Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Новини від 23.05.2016

Май 24th, 2016 Податкова інспекція інформує Вывести на печать

Дії платника акцизного податку – отримувача пального, якщо особою, яка реалізує пальне, порушено порядок заповнення та/або реєстрації акцизної накладної в Єдиному реєстрі акцизних накладних

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.
Відповідно до пункту 231.5 статті 231 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – Кодекс) при реалізації пального особа, яка реалізує пальне, зобов’язана в установлені терміни скласти акцизну накладну, зареєструвати її в Єдиному реєстрі акцизних накладних (далі – ЄРАН). Така реєстрація вважається наданням акцизної накладної отримувачу пального.
Пунктом 231.6 статті 231 Кодексу визначено, що з метою отримання акцизної накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в ЄРАН, отримувач пального надсилає в електронному вигляді запит до ЄРАН, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію акцизної накладної/розрахунку коригування в ЄРАН та акцизну накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі акцизна накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в ЄРАН та отриманими отримувачем пального.
Згідно з пунктом 231.10 статті 231 Кодексу у разі порушення особою, яка реалізує пальне, порядку заповнення та/або порядку реєстрації акцизної накладної в ЄРАН отримувач пального має право протягом 60 календарних днів, що настають за днем реалізації пального, подати до контролюючого органу заяву із скаргою на таку особу, яка реалізує пальне. До заяви додаються копії первинних документів, складених відповідно до Закону України від 16.07.1999 №996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», що підтверджують факт отримання такого пального.
Надходження такої заяви із скаргою є підставою для проведення документальної позапланової виїзної перевірки зазначеної особи, яка реалізує пальне.
Відповідне питання – відповідь розміщене у підкатегорії 116.13 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням http://zir.sfs.gov.ua у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».

Надія Веселова: Відкритість, прозорість та оперативність – основні принципи комунікативної роботи ДФС
Сьогодні діяльність Державної фіскальної служби України, як і будь-якого іншого органу виконавчої влади, знаходиться під пильним контролем не лише Уряду, але й суспільства. Всі кроки та новації розглядаються через призму доцільності та ефективності для бізнесу і держави. Особливо, тепер, коли проходять процеси реформування як податкової та митної систем, так й інституційні відомчі зміни в Службі. Саме тому основний акцент у роботі ДФС зроблено на відкритості, прозорості та оперативності інформування суспільства про роботу відомства.
«Бути відвертими та відкритими — наш основний принцип. Адже створення позитивного іміджу залежить не тільки від того, що робить Служба на шляху перетворення від фіскальної до сервісної, а й від того наскільки зрозуміло ми це доводимо до кожного громадянина та платника. Нам є до чого прагнути, особливо в часи реформувань, коли суспільство не лише вимагає змін, але й бажає розуміти їх суть», – вважає начальник управління інформаційної політики ДФС Надія Веселова.
Так, протягом січня-квітня 2016 року комунікативними підрозділами органів ДФС територіального та центрального рівня проведено 1133 прес-конференції та брифінги для представників ЗМІ, під час яких журналісти не лише отримували оперативну інформацію про результати діяльності ДФС, але й мали змогу поспілкуватися з керівниками Служби, почути відповіді на запитання та отримати ексклюзивні матеріали для свого видання. Організовано та проведено 3356 інтерв’ю, коментарів та роз’яснень за участі керівників та провідних фахівців ДФС. Протягом минулого року загальна кількість таких публічних заходів склала понад 15 тис.
За чотири місяці 2016 року надано відповіді на 894 запити засобів масової інформації (у 2015 році – 2437 відповідей), що дозволило мас-медіа оперативно отримати необхідну інформацію для підготовки публікацій, а ДФС – висвітлити свою позицію з того чи іншого питання.
Особливу увагу у роботі також приділено підготовці інформаційних повідомлень для розміщення на веб-порталі та у ЗМІ. «Діяльність ДФС завжди у полі зору засобів масової інформації, оскільки тема податків, державної казни та фінансів була й буде злободенною для суспільства. Саме тому кожне повідомлення повинне бути не лише іміджевим, але й вчасним та актуальним на сьогодні. Ми намагаємося зробити із сухих статистичних цифр цікавий текстовий матеріал, який буде зрозумілим для широкої аудиторії читачів», – підкреслила Надія Веселова.
За її словами, протягом поточного року розміщено понад 63 тис. інформаційних та роз’яснювальних матеріалів. Ці матеріали знайомлять читачів з новаціями у роботі ДФС, інформують про основні показники її роботи, пріоритети та завдання, допомагають платникам орієнтуватися у законодавчих нормах тощо.
Про актуальні новини ДФС можна також дізнатися з соціальних мереж «Twitter», «Facebook», «Youtube», кількість користувачів яких постійно зростає.
Враховуючи необхідність постійної комунікації з бізнесом та громадськістю, побудову ефективного діалогу та співпраці органами ДФС проведено 24 засідання Громадської Ради, 1218 зустрічей з профільними бізнес-асоціаціями, Європейською Бізнес Асоціацією та Американською торгівельною палатою. У 2015 року кількість таких заходів складала 102 та 4486 відповідно.
Для роз’яснення податкового та митного законодавства, а також законодавства з питань єдиного соціального внеску за січень-квітень 2016 року проведено 8516 вебінарів, семінарів та гарячих ліній (у 2015 році – понад 30 тис.), в яких взяли участь майже 186 тис. платників.
«Ми і надалі продовжуватимемо практику відкритого спілкування з мас-медіа, громадськістю та бізнесом. Суспільство змінюються, збільшується їх потреба в інформації. Враховуючи це, ДФС працює над новими формами комунікацій, які дозволять підвищити оперативність висвітлення відомчих матеріалів та зроблять їх більш сприйнятними та цікавішими для користувачів», – зазначила керівник управління інформаційної політики Надія Веселова.

