Необхідність оптимального врегулювання питання розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності існує протягом тривалого часу.
Вирішення окресленої проблеми неможливе за допомогою ринкових механізмів, та потребує правового врегулювання органами місцевого самоврядування з метою реалізації прав підприємців на ведення господарської діяльності.
Нормативно-правова основа даного рішення ґрунтується на Законах України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про місцеве самоврядування в Україні» , «Про благоустрій населених пунктів», «Про захист прав споживачів», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про дорожній рух», постанови Кабінету Міністрів України від 30.03.1994 №198 « Про затвердження Єдиних правил ремонту і утримання автомобільних доріг, вулиць, залізничних переїздів, правил користування ними та охорони», наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21 листопада 2011 року №244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності»
Ціль:
— врегулювання питань розміщення ТС;
— розміщення ТС відповідно зазначеного порядку;
— забезпечення використання території міста з безумовним дотримання правил благоустрою підприємцями при розміщенні тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності;
— врегулювання питання розміщення ТС на земельних ділянках, які мають договори оренди, державні акти, акти постійного користування чи договори сервітуту;
— розміщення ТС на території міста з урахуванням будівельних норм , вимог містобудівної документації та розташування інженерних мереж.
Мета:
— визначення чіткого механізму розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності;
— забезпечення надходження коштів до міського бюджету від суб’єктів підприємницької діяльності;
Альтернативними способами досягнення зазначених цілей є:
— діючий порядок затверджений Наказом Мінрегіону від 21жовтня 2011року № 244;
Альтернативою є застосування діючого порядку при розміщенні ТС для провадження підприємницької діяльності з врахуванням земельного законодавства та Правил благоустрою м. Павлоград.
Дасть можливість врегулювати порядок реалізації права суб’єктів господарювання на розміщення тимчасових споруд на території м. Павлограда з метою здійснення підприємницької діяльності, не забороненої законом.
Дане альтернативне рішення збільшить надходження до міського бюджету, забезпечить неухильне виконання норм Законів України .
Порядок визначає механізм розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Павлограда .
Даний порядок регулює організаційно-правові відносини , які пов’язані з погодженням місця розміщення ТС, отриманням замовником паспорта прив’язки тимчасової споруди та визначення подальшого оформлення документів землеустрою та благоустрою території.
Розробка порядку здійснювалась за принципами:
-доцільності;
-адекватності;
-прозорості;
-ефективності;
-передбачуваності;
-збалансованості.
Документ направлений на стимулювання суб’єктів господарювання до більш чіткого виконання вимог чинного законодавства та сприятиме більш швидкому досягненню цілей передбачених пунктом 2 цього Аналізу.
Можливої шкоди від наслідків дії акта не передбачається.
У процесі практичної реалізації регуляторного акту забезпечується наступне:
Таблиця вигод і витрат
Сфера впливу | вигоди | витрати |
Орган місцевого самоврядування | Забезпечення додаткових надходжень до міського бюджету.
Створення чітких умов для контролю у даній сфері діяльності. |
Витрата робочого часу спеціалістів, пов’язаного з підготовкою документації |
Суб’єкти підприємницької діяльності | Можливість ведення бізнесу та отримання прибутку | Сплата пайових внесків на благоустрій території, оформлення землевпорядної документації, розроблення ескізу ТС з планом благоустрою. |
Громада міста | Створення нових робочих місць.
Розширення можливостей громадян в отриманні послуг у сфері торгівлі , обслуговування населення. Забезпечення утримання об’єктів благоустрою території міста у належному стані. |
Термін дії регуляторного акта встановлюється довгостроковий або до прийняття нових нормативних актів. У разі потреби до нього вноситимуться зміни.
Акт приймається на необмежений строк.
Прогнозними значеннями показників результативності регуляторного акту являються:
Відстеження результативності регуляторного акта здійснюється відділом містобудування та архітектури Павлоградської міської ради:
базове – здійснюється після набрання чинності регуляторного акта, але не пізніше дня, з якого починається проведення повторного відстеження результативності;
повторне – здійснюється через рік з дня набрання чинності регуляторного акта;
періодичне – здійснюється раз на кожні три роки починаючи з дня закінчення заходів з повторного відстеження результативності.
ПІДГОТУВАВ:
Начальник відділу
містобудування та архітектури В.В.Коценко
ПОГОДЖЕНО:
Заступник міського голови з питань
діяльності виконавчих органів ради С. Г. Пацко