Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Новини від 21.11.2016

Ноябрь 21st, 2016 Податкова інспекція інформує Вывести на печать

Нові можливості оновленого сервісу ДФС «Електронний кабінет платника»

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що оновлена версія електронного сервісу Державної фіскальної служби України «Електронний кабінет платника» впроваджена з лютого 2016 року.
Модернізований сервіс включає дві функціональні частини:
— відкрита (загальнодоступна);
— приватна (особистий кабінет).

Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи, тобто без використання електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП).
Через відкриту частину платник має можливість:
— ознайомитися з останніми актуальними новинами ДФС, а також дізнатися про нововведення та доопрацювання сервісу (сервіс «Новини»);
— отримати інформацію про граничні терміни сплати та подання податкової звітності (сервіс «Податковий календар»);
— дізнатися контакти та адреси центрів обслуговування платників (сервіс «Контакти та адреси ЦОП»);
— переглянути та роздрукувати бланки податкової звітності (сервіс «Бланки податкової звітності»)
— заповнити податкову декларацію про майновий стан і доходи (сервіс «Декларація про майновий стан»);
— у режимі реального часу отримати інформацію з реєстрів ДФС, що є загальнодоступними (сервіс «Інформація з реєстрів»): дані про взяття на облік платників податків; дані реєстру платників єдиного податку; дані реєстру платників акцизного податку з реалізації пального; дані реєстру страхувальників; дані реєстру платників ПДВ; дані реєстру осіб, які здійснюють операції з товарами; дані реєстру неприбуткових установ та організацій; інформацію про РРО; інформацію про книги РРО; інформацію про публічну інформацію, а також отримати довідку про відсутність заборгованості.
Сервіс «Довідка про відсутність заборгованості» в «Електронному кабінеті платника» надає можливість: платникам – подавати заяви та отримувати довідки; органам ДФС – підтверджувати відсутність заборгованості довідкою, а третім особам – переглядати видані платникам довідки.

Щоб скористатися приватною частиною платнику необхідно мати електронний цифровий підпис, який можна отримати у будь-якому акредитованому центрі сертифікації ключів. У приватній частині сервісу («Вхід до особистого кабінету») після ідентифікації платнику надається можливість переглянути особисту інформацію:
— скористатися індивідуальним податковим календарем;
— переглянути та перевірити свої облікові дані;
— створити запит для отримання інформації;
— подати реєстраційну заяву платника ПДВ, заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ, заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;
— направити листа до органу ДФС;
— переглянути стан розрахунків з бюджетом за останні два роки;
— зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних;
— скористатися сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» (для платників ПДВ).
Фізичні особи (громадяни), суб’єкти спрощеної системи оподаткування, платники ПДВ та інші платники в «Електронному кабінеті» також мають можливість створити та надіслати звітність в електронному вигляді.
Для фізичних осіб (громадян) сервіс «Електронний кабінет платника» надає можливість створити запит щодо отримання відомостей про суми отриманих доходів та утриманих податків, що важливо у період призначення житлових субсидій та подання електронних декларацій.
На головній сторінці офіційного веб-порталу ДФС повідомлено, що для покращення сервісного обслуговування платників, фахівцями ДФС було спрощено роботу «Електронного кабінету платника» (оновлена версія). Відтепер для роботи з сервісом не потрібно встановлювати спеціалізованого програмного забезпечення. Він працює як за допомогою персональних комп’ютерів, так і смарт-пристроїв, підключених до мережі Інтернет.

Критерії віднесення платників податків до різних категорій
для цілей встановлення тривалості документальних перевірок