Нова Інструкція про порядок нарахування і сплати єдиного внеску

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що 17.05.2016 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 28.03.2016 №393 «Про внесення змін до Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 21.04.2016 за №609/28739 (далі – Наказ №393).
Наказом №393 внесено зміни до Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 №449, що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 07.05.2015 за №508/26953, яку викладено у новій редакції (далі – Інструкція №393).
Інструкція №393 визначає процедуру нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування страхувальниками, визначеними Законом України від 08.07.2010 року №2464-VI «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», нарахування і сплати фінансових санкцій, стягнення заборгованості зі сплати страхових коштів Державною фіскальною службою України та її територіальними органами.
Наказ №393, опубліковано в інформаційному бюлетені «Офіційний вісник України» від 17.05.2016 №36.

У ДФС скорочено штатну чисельність
Сьогодні у рамках процесу докорінного реформування Державної фіскальної служби України триває кадрове оновлення служби, зокрема, значно скорочено її чисельність. Так, відповідно до рішення Кабінету Міністрів України кількість працівників служби має бути скорочена на 30%, або на 17648 штатних одиниць.
«Наразі укомплектування нових штатних розписів ДФС становить 39828 осіб. Зокрема, по головним управлінням ДФС на посади призначено 28196 осіб, по митницях ДФС – 9642 осіб. У центральному апараті ДФС за новим штатним розписом працює 1510 посадовців», — зазначила в.о. директора Департаменту кадрової політики та роботи з персоналом ДФС Лариса Лозова.
За її словами, в ДФС у старих штатних розписах ще лишаються 3382 працівники, з яких 2852 особи вже попереджені про наступне звільнення. Загальна чисельність працюючих в ДФС (станом на 20.05.2016) становить 43 210 осіб.
Лариса Лозова наголосила, що триває процес приведення фактичної чисельності ДФС до чисельності, встановленої Постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 840 «Про внесення змін у додаток 1 до постанови Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2014 р. № 85» щодо скорочення кількості працівників.
Коментувати в соцмережах:

Юрій Шеремет: ДФС проведено більше тисячі службових перевірок та розслідувань
«Пріоритетом діяльності ДФС є виявлення та ліквідація масштабних корупційних схем щодо мінімізації податкових і митних платежів за участі службових осіб та відшкодування заподіяних державі збитків», — зазначив начальник Головного управління внутрішньої безпеки Державної фіскальної служби України Юрій Шеремет.
Він повідомив, що за 4 місяці 2016 року за матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки розпочато 195 кримінальних проваджень. З них за фактами хабарництва розпочато 32 провадження (податкова сфера – 19; митна сфера – 9; податкова міліція – 4) та за фактами зловживання владою з боку працівників органів ДФС — 92 провадження.
«Про підозру у вчиненні злочинів у сфері службової діяльності повідомлено 56 особам, у тому числі 29 — за одержання неправомірної вигоди. Це майже в 2,5 рази більше у порівнянні з аналогічним періодом 2015 року», — підкреслив Юрій Шеремет.
За його словами, на даний момент до суду надіслано 34 кримінальних провадження, 7 осіб судом вже визнані винними у скоєнні злочинів.
Крім того, за матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки складено та направлено до суду 15 протоколів за скоєння правопорушень, пов’язаних з корупцією, за якими до адміністративної відповідальності судом притягнуто 11 осіб.
«Для з’ясування причин і обставин вчинення посадовими особами фіскальної служби правопорушень у сфері службової діяльності проведено 1170 службових перевірок та розслідувань. За їх результатами до дисциплінарної відповідальності притягнуто 196 осіб і звільнено 79 осіб», — наголосив начальник ГУВБ.
«Заходом профілактики корупційних ризиків є проведення співбесід з кандидатами на роботу ДФС із застосуванням так званих «детекторів брехні». Результати таких досліджень враховуються при призначенні та переведенні працівників», — додав Юрій Шеремет.
Як результат, не погоджено призначення на посади 22 особи, що відносяться до номенклатури Голови ДФС, в діях яких виявлено схильність до можливої участі у вчиненні корупційних правопорушень, а також 15 осіб, що відносяться до номенклатури територіальних підрозділів.

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Вітання з Днем енергетика
  • Рішення 58сесії VIII скликання
  • У бою за Україну загинув наш земляк Денис ЗУБАНЬ
  • Підведення підсумків співпраці міста з ПРООН та плани на 2025 рік
  • Як запобігти негативного впливу комп’ютера на здоров’я дитини (поради для батьків)
  • Ремонтні роботи по відновленню покрівель будинків тривають
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Вдячність від захисників
  • Рідні загиблих павлоградців отримали нагороди посмертно
  • Відбулася 58-а позачергова сесія депутатів Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті