ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
_____________2017р. м. Павлоград №_________
Про підсумки роботи із зверненнями
громадян за 2016 рік
Проаналізувавши стан справ щодо виконання у м. Павлограді Закону України “Про звернення громадян”, виконавчий комітет Павлоградської міської ради відмічає, що протягом 2016 року структурними підрозділами міської ради і виконкому, підприємствами і організаціями міста здійснювалися заходи направлені на реалізацію громадянами конституційного права на звернення та виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».
Відповідно до затвердженого графіку проведено дванадцять засідань постійно діючих комісій та дванадцять днів контролю.
Протягом 2016 року здійснено перевірки в управлінні комунального господарства та будівництва міської ради, КП “Павлограджитлосервис”, КП “Затишне місто”, КП “Павлоградводоканал”, КП “Павлоградтеплоенерго”, КП “Павлоград-Світло”. ПП “К-П-1”, відділі охорони здоров”я, містобудування та архітектури, земельно-ринкових відносин, в управлінні праці та соціального захисту населення, юридичному відділі міської ради.
За 2016 рік до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло — 4929 звернень, піднято питань у зверненнях – 5076, письмових звернень – 2909 (із них: електронною поштою надійшло 31 звернення), на усному прийому прийнято 410 громадян.
Кількість повторних звернень (1055) у порівнянні з минулим роком (158) зменшилась на 34,8 %, але їх подальше надходження свідчить про прагнення громадян звернути більшу увагу органів влади до тієї чи іншої проблеми, що виникає на місцевому рівні.
Керівництвом виконавчого комітету Павлоградської міської ради за 2016 рік проведено 46 усних прийоми на яких прийнято 410 громадян та 7 виїзних, на яких прийнято 65 громадян. Графіки особистого прийому громадян були оприлюднені в засобах масової інформації.
Питання, з якими найчастіше звернулися громадяни, стосуються комунального господарства — 280 (75,8%), соціального захисту – 13 (3,5%),транспорту і зв”язку — 9 (2,4%), житлової політики – 42 (11,4%), інші — 25 (6,8%). Із них: отримали вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством — 291, вирішено позитивно – 31, знаходяться в роботі — 47.
Від органів вищого рівня зареєстровано 2020 звернень, зокрема: «Урядова телефонна “гаряча лінія” – 1051, «Гаряча лінія облдержадміністрації» — 969, обласна державна адміністрація — 71, контролюючих органів — Павлоградська міжрайонна прокуратура – 22.
Із них: надіслані вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством – 1815, вирішено позитивно – 123, знаходяться на виконанні — 31, відправлено за належністю — 447.
За 2016 рік на «відкриту» телефонну лінію міського голови надійшло 105 звернень громадян з питаннями, більша частина яких стосується комунального господарства — 127 (82%), транспорту — 8 (5,2%), охорони здоров”я — 12 (7,7%), екології та природних ресурсів — 3(2,5%), інші – 5(1,4%). Із них: отримали вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством -139, вирішено позитивно — 14, відправлено за належністю – 2.
Протягом 2016 року в системі «Відкрите місто» зареєстровано 271 звернення громадян, надано вичерпні відповіді громадянам в електронному вигляді — 237, знаходяться в стадії розгляду — 16, вирішено позитивно — 38.
Питання, з якими звертаються громадяни, в основному стосуються роботи транспорту та міських перевезень, освітлення вулиць, ремонту покрівель, благоустрою міста.
Виконавчим комітетом Павлоградської міської ради забезпечується ефективність контролю та моніторингу вирішення проблем громади, які надходять через систему «Відкрите місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади».
З жовтня 2015р. набув чинності Закон України від 02.07.15р. №577-VIII «Про внесення до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції».
Рішенням 57 сесії міської ради VI скликання від 15.10.15р. №1792-57/VI затверджено Порядок розгляду електронної петиції до Павлоградської міської ради.
Протягом 2016 року опубліковано близько 72 петицій.
Загалом кількість опублікованих і розглянутих петицій та успішні приклади їх розгляду показують, що електронні звернення є дієвими. В такий спосіб місто чує жителів і виконує завдання громади.
