В рамках реалізації завдань Президента України щодо належної роботи із зверненнями громадян, з метою прозорості та відкритості діяльності місцевої влади при міській раді з 2010 року працює «гаряча» телефонна лінія — 20-03-70.
З 01.01.2013 року при виконкомі Павлоградської міської ради створено відділ по роботі зі зверненнями громадян, який знаходиться в приміщенні виконкому каб. 119 на вул. Леніна, 95.
Також, на офіційному сайті міста (https://pavlogradmrada.dp.gov.ua), діє рубрика «Питання міському голові».
Міський голова, секретар міської ради, заступники міського голови проводять прийоми громадян.
Міський голова приймає перший понеділок місяця в кабінеті 119 з 10.00. Записатися можна напередодні в п’ятницю з 8.00 в кабінеті 119.
Щотижня,
у понеділок з 10,00 приймає секретар міської ради Аматов Євген Вадимович (кабінет 315);
у вівторок з 10.00 — заступники міського голови — Шуліка Олена Олександрівна (кабінет 308) і Остренко Сергій Андрійович (кабінет 206);
у четвер з 10.00 — заступник міського голови — Тихонов Володимир Миколайович;
у п’ятницю з 10.00 — заступник міського голови — керуюча справами виконкому — Рябова Аліса Вікторівна.
Щосереди, з 10.00, за попереднім записом (запис на прийом проводиться в цей же день з 8.00 до 10.00 по телефону 6-14-21 або в кабінеті 119 (1 поверх виконкому) приймає перший заступник міського голови Вершина А.О.
19 лютого 2014 року Анатолій Олексійович на особистому прийомі зустрівся з 4 павлоградцями, яких турбувало вирішення комунальних питань: завеликий тариф за квартирну плату (питання щодо якості каналізації); грейдування та підсипка вулиці Польова та Залізнича, їх освітлення тощо.
Всі питання були офіційно зафіксовані й наданні до відповідних управлінь, відділів Павлоградської міської ради для найшвидшого реагування.
Довідка:
Протягом 2013 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло 3909 звернень (в 2012 році — 3843), піднято питань – 5752.
Кількість повторних звернень (317) у порівнянні з минулим роком ( 159) збільшилась на 56 %, колективних (209), в 2011 році — 527.
Протягом січня-грудня 2013 року зареєстровано 3585 письмових звернення. На усному прийомі побувало 324 громадян, 160 з яких прийнято міським головою. Відповідно до затвердженого графіку керівництвом виконкому систематично проводяться виїзні прийоми громадян, яких за 2013 рік проведено — 13, на яких побувало 86 громадян. Графіки особистого прийому громадян оприлюднені в засобах масової інформації.
Протягом 2013 року на “відкриту” телефонна лінія таких звернень надійшло — 449. Всі вони знаходяться на контролі і розглядаються відповідно до вимог чинного законодавства.
На виконання вищезазначеного Указу Президента України відділом по роботі зі зверненнями громадян виконавчого комітету проведено дванадцять днів контролю, та відповідно до затвердженого графіку щомісяця проводились засідання постійно діючих комісій.
Від органів вищого рівня зареєстровано 1463 звернення, зокрема:
обласна державна адміністрація — 226, обласна рада — 97, Урядова телефонна “гаряча лінія” – 323, прокуратура м. Павлограда – 49,
“Гаряча лінія Дмитра Колєснікова” — 738.
Із них: отримали вичерпні відповіді згідно чинного законодавства – 1164, вирішено позитивно – 242, знаходяться на виконанні – 18, відправлено за належністю — 39.
Протягом січня-грудня 2013 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради з Урядової телефонної «гарячої лінії» надійшло 323 звернення, що на 60, або на 7 % більше, ніж у 2012 році. Більша частина питань відноситься до комунального господарства -164, земельного господарства та будівництва — 9, соціального захисту – 43, праці та заробітної плати – 47, охорони здоров”я – 28, житлової політики – 7, інші – 25.
Із них: отримали вичерпні відповіді згідно чинного законодавства — 261, вирішено позитивно — 44, знаходяться на виконанні — 7, відправлено за належністю – 11.
З “Гарячої лінії Дмитра Колєснікова” до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло – 738 звернень громадян, питання з якими звернулися громадяни, стосуються: комунального господарства – 609, соціального захисту – 19, транспорту – 6, охорони здоров”я — 4, земельного господарства та будівництва — 4, праці та заробітної плати – 21, охорони здоров”я – 4, житлової політики – 5, екології і природних ресурсів – 8, сім”ї, дітей, молоді – 16, інші — 42.
Із них: отримали вичерпні відповіді згідно чинного законодавства — 534, вирішено позитивно — 164, знаходяться на виконанні — 12, відправлено за належністю – 19.
В лютому 2013 року відбувся телевізійний проект «Діалог з країною», де в прямому ефірі Президент України В. Янукович відповідав на звернення та питання громадян.
В рамках вказаного проекту було відкрито телефонні лінії, де приймались звернення громадян щодо надання роз»яснення з питань житлово-комунального господарства, додержання діючого законодавства України та інших чинних нормативно-правових актів.
Робота зі зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямком у діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, де вживаються відповідні заходи щодо її удосконалення.