Загальний фонд бюджету Павлоградської міської територіальної громади за січень – жовтень 2023 року виконано в сумі 1123003,4 тис. грн, що становить 106,2% до плану. Понад план надійшло 65755,7 тис. грн.
Із загальної суми надходжень власні доходи складають 888713,9 тис. грн, субвенції з державного та інших бюджетів – 187987,3 тис. грн, дотації з державного та обласного бюджетів – 46302,2 тис. грн.
За січень — жовтень 2023 року власні надходження загального фонду бюджету склали 888713,9 тис. грн, що становить 108% планових показників, в порівнянні з аналогічним періодом минулого року дані надходження збільшились в 1,4 рази або на 235094,9 тис. грн.
Надходження спеціального фонду бюджету за січень — жовтень 2023 року (без урахування власних надходжень бюджетних організацій) склали 196853,3 тис. грн, в тому числі: бюджету розвитку – 12789,5 тис. грн, фонду охорони навколишнього природного середовища – 1736,1 тис. грн, цільового фонду міської ради — 1725,8 тис. грн, субвенції з державного та інших бюджетів – 180601,9 тис .грн.
Видаткова частина загального фонду бюджету за січень-жовтень 2023 року виконана в сумі 743243 тис. грн, або на 81,6% до плану.
На фінансування установ соціально-культурної сфери та соціального захисту населення спрямовано 493867,5 тис. грн, або 66,4 % від обсягу бюджету в тому числі: установ освіти –351593,6 тис. грн (47,3%), охорони здоров’я – 29062,3 тис. грн (3,9%), соціального захисту населення –77239,9 тис. грн (10,4%), культури – 20322,2 тис. грн (2,7%), фізичної культури і спорту –15649,5 тис. грн (2,1%).
На виконання міської цільової програми «Соціальний захист окремих категорій населення на 2022-2024 роки» за січень — жовтень з бюджету Павлоградської міської територіальної громади виділено 57 246,0 тис. грн, в т.ч. на виплату матеріальної допомоги соціально незахищеним верствам населення – 46 472,9 тис. грн., фінансову підтримку міській громадській організації «Рада ветеранів» – 52,2 тис. грн, оплата Хостінгу Мережі інтернет – 107,0 оплату послуг з поховання загиблих (померлих) у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації – 768,6 тис. грн, здійснення виплати фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги – 1 756,4 тис. грн, інші пільги населенню – 7 008,1 тис. грн, надання соціальних та соціально-психологічних послуг (в т.ч. укріплення матеріально-технічної бази по Центру надання соціально — психологічних послуг) – 170,3 тис. грн., забезпечення належних умов проживання евакуйованого населення із зони бойових дій у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації (відшкодування витрат КП «Павлограджитлосервіс» за спожиту електроенергію, водопостачання, вивіз ТПВ по транзитному містечку) – 334,3 тис.грн, влаштування поминальних обідів за загиблими військовослужбовцями – 397,0 тис.грн, оплату транспортних послуг з доставки гуманітарної допомоги – 179,2 тис.грн.,
Значна увага протягом звітного періоду приділялась підтримці військових формувань територіальної оборони та Національної Гвардії України, загальна сума витрат фінансової допомоги з бюджету на заходи затверджених програм склала 31017,6 тис.грн.
На заходи міської програми «Захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру в м.Павлоград на 2021-2023 роки» спрямовано 1980 тис.грн (поповнення матеріального резерву, оплата послуг за зберігання м’яса, поточний ремонт системи оповіщення).
Витрати з благоустрою міста склали 84540,1 тис. грн, з них на придбання лавок – 45 тис. грн, придбання ігрових елементів – 42,9 тис. грн, придбання та оновлення прапорів – 81,2 тис. грн,спилювання сухих дерев – 95 тис. грн, видалення парослі – 89,9 тис. грн, дезінфекцію зелених зон міста – 198 тис. грн, дератизацію та делаврацію – 49 тис. грн, покіс трави – 1511,5 тис. грн, проведення лісопатологічного обстеження зелених насаджень – 11 тис. грн оплату природного газу «Вічний вогонь» — 123,8 тис. грн, утримання та поточний ремонт мереж зовнішнього освітлення – 8374,4 тис. грн, оплату електроенергії по зовнішньому освітленню міста – 2757,7 тис. грн, послуги з видалення рідких та твердих відходів — 3021,4 тис. грн, послуги з садіння та догляду за декоративними насадженнями – 5272,1 тис. грн, утримання доріг – 56572,7 тис. грн, утримання малих архітектурних форм – 1399,6 тис. грн, утримання міських пляжів – 243 тис. грн, утримання кладовищ – 4651,9 тис. грн
На утримання притулку для безпритульних тварин виділені кошти в сумі 2182,9 тис. грн
Проведено поточний ремонт доріг міста на суму 58125,2 тис. грн
З бюджету розвитку виділені кошти на придбання кущів троянд на суму 154 тис. грн та обладнання для благоустрою міста – 731,9 тис. грн, ігрових елементів та дитячо – спортивних майданчиків – 127,5 тис. грн, капітальний ремонт та реконструкцію доріг – 3270,4 тис. грн, поповнення статутних фондів комунальним підприємствам міста – 165631,7 тис. грн (КП «Павлоградводоканал» — 51825,6 тис. грн, КП «Павлоградтеплоенерго» — 85013,9 тис. грн, КП «Павлограджитлосервіс» – 420,9 тис. грн, КП «Павлоград Світло» — 3400 тис. грн, КП «Павлоградтрансенерго» — 21185, тис. грн, КП «Затишне місто» — 3657,4 тис. грн, КП «Управління ринками» — 128,7 тис. грн).
З цільового фонду міської ради виділені кошти в сумі 1658,2 тис. грн на фінансування заходів міських цільових програм: « Виготовлення та розміщення постерів з питань життєдіяльності територіальної громади міста та соціальної реклами на 2021 – 2023 роки» — 100,7 тис. грн, «Сприяння громадянської активності у розвитку м. Павлограда на 2022-2024 роки» – 83,9 тис. грн, «Реформування і розвиток житлово-комунального господарства та об’єктів благоустрою міста Павлоград на 2020 — 2024 роки» – 922,6 тис. грн, «Економічної підтримки комунального підприємства «Павлоградська телерадіокомпанія» Павлоградської міської ради на 2022 – 2026 роки» — 551 тис. грн.
З резервного фонду міської ради виділені кошти в сумі 559,7 тис. грн: послуги з технічного обстеження житлового фонду та будівель, які зазнали пошкоджень внаслідок ракетного обстрілу – 345,1 тис. грн, подолання надзвичайної ситуації, спричиненої пожежею багатоповерхової будівлі за адресою вул. Соборна, 70 (капітальний ремонт покрівлі) – 214,6 тис. грн
Начальник фінансового управління Раїса РОЇК