Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

Про підсумки роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Павлоградської міської ради за перше півріччя 2018 рік

Июль 31st, 2018 Новини Вывести на печать

Як інформує начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян Павлоградської міської ради  Плющова Н.В., за перше півріччя 2018  року  до виконкому надійшло — 2513  звернень (в   2017 році – 1858), з них 1389  письмових.

Кількість повторних звернень у порівнянні з 2017 роком (94) зменшилась та становить 1,39% (35,було 79-4,25%) від загальної кількості.

Питання, з якими найчастіше звертаються громадяни, стосуються комунального господарства -1827(72,7%), земельного господарства та будівництва-114 (4,5%),  соціального захисту населення-103(4,0%), транспорту-77(3,0%), охорони здоров`я-123(4,89%), праці та заробітної плати-7(0,27%), житлової  політики- 73(2,9%), сім`ї, дітей, молоді-11(0,4%), інші-99(3,9%).

Протягом першого півріччя 2018 року від органів вищого рівня   надійшло  948  звернень,  зокрема: з Урядової телефонної «гарячої лінії» -530 звернень,  “Гарячої  лінії  голови облдержадміністрації” — 400 звернень, Дніпропетровської  облдержадміністрації  -12, тощо.

На «відкриту» телефонну лінію міського голови надійшло 15 звернень громадян.

З метою посилення  участі громадян у розвитку місцевої громади продовжує діяти в місті проект «Відкрите місто», яким скористалися 32 мешканця м. Павлограда.

Для розширення можливостей реалізації  права громадян на звернення, передбаченого Конституцією України, більш активно павлоградці почали використовувати електронні петиції.

За  перше півріччя 2018 року зареєстровано   42 петиції, які розглянуто відповідно до затвердженого Порядку.

Керівництвом виконавчого комітету Павлоградської міської ради за                         перше півріччя 2018 року проведено 27 особистих  прийомів( із них-1 виїзний), на які звернулося  194 громадянина.

Особисто міським головою прийнято 85 городян.

Основні питання, які були порушені в ході проведених прийомів, стосувалися комунального господарства, а саме: відновлення вуличного освітлення, ремонт та грейдування доріг, ремонт покрівель.

Також, до виконавчого комітету звертаються з питання надання матеріальної допомоги найменш соціально- захищені категорії населення, а саме: особи похилого віку, громадяни, які значною мірою втратили здоров`я і працездатність, ветерани праці, пенсіонери, члени багатодітних сімей, учасники війни та бойових дій, учасники АТО, одинокі матері та ті, що потребують соціальної підтримки.

Матеріальна допомога надається згідно з міською програмою  “Соціальний захист окремих категорій населення” .

Всього  надано матеріальну допомогу  на загальну суму- 2,385600 грн.

Міська влада вживає відповідні заходи щодо задоволення справедливих вимог громадян.

Робота зі зверненнями громадян спрямована на виконання вимог діючого законодавства України.

Всі звернення, які надходять  до виконавчого комітету Павлоградської міської ради, уважно  розглядаються, викладені в них факти ретельно перевіряються та докладаються зусилля до вирішення порушених у зверненнях питань.

Як постійно підкреслює міський голова Вершина А.О., робота зі зверненнями громадян є і завжди буде одним з пріоритетних напрямів діяльності виконавчого комітету міської ради.

 

 

 

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження