Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Новини станом на 19.08.2016

Август 22nd, 2016 Податкова інспекція інформує Вывести на печать

В Дніпропетровській області викрито підпільне виробництво пива. Вилучено ТМЦ на 5,7 млн. грн.
Співробітниками податкової міліції Дніпропетровської області в ході проведення операції „Акциз-2016” та розслідування кримінального провадження, зареєстрованого за ст.204 КК України в м. Дніпро та в одному з населених пунктів області ліквідовано підпільний цех з виробництва пива.
В складських приміщеннях, які орендували фігуранти провадження та за місцями реалізації товару проведено 3 обшуки.
Під час обшуків викрито підпільне виробництво солодового пива торігівельних марок „Сухобальське”, „Чеське” і „Хмільний Бондар”.
В результаті проведених заходів з незаконного обігу вилучено 1,1 тис. дал фальсифікованого пива (660 тис. грн.) та обладнання для його масового виготовлення і розливу (5 млн. грн.), загальною орієнтовною вартістю 5,7 млн. гривень.
Слідчі дії тривають.

Від платників Дніпропетровщини до Державного бюджету надійшло понад 11 млрд. гривень
Платники податків Дніпропетровщини протягом січня-липня 2016 року сплатили до Державного бюджету 11млрд. 102,2 млн.грн.
За сім місяців поточного року надходження платежів у розрізі джерел наповнення державного бюджету в порівнянні з 2015 роком зросли по таких основних платежах, як:
податок на доходи фізичних осіб із доходу у вигляді процентів – надійшло 2млрд. 011,5 млн.грн., що на 294,7 млн.грн. більше або на 17,2 відс.;
податок на доходи фізичних осіб – надійшло 1млрд.507,0 млн.грн., що на 422,8 млн.грн. більше або на 39,0 відс.;
військовий збір — надійшло 744,7 млн.грн., що на 165,7 млн.грн. більше або на 28,6 відс.;
рентна плата за користування надрами для видобування природного газу – надійшло 512,3 млн.грн., що на 121,0 млн.грн. більше або на 30,9 відс.;
акцизний податок з вироблених в Україні підакцизних товарів – надійшло 258,3 млн.грн., що на 11,6 млн.грн. більше або на 4,7 відс.).;
частина чистого прибутку (доходу) державних унітарних підприємств та їх об’єднань — надійшло 83,7 млн.грн., що на 66,3 млн.грн. більше;
екологічний податок — надійшло 83,5 млн.грн., що на 33,6 млн.грн. більше.

Відповідальність особи, що підлягає обов’язковій реєстрації як платник ПДВ, та своєчасно не зареєструвалась
Західно-Донбаська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до ст. 183 Податкового кодексу України будь – яка особа, яка підлягає обов’язковій реєстрації як платник ПДВ, подає до контролюючого органу за своїм місцезнаходженням реєстраційну заяву не пізніше 10 числа календарного місяця, що настає за місяцем, в якому вперше досягнуто обсягу оподатковуваних операцій понад1 млн.грн.
Якщо особа, що підлягає обов’язковій реєстрації як платник ПДВ, не подала своєчасно Заяву та, відповідно, не зареєструвалася як платник ПДВ, контролюючий орган зобов’язаний самостійно за результатами проведення документальної перевірки визначити суму податкового зобов’язання з ПДВ без врахування сум податку, нарахованих під час придбання товарів/послуг, та застосувати штраф у розмірі 25 відсотків (50 відсотків – при повторному порушенні) суми такого зобов’язання.

З початку року, за результатами перевірок, недобросовісним платникам донараховано 104,6 млн.грн.
Планові контрольно – перевірочні заходи, які проводяться податківцями Дніпропетров- щини спрямовуються лише на ті підприємства, які свідомо не сплачують або сплачують не в повному обсязі платежі до бюджету, використовуючи схеми мінімізації або ухилення від оподаткування.
З початку 2016 року підрозділами ГУ ДФС у Дніпропетровській області проведено всього 1118 документальних перевірок, що в 1,3 рази менше, ніж за січень — липень минулого року (1402 перевірок). За результатами цих перевірок донараховано 104,6 млн.грн. грошових зобов’язань, які узгоджені з платниками податків.
До бюджету надійшло 105,5 млн.грн.