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Державною фіскальною службою України у листі від 08.11.2016 №24039/6/99-99-14-03-03-15 (далі – лист ДФС №24039) надана податкова консультація стосовно критеріїв визначення юридичної особи великим платником податків, суб’єктом малого підприємництва або іншим платником податків для цілей встановлення тривалості документальних перевірок.
Відповідно до пункту 3 статті 55 Господарського кодексу України суб’єкти господарювання залежно від кількості працюючих та доходів від будь-якої діяльності за рік можуть належати до суб’єктів малого підприємництва, у тому числі до суб’єктів мікропідприємництва, середнього або великого підприємництва.
Суб’єктами мікропідприємництва є:
— фізичні особи, зареєстровані в установленому законом порядку як фізичні особи – підприємці, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 10 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 2 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України;
— юридичні особи – суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми та форми власності, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 10 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 2 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України.
Суб’єктами малого підприємництва є:
— фізичні особи, зареєстровані в установленому законом порядку як фізичні особи – підприємці, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 50 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 10 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України;
— юридичні особи – суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми та форми власності, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) не перевищує 50 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності не перевищує суму, еквівалентну 10 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України.
Суб’єктами великого підприємництва є юридичні особи – суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми та форми власності, у яких середня кількість працівників за звітний період (календарний рік) перевищує 250 осіб та річний дохід від будь-якої діяльності перевищує суму, еквівалентну 50 мільйонам євро, визначену за середньорічним курсом Національного банку України.
Інші суб’єкти господарювання належать до суб’єктів середнього підприємництва.
Отже, при визначенні термінів перевірок враховуються наведені вище критерії.
Крім того, слід врахувати, що згідно з підпунктом 14.1.24. пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) великий платник податків – юридична особа, у якої обсяг доходу від усіх видів діяльності за останні чотири послідовні податкові (звітні) квартали перевищує п’ятсот мільйонів гривень або загальна сума сплачених до Державного бюджету України податків за платежами, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, за такий самий період перевищує дванадцять мільйонів гривень.
Відповідно до пункту 64.7 статті 64 ПКУ центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, визначає порядок обліку платників податків у контролюючих органах та порядок формування Реєстру великих платників податків (далі – Реєстр) на відповідний рік з урахуванням критеріїв, визначених цим Кодексом для великих платників податків. У разі включення платника податків до Реєстру на нього поширюються особливості, визначені ПКУ для великих платників податків, у тому числі щодо визначення термінів перевірок.
Лист №24039 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням:

http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/70284.html

Мобільні групи: боротьба з контрабандою та іншими правопорушеннями у митній сфері.

Західно-Донбаська ОДПІ Головного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує, що відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 08.06.2016 №371 «Питання протидії незаконному переміщенню товарів через державний кордон України» створено 20 спільних мобільних груп із запобігання та виявлення порушень законодавства з питань державної митної справи.
Основні завдання мобільних груп:
— попередження та виявлення порушень законодавства з питань державної митної справи;
— виконання доручень, наданих Центром, в межах своїх посадових обов’язків та завдань, визначених цим Положенням;
— організація процесу документування виявлених порушень;
— інформування Центру про результати проведених заходів, виконання доручень.
Повноважень мобільних груп:
— безперешкодного доступу до всіх зон митного контролю та пунктів пропуску;
— за погодженням з Центром приймати рішення про проведення огляду (переогляду), створювати тимчасової зони митного контролю, здійснювати огляд (переогляд) членами мобільної групи та/або із залученням посадових осіб органу доходів і зборів, в зоні діяльності якого проводяться заходи;
— залучати за необхідності до проведення заходів з попередження та виявлення порушень законодавства з питань державної митної справи представників територіальних органів Служб;
— використовувати засоби зв’язку, технічні засоби митного контролю, засоби фото та відео фіксації;
— ініціювати складання за наявності ознак порушення митних правил протоколів про порушення митних правил митницею, в зоні діяльності якої виявлено такі порушення;
— складати за наявності ознак порушення митних правил протоколи про порушення митних правил за погодженням з Центром.

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • У бою за Україну загинув наш земляк Антіпов Андрій
  • Заходи до Дня Європи
  • Додаткові автобусні маршрути на поминальні дні
  • Актуальні грантові пропозиції
  • Вітання з днем Європи
  • Виконком від 08.05.2024 р.
  • «Поточний ремонт проїзду від вул. Милосердова Володимира до вул. Леоніда Каденюка в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-07-005248-a
  • «Поточний ремонт проїзду від вул. Богуна Івана до вул. Миколи Лисенка в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-07-005166-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Європейська в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-06-005908-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Ганни Світличної в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-06-005751-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Грушевського Михайла в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-06-005848-a
  • Оголошення про проведення конкурсу на визначення автомобільного перевізника на міських автобусних маршрутах
  • Капітальний ремонт трубопроводу водопостачання по просп. Шахтобудівників в м. Павлоград» Коригування, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-05-08-007436-a
  • У боях за Україну загинули наші земляки
  • Вітання з нагоди Міжнародного дня Червоного Хреста і Червоного півмісяця