Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Рішення виконкому №112 «Про підсумки виконання основнихпоказників програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Павлоград в рамках Стратегічного плану економічного розвитку міста за січень-грудень 2011 року»

Февраль 29th, 2012 Рішення виконкому Вывести на печать

ПАВЛОГРАДСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я22.02.2012р. № 112

Про підсумки виконання основнихпоказників
програми соціально-економічного та культурного
розвитку міста Павлоград в рамках Стратегічного плану
економічного розвитку міста за січень-грудень 2011 року

Загальний обсяг промислового виробництва за січень-грудень 2011 року по м.Павлоград склав 841,3млн.грн. (в цінах 2011 року), що більше минулого року (764,3млн.грн. – в цінах 2010 року).

Згідно з інформацією промислових підприємств міста збільшили обсяги виробництва за 2011 рік (в % до 2010 року): ДП НВО «Павлоградський хімічний завод» (150%), ПАТ «Павлоградхіммаш» (107,4%), Павлоградський механічний завод (146,9%), ПрАТ «Павлоградхліб» (116,4%), ТОВ «Молочний дім» (122%), ТОВ «Бетонярня «Будмайстер» (103,2%), ТОВ «Павлоградспецмаш» (в 2,3раз).

На рівні минулого року працювали: ПАТ «Палмаш» (100,3%), ТОВ «Перша міськдрукарня» (99,6%).

Зменшили обсяги виробництва в порівнянні з 2010 роком: ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання» (96,6%), ТОВ «Фабрика дверей «Будмайстер» (90%), ТОВ «Фабрика будівельних сумішей «Будмайстер» (93%), СП ПрАТ «Софрахім» (98,4%).

У січні-грудні 2011 року обсяг реалізованої промислової продукції (з урахуванням всіх шахт ПАТ «ДТЕК Павлоградвугілля») склав 9001,2млн.грн. проти 5535,3млн.грн. у аналогічному періоді 2010 року. Питома вага реалізації промислової продукції м.Павлоград в загальному обсязі по Дніпропетровській області складає 4,3% (у 2010 році – 3,5%).

Реалізація послуг по місту за січень-грудень склала 172,3млн.грн. або збільшилась на 11,6%, послуги населенню склали 79,9млн.грн. (на 7,3% більше показника 2010 року). Частка послуг, реалізованих населенню, у загальному обсязі становить 46,4%. В перерахунку на одну особу обсяг послуг населенню за звітний період склав 716грн.

Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника за січень-грудень 2011 року склала 2657,75грн. або зросла на 25,6% до відповідного періоду минулого року (до прогнозу на 2011 рік – 103,7%, Програмою соціально-економічного розвитку міста передбачалась заробітна плата у розмірі 2563грн.).

Станом на 01.01.2012р. заборгованість з виплати заробітної плати по місту Павлоград погашена в повному обсязі.

Протягом 2011 року послугами служби зайнятості в м.Павлоград скористалось 5032 незайнятих громадян (у 2010 році – 3816чол.). Станом на 01.01.2012р. на обліку в центрі зайнятості перебувало 715 безробітних громадян, що на 34% менше порівняно з початком 2011 року. Рівень безробіття станом на 01.01.2012р. склав 1,02% (на 01.01.2011р. – 1,54%), середній розмір допомоги по безробіттю – 1017грн. Протягом звітного періоду центром зайнятості працевлаштовано 2332 особи (у 2010 році – 2138чол.), забезпечено професійне навчання і перенавчання 642 осіб, залучено до громадських робіт 500 осіб.

За січень-грудень 2011 року суб’єктами підприємницької діяльності створено 3323 нових робочих місць, у тому числі: у юридичних осіб – 1313, у фізичних осіб-підприємців – 2010. Найбільша кількість створених робочих місць у сфері торгівлі (1684) і побутового обслуговування населення (131 – готелі та ресторани).

У січні-вересні 2011 року у порівнянні з відповідним періодом попереднього року обсяг експорту товарів збільшився у 4 рази і склав 41,8млн.дол. США, імпорту – зменшився на 9,6% і становив 25,4млн.дол. США. Експортні операції в місті здійснюють більше 45 підприємств міста. Підприємства експортують в Росію, Білорусь, Молдову, Грузію, Азербайджан, Чехію, Великобританію та інші країни обладнання для промислового виробництва, вироби з чорних металів, вироби з дерева, металоконструкції, молочну продукцію, соняшникову олію та ін. Імпортують обладнання та інструменти, комплектуючі та запасні частини, авто фарби, хімічні речовини, упаковочні матеріали тощо з Росії, Узбекистану, Франції, Чехії, Німеччини, Естонії та ін.

