Загальний фонд бюджету Павлоградської міської територіальної громади за січень – листопад 2023 року виконано в сумі 1196960,2 тис. грн, що становить 104,9% до плану. Понад план надійшло 56387,1 тис. грн.
Із загальної суми надходжень власні доходи складають 943974,2 тис. грн, субвенції з державного та інших бюджетів – 206683,8 тис. грн, дотації з державного та обласного бюджетів – 46302,2 тис. грн.
За січень — листопад 2023 року власні надходження загального фонду бюджету склали 943974,2 тис. грн, що становить 106,4% планових показників, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року дані надходження збільшились в 1,2 рази або на 232914,7 тис. грн.
Надходження спеціального фонду бюджету за січень — листопад 2023 року (без урахування власних надходжень бюджетних організацій) склали 198973 тис. грн, в тому числі: бюджету розвитку – 12793,6 тис. грн, фонду охорони навколишнього природного середовища – 1845,4 тис. грн, цільового фонду міської ради — 1892,4 тис. грн, субвенції з державного та інших бюджетів – 182441,6 тис .грн.
Видаткова частина загального фонду бюджету за січень-листопад 2023 року виконана в сумі 828430,9 тис. грн, або на 83,5% до плану.
На фінансування установ соціально-культурної сфери та соціального захисту населення спрямовано 549962,1 тис. грн, або 66,4 % від обсягу бюджету в тому числі: установ освіти –392457,4 тис. грн (47,3%), охорони здоров’я – 33950,1 тис. грн (4,1%), соціального захисту населення –83464,5 тис. грн (10,1%), культури – 22933,6 тис. грн (2,8%), фізичної культури і спорту –17156,5 тис. грн (2,1%).
На виконання міської цільової програми «Соціальний захист окремих категорій населення на 2022-2024 роки» за січень — листопад з бюджету Павлоградської міської територіальної громади виділено 59 783,1 тис. грн, в т.ч. на виплату матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення – 47 875,9 тис. грн., фінансову підтримку міській громадській організації «Рада ветеранів» – 52,8 тис. грн, оплата Хостінгу Мережі інтернет – 122,9 оплату послуг з поховання загиблих (померлих) у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації – 847,9 тис. грн, здійснення виплати фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги – 2 040,4 тис. грн, інші пільги населенню – 7 729,4 тис. грн, надання соціальних та соціально-психологічних послуг (в т.ч. укріплення матеріально-технічної бази по Центру надання соціально — психологічних послуг) – 183,3 тис. грн., забезпечення належних умов проживання евакуйованого населення із зони бойових дій у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації (відшкодування витрат КП «Павлограджитлосервіс» за спожиту електроенергію, водопостачання, вивіз ТПВ по транзитному містечку) – 334,3 тис.грн, влаштування поминальних обідів за загиблими військовослужбовцями – 413,0 тис.грн, оплату транспортних послуг з доставки гуманітарної допомоги – 183,2 тис.грн.
Значна увага протягом звітного періоду приділялась підтримці військових формувань територіальної оборони та Національної Гвардії України, загальна сума витрат фінансової допомоги з бюджету на заходи затверджених програм склала 32326,8 тис.грн.
На заходи міської програми «Захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру в м.Павлоград на 2021-2023 роки» спрямовано 2285 тис.грн (поповнення матеріального резерву, оплата послуг за зберігання м’яса, поточний ремонт системи оповіщення).
Витрати з благоустрою міста склали 95681 тис. грн, з них на придбання лавок – 45 тис. грн, придбання ігрових елементів – 87,9 тис. грн, придбання та оновлення прапорів – 81,2 тис. грн,спилювання сухих дерев – 190 тис. грн, видалення парослі – 89,9 тис. грн, дезінфекцію зелених зон міста – 198 тис. грн, дератизацію та делаврацію – 49 тис. грн, покіс трави – 1511,5 тис. грн, проведення лісопатологічного обстеження зелених насаджень – 11 тис. грн оплату природного газу «Вічний вогонь» — 125 тис. грн, утримання та поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення – 9302,8 тис. грн, оплату електроенергії по зовнішньому освітленню міста – 3470,9 тис. грн, послуги з видалення рідких та твердих відходів — 3300,1 тис. грн, послуги з садіння та догляду за декоративними насадженнями – 7656,4 тис. грн, утримання доріг – 62352,6 тис. грн, утримання малих архітектурних форм – 1525,3 тис. грн, утримання міських пляжів – 243 тис. грн, утримання кладовищ – 5441,4 тис. грн
На утримання притулку для безпритульних тварин виділені кошти в сумі 2418 тис. грн
Проведено поточний ремонт доріг міста на суму 63418,8 тис. грн
З бюджету розвитку виділені кошти на придбання кущів троянд на суму 154 тис. грн та обладнання для благоустрою міста – 731,9 тис. грн, ігрових елементів та дитячо – спортивних майданчиків – 127,5 тис. грн, капітальний ремонт та реконструкцію доріг – 6870,4 тис. грн, поповнення статутних фондів комунальним підприємствам міста – 190739,8 тис. грн (КП «Павлоградводоканал» — 73488,7 тис. грн, КП «Павлоградтеплоенерго» — 88257,9 тис. грн, КП «Павлограджитлосервіс» – 420,9 тис. грн, КП «Павлоград Світло» — 3400 тис. грн, КП «Павлоградтрансенерго» — 21185,2 тис. грн, КП «Затишне місто» — 3858,4 тис. грн, КП «Управління ринками» — 128,7 тис. грн).
З цільового фонду міської ради виділені кошти в сумі 1885,7 тис. грн на фінансування заходів міських цільових програм: « Виготовлення та розміщення постерів з питань життєдіяльності територіальної громади міста та соціальної реклами на 2021 – 2023 роки» — 122,7 тис. грн, «Сприяння громадянської активності у розвитку м. Павлограда на 2022-2024 роки» – 83,9 тис. грн, «Реформування і розвиток житлово-комунального господарства та об’єктів благоустрою міста Павлоград на 2020 — 2024 роки» – 922,6 тис. грн, «Економічної підтримки комунального підприємства «Павлоградська телерадіокомпанія» Павлоградської міської ради на 2022 – 2026 роки» — 756,5 тис. грн.
З резервного фонду міської ради виділені кошти в сумі 3011,6 тис. грн: послуги з технічного обстеження житлового фонду та будівель, які зазнали пошкоджень внаслідок ракетного обстрілу – 345,1 тис. грн, подолання надзвичайної ситуації, спричиненої пожежею багатоповерхової будівлі за адресою вул. Соборна, 70 (капітальний ремонт покрівлі) – 2666,5 тис. грн.
Начальник фінансового управління Раїса РОЇК