності мешканців міста та вирішення їх проблем у виконавчому комітеті міської ради з 16 листопада 2010 року створено «відкриту» телефонну лінію, за допомогою якої мешканці міста звертаються до міського голови з повсякденними запитами та життєвими потребами.
Протягом першого півріччя 2013р. на «відкриту» телефонну лінію міського голови надійшло 226 звернень громадян, більша частина яких стосуються комунального господарства — 196, найбільш гострі питання, це відновлення під”їздного освітлення, видалення дерев, ліквідація сміттезвалищ та ремонт покрівель.
Вирішення питань, з якими звертаються громадяни, перебуває на постійному контролі міського голови та керівництва виконавчого комітету. Турбуючись про павлоградців, з 1 березня 2013 року у виконкомі Павлоградської міської ради створено відділ по роботі зі зверненнями громадян. Тепер кожний мешканець нашого міста має можливість звернутися до висококваліфікованих фахівців по допомогу, отримати консультацію або пораду.
Працівники відділу значну частину часу приділяють спілкуванню із заявниками, надаючи роз”яснення, консультації, допомагаючи вирішити життєві проблеми, які їх турбують.
Відділ по роботі зі зверненнями громадян готовий допомагати всім. Чекаємо на вас за адресою: вул.Леніна, 95, каб.119, тел. 6-14-21.
Телефон «гарячої лінії мера» — 20-03-70.
Начальник відділу по роботі
зі зверненнями громадян Н.В. Плющова