Обсяги інвестицій в основний капітал за січень-вересень 2011 року збільшились на 24,8% і становили 59,7млн.грн.

Обсяг виконаних будівельних робіт за 2011 рік у порівнянні з попереднім роком збільшився на 29,1% і становив 412,9млн.грн.

Протягом 2011 року у місті Павлоград працювало 14 комунальних підприємств, з яких три надавачі житлово-комунальних послуг: КП «Павлоградтеплоенерго», КП «Павлоградводоканал», КП «Павлограджитлосервіс». За результатами діяльності комунальних підприємств за 2011 рік сума доходу (виручки) всього по комунальним підприємствам міста склала 201,5млн.грн., що на 77,2% (на 87,8млн.грн.) більше, ніж у 2010 році.

За звітний період 8 підприємств спрацювали збитково. Загальна сума збитку складає 6,5млн.грн. (за 2010 рік збиток становив 26,3млн.грн.). Найбільші суми збитку мають: КП «Павлоградводоканал» – 5,9млн.грн., ТОВ «Павлоградавтотранс» – 363тис.грн., КП «Міський інформаційно-розрахунковий аналітичний центр» – 73тис.грн., КП «Павлоградська телерадіокомпанія» – 47тис.грн., КП «Павлограджитло-сервіс» – 46тис.грн.

З прибутком спрацювало 6 комунальних підприємств. Загальна сума прибутку становить 28,5млн.грн. (у попередньому році прибуток по комунальним підприємствам становив 138тис.грн.). Найбільші суми прибутку отримали: КП «Павлоградтеплоенерго» – 28,4млн.грн., КП «Затишне місто» – 64тис.грн., КП «Павлоградінформреклама» – 42тис.грн.

Мають заборгованість до бюджетів 3 комунальних підприємства: КП «Павлоградводоканал» (всього 4938тис.грн., з них: до державного – 3795тис.грн., до місцевого – 1004тис.грн.), КП «Павлоградтеплоенерго» (всього 7085тис.грн., з них: до державного – 5276тис.грн., до місцевого – 1809тис.грн.), КП «Павлограджитлосервіс» (до державного бюджету – 554тис.грн.).

У 2011 році забезпечено мобілізацію коштів до Державного бюджету у сумі 273,4млн.грн., що менше минулого року на 84,8млн.грн. або на 23,7% за рахунок переведення ПАТ «ДПЕК Павлоградвугілля» на облік до Спеціалізованої ДПІ по роботі з великими платниками податків у м.Дніпропетровську згідно з вимогами Порядку обліку платників податків і зборів, затвердженого наказом ДПА України від 22.12.2010р. № 979.

За січень-грудень 2011 року загальний фонд міського бюджету по власних надходженнях виконано в обсязі 125,1млн.грн., що складає 97,5% планових показників, у порівнянні з 2010 роком надходження збільшилися на 17,1млн.грн. або на 15,9%. Спеціальний фонд міського бюджету (без врахування власних надходжень бюджетних установ) за звітний період виконано на 95,5%, при плані 37,2млн.грн. надійшло 35,6млн.грн.

На виплату пенсій у 2011 році спрямовано 657,2млн.грн., що на 52,4млн.грн. більше, ніж за відповідний період попереднього року. Забезпеченість власними коштами на виплату пенсій становить 143,5%. Середній розмір пенсій станом на 01.01.2012р. склав 1535,6грн. (більше, ніж у 2010 році на 8%).

У місті реалізуються 36 міських цільових програм, на які передбачено фінансування на рік в розмірі 36,4млн.грн. За січень-грудень 2011 року профінансовано 32,1млн.грн. Завдання програм у звітному періоді в основному виконані, але залишається низка питань, які потребують особливої уваги.

З березня 2011 року в місті реалізується проект «Місцевий економічний розвиток міст України» за підтримки Федерації канадських муніципалітетів. Договір з реалізації проекту «МЕРМ» підписано між Федерацією канадських муніципалітетів, ДТЕК і містами Павлоград, Тернівка, Першотравенськ, Петропавлівським і Павлоградським районами. В рамках проекту розроблено Стратегічний план економічного розвитку м.Павлоград до 2015 року.

Актуалізований Стратегічний план затверджено рішенням сесії міської ради від 08.11.2011р. № 330-14/VI.

На виконання заходів Стратегічного створена Рада директорів підприємств міста (рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 08.02.2012р. №90), завданнями якої є: розробка Концепції розвитку промисловості міста та Положення про неї; створення системи підтримки місцевого товаровиробника; створення умов для розвитку кластеру підприємств гірничої та машинобудівної галузі (ініціювання створення Асоціації підприємств гірничої та машинобудівної галузі); розвиток інвестиційної діяльності підприємств.

