15.05.2018р. щотижневу апаратну нараду міський голова розпочав з зачитання списків боржників за послуги теплопостачання в структурних підрозділах і звернувся до керівників провести певну роботу та доповісти про її результати.
Анатолій Олексійович вніс пропозицію розглянути можливість надавати матеріальну допомогу з міського бюджету тим, хто не в змозі погасити заборгованість за теплопостачання (після узгодження з депутатами міської ради та розглядом заяви на комісії).
Крім цього, надано доручення внести зміни до порядку, який визначає перелік осіб, що потребують матеріальної допомоги на встановлення автономного опалення.
Також на апаратній нараді відбувся детальний аналіз проведення робіт з благоустрою. КП «Затишне місто» проводить спилювання та обрізку дерев на вулицях Озерна,94, Центральна,46, Дніпровська,123, Західнодонбаська, 22, Комарова, 19, Поштова, 26 та інших. Продовжується покіс трави на прибудинкових територіях. На території бувшої військової частини комунальними підприємствами міста проводяться роботи з прибирання території. На вул.Горняцька КП «Павлоград-Світло» розпочаті роботи по монтажу ліній зовнішнього освітлення.
За письмовим зверненням громадян на цьому тижні розпочнуться роботи з реконструкції тротуарної доріжки між вул.Горького та вул.Шевченка (блошиний ринок), а також на вул. Ганни Світличної.
Крім цього, на апаратній нараді були обговорені питання про початок підготовки до закінчення навчального року, опалювального сезону 2018-2019 років, нарахування субсидій згідно з Положенням «Про порядок призначення житлових субсидій, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України 21.10.1995р. № 848 (в редакції постанови КМУ від 27.04.2018р. №329)».
За інформацією начальника Павлоградського управління по експлуатації газового господарства 18.05.2018р. буде відкрито центр з обслуговування клієнтів за адресою вул. Соборна, 97а.
Під час апаратної наради присутні керівники прозвітували про проведену роботу за минулий тиждень.
За результатами наради посадовцям надані доручення для відпрацювання в межах повноважень.