З метою забезпечення реалізації та гарантування закріплених Конституцією України прав громадян на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, посилення контролю, персональної відповідальності керівників виконавчих органів влади, керуючись Законом України «Про звернення громадян», Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та для посилення відповідальності керівників
структурних підрозділів міської ради за своєчасним виконанням та наданням відповідей на звернення громадян, виконавчий комітет Павлоградської міської ради міської ради
ВИРІШИВ:
1. Аналітичну довідку про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2016 рік взяти до відома.
2. Заступникам міського голови за напрямками роботи, керуючому справами виконкому, начальникам управлінь та відділів міської ради, керівникам комунальних підприємств, установ, що належать до сфери управління міської ради:
1) здійснювати постійний контроль за виконанням основних положень Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»;
2) забезпечити виконання Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, Кабінету Міністрів України щодо звернень громадян»;
3) не допускати порушення термінів розгляду звернень громадян та надавати у встановленні законом терміни письмові відповіді авторам звернень за наслідками їх розгляду та давати принципову оцінку фактам порушень;
4) проаналізувати стан роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік та усунути виявлені недоліки;
5) постійно проводити аналіз звернень громадян, здійснювати заходи щодо виявлення проблемних питань мешканців міста з метою упередження надходження повторних звернень;
6) забезпечувати кваліфікований, неупереджений і об”єктивний розгляд звернень громадян з метою вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання в подальшому порушень, повною мірою реалізувати при цьому визначені законодавством повноваження, виключити при розгляді звернень громадян прояви формалізму та бюрократіїї;
7) створити умови для участі заявників у перевірці поданих ними заяв чи скарг, надавати можливість знайомитись з матеріалами перевірок відповідних звернень;
8) забезпечувати першочерговий розгляд звернень інвалідів і учасників бойових дій, ветеранів праці, громадян, які мають високі урядові нагороди, постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, самотніх матерів та малозабезпечених самотніх громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, а також скарг, колективних і повторних звернень громадян, звернень, які надійшли через органи вищої влади, а також переважно ті, які надходять на «Гарячу лінію голови облдержадміністрації» та «Урядову гарячу телефонну лінію», «відкриту» телефонну лінію міського голови;
9) забезпечити належне функціонування прямих ліній і телефонів довіри, проведення широкої роз’яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом;
10) в 2017 році розглядати питання щодо роботи зі зверненнями громадян на розширених нарадах щодо недопущення порушень виконавської дисципліни в роботі зі зверненнями громадян.
3. Відділу роботи із зверненнями громадян апарату виконавчого комітету (Плющова):
1) посилити контроль за розглядом звернень громадян, що надійшли до виконкому міської ради від органів влади вищого рівня, інформувати керівництво виконавчого комітету про факти несвоєчасного подання відповідей відповідальними виконавцями та прояви формального підходу до розгляду питань, порушених заявниками;
2) проводити щотижневий аналіз стану виконання заяв та подавати інформаційну довідку керівництву виконкому;
3) продовжити у 2017 році вивчення стану організації роботи із зверненнями громадян у структурних підрозділах міської ради та виконкому, згідно із затвердженими графіками, вносити відповідні пропозиції щодо поліпшення цієї роботи, надавати методичну допомогу щодо організації роботи із зверненнями громадян, відповідно до вимог чинного законодавства України;
4) підготувати інформаційні матеріали щодо роботи зі зверненнями громадян за 2016 рік для висвітлення в ЗМІ;
5) рішення виконавчого комітету міської ради від 22.07.2016р. №479 «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2016 року» вважати таким, що втратило чинність.
4. Відділу з питань регіональної політики (Кашталян) до 01.02.2017р. забезпечити інформування населення міста про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2016р.
5. Координацію роботи щодо виконання даного рішення покласти на відділ по роботі зі зверненнями громадян апарату виконавчого комітету (Плющова), контроль на – керуючого справами виконкому Шумілову С.М.
Міський голови А.О.Вершина
Аналітична довідка
про підсумки роботи зі зверненнями громадян у 2015 році
у виконавчому комітеті
Павлоградської міської ради
На сучасному етапі становлення громадянського суспільства в Україні актуального значення набуває розвиток інституту звернень громадян, який є основним показником зв’язків громадянина й держави.
