Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Корисна інформація

Реформи та електронні сервіси Міністерства юстиції України

Март 2nd, 2016 Новини Вывести на печать

Реформи та електронні сервіси Міністерства юстиції України

Метою реформи територіальних органів юстиції є посилення правової спроможності територіальних громад і створення для людей реальних можливостей реалізувати свої права безпосередньо там, де вони живуть. Для цього потрібно зробити більшість державних сервісів, що надаються Міністерством юстиції, електронними, створити розгалужену мережу точок фізичного доступу до них он-лайн та розширити доступ людей до правової допомоги: як до консультацій з усього спектру правових питань, так і до складання процесуальних документів та представництва в суді.
Ліквідація управлінь юстиції районного і міського рівня є наступним логічним плановим кроком реформи Міністерства юстиції. ЇЇ необхідність спричинена тим, що органи юстиції втрачають більшу частину реєстраційних функцій.
Так, повноваження щодо державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб підприємців переходять до органів місцевого самоврядування, нотаріусів та акредитованих суб’єктів. Підрозділи державних органів, що здійснювали ці повноваження, повинні бути ліквідовані. Оскільки відділи державної реєстрації актів цивільного стану (ДРАЦС) та відділи державної виконавчої служби (ДВС), реформування яких, стане наступним етапом реформи, на сьогодні фактично є автономними у свої діяльності.
Щодо утворення об’єднаних міськрайонних управлінь юстиції, то це тимчасовий захід, необхідний до внесення відповідних змін до низки законів. В кожній області замість в середньому двох десятків районних, міжрайонних, міських, міськрайонних та районних у містах управлінь юстиції тимчасово буде утворено одне-єдине – об’єднане міськрайонне. До його складу на певний час увійдуть всі відділи ДРАЦС та ДВС, що діють на території даної області. Утворення замість понад як 500 управлінь юстиції районного та міського рівня 25 об’єднаних міськрайонних управлінь — це тимчасовий технологічно необхідний захід на період до реформування відділів ДРАЦС та ДВС.
За рахунок частини заощаджених ресурсів на скороченні державних функцій і ліквідації державних органів буде розширено мережу доступу до безоплатної правової допомоги: як вторинної, так і первинної. З цією метою у структурі 100 місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги буде утворено понад 400 бюро правової допомоги – у кожному районному центрі та місті. Вони будуть компактними підрозділами, в їх складі не буде жодного чиновника, а лише юристи, покликані надавати правову допомогу людям. Крім цього, такі бюро будуть обладнані декількома комп’ютерами, під’єднаними до мережі інтернет, з відповідним програмним забезпеченням, через які будь-яка людина зможе отримати доступ до електронних сервісів Міністерства юстиції.
Бюро правової допомоги надаватимуть всі види безоплатної правової допомоги тим, хто має на неї право за законом. Запроваджуєтьсяо змішана модель надання безоплатної правової допомоги, яку все більше надаватимуть відтепер не лише адвокати, а також і штатні юристи бюро правової допомоги на постійній основі.
Побічним ефектом від першого етапу реформування територіальних органів юстиції буде суттєве скорочення адміністративного апарату. Будуть скорочені посади начальників, заступників начальників та спеціалістів власне в районних, міжрайонних, міськрайонних, міських та районних у містах управліннях юстиції – загалом понад 1300 штатних одиниць. Також буде скорочено понад 500 посад керівників підрозділів державної реєстрації, що входять сьогодні до складу цих управлінь.
Своєю чергою згаданий підрозділ у кожному районі та місті складається з трьох підрозділів: відділу державної реєстрації актів цивільного стану, підрозділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та підрозділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, друкованих ЗМІ та легалізації громадських об’єднань.
Перелік послуг, які можна отримати через електронні сервіси Мін’юсту:
1.Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців:
— Виконати безкоштовний запит на отримання відомостей
(отримання відомостей з автоматизованої системи збирання, накопичення, захисту, обліку та надання інформації про юридичних осіб та фізичних осіб);
— Отримати електронну виписку (довідку, витяг) (отримання відомостей з ЄДР у вигляді виписки, витягу або довідки);
— Пошук запитів (витяги, виписки, довідки)(виконання запитів за всіма витягами, виписками та довідками, що надаються з реєстру державними реєстраторами);
— Подача заяви для проведення державної реєстрації юридичної особи або фізичної особи-підприємця (оформлення та подання електронних документів, які направляються державному реєстратору).
2.Державний реєстр речових прав на нерухоме майно:
— Отримати інформаційну довідку (отримання відомостей про зареєстровані речові права на нерухоме майно за: вказаною адресою; реєстраційним номером об`єкта нерухомості; кадастровим номером земельної ділянки; ідентифікаційними даними фізичної особи або юридичної особи);
— Перевірити документ (перевірка документів, виданих Державним реєстром речових прав на нерухоме майно);
— Попередня подача заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень (попередня подача заяви про державну реєстрацію прав та їх обтяжень);
-Інформація про стан розгляду заяви(запиту)(пошук та перегляд інформації про стан розгляду заяви або запиту, що були подані державному реєстратору у паперовому вигляді).
3.Державний реєстр актів цивільного стану:
— Заява про державну реєстрацію шлюбу;
— Заява про державну реєстрацію розірвання шлюбу;
— Попередній запис на прийом щодо державної реєстрації народження;
— Заява про державну реєстрацію зміни імені;
— Попередній запис на прийом щодо державної реєстрації смерті;
— Електронний реєстр апостилів.
та ін.
Більш детальну інформацію можна отримати на банері «Електронні сервіси», розміщений на офіційному веб-сайті Головного територіального управління юстиції у Дніпропетровській області http://obljust.gov.ua/index.php?page_name=229.html;
Павлоградське міськрайонне
управління юстиції


































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Правила поведінки під час штормового попередження
  • Рейдові заходи щодо захисту прав дітей
  • Правила, які допоможуть уникнути отруєння грибами
  • Про підсумки виконання цільової програми «Міська програма розвитку культури та збереження об’єктів культурної спадщини м.Павлограда на 2021-2025 роки» та бюджетних програм відділу культури за 2024 рік
  • Підготовка проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-09-013093-a
  • Правила поведінки при виявленні вибухонебезпечних предметів
  • Про стан виконання міської програми “Захист прав і інтересів дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності на 2020-2025роки” та бюджетних програм служби у справах дітей у 2024 році
  • Про передачу матеріальних цінностей
  • Про затвердження дислокації пересувних тимчасових споруд
  • Про затвердження Регламенту виконавчих органів Павлоградської міської ради
  • Поточний ремонт дороги по вул. Волонтерів в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-04-07-013488-a
  • Про підсумки виконання бюджетних програм в галузі сім’ї, молоді та спорту за 2024 рік
  • Поточний ремонт дороги по вул. Миру в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-07-012807-a
  • Як отримати ветерану грант на бізнес? З чого починати? Куди звертатися?
  • Про затвердження плану заходів на 2025-2026 роки з реалізації Національної стратегії із створення безбар’єрного простору в Україні на період до 2030 року на території Павлоградської міської територіальної громади