АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ
до проекту рішення Павлоградської міської ради «Про внесення змін до Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності в місті Павлоград»
Необхідність оптимального врегулювання питання розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності існує протягом тривалого часу.
Вирішення окресленої проблеми неможливе за допомогою ринкових механізмів, та потребує правового врегулювання органами місцевого самоврядування з метою реалізації прав підприємців на ведення господарської діяльності.
Нормативно-правова основа даного рішення ґрунтується на Законах України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про місцеве самоврядування в Україні» , «Про благоустрій населених пунктів», «Про захист прав споживачів», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про дорожній рух», постанови Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 №198 « Про затвердження Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 листопада 2011 року №244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності»
Ціль:
— врегулювання питань розміщення ТС;
— розміщення ТС відповідно зазначеного порядку;
— забезпечення використання території міста з безумовним дотримання правил благоустрою підприємцями при розміщенні тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності;
— фінансування заходів з благоустрою міста (з утримання, ремонту, реконструкції та будівництва об’єктів благоустрою) суб’єктами підприємницької діяльності, які розміщують ТС на об’єктах благоустрою державної або комунальної власності на підставі договору про пайову участь, а приватної власності за згодою сторін;
— розміщення ТС на території міста з урахуванням будівельних норм та вимог містобудівної документації.
Мета:
— визначення чіткого механізму розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності;
— забезпечення надходження коштів до міського бюджету від суб’єктів підприємницької діяльності;
Альтернативними способами досягнення зазначених цілей є:
— діючий порядок затверджений Наказом Мінрегіону від 21жовтня 2011року № 244;
Альтернативою є застосування діючого порядку при розміщенні ТС для провадження підприємницької діяльності з врахуванням земельного законодавства та Правил благоустрою м. Павлоград.
Дасть можливість врегулювати порядок реалізації права суб’єктів господарювання на розміщення тимчасових споруд на території м. Павлограда з метою здійснення підприємницької діяльності, не забороненої законом.
Дане альтернативне рішення збільшить надходження до міського бюджету, забезпечить неухильне виконання норм Законів України .
Порядок визначає механізм розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Павлограда .
Даний порядок регулює організаційно-правові відносини , які пов’язані з погодженням місця розміщення ТС, отриманням замовником паспорта прив’язки тимчасової споруди та визначення подальшого оформлення документів землеустрою та благоустрою території.
Розробка порядку здійснювалась за принципами:
-доцільності;
-адекватності;
-прозорості;
-ефективності;
-передбачуваності;
-збалансованості.
Документ направлений на стимулювання суб’єктів господарювання до більш чіткого виконання вимог чинного законодавства та сприятиме більш швидкому досягненню цілей передбачених пунктом 2 цього Аналізу.
Можливої шкоди від наслідків дії акта не передбачається.
У процесі практичної реалізації регуляторного акту забезпечується наступне:
Таблиця вигод і витрат
Сфера впливу | вигоди | витрати |
Орган місцевого самоврядування | Забезпечення додаткових надходжень до міського бюджету.
Створення чітких умов для контролю у даній сфері діяльності. |
Витрата робочого часу спеціалістів, пов’язаного з підготовкою документації |
Суб’єкти підприємницької діяльності | Можливість ведення бізнесу та отримання прибутку | Сплата пайових внесків на благоустрій території, оформлення землевпорядної документації, розроблення ескізу ТС з планом благоустрою. |
Громада міста | Створення нових робочих місць.
Розширення можливостей громадян в отриманні послуг у сфері торгівлі , обслуговування населення. Забезпечення утримання об’єктів благоустрою території міста у належному стані. |
Термін дії регуляторного акта встановлюється довгостроковий або до прийняття нових нормативних актів. У разі потреби до нього вноситимуться зміни.
Акт приймається на необмежений строк.
Прогнозними значеннями показників результативності регуляторного акту являються:
Відстеження результативності регуляторного акта здійснюється відділом містобудування та архітектури Павлоградської міської ради:
базове – здійснюється після набрання чинності регуляторного акта, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження результативності;
повторне – здійснюється через рік з дня набрання чинності регуляторного акта;
періодичне – здійснюється раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності.
ПІДГОТУВАВ:
Начальник відділу
містобудування та архітектури В.В.Коценко
ПОГОДЖЕНО:
Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради С. Г. Пацко