Право на звернення є абсолютним правом громадянина і не може бути обмежено. Звернення виступають ефективним засобом відновлення порушених прав громадян, засобом захисту цих прав. Звернення є найважливішим джерелом інформації, потрібним органам виконавчої влади, місцевого самоврядування для вирішення питань державного та суспільного життя, інакше кажучи, звернення виступають однією з форм участі громадянина у вирішенні державних та суспільних справ. Звернення є важливою формою контролю за законністю діяльності державних органів влади та органів місцевого самоврядування.
Робота зі зверненнями громадян є одним з пріоритетних напрямів діяльності виконавчого комітету міської ради. Вона проводиться згідно з вимогами Конституції України, Законами України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні», постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.97р. № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об”єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації та інших законодавчих актів», Указу Президента України від 07.02.08р. №109/2008 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування”.
Проаналізувавши стан справ щодо виконання у м. Павлограді Закону України «Про звернення громадян», виконавчий комітет відмічає, що протягом 2015 року структурними підрозділами міської ради і виконкому, підприємствами і організаціями міста здійснювалися заходи направлені на реалізацію громадянами конституційного права на звернення та виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження Кабінету Міністрів України від 09.06.2011р. № 589-р «Про схвалення Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади».
Протягом 2015 року виконавчим комітетом вжито низку заходів щодо роботи зі зверненнями громадян. Прийнято розпорядження міського голови від 12.01.2015 року №3-р «Про проведення особистих виїзних прийомів громадян керівництвом виконкому», 12.01.2015 року №4-р «Про внесення змін до розпорядження міського голови від 03.09.2014р. №230-р «Про забезпечення реалізації та гарантування Конституційного права на звернення», 12.01.2015 року № 5-р «Про внесення змін до графіку особистого прийому громадян посадовими особами Павлоградського міськвиконкому».
На засіданні виконкому 27.01.2015 року розглянуто питання «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2014 рік» та прийнято відповідне рішення.
Прийнято рішення Павлоградської міської ради від 29 квітня 2015 року № 1627-53/VI «Про ініціювання створення Асоціації органів місцевого самоврядування «Асоціація відкритих міст».
Прийнято рішення Павлоградської міської ради від 22 липня 2015 року № 479 “Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за перше півріччя 2015 року”, від 22 липня 2015 року № 500 ”Про організацію проведення конкурсу міні — грантів “Відкрите місто”. 15.10.2015 року 57 сесією міської ради VI скликання прийнято рішення № 1792-57/VI “Про затвердження Порядку розгляду електронної петиції до Павлоградської міської ради”.
Станом на 30.12.2015 року на Веб-сайті оприлюднено 25 петицій, які розглядаються відповідно до затвердженого Порядку.
Відповідно до затвердженого графіку проведено дванадцять засідань постійно діючих комісій з питань розгляду звернень громадян та дванадцять Днів контролю.
В 2015р. надано інформаційні матеріали про питання, з якими звертаються мешканці міста і результати їх розгляду. Так, в газеті «Західний Донбас» 04 лютого 2015 року опубліковано інформацію про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2014 рік та 05.08.2015 року опубліковано статтю “Про роботу зі зверненнями громадян за перше півріччя 2015 року”.
Згідно з планом роботи відділу по роботі зі зверненнями громадян протягом 2015 року проводились перевірки стану роботи зі зверненнями громадян на підприємствах, установах, організаціях різної форми власності.
Протягом 2015 року здійснено перевірки в Управлінні комунального господарства та будівництва міської ради, КП “Павлограджитлосервис”, КП “Затишне місто”, КП “Павлоградводоканал”, КП “Павлоградтеплоенерго”, КП “Павлоград-Світло”, ПП ”К-П-1”, у відділі охорони здоров”я, містобудування та архітектури, земельно-ринкових відносин, в Управлінні праці та соціального захисту населення, в юридичному відділі міської ради.
Метою перевірок було не тільки виявлення недоліків, а й надання практичної допомоги для їх усунення та поліпшення цієї роботи.
За даними перевірок встановлено, що в цілому в структурних підрозділах виконавчого комітету та міської ради організація роботи зі зверненнями громадян перебуває на належному рівні і відповідає вимогам чинного законодавства. Це питання постійно знаходиться на постійному контролі виконавчого комітету.