З початку року за матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки ДФС розпочато 338 кримінальних проваджень
Протягом січня-липня 2016 року за матеріалами підрозділів внутрішньої безпеки розпочато 338 кримінальних проваджень, виявлено 60 випадків хабарництва та 149 фактів зловживання владою з боку працівників органів ДФС. Про це повідомив заступник начальника Головного управління внутрішньої безпеки ДФС Сергій Мартинов
За його словами, за вказаний період працівникам органів ДФС оголошено 103 повідомлення про підозру у вчиненні злочинів у сфері службової діяльності. До суду надіслано 61 кримінальне провадження, 17 осіб судом вже визнані винними у скоєнні злочинів.
«Головну увагу у своїй роботі ми приділяємо виявленню правопорушень, пов’язаних з корупцією та притягненню винних до відповідальності. Так, за нашими матеріалами за скоєння таких злочинів складено та направлено до суду 28 протоколів, за якими 18 осіб вже визнано винними», – зазначив Сергій Мартинов.
Посадовець також розповів, що для з’ясування причин та обставин вчинення посадовцями ДФС правопорушень у сфері службової діяльності проведено 2 тис. службових розслідувань. За їх результатами керівникам територіальних органів ДФС направлено 785 подань про усунення причин та умов, що сприяли вчиненню правопорушень.
До дисциплінарної відповідальності притягнуто 271 службову особу, звільнено із займаних посад – 129.
«Для виявлення фактів корупції в фіскальній службі працює антикорупційний сервіс «Пульс», на який платники можуть поскаржитися на дії наших співробітників. За цей період ми перевірили 161 повідомлення, з них 27 підтвердилися. За результатами перевірок до дисциплінарної відповідальності притягнуто 5 посадових осіб, 3 – звільнено та у 3 випадках розпочато кримінальні провадження», – підкреслив Сергій Мартинов.
Також перевірено 814 скарг (звернень) фізичних та юридичних осіб щодо можливих неправомірних дій, вчинених співробітниками органів ДФС, 170 з яких підтвердилися.
Сергій Мартинов також відзначив, що працівники підрозділів внутрішньої безпеки проводять попереджувально-профілактичні заходи, за результатами яких посадовцям ДФС винесено 112 офіційних застережень про неприпустимість дій або бездіяльність, які можуть призвести до корупційних та інших правопорушень.

За сім місяців платникам відшкодовано 48,2 млрд. грн. податку на додану вартість
Протягом січня-липня поточного року платникам податків відшкодовано 48,2 млрд. грн. податку на додану вартість. Це на 44,1 відс., або на 14,7 млрд. грн. більше відповідного періоду минулого року. У липні цього року суб’єкти господарської діяльності отримали 12,2 млрд. грн. відшкодованого податку. Про це повідомив директор департаменту податків і зборів з юридичних осіб ДФС Олексій Лишенко.
«Збільшення обсягів відшкодування ПДВ пов’язано із значним зростанням надходжень податку до Державного бюджету України, у тому числі завдяки запровадженню системи електронного адміністрування ПДВ та збільшенню заявки на відшкодування ПДВ. Відшкодування здійснюється у хронологічному порядку відповідно до черговості, у першу чергу, сум, задекларованих платниками у поточному році», – підкреслив Олексій Лишенко.
За його словами, ДФС проаналізовано стан дотримання територіальними органами законодавчо встановлених термінів підтвердження перевірками задекларованих до відшкодування сум ПДВ, проведено роботу з територіальними органами та скорочено залишки невідшкодованого податку.
«Нам вдалося майже на 12 млрд. грн. скоротити суму залишків невідшкодованого ПДВ, задекларованого у минулих роках. У поточному році збільшились на 2,1 млрд. грн. середньомісячні обсяги відшкодування податку порівняно з аналогічним періодом минулого року (6,9 млрд. грн. у 2016 проти 4,8 млрд. грн. у 2015)», – наголосив Олексій Лишенко.
Незважаючи на зростання у 2016 році середньомісячного обсягу задекларованих до відшкодування сум ПДВ на 1,4 млрд. грн. порівняно з аналогічним періодом 2015 року, залишки невідшкодованих сум ПДВ скорочуються. Так, в середньому за місяць у 2015 році в ДФС отримували 5,8 млрд. грн. заявок, а в 2016 році – 7,2 млрд. грн. Порівняно з даними на 1 серпня 2015 року залишок невідшкодованого ПДВ на 1 серпня поточного року зменшено на 4,2 млрд. гривень.
Посадовець також наголосив, що відшкодування ПДВ проводиться відповідно до вимог податкового та бюджетного законодавства. Водночас поряд з цим існує низка об’єктивних факторів, які унеможливлюють забезпечення повної ліквідації заборгованості з відшкодування ПДВ.
Серед них – наявність судових спорів, необхідність проведення перевірок за нововиявленими обставинами (наприклад, за інформацією правоохоронних органів), а також відсутність можливостей для перевірки, зокрема, щодо взаємовідносин платників із підприємствами, що зареєстровані на території зони проведення АТО.

Щодо впровадження нового розділу «Ставки податків і зборів»
Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інфор- мує.
З метою забезпечення належного рівня поінформованості платників податків, системати- зації інформації для зручності її пошуку та аналізу, в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі впроваджено новий розділ «Ставки податків і зборів», де можна оперативно у будь-який час та у зручній формі ознайомитись із ставками загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та з інформацією щодо оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму.

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про внесення змін до рішення виконкому від 27.11.2024 № 1767/0/3-24 «Про затвердження плану діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів на 2025 рік»
  • Про затвердження дислокації пересувних тимчасових споруд
  • Долучайтеся до важливого дослідження ринку праці!
  • Привітання з Різдв’яними та новорічними святами
  • Про створення субланки Павлоградської міської територіальної громади ланки Павлоградського району територіальної підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту Дніпропетровської області
  • Актуальні питання щодо житлової субсидії
  • З Різдвом Христовим!
  • Виконком від 20.12.2024 р
  • Виконком від 18.12.2024 р
  • Результати загальнонаціонального опитування щодо рівня довіри до військових
  • Стань патронатним вихователем!
  • Про надання матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових проблем
  • Про надання матеріальної допомоги на поховання
  • Про надання матеріальної допомоги на лікування
  • Про затвердження складу комісії та порядок надання адресної матеріальної допомоги на лікування або на вирішення соціально-побутових проблем громадянам міста та внутрішньо переміщеним особам, які зареєстровані в м. Павлоград