В грудні 2011 року відбулося спільне засідання Дорадчого комітету з місцевого економічного розвитку та Робочої групи зі стратегічного планування субрегіону, яким було розпочато процес стратегічного планування субрегіону «Західний Донбас», затвердження якого заплановано на червень-серпень 2012 року.

З метою розв’язання нагальних проблем міста, виходячи з аналізу основних показників соціально-економічного розвитку міста Павлоград та стану виконання заходів Стратегічного плану економічного розвитку міста за січень-грудень 2011 року, керуючись п.п. 1 п. «а» ч. 1 ст. 27, ст. 40, ч. 1, 2 ст. 52 Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні”, виконавчий комітет міської ради

ВИРІШИВ:

  1. Інформацію про підсумки соціально-економічного розвитку м.Павлоград за січень-грудень 2011 року, про виконання міських цільових програм, організаційних заходів щодо виконання програми соціально-економічного та культурного розвитку міста Павлоград на 2011 рік, затверджених рішенням сесії міської ради від 30.12.2010р. №66-4/VІ, взяти до відома (додаються).
  1. Заступникам міського голови, керівникам управлінь та відділів міської ради, Західно-Донбаській ОДПІ (Шелудько):

2.1. Сконцентрувати зусилля на забезпеченні виконання основних показників Програми соціально-економічного розвитку міста на 2012 рік, продовжити роботу щодо розв’язання невирішених проблем, які негативно впливають на соціально-економічний стан міста;

2.2. Забезпечити реалізацію актуалізованого Стратегічного плану економічного розвитку міста Павлоград, затвердженого рішенням сесії міської ради від 08.11.2011р. № 330-14/VI, та щоквартально в термін до 20 числа місяця, наступного за звітним періодом, надавати до відділу з економічних питань звіт про виконання заходів Стратегічного плану.

  1. Відзначити позитивну роботу у 2011 році керівників промислових підприємств: ДП НВО «Павлоградський хімічний завод» (Шиман), ПАТ «Павлоградхіммаш» (Домущей), Павлоградський механічний завод (Кириченко), ПрАТ «Павлоградхліб» (Томашевський), ТОВ «Молочний дім» (Троянська), ТОВ «Павлоградспецмаш» (Гальченко), ТОВ «Бетонярня «Будмайстер» (Пантітов).
  1. Вважати недостатньою роботу керівників підприємств, які знизили обсяги виробництва за січень-грудень 2011 року порівняно з минулорічним показником: ТОВ «Павлоградський завод технологічного обладнання» (Коробко), ТОВ «Фабрика дверей «Будмайстер» (Слюнков), ТОВ «Фабрика будівельних сумішей «Будмайстер» (Ніконенко), СП ПрАТ «Софрахім» (Северенчук) та рекомендувати вжити заходів щодо збільшення обсягів виробництва.
  2. Керівникам комунальних підприємств міста:

5.1. Забезпечити дотримання вимог чинного законодавства з питань оплати праці та недопущення заборгованості з її виплати;

5.2. Продовжити роботу з погашення заборгованості зі сплати податків до міського та державного бюджетів, до Пенсійного фонду;

5.3. Постійно здійснювати аналіз показників фінансово-господарської діяльності та вживати дієві заходи щодо беззбиткової роботи підприємства;

5.4. Підвищувати якість надання житлово-комунальних послуг;

5.5. Постійно вживати заходи щодо оптимізації витрат на надання житлово-комунальних послуг.

  1. Відділу з економічних питань (Штонда):

6.1. Продовжити проведення моніторингу діяльності та економічного стану підприємств міста, виконання основних показників програми соціально-економічного та культурного розвитку м.Павлоград на 2012 рік, заходів актуалізованого Стратегічного плану економічного розвитку міста Павлоград;

6.2. Постійно проводити моніторинг фінансово-господарської діяльності підприємств комунальної власності міської ради.

  1. Міськрайцентру зайнятості (Коваленко):

7.1. Продовжувати роботу щодо проведення громадських робіт за рахунок Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття на підприємства, в установах, організаціях міста, що належать до комунальної власності та інших роботодавців, незалежно від форм власності та господарювання, на договірній основі;

7.2. Забезпечити широке інформування роботодавців про професійно-кваліфікаційний склад безробітних з метою найбільш повного задоволення їхніх потреб у кадрах необхідної кваліфікації.

  1. Відділу трудових відносин та умов праці (Черкашина):

8.1. Тримати на контролі стан виплати заробітної плати;

8.2. Посилити контроль за станом дотримання підприємствами, установами та організаціями законодавства про працю з питань трудових відносин, охорони та поліпшення умов праці.

  1. Управлінню Пенсійного фонду України у м.Павлоград (Морозова) забезпечити зменшення недоїмки до Пенсійного фонду України.
  2. Управлінню комунального господарства та будівництва (Разводов):

10.1. Спільно з відділом освіти (Осипчук) та відділом охорони здоров’я (Старішко) здійснювати постійний контроль щодо обсягів лімітів на водо-, тепло-, газо-, електропостачання закладів освіти та охорони здоров’я;

10.2. Координувати роботу структурних підрозділів міської ради у напрямку впровадження енергозберігаючих заходів та надавати їм необхідну консультативну допомогу, продовжувати системний моніторинг споживання енергоресурсів закладами бюджетної сфери;

10.3. Забезпечити виконання Програми енергозбереження на комунальних підприємствах та бюджетних установах міста Павлоград на 2011-2015 роки, затвердженої рішенням Павлоградської міської ради від 14.09.2010р. №1340-70/V.

  1. Фінансовому управлінню міської ради (Роїк), Західно-Донбаській ОДПІ (Шелудько):

11.1. З метою забезпечення виконання місцевого бюджету здійснювати координацію роботи щодо мобілізації податків і зборів в обсягах, затверджених Павлоградською міською радою на 2012 рік, а також щодо зменшення існуючого податкового боргу до державного та місцевих бюджетів;

11.2. Забезпечити безумовне дотримання вимог статті 26 Бюджетного кодексу України щодо організації ефективної системи внутрішнього фінансового контролю на всіх стадіях бюджетного процесу з метою недопущення фінансових порушень;

11.3. Забезпечити контроль щодо здійснення видатків на утримання установ та закладів у межах асигнувань, передбачених кошторисами, помісячними розписами асигнувань, не допускати взяття зобов’язань понад кошторисні призначення.

  1. Відділу по обліку комунального майна та житлової площі міської ради (Гребенюк):

12.1. Забезпечити своєчасне і в повному обсязі надходження коштів до міського бюджету від приватизації та оренди об’єктів комунальної власності, які заплановані міським бюджетом на 2012 рік;

12.2. Посилити контроль за виконанням умов договорів оренди на об’єкти комунальної власності;

12.3. Спільно з юридичним відділом (Ялинний) постійно проводити роботу щодо подання заяв до суду про визнання спадщини від померлої і передачі майна до комунальної власності.

  1. Відділу розвитку споживчого ринку та підприємництва міської ради (Кусочкіна):

13.1. Спільно з правоохоронними органами продовжувати роботу з ліквідації стихійної торгівлі на вулицях міста;

13.2. Постійно приймати участь у комплексних перевірках дотримання суб’єктами господарювання вимог чинного законодавства у сфері торгівельного та побутового обслуговування населення, захисту прав споживачів;

13.3. Сприяти правовій освіті населення та формуванню навичок компетентної поведінки у взаємовідносинах із суб’єктами господарювання при придбанні неякісних товарів та отримання послуг, проводити просвітницьку роботу серед мешканців міста з метою ознайомлення їх з основними вимогами законодавства щодо захисту прав споживачів.

  1. Відділу залучення інвестицій, реалізації проектів та регуляторної політики (Дендеберя):

14.1. Здійснювати допомогу підприємствам, установам та організаціям міста у просуванні інвестиційних проектів з метою залучення інвестицій та з орієнтацією їх на інновації;

14.2. Продовжити систематичну роботу зі створення та накопичення електронної бази даних потенційних інвесторів, спонсорів, меценатів як місцевого, національного, так і міжнародного рівня;

14.3. Продовжити розміщення інвестиційно-привабливих пропозицій міста на офіційному веб-порталі Павлоградської міської ради, Державного агентства України з інвестицій та розвитку, в профільних виданнях, збірниках, журналах, а також в інших джерелах подібного спрямування;

14.4. Розробити та затвердити «Дорожню карту м.Павлограда для інвестора».

  1. Відділу земельно-ринкових відносин (Вишнякова):

15.1. Забезпечити підготовку переліку земельних ділянок для проведення аукціонів з набуття права оренди земельних ділянок або їх викупу відповідно до вимог чинного законодавства;

15.2. Забезпечити створення та постійне оновлення реєстру вільних земельних ділянок для потенційних інвесторів;

15.3. Здійснити заходи з підготовки земельних ділянок несільськогосподарського призначення під об’єктами нерухомості до продажу на умовах викупу.

