Відділ охорони здоров’я Павлоградської міської ради, на підставі численних звернень від мешканців міста щодо законності надання копій відповідних документів для проведення приписної кампанії до сімейних лікарів, інформує:
У наказі МОЗ «Про затвердження Порядку вибору лікаря, який надає первинну медичну допомогу, та форми декларації про вибір лікаря, який надає первинну допомогу» №503 від 19.03.2018 р. в пункті «III. Заповнення та подання Декларації» заначено, що уповноважена особа, яку призначив надавач первинної медичної допомоги приймати Декларації від пацієнтів та вносити дані до електронної системи охорони здоров’я, зобов’язана виготовити копії документів, що надає пацієнт: РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків, раніше індивідуальний податковий номер) або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття РНОКПП та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) й один з таких документів, що посвідчують особу:
— паспорт громадянина України;
— тимчасове посвідчення громадянина України;
— свідоцтво про народження (для осіб, які не досягли 14-річного віку);
— посвідка на постійне проживання в Україні;
— посвідчення біженця;
— посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту.
Законний представник пацієнта додатково подає документи, що посвідчують його особу та повноваження законного представника (свідоцтво про народження, посвідчення) відповідно до законодавства.
На уповноважену особу покладаються обов’язки щодо забезпечення захисту персональних даних та поширюється дія законодавства про лікарську таємницю.
Надавач первинної медичної допомоги зобов’язаний зберігати копії таких документів та один примірник Декларації, підписаний пацієнтом (його законним представником), протягом трьох років з дня припинення (анулювання) такої Декларації.
Відділ охорони здоров’я
Павлоградської міської ради