ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
_____________20___р. м. Павлоград №_________
Про підсумки роботи Центра
адміністративних послуг
м. Павлограда
Проаналізувавши стан справ щодо виконання у м. Павлограді Закону України «Про адміністративні послуги», виконавчий комітет Павлоградської міської ради зазначає, що протягом восьми місяців 2015 року Центром надання адміністративних послуг м. Павлограда /надалі – ЦНАП/ здійснювалися заходи направлені на реалізацію громадянами та юридичними особами прав, свобод і законних інтересів у сфері надання адміністративних послуг та на виконання законів України „Про адміністративні послуги”, «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності», розпорядження Кабінету Міністрів України від 16.05.2014р. № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органами виконавчої влади через центри надання адміністративних послуг».
Адміністративні послуги у ЦНАПі надаються через адміністратора, який надає суб’єктам звернень вичерпну інформацію та консультації щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг, приймає від суб’єктів звернень документи, необхідні для надання адміністративних послуг, реєструє та подає документи відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання, видає суб’єктам звернень результати надання адміністративної послуги. Адміністратор здійснює контроль за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг терміну розгляду справ та прийняття рішень.
Через Центр, відповідно до затвердженого переліку, працюють 7 органів місцевого самоврядування та 6 державних органів виконавчої влади, які надають 86 адміністративних послуг, з них , відповідно до
Закону України «Про дозвільну систему в сфері господарської діяльності», 15 документів дозвільного характеру. На кожну послугу розроблені інформаційні та технологічні картки з вичерпним переліком необхідних для отримання послуги документів, платністю послуг, порядком надання та можливими причинами відмови в наданні послуги.
Всього за вісім місяців 2015р. до ЦНАПу м. Павлограда звернулося 15839 громадян та суб’єктів господарювання, у тому числі 324 — з питань отримання документів дозвільного характеру, 10235 — з питань надання адміністративних послуг, отримали консультацію — 5280, що в порівнянні з 2014р. збільшилося на 85 відсотків. Кількість відмов у наданні адміністративних послуг складає 3 відсотка від загальної кількості звернень, що в порівнянні з 2014р.зменшилося на 1 відсоток.
Найбільша кількість звернень була з питань міграційної служби /реєстрація та зняття з реєстрації місця проживання, оформлення паспорта громадянина України – 7045/, з питань оформлення земельних ділянок — 2398 та отримання архівних довідок — 407. Мінімальна кількість звернень — 2 була з питання надання дозволу на право експлуатації рентгенівського кабінету, не було звернень за послугою „Погодження графіку роботи об’єктів торгівлі, побутових послуг та ресторанного господарства», який надає відділ регуляторної політики, розвитку споживчого ринку та підприємництва Павлоградської міської ради.
Керуючись законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», „Про адміністративні послуги”, «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» , з метою створення зручних і сприятливих умов отримання адміністративних послуг громадянами, суб’єктами господарювання, забезпечення відкритості інформації про діяльність органів виконавчої влади та попередження порушень в сфері надання адміністративних послуг виконавчий комітет Павлоградської міської ради
ВИРІШИВ:
1. Аналітичну доповідну записку про підсумки роботи Центру надання адміністративних послуг м. Павлограда взяти до відома.
2. Начальниками відділів та управлінь Павлоградської міської ради вжити дієвих заходів щодо недопущення порушень термінів надання адміністративних послуг.
3. Начальнику відділу надання адміністративних послуг (Савченко І.Я):
1) посилити контроль за неухильним виконанням вимог Закону України «Про адміністративні послуги»;
2) систематично надавати роз’яснення через засоби масової інформації з найбільш важливих для громадян питань отримання адміністративних послуг.
4. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на відділ надання адміністративних послуг (Савченко), контроль – на заступника міського голови – керуючого справами виконкому Рябову А.В.
Міський голова І.С.Метелиця