Протягом 2015 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло 5039 звернень (в 2014 році — 3597), піднято питань у зверненнях – 5152. У порівнянні з відповідним періодом 2014 року кількість звернень збільшилась на 40%. Збільшилась кількість звернень громадян, які надійшли з “Урядової гарячої лінії” на 90,8 % .
Кількість повторних звернень — 105, у порівнянні з минулим роком ( 158) зменшилась на 34,8 %, але їх подальше надходження свідчить про прагнення громадян звернути більшу увагу органів влади до тієї чи іншої проблеми, що виникає на місцевому рівні, колективних (294), в 2014 році — (164), збільшилась на 79,2%.
Питання, з якими звернулися громадяни, стосуються:
— комунального господарства — 2621 (58,7%),
— земельного господарства та будівництва — 276 (6,2%),
— житлової політики — 108 (2,4%),
— соціального захисту населення — 640 ( 14,3%),
— транспорту — 132 (2,9%) ,
— праці та заробітної плати — 57 (1,3%),
— охорони здоров”я — 200 (4,5%),
— освіти — 92 (2,0 %),
— екології та природних ресурсів -44 (0,9%),
— сім”ї, дітей, молоді — 18 (0,4%),
— інші — 285 (6,4%).
Проведений аналіз показує, що спостерігається стрімке збільшення звернень громадян щодо відключення від центральної системи опалення квартир в багатоквартирних житлових будинках. Це пов”язано з підвищенням тарифу на оплату теплопостачання в осінньо — зимовий період. Збільшилась кількість звернень громадян, пов”язана з підвищенням тарифів на природній газ з 01.04.2015 року.
Згідно затвердженого графіку керівництвом виконавчого комітету Павлоградської міської ради за 2015 рік проведено 44 усних прийоми, на яких прийнято 309 громадян та 9 виїзних, на яких прийнято 60 громадян. Графіки особистого прийому громадян були оприлюднені в засобах масової інформації.
Із залученням відповідних спеціалістів комунальних підприємств на попередніх прийомах ретельно розглядаються порушені громадянами питання, та ті які можливо вирішити в робочому порядку, вирішуються без участі міського голови, чим зменшується навантаження кількості громадян у день прийому.
Громадяни міста, життєві питання яких потребують розгляду виключно міським головою, записуються до нього на особистий прийом.
Після запису, всі вищевказані питання розподіляються за напрямками роботи, проводиться робота з підготовки необхідних матеріалів для детального докладу служб і відділів міському голові на особистому прийомі.
Проведення самого прийому, здійснюється з додержанням суворого контролю за встановленими термінами виконання доручень міського голови, контролю і перевірки наданих виконавцями обіцянок.
Питання, з якими звернулися громадяни, стосуються комунального господарства — 280(75,8%), ), соціального захисту населення – 13(3,5%), транспорту -9(2,4%), житлової політики –42(11,4%), інші-25(6,8%). Із них: отримали вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством — 291, вирішено позитивно — 31, знаходяться в роботі-47.
Від органів вищого рівня та контролюючих органів зареєстровано 2075 звернень, зокрема:
Обласна державна адміністрація — 138 (6,6%),
Урядова телефонна “гаряча лінія” — 1340(64,6%),
“Гаряча лінія голови облдержадміністрації” — 563 (27,2%),
Прокуратура м. Павлограда — 34 (1,6%).
Із них:
— отримали вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством – 1828 (88,1%)
— вирішено позитивно — 154(7,5%)
— знаходяться на виконанні — 22 (1,0%)
— відправлено за належністю — 71 (3,4%).
Питання, з якими звернулися громадяни, стосуються:
1.Урядова телефонна “гаряча лінія”:
— комунального господарства — 569 (42,5%);
— соціального захисту населення — 438 (32,7%);
— охорони здоров”я — 152 (11,3%);
— освіти — 53 (3,9%);
— праці та заробітної плати — 32 (2,4%);
— транспорту — 35 (2,6%);
— земельного господарства та будівництва — 4 (0,3%);
— житлової політики -10 (0,7%);
— екології та природних ресурсів -10 (0,7%);
— сім”ї, молоді,дітей — 2 (0,1%);
— інші — 35 (2,6%).
