Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Август 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Июл    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Корисна інформація

Чи ефективна робота колцентрів?

Январь 16th, 2018 Новини Вывести на печать

Останні два роки підприємства та установи, які надають послуги населенню, а саме Дніпропетровський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, ПАТ “ДТЕК “Дніпрообленерго” та                   ПАТ “Дніпропетровськгаз” оптимізують свою роботу шляхом зміни системи комунікацій, утворюючи замість місцевих диспетчерських пунктів єдині контактні центри. Це не тільки значно ускладнює, а часто і унеможливлює права громадян своєчасно отримати медичну допомогу, повідомити про аварійні ситуації, або вирішити інші проблемні питання, що викликає їх незадоволення та скарги.

Незважаючи на чисельні звернення до обласних структур з даного питання ситуація на краще не змінюється.

В ході реформування правоохоронної системи України близько місяця тому на Дніпропетровщині розпочав свою роботу Єдиний контактний центр поліції, який обслуговує населені пункти всієї області. Тепер для виклику поліції жителям міста доводиться звертатися за номером “102” до співробітника контактного центру – за 100 кілометрів від місця події. Люди звертаються за номером “102” в переважній більшості в тих випадках, коли допомога потрібна терміново й тому від швидкості інформування територіального підрозділу поліції залежать не тільки можливість затримання правопорушників та  розкриття злочинів, а й життя громадян. Звернення ж до оператора контактного центру, який не знайомий з містом, значно збільшує проміжок часу між викликом поліції та заходами реагування на нього.

У зв’язку із зазначеними проблемами, міський голова А.О. Вершина звернувся до народного депутата України А.В. Мартовицького з проханням розглянути питання про повернення функцій оператора служби “102” до територіальних підрозділів поліції, а також розглянути питання щодо врегулювання діяльності підприємств та організацій, які надають послуги населенню в частині організації роботи колцентрів цих підприємств безпосередньо у містах.

 

 




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • РАЗОВА ГРОШОВА ДОПОМОГА ДО ДНЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ
  • Про внесення змін до рішення виконкому міської ради від 23.07.2025 № 1324/0/13-25 “Про утворення Міської інвестиційної ради при виконавчому комітеті Павлоградської міської радиˮ
  • Про затвердження дислокації пересувних тимчасових споруд
  • Про реалізацію деревини дров’яної
  • Україна – на вершині світу!
  • Про внесення змін до рішення виконкому від 25.09.2024 № 1182/0/3-24 «Про створення комісії по встановленню факту здійснення догляду за особами з інвалідністю І чи ІІ групи або особами, які потребують постійного догляду»
  • Реабілітація дітей з інвалідністю
  • Про припинення права оперативного управління
  • Про затвердження Середньострокового плану пріоритетних публічних інвестицій Павлоградської міської територіальної громади на 2026-2028 роки
  • Про схвалення прогнозу бюджету Павлоградської міської територіальної громади на 2026-2028 роки
  • Вітання з Днем молоді
  • Виконком від 06.08.2025 р
  • Покос трави на території міста Павлограда», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-08-11-011428-a
  • Виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за січень – липень 2025 року
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги