Відповідно до статті 76 Бюджетного кодексу України рішенням міської ради від 28 січня 2015 року № 1527 — 50/VІ „Про міський бюджет на 2015 рік” затверджено доходи міського бюджету у сумі 485912,8 тис.грн., в тому числі доходи загального фонду — 466418,3 тис. грн., спеціального фонду — 19494,5 тис.грн., видатки в сумі 485292,8 тис. грн., в тому числі по загальному фонду – 441488,6 тис. грн., по спеціальному фонду – 43804,2 тис. грн.
Рішеннями міської ради від 17 лютого 2015 року № 1557-51/VІ, від 31 березня 2015 року № 1601-52/VІ, від 29 квітня 2015 року № 1638-53/VІ, від 26 травня 2015 року № 1647-54/VІ, від 28.07.2015 року № 1705-55/VІ, від 15.09.2015 року № 1571-56/VІ, від 15.10.2015 року № 1793-57/VІ, від 04.12.2015 року № 25-2/VІІ „Про внесення змін до рішення міської ради від 28 січня 2015 року № 1527 — 50/VІ „Про міський бюджет на 2015 рік” (з урахуванням внесених змін), розпорядженнями міського голови від 10.12.2015 року № 365-р, від 22.12.2015 року № 379-р, від 25.12.2015 року № 388-р, від 29.12.2015 року №392-р „Про внесення змін до рішення міської ради від 28 січня 2015 року № 1527 — 50/VІ „Про міський бюджет на 2015 рік” (з урахуванням внесених змін) та на підставі довідок, наданих головними розпорядниками коштів управлінню Державного казначейства в м.Павлоград збільшено доходи міського бюджету на 105987,5 тис. грн., в тому числі по загальному фонду на 95061,3 тис.грн. та спеціальному фонду – 10926,2 тис. грн. та видатки міського бюджету на 121473,5 тис.грн., в тому числі по загальному фонду бюджету на 90660,2 тис.грн., та спеціальному фонду бюджету – 30813,3 тис.грн.
Таким чином, уточнений міський бюджет на 2015 рік по доходах становить 591900,3 тис.грн., у тому числі загальний фонд 561479,6 тис.грн., спеціальний фонд – 30420,7 тис. грн., по видатках 606766,3 тис.грн., із них по загальному фонду – 532148,8тис.грн., по спеціальному фонду – 74617,5 тис.грн.
Загальний фонд міського бюджету по доходам за 2015 рік з урахуванням трансфертів, отриманих з державного та обласного бюджетів, виконано в обсязі 570742,9 тис.грн. або на 101,6% до плану звітного періоду.
Власні доходи загального фонду міського бюджету виконано в обсязі 208183,6 тис.грн. або 105,0% до плану на 2015 рік, з них податок з доходів фізичних осіб 119423,4 тис.грн. або 104,0%, плата за землю – 36260,1 тис.грн. (103,4%), акцизний податок – 23839,7 тис. грн. (108,8%), податок на прибуток підприємств комунальної власності – 1617,6 тис.грн. (107,1%), єдиний податок – 20622,4 (110,5%), державне мито – 1444,4 тис.грн. (100,1%).
Доходи спеціального фонду міського бюджету за 2015 рік (без урахування між бюджетних трансфертів) виконано в сумі 27174,3 тис.грн. або на 102,1% від планових показників на звітний період, з них надходження до фонду охорони навколишнього середовища – 766,0 тис.грн., надходження до бюджету розвитку – 1855,3 тис.грн., цільового фонду міської ради – 1269,8 тис.грн., власні надходження бюджетних установ – 23298,2 тис. грн., повернення переплат по збору за провадження торговельної діяльності нафтопродуктами – 15,0 тис. грн.
Крім того, за 2015 рік до спеціального фонду надійшло субвенцій з державного бюджету в сумі 3806,9 тис.грн.
Видаткова частина загального фонду міського бюджету за 2015 рік виконана в сумі 516949,8 тис.грн. при плані 532148,8 тис. грн., або на 97,1% до уточненого плану на рік. Видатки спеціального фонду міського бюджету виконано в сумі 61706,4 тис.грн., або на 82,7 % до уточненого плану на рік. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року видатки загального фонду міського бюджету збільшились на 192640,6 тис.грн., або на 159,5%, спеціального фонду зменшились на 25688,3тис.грн. (в зв»язку зі змінами в бюджетному законодавстві).
На фінансування захищених видатків міського бюджету спрямовано 475931,8 тис.грн., що на 172348,8 тис.грн. більше порівняно з аналогічним періодом минулого року. Збільшені видатки на оплату праці на 98670,8 тис.грн., придбання медикаментів–4638тис.грн., оплату енергоносіїв – 25085,4тис.грн., трансферти населенню –45320,5тис.грн., зменшились видатки на придбання продуктів харчування на 1365,9 тис.грн. (в зв»язку з оплатою батьками вартості харчування в розмірі 60% проти 50% в 2014 році).
Кредиторська заборгованість із виплати заробітної плати працівникам бюджетної сфери станом на 1 січня 2016 року відсутня.
За звітний період видатки на соціально-культурну сферу та соціальний захист населення склали 469711,7 тис. грн., в порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшились на 175668,4 тис.грн., в тому числі на утримання установ освіти — 23544,4тис.грн., установ охорони здоров’я –102632,7тис.грн. (в зв»язку зі змінами в бюджетному законодавстві), культури –2813тис.грн., фізичної культури і спорту –1658тис. грн., соціального захисту населення –45066тис.грн., засобів масової інформації зменшились на 45,7тис.грн.
Видатки на утримання органів місцевого самоврядування склали 19585тис.грн., або 98,5% до плану.
Видатки загального фонду міського бюджету на утримання установ освіти склали 150837,9 тис.грн., або 97,8 % до плану, що забезпечило утримання 20 дитячих дошкільних закладів, 20 загальноосвітніх шкіл, 4 позашкільних закладів та інших установ освіти.
На придбання продуктів харчування дітей закладів освіти з загального фонду бюджету за 2015 рік спрямовано 6960,3 тис.грн.
Середня вартість харчування дітей склала:
– у дошкільних навчальних закладах: для дітей ясельного та садкового віку з 60-відсотковою батьківською платою – 4,26 грн., дітей ясельного та садкового віку з малозабезпечених сімей – 10,56 грн., дітей з родини, троє дітей ясельного та садкового віку – 7,42 грн., дітей санаторних груп – 11,50 грн., дітей в групах цілодобового перебування – 13,00грн.;
– у загальноосвітніх школах: для вихованців інтернатного відділення загальноосвітньої школи №18 – 35 грн.; дітей малозабезпечених сімей загальноосвітніх шкіл та учнів 1-4 класів – 5 грн.
За рахунок коштів загального фонду міського бюджету для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування придбано 36 путівок для оздоровлення в стаціонарних заміських оздоровчих таборах; в пришкільних таборах оздоровлено 432 дитини (середня вартість харчування на одну дитину склала – 18 грн. в день). Загальна сума витрат на оздоровлення дітей склала 268,3 тис.грн.
За 2015 рік з міського бюджету виділені кошти в сумі 48,9 тис. грн. на виплату матеріальної допомоги для 27 дітей пільгової категорії, яким виповнилося 18 років.
На виплату допомоги 12 прийомним сім’ям, в яких виховується 22 дітей, 2 дитячим будинкам сімейного типу, в яких виховується 13 дітей направлено 1609 тис. грн.
Видатки на утримання лікувальних закладів міста за рахунок коштів загального фонду міського бюджету за 2015 рік склали 121881тис.грн., або 93,3% до плану.
На придбання медикаментів направлено 6811,5 тис. грн., в тому числі для пільгової категорії населення – 1116,6 тис. грн.
На виконання заходів міської програми „Здоров`я павлоградців
на 2015-2019 роки“ виділені кошти в сумі 38603,0 тис.грн., в тому числі на фінансову підтримку лікувально-профілактичних закладів міста –30096,3 тис.грн., придбання туберкуліну- 166,9 тис.грн., проднаборів хворим на туберкульоз — 39,1 тис.грн., засобів індивідуального захисту- 85,3 тис.грн., молочних сумішей для дітей народжених від ВІЛ- інфікованих матерів- 42,6 тис.грн., лікувальних сумішей для дитини, хворої на фенілкетонурію- 62 тис.грн., проведення сезонної імунопрофілактики грипу – 22,5 тис.грн., тестування населення на ВІЛ та опортуністичні інфекції- 169,4 тис.грн., придбання лікарських засобів для хворих на цукровий діабет- 48 тис.грн., відшкодування витрат по пільговим рецептам для лікування онкозахворювань- 265,5 тис.грн., забезпечення імуносупресивними лікарськими засобами хворих з пересадженими органами- 31,9 тис.грн., придбання медикаментів для надання екстреної медичної допомоги учасникам АТО, внутрішньо переміщеним переселенцям із зони проведення АТО – 99,6 тис.грн., придбання лікувального препарату «Топамакс»- 64,2 тис.грн., придбання реактивів для профогляду працівників освіти – 120,7 тис.грн., забезпечення матеріалами для медогляду військовозобов’язаних – 67,5 тис. грн., навчання лікарів та медичних сестер з сімейної медицини -71,1 тис.грн., виплату муніципальних надбавок лікарям – 177,6 тис.грн., придбання проїздних квитків- 16,3 тис.грн., матеріально-технічне оснащення амбулаторій – 335,6 тис.грн., матеріально-технічне та медикаментозне оснащення відділення гемодіалізу КЗ«Павлоградська міська лікарня № 4 «ДОР»- 997,9 тис. грн., придбання обладнання, капітальний ремонт терапевтичного відділення та реконструкцію 1 поверху головного корпусу КЗ «Павлоградська міська лікарня № 4 «ДОР»- 2270,6 тис.грн., придбання рентгенівської трубки для комп`ютерного томографу- 1967,9 тис.грн., придбання лабораторно-діагностичного обладнання «КЗ «Павлоградська міська лікарня №1 «ДОР»- 219,0 тис.грн., капітальний ремонт котельні (проектно-кошторисна документація) КЗ «Павлоградський пологовий будинок» ДОР»- 1065,5 тис.грн., придбання стоматологічної установки КЗ «Павлоградська стоматологічна поліклініка» ДОР» — 100,0 тис.грн.
Заклади культури та мистецтва в 2015 році профінансовані в сумі 15548,2 тис. грн., що складає 99,5% до плану. Виділені кошти спрямовані на утримання історичного музею, централізованої бібліотечної системи, міського культурно — дозвільницького центру, трьох шкіл естетичного виховання дітей та надання фінансової підтримки драматичному театру ім. Б.Є. Захави.
За 2015 рік за рахунок коштів міського бюджету надано фінансову підтримку засобам масової інформації комунальної власності на суму 1028 тис.грн, в тому числі: КП “Павлоградська телерадіокомпанія” – 929,9 тис. грн., КП „Редакція газети „Західний Донбас” — 98,1 тис. грн.
На утримання установ фізичної культури і спорту направлено 5401,2 тис. грн., що складає 97,3 % до плану. За рахунок виділених коштів утримується 3 бюджетні установи фізкультури і спорту: дитячо-юнацька спортивна школа при міському відділі освіти, спортивно-оздоровчий комплекс “Центр”, фізкультурно-спортивний комплекс імені В.М. Шкуренко, надана фінансова підтримка дитячо-юнацьким спортивним школам „Шкіряна рукавичка“, «Юність».
На соціальний захист населення та пільговий проїзд населення за рахунок коштів загального і спеціального фонду бюджету направлено 177126,2 тис.грн., що складає 99,6% до плану, із них на проведення розрахунків по пільгам та субсидіям населенню- 63892,7 тис.грн., виплату державної допомоги сім’ям з дітьми –106879,8тис. грн., утримання установ та фінансування заходів цільових програм соціального захисту-6353,7тис. грн.
На виконання заходів міської програми “Соціальний захист окремих категорій населення на 2013-2015 роки“, затвердженої рішенням міської ради від 02 жовтня 2012 року № 700-26/VІ направлено 2169тис.грн., в тому числі на придбання продовольчих наборів –70 тис.грн., виплату матеріальної допомоги –526,8тис.грн. (за рахунок іншої додаткової дотації з обласного бюджету-130,8тис.грн.), виплату матеріальної допомоги сім’ям загиблих та поранених учасників АТО–1468тис.грн., виплату матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових проблем переселенцям із зони АТО–92,3тис.грн. надання фінансової допомоги Раді ветеранів м.Павлоград –11,9 тис.грн.