2. “Гаряча лінія голови облдержадміністрації”:
— комунального господарства -420 (73,8%);
— соціального захисту населення — 37 (6,7%);
— охорони здоров”я — 7 (1,3%);
— освіти — 22 (4,0%);
— праці та заробітної плати — 8 (1,5%);
— транспорту — 14 (2,6%);
— земельного господарства та будівництва — 11 (2,0%);
— житлової політики — 4 (0,7%);
— екології та природних ресурсів -21 (3,8%);
— інші — 19 (3,5%).
3.Обласна державна адміністрація:
— комунального господарства — 51 (37 %),
— земельного господарства та будівництва — 2 (1,4 %),
— житлової політики -4(2,8%),
— соціального захисту — 58(42%),
— транспорту — 4(2,8%),
— праці та заробітної плати — 2(1,4%),
— охорони здоров”я — 9 (6,5 %),
— інші — 8 (5,8%)
4. Прокуратура м. Павлограда:
— комунального господарства — 13 (38,3%),
— житлової політики -3 (8,8%),
— соціального захисту -3 (8,8%),
— транспорту — 4 (11,7 %),
— освіти — 3 (8,8%)
— праці та заробітної плати — 1 (2,9%)
— інше — 7 (20,5%)
Згідно з розпорядженням голови облдержадміністрації від 19.01.2011р. № Р-12/0/3-11 “Про організацію взаємодії з державною установою «Урядовий контактний центр», виконавчим комітетом Павлоградської міської ради було прийнято розпорядження міського голови від 20.07.2011р. №395-р «Про забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять на урядову телефонну «гарячу лінію» з метою оперативного реагування на проблемні питання, що порушуються у зверненнях громадян до «Урядового контактного
центру».
Протягом 2015 року до виконавчого комітету Павлоградської міської ради з Урядової телефонної «гарячої лінії» таких звернень надійшло 1340, що на 638 звернень, або на 90,8% більше, ніж у 2014 році за цей же період (702 звернення). Більша частина питань стосуються: комунального господарства — 569 (42,5%,) соціального захисту населення — 438 (32,7%), а також: охорони здоров”я – 152(11,3,%),земельного господарства та будівництва — 4 (0,3%), житлової політики -10 ( 0,7%), транспорту-35(2,6%), освіти-53 (3,9%), праці та заробітної плати-32(2,4%), екології та природних ресурсів- 10 (0,7%), сім”ї, молоді, дітей-2 (0,1%).
Із них: отримали вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством- 1204 (89,8%), вирішено позитивно — 73(5,4%), знаходяться на виконанні — 15(1,1%), відправлено за належністю – 48 (3,5%).
Розпорядженням міського голови від 18.03.2013р. №77-р «Про забезпечення оперативного реагування на звернення, що надходять з Дніпропетровського обласного контактного центру та «Гарячої лінії голови облдержадміністрації» з метою забезпечення оперативного реагування на проблемні питання, що порушуються у зверненнях громадян до «Контакт-центру» визначено порядок розгляду звернень громадян і призначені відповідальні особи за цей напрямок роботи.
Протягом 2015 року з «Гарячої лінії голови облдержадміністрації» до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло – 563 звернення громадян, питання, з якими звернулися громадяни, стосуються: комунального господарства- 420 (73,8%), соціального захисту населення – 37(6,7%), транспорту – 14(2,6%), охорони здоров”я — 7 (1,3%), земельного господарства та будівництва -11(2,0%), праці та заробітної плати – 8(1,5%), житлової політики – 4(0,7%),екології та природних ресурсів- 21(3,8%) освіти-22(4,0%), інші -19(3,5%).
Із них:
отримали вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством
— 470(83,4%)
вирішено позитивно -64(11,3%)
знаходяться на виконанні — 7 (1,2%)
відправлено за належністю — 22(3,9%)
Найголовнішим напрямком роботи зі зверненнями громадян є робота «Гарячої лінії голови обласної державної адміністрації» та «Урядової гарячої лінії».
Звернення, які надходять на виконання у виконком розглядаються першочергово. Оскільки на розгляд звернень і вирішення порушених заявниками питань надається обмежений термін – відповіді відправляються до контактного центру вчасно.
