Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Октябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Сен    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Відбулася презентація ІТ проекту «EGAP CHALLENGE»

Май 20th, 2016 Новини Вывести на печать

Відбулася презентація ІТ проекту
«EGAP CHALLENGE»

20 травня 2016р. в м. Павлоград відбулася презентація нового проекту «EGAP CHALLENGE»,
На презентації були присутні заступник міського голови Павлоградської міської ради Радіонов Олександр, керівники та спеціалісти структурних підрозділів виконкому, голова агенції економічного розвитку Мироненко Олена, представники бюджетної сфери міста, підприємці, активна молодь.
На презентації керівник програми EGAP Dnipro Сергій Довгополий розповів про старт конкурсу ІТ-проектів, мета якого – створити нові інструменти електронної демократії, що допоможуть громадянам безпосередньо впливати на владу, вирішуватимуть важливі соціальні питання, сприятимуть розвитку українських міст та регіонів, а владі – досягти нового рівня прозорості та ефективності.
EGAP CHALLENGE – одна з ініціатив програми «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади» (EGAP), що реалізується Фондом Східна Європа, Державним агентством з питань електронного урядування та регіональним партнером SPACE HUB, який буде відповідати за реалізацію програми у Дніпропетровському регіоні, та за підтримки Швейцарської Конфедерації. Партнерами проекту є компанії-лідери ІТ сфери, зокрема IBM, CiscoSystems, DeNovo, Intel.
До участі запрошуються громадські організації, студенти технічних спеціальностей, ІТ-спеціалісти, підприємці та всі зацікавлені. Кінцевий термін подачі заявок – 14 червня 2016р.

За додатковою інформацією просимо звертатися до відділу з питань залучення інвестицій, реалізації проектів та регуляторної політики Павлоградської міської ради (каб.402,404).
Телефон для довідок 20-02-88,6-43-77.
Відділ з питань залучення інвестицій,реалізації проектів та регуляторної політики




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Павлоград зміцнює міжнародне партнерство
  • У бою за Україну загинув наш земляк НОВОЖИЛОВ Сергій
  • Павлоград та норвезьке місто Лієр провели онлайн-зустріч
  • Про утворення конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради та затвердження її складу
  • Про утворення конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства «Павлоградська лікарня інтенсивного лікування» Павлоградської міської ради та затвердження її складу
  • Інформація про використання благодійних пожертв від фізичних та юридичних осіб за 3 квартал 2025р.
  • ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (Поточний ремонт двору з обладнанням місць для паркування службових автомобілів, виконавчого комітету Павлоградської міської ради за адресою: м.Павлоград, вул. Соборна, 95 (ДК 021:2015 45210000-2 Будівництво будівель))
  • Комунальна бюджетна установа «Міський культурно-дозвільницький центр» ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
  • До відома мешканців міста Павлоград!
  • Гранти та бізнес-можливості
  • Виконком від 08.10.2025 р
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 20.09.2023 року № 1331 «Про створення міської комісії з питань евакуації та затвердження її персонального складу»
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 26.03.2021 року № 206 «Про створення збірних та приймальних пунктів евакуації м. Павлограда
  • Про стан роботи щодо створення системи запобігання та протидії домашньому насильству у м. Павлоград у 2025р.
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 14.05.2025 року № 620/0/3-25