З березня 2015 року в міськвиконкомі створена диспетчерська служба. За період роботи диспетчерської служби, через засоби зв’язку, було отримано від населення, підприємств та організацій 5460 звернень
Основними завданнями диспетчерської служби є організація оперативного реагування всіма службами міста на звернення громадян, які надходять у разі виникнення аварійних або проблемних ситуацій. Інформація, яка надходить у зверненнях громадян, відразу передається як комунальним підприємствам міста так і іншим підприємствам, організаціям та службам, відповідно до їх компетенції. Аналіз питань, за якими звертаються мешканці міста, щодня надається міському голові.
Диспетчери взаємодіють з підприємствами, які забезпечують життєдіяльність міста, незалежно від їх підпорядкування. З метою інформування населення до диспетчерської служби надходить інформація про аварійні або заплановані ремонтні роботи підприємств КП «Павлоградводоканал», КП «Павлоградтеплоєнерго», ПГРЕС та інші.
Диспетчерська служба працює цілодобово, з будь-якого питання можна зателефонувати за номером телефону (05632) 6-24-99.