З метою оперативного визначення актуальних проблемних питань мешканців міста, які потребують втручання керівництва виконкому та прийняття дієвих заходів щодо їх вирішення щоденно проводиться аналіз інформації про розгляд звернень громадян у рамках встановленого програмного забезпечення та за допомогою «Єдиної бази реєстрації «Звернення громадян».
З метою своєчасного опрацювання інформації для підготовки звітності в обласну держадміністрацію за підсумками дня база даних щоденно до 16.00 години надсилається до управління по роботі зі зверненнями громадян облдержадміністрації.
Важливим аспектом роботи зі зверненнями громадян є щомісячний та щоквартальний звіти та аналізи роботи зі зверненнями громадян, які вчасно в 2015 році були направлені до облдержадміністрації.
Регулярно за підсумками кварталу, півріччя вивчається характер звернень громадян, готуються відповідні аналітичні довідки про стан роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Павлоградської міської ради.
Для зручності мешканців міста та вирішення їх проблем у виконавчому комітеті міської ради працює «відкрита» телефонна лінія, за допомогою якої мешканці міста звертаються до міського голови з повсякденними запитами та життєвими потребами.
Протягом 2015 року на «відкриту» телефонну лінію міського голови надійшло 275 звернень громадян, більша частина яких стосуються: комунального господарства — 214 (77,8%), транспорту — 12 (4,3%), охорони здоров”я — 15 (5,4%), екології та природних ресурсів — 10(3,6%), соціального захисту населення — 7(2,5%), інші – 17(6,1%).
Із них: отримали вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством -242 , вирішено позитивно — 24, відправлено за належністю – 9 .
В м. Павлограді працює проект «Відкрите місто», де бажаючі громадяни можуть звернутися з будь-яким питанням та отримати вичерпну відповідь.
Між виконавчим комітетом Павлоградської міської ради, Міжнародною благодійною організацією «Фонд Східна Європа» та Павлоградською міською організацією «Агенція економічного розвитку міста Павлоград» підписано меморандум про співпрацю в рамках реалізації спільного проекту «Відкрите місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади».
Виконавчим комітетом Павлоградської міської ради створено робочу групу з питання реалізації проекту, до складу якої увійшли заступники міського голови, відповідальні працівники структурних підрозділів виконавчого апарату міської ради, затверджено порядок роботи виконавчих органів міської ради з системою.
З 2 грудня 2014 року спільний проект “Відкрите місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади” розпочав роботу.
Протягом 2015 року в системі зареєстровано 291 звернення громадян, надано вичерпні відповіді громадянам в електронному вигляді -237, знаходяться в стадії розгляду-16, вирішено позитивно-38.
Питання, з якими звертаються громадяни, в основному стосуються роботи транспорту та міських перевезень, освітлення вулиць, ремонту покрівель,
благоустрою міста.
Виконавчим комітетом Павлоградської міської ради забезпечується ефективність контролю та моніторінгу вирішення проблем громади, які надходять через систему «Відкрите місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади».
В приміщенні виконкому в громадській приймальні щоденно проводиться прийом громадян.
Значна частина часу відводиться на спілкування з мешканцями міста та заявниками. Уважне, небайдуже, терпляче ставлення до них – є однією з вимог Закону України «Про звернення громадян».
Незважаючи на встановленні дні та години прийому, громадяни щоденно (30-40 чол.) звертаються до відділу по роботі зі зверненнями громадян за роз”ясненнями, консультаціями, життєвими проблемами, які їх турбують, а в прийомні дні кількість громадян збільшується.
Як і раніше за допомогою до виконавчого комітету звертаються найменш соціально-захищені категорії населення, особи похилого віку, громадяни, які значною мірою втратили здоров”я і працездатність, ветеранів праці, пенсіонерів, членів багатодітних сімей, учасників війни та бойових дій, одиноких матерів та ті, що потребують соціальної підтримки.
