Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Корисна інформація

Чи ефективна робота колцентрів?

Январь 16th, 2018 Новини Вывести на печать

Останні два роки підприємства та установи, які надають послуги населенню, а саме Дніпропетровський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, ПАТ “ДТЕК “Дніпрообленерго” та                   ПАТ “Дніпропетровськгаз” оптимізують свою роботу шляхом зміни системи комунікацій, утворюючи замість місцевих диспетчерських пунктів єдині контактні центри. Це не тільки значно ускладнює, а часто і унеможливлює права громадян своєчасно отримати медичну допомогу, повідомити про аварійні ситуації, або вирішити інші проблемні питання, що викликає їх незадоволення та скарги.

Незважаючи на чисельні звернення до обласних структур з даного питання ситуація на краще не змінюється.

В ході реформування правоохоронної системи України близько місяця тому на Дніпропетровщині розпочав свою роботу Єдиний контактний центр поліції, який обслуговує населені пункти всієї області. Тепер для виклику поліції жителям міста доводиться звертатися за номером “102” до співробітника контактного центру – за 100 кілометрів від місця події. Люди звертаються за номером “102” в переважній більшості в тих випадках, коли допомога потрібна терміново й тому від швидкості інформування територіального підрозділу поліції залежать не тільки можливість затримання правопорушників та  розкриття злочинів, а й життя громадян. Звернення ж до оператора контактного центру, який не знайомий з містом, значно збільшує проміжок часу між викликом поліції та заходами реагування на нього.

У зв’язку із зазначеними проблемами, міський голова А.О. Вершина звернувся до народного депутата України А.В. Мартовицького з проханням розглянути питання про повернення функцій оператора служби “102” до територіальних підрозділів поліції, а також розглянути питання щодо врегулювання діяльності підприємств та організацій, які надають послуги населенню в частині організації роботи колцентрів цих підприємств безпосередньо у містах.

 

 


































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • «Поточний ремонт дороги по вул. Олеся Гончара в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-21-003001-a
  • Про передачу матеріальних цінностей
  • Поточний ремонт дороги по вул. Європейська в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-04-21-004906-a.
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Ушинського в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-04-18-009125-a
  • Вітання міського голови з Великоднем
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Промислова в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-18-001145-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Олександрівська в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-18-001511-a.
  • Про затвердження плану заходів з нагоди 39-ої річниці Чорнобильської катастрофи
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Озерна в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-04-17-010147-a
  • Інформує Департамент цивільного захисту облдержадміністрації
  • Виконком від 11.04.2025 р
  • Дні сталої енергії в місті розпочато
  • Весняна кампанія з пероральної імунізації диких м’ясоїдних тварин
  • Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ»
  • Спалювання сухої рослинності заборонено!