  1. Сектору по роботі з транспортом та зв’язком міської ради (Ткач) продовжити роботу стосовно оптимізації мережі маршрутів міського пасажирського транспорту і транспортної інфраструктури міста; здійснювати контроль за дотриманням чинного законодавства у сфері пасажирських перевезень.
  1. Відділу освіти міської ради (Осипчук) продовжити роботу з оптимізації мережі загальноосвітніх навчальних закладів та приведення її у відповідність до потреб населення і фінансових можливостей.
  1. Відділу охорони здоров’я міської ради (Старішко) продовжити роботу щодо реалізації пілотного проекту реформування медичної галузі в місті Павлоград.
  1. Відділу культури міської ради (Шуліка) забезпечити поширення інформації про інвестиційні та туристичні можливості м.Павлограда на регіональному, державному та міжнародному рівнях.
  1. Службі у справах дітей (Стрига) забезпечити в місті реалізацію державної політики у сфері охорони дитинства, забезпечення прав і свобод дітей відповідно до вимог чинного законодавства України.
  1. Відділу з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення (Белякін) продовжувати здійснення комплексних перевірок стану цивільного захисту на підприємствах, в установах та організаціях міста.
  1. Управлінню праці та соціального захисту населення (Бобровницька) контролювати правильність надання пільг підприємствами – надавачами житлово-комунальних послуг, цільове використання коштів при призначенні державних соціальних допомог.
  1. Відділу з питань регіональної політики (Рєзніков) забезпечити широке висвітлення у засобах масової інформації діяльності виконавчого комітету міської ради щодо соціально-економічного розвитку міста.
  1. Контроль за виконанням цього рішення покласти на заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради згідно з розподілом обов’язків.

Міський голова І.С.Метелиця

Основні показники соціально-економічного

розвитку м. Павлоград за січень-грудень 2011 року

 

Показники Одиниці виміру Факт

за січень-грудень

2011 року

Факт

за січень-грудень

2010 року

2011р. в % до 2010р.
І. Промисловість
Обсяг реалізованої промислової продукції (робіт, послуг) у відпускних цінах підприємств млн.грн. 9001,2 5535,3 *
ІІ. Показники рівня життя
Обсяг реалізованих послуг (включаючи ПДВ) млн.грн. 172,3 154,4 111,6
Реалізовано послуг населенню млн.грн. 79,9 74,4 107,3
Фонд оплати праці штатних працівників, зайнятих економічною діяльністю млн.грн. 745,2 611,6 121,8
Середньомісячна заробітна плата штатних працівників грн. 2657,8 2117,0 125,6
ІІІ. Показники зведеного бюджету
Надходження до зведеного бюджету млн.грн. 439,0 502,6 87,3
в т.ч.: до державного бюджету млн.грн. 273,4 358,2 76,3
до місцевого бюджету млн.грн. 165,5 144,4 114,7
Податковий борг станом на кінець звітного періоду млн.грн. 69,8 71,9 97,1
Надходження власних коштів до Пенсійного фонду млн.грн. 943,0 790,1 119,4
Спрямовано на виплату пенсій і грошової допомоги млн.грн. 657,2 604,8 108,7
Середній розмір пенсії на кінець звітного року грн. 1535,6 1422,1 108,0
Борг до Пенсійного фонду млн.грн. 4,9 8,8 55,7
ІV. Населення та ринок праці
Чисельність наявного населення на кінець звітного року чол. 110470 110644 99,8
Чисельність незайнятих громадян, які звернулись до служби зайнятості за сприянням у працевлаштуванні (протягом звітного періоду) осіб 5032 3816 131,9
Працевлаштовані осіб 2332 2138 109,1
Кількість безробітних на кінець звітного періоду осіб 715 1081 66,1
Рівень безробіття на кінець звітного періоду % 1,02 1,54 *
Кількість створених нових робочих місць місць 3323 2272 146,2

Начальник відділу

з економічних питань Т.А.Штонда

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Рішення 58сесії VIII скликання
  • У бою за Україну загинув наш земляк Денис ЗУБАНЬ
  • Підведення підсумків співпраці міста з ПРООН та плани на 2025 рік
  • Як запобігти негативного впливу комп’ютера на здоров’я дитини (поради для батьків)
  • Ремонтні роботи по відновленню покрівель будинків тривають
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Вдячність від захисників
  • Рідні загиблих павлоградців отримали нагороди посмертно
  • Відбулася 58-а позачергова сесія депутатів Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Вихованці танцювально — спортивного клубу «Алегро» взяли участь в Christmas dance festival 2024