Звернення щодо надання матеріальної допомоги вирішувалися згідно з міською програмою «Соціальний захист окремих категорій населення» на 2013-2015рр. Громадянам, які протягом 2015 року звернулися за наданням матеріальної допомоги на лікування (145), надано адресну матеріальну допомогу на суму — 90800грн. А також громадянам, які звернулися за допомогою на поховання померлих родичів (50), які на момент смерті не були пенсіонерами і ніде не працювали, надано допомогу на загальну суму -24500грн. Надано матеріальну допомогу 181 сім’ї учасника АТО на суму 362 000 грн; 373 учасникам АТО на суму 746 000 грн; 22 пораненим учасникам АТО на суму 110 000 грн; 5 сім’ям учасників на суму 250 000 грн. Всього на 1 468 000 грн.
13 лютого 2015 року в м.Павлоград було відкрите транзитне містечко для вимушених переселенців, де проживають 364 особи.
Протягом 2015 року з міського бюджету виділено 82 200 грн. та матеріальну допомогу вимушеним переселенцям.
Але всі порушені громадянами питання не можливо було вирішити позитивно. Через обмеженість фінансування не всі питання, з якими зверталися мешканці міста, можливо вирішувати одразу, особливо ті, що стосуються капітального та поточного ремонту житла, благоустрою.
Але, все ж таки, міською владою було задоволено велику кількість скарг стосовно поточного ремонту дахів будинків, під”їздів, ремонту доріг, відновлення зовнішнього освітлення та інших питань житлово-комунального господарства.
В 2015 році за рахунок коштів міського бюджету були виконані роботи з капітального ремонту покрівель на 12 житлових будинках на суму
4 млн. 306 тис. грн. (вул. Поштова, 10, вул. Дніпровська, 348,
вул. Сташкова, 18, вул. Сташкова, 20, вул. Верстатобудівників, 3,
вул. Харківська, 86, вул. Заводська, 17, вул. Промислова, 9/1,
вул. Ленінградська, 43, вул. Карла Маркса, 96, вул. Ленінградська, 18,
вул. Нова, 8).
За рахунок коштів міського бюджету в 2015 році розроблена проектно-кошторисна документація та отримані позитивні висновки експертизи на виконання капітального ремонту покрівлі на 8 житлових будинках на суму 3,75 млн. грн. (вул. Дніпровська, 567, вул. Комарова, 6, вул. Поштова, 9,
вул. Ленінградська, 11/1, вул. Достоєвського, 2а, вул. Будівельна, 10,
вул. Будівельна, 22, вул. Леніна, 62). Розробляється проектно-кошторисна документація на виконання капітального ремонту покрівлі ще на 3 будинках (вул. Гагаріна, 4, вул. Радянська, 61, вул. Степового Фронту, 5).
В 2015 році за рахунок співфінансування з міського бюджету обласному бюджету проведені роботи з капітального ремонту 5-ти ліфтів житлових будинків (вул. Леніна, 123, вул. Леніна, 74, вул. Рєпіна, 95 (1-й під’їзд), вул. Гагаріна 11, (4-й під’їзд),вул. Промислова, 9/1). Замовник робіт – Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської ОДА.
Також за рахунок коштів міського бюджету підрядною організацією проведені роботи з капітального ремонту ліфту по вул. Підгірна, 14 (2-й під’їзд).
Для забезпечення стабільного електропостачання будинків в 2015 році підрядними організаціями проведені роботи з поточного ремонту пошкоджених кабельних ліній на 9 житлових будинках, а саме:
вул. Комарова, 14, 16, вул. Ленінградська, 25, вул. Ленінградська, 27,
вул. Ленінградська, 37, вул. Ватоліної, 4а, вул. Радянська, 48,
вул. Гагаріна, 26, вул. Степового Фронту, 10, вул. Ленінградська, 19.
Проведені роботи з поточного ремонту 3-х майданчиків для збору ТПВ розташованих в районі житлових будинків по пр. Шахтобудівників,1/1,
вул. Балашовська, 14, вул. Балашовська, 1а.
Встановлені 3 дитячі майданчики по пров. Колгоспний,
вул. Верстатобудівників, 3, вул. Толстого, 21.
За 2015 рік розроблено проектно-кошторисні документації з модернізації (реконструкції) мережі зовнішнього освітлення:
— ”вул.Дніпровська від автомобільного мосту до пр.Шахтобудівників.” Кошторисна вартість робіт складає 959тис.грн. Фінансування робіт планується протягом 2015-2016р.р. за рахунок грантових коштів НЕФКО.
