Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Про підсумки роботи Центра адміністративних послуг м. Павлограда

Сентябрь 14th, 2015 Проекти рішень виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

Р І Ш Е Н Н Я

_____________20___р. м. Павлоград №_________

Про підсумки роботи Центра
адміністративних послуг
м. Павлограда

Проаналізувавши стан справ щодо виконання у м. Павлограді Закону України «Про адміністративні послуги», виконавчий комітет Павлоградської міської ради зазначає, що протягом восьми місяців 2015 року Центром надання адміністративних послуг м. Павлограда /надалі – ЦНАП/ здійснювалися заходи направлені на реалізацію громадянами та юридичними особами прав, свобод і законних інтересів у сфері надання адміністративних послуг та на виконання законів України „Про адміністративні послуги”, «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014р. № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органами виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг».
Адміністративні послуги у ЦНАПі надаються через адміністратора, який надає суб’єктам звернень вичерпну інформацію та консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг, приймає від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, реєструє та подає документи відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання, видає суб’єктам звернень результати надання адміністративної послуги. Адміністратор здійснює контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг терміну розгляду справ та прийняття рішень.
Через Центр, відповідно до затвердженого переліку, працюють 7 органів місцевого самоврядування та 6 державних органів виконавчої влади, які надають 86 адміністративних послуг, з них , відповідно до
Закону України «Про дозвільну систему в сфері господарської діяльності», 15 документів дозвільного характеру. На кожну послугу розроблені інформаційні та технологічні картки з вичерпним переліком необхідних для отримання послуги документів, платністю послуг, порядком надання та можливими причинами відмови в наданні послуги.
Всього за вісім місяців 2015р. до ЦНАПу м. Павлограда звернулося 15839 громадян та суб’єктів господарювання, у тому числі 324 — з питань отримання документів дозвільного характеру, 10235 — з питань надання адміністративних послуг, отримали консультацію — 5280, що в порівнянні з 2014р. збільшилося на 85 відсотків. Кількість відмов у наданні адміністративних послуг складає 3 відсотка від загальної кількості звернень, що в порівнянні з 2014р.зменшилося на 1 відсоток.
Найбільша кількість звернень була з питань міграційної служби /реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання, оформлення паспорта громадянина України – 7045/, з питань оформлення земельних ділянок — 2398 та отримання архівних довідок — 407. Мінімальна кількість звернень — 2 була з питання надання дозволу на право експлуатації рентгенівського кабінету, не було звернень за послугою „Погодження графіку роботи об’єктів торгівлі, побутових послуг та ресторанного господарства», який надає відділ регуляторної політики, розвитку споживчого ринку та підприємництва Павлоградської міської ради.
Керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», „Про адміністративні послуги”, «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» , з метою створення зручних і сприятливих умов отримання адміністративних послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади та попередження порушень в сфері надання адміністративних послуг виконавчий комітет Павлоградської міської ради

ВИРІШИВ:

1. Аналітичну доповідну записку про підсумки роботи Центру надання адміністративних послуг м. Павлограда взяти до відома.
2. Начальниками відділів та управлінь Павлоградської міської ради вжити дієвих заходів щодо недопущення порушень термінів надання адміністративних послуг.
3. Начальнику відділу надання адміністративних послуг (Савченко І.Я):
1) посилити контроль за неухильним виконанням вимог Закону України «Про адміністративні послуги»;
2) систематично надавати роз’яснення через засоби масової інформації з найбільш важливих для громадян питань отримання адміністративних послуг.
4. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на відділ надання адміністративних послуг (Савченко), контроль – на заступника міського голови – керуючого справами виконкому Рябову А.В.

Міський голова                                     І.С.Метелиця

 

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Вдячність від захисників
  • Рідні загиблих павлоградців отримали нагороди посмертно
  • Відбулася 58-а позачергова сесія депутатів Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Вихованці танцювально — спортивного клубу «Алегро» взяли участь в Christmas dance festival 2024
  • Про надання ПП «Аеліта» ВП ПП «Аеліта» дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Виконком від 11.12.2024 р
  • «Постачання електричної енергії», ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-16-010777-a
  • ЗВІТ про базове відстеження результативності регуляторного акта – проєкту рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.12.2019 № 1112 «Про визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об’єктів благоустрою»
  • Про надання ПП «Аеліта» ВП ПП «Аеліта» дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Павлоградські спортсмени здобули призові місця на чемпіонаті