— “вул.Дніпровська від пр.Шахтобудівників до виїзду з міста на м.Дніпропетровськ”. Кошторисна вартість робіт складає 670тис. грн. Фінансування робіт планується до кінця 2015 року за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку в сумі 400 тис. грн та коштів міського бюджету в сумі 270 тис. грн.
— “Реконструкція внутрішньоквартального освітлення сел. Шахтобудівників в м.Павлоград”. Кошторисна вартість – 975,86 тис.грн. Фінансування планується протягом 2015-2016 рр. за рахунок грантових коштів НЕФКО.
— “Реконструкція мереж зовнішнього освітлення району РТС в м .Павлоград”. Кошторисна вартість робіт складає 285 тис.грн. Фінансування робіт планується до кінця 2015 року за рахунок коштів міського бюджету.
— “Будівництво КТП-ГС по вул. Сонячна (2 черга будівництва) і мережі зовнішнього освітлення”. На даний час проект знаходиться на розгляді в ПАТ “ДТЕК Дніпрообленерго”.
Завершено виконання будівельно-монтажних робіт з проектів:
— “Реконструкція мереж зовнішнього освітлення району Палмаш у м. Павлоград”. Кошторисна вартість робіт складає 666,584 тис. грн.
— “Реконструкція мереж зовнішнього освітлення вул. Залізнична в м. Павлоград”. Кошторисна вартість робіт складає 137,3 тис. грн.
— “Модернізація (реконструкція) мережі зовнішнього освітлення автомагістралі міжнародного значення м. Павлоград». Кошторисна вартість робіт складає 670 тис. грн.
— “Реконструкція мереж зовнішнього освітлення району РТС в м . Павлоград”. Кошторисна вартість робіт складає 285 тис. грн.
-”Реконструкція мереж зовнішнього освітлення на території колишньої військової частини по вул. Карла Маркса, 1 м. Павлоград”. Кошторисна вартість робіт складає 195,2 тис.грн.
Протягом 2015 року за рахунок коштів міського бюджету виконано роботи з капітального ремонту дороги біля будинку №10 на вул.Ленінградська площею
390 м2 на загальну суму 286 тис.грн.
Виконано перерахунок кошторисної частини проекту «Реконструкція вул. Дзержинського». Кошторисна вартість робіт складає 16,196 млн. грн.
Розроблено робочий проект «Капітальний ремонт вул. Полтавська (від вул.Ст. Фронту до вул.Дніпровська)». Кошторисна вартість робіт складає 10,2 млн. грн.
Виконано перерахунок кошторисної частини проекту «Встановлення світлофорів на перехресті вул.Комарова-Гагаріна-Дніпровська». Кошторисна вартість робіт – 470 тис.грн.
Виконано поточний ремонт асфальтобетонного покриття та виправлення профілю основи дороги 114 вулиць міста площею 98000 м2 на загальну суму 3,7 млн.грн.
Вирішення питань, з якими звертаються громадяни, перебуває на постійному контролі виконавчого комітету.
Враховуючи, що забезпечення всебічного розгляду звернень громадян, вирішення порушених проблем, задоволення законних прав та інтересів громадян є на сучасному етапі одним із пріоритетних завдань органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, відповідальним обов”язком їх посадових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в місті виконавчий комітет Павлоградської міської ради необхідно
— продовжити роботу по забезпеченню виконання заходів по об”єктивному,
кваліфікованому та неупередженому розгляду звернень громадян;
запровадити постійний контроль за організацією роботи зі зверненнями громадян, які надходять на «Гарячу лінію облдержадміністрації” та “Урядову гарячу лінію”.
підвищити вимогливість до осіб-виконавців щодо всебічного, об»єктивного і вчасного розгляду звернень громадян згідно з вимогами чинного законодавства України,
посилити персональну відповідальність за належну організацію роботи зі зверненнями громадян та вжити заходи для її поліпшення,
забезпечити належне функціонування прямих ліній і телефонів довіри, проведення широкої роз’яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом;
Робота зі зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямком у діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, де вживаються відповідні заходи щодо її удосконалення.
Начальник відділу
по роботі зі зверненнями громадян Н.В. Плющова