На утримання трьох відділень Павлоградського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та виплату грошової компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги направлено 2914тис. грн., або 99,5% до плану.
На утримання Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді з міського бюджету направлено 349,3тис.грн., що складає 98,8% до запланованого на звітній період. На проведення 51 заходу програми «Реалізація державної політики у сфері сім’ї, молоді та спорту у м.Павлоград на 2015-2021 роки» виділені кошти в сумі 78тис.грн.
За рахунок коштів міського бюджету виконані роботи по благоустрою міста та поточному ремонту доріг на суму 17287,2 тис.грн., в тому числі по: поточному ремонту будинків ОСББ (дотація з обласного бюджету на фінансування обласного конкурсу мініпроектів з енергоефективністю та енергозбереженню серед локальних громад) — 90 тис.грн., розробці проекту норм питного водопостачання та водоспоживання — 60 тис.грн., похованню безрідних громадян -14,4 тис.грн.
утриманню та поточному ремонту вулично–дорожньої мережі, зовнішнього освітлення та доріг – 11198,6тис.грн., ремонту кабельних ліній – 157,7тис.грн., утриманню цвинтарів і пляжів–779,3тис. грн., догляду за декоративними насадженнями та утриманню малих архітектурних форм, штучних споруд –1340,3тис.грн., послугам з видалення твердих та рідких побутових відходів –265,8тис. грн., чистці дренажних каналів –349,3тис.грн., поточному ремонту конструктивів – 391,1 тис.грн., спилюванню сухих дерев-227 тис.грн., оплаті за електроенергію зовнішнього освітлення вулиць міста –1011,2тис.грн., оплаті природного газу для „Вічного вогню” –189,7тис.грн., вилову безпритульних тварин та послугам з ветеринарного обслуговування та утриманню тварин – 174,5 тис.грн., заходам з озеленення -521,9 тис.грн., придбання лавок і урн- 113,8 тис.грн., спилювання сухих дерев-227тис.грн., утримання диспетчерської служби КП «Павлоград Світло»-175,6тис.грн.
Відповідно до міської комплексної програми “Захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру в місті Павлоград на 2015-2017 роки“ на утримання аварійно-рятувальної водолазної станції виділено 367,3 тис. грн., на придбання радіостанцій (10 шт.) – 17,4 тис.грн.
На заходи програми «Підтримки розвитку малого і середнього підприємництва м. Павлограда на 2013-2015роки» спрямовані кошти в сумі 43тис.грн., програм «Залучення інвестицій в економіку міста Павлограда на 2012-2015 роки»- 95 тис.грн., «Розвитку земельних відносин і охорони земель у м.Павлоград на 2013-2015роки»- 190,2 тис.грн.
Видатки бюджету розвитку за 2015 рік склали 30876,2 тис.грн., в тому числі по:
органам місцевого самоврядування-307,6тис.грн. (придбання комп’ютерної техніки – 97,2 тис.грн., оплата капітального ремонту будівель– 210,4 тис.грн.);
установам відділу освіти – 3 831 тис.грн. (погашення кредиторської заборгованості 2014 року – 785,6 тис. грн.), поповнення бібліотечних фондів – 10 тис. грн.; придбання 4-х холодильників – 28,0 тис.грн., 6-ти пральних машин – 43,8 тис.грн., електром’ясорубки – 9 тис.грн., тіньового навісу – 78 тис.грн., тістомісу – 18,2 тис.грн., оргтехніки – 130,3 тис.грн.; капітальний ремонт покрівель: ДНЗ№23 – 273,5 тис.грн., ДНЗ № 65 – 900,8 тис.грн., ЗШ № 6 – 240,8 тис.грн., ЗШ № 19 – 93,8 тис.грн., ЗШ № 17 – 508,3 тис.грн., ЗШ № 1 – 158,7 тис.грн.; капітальний ремонт з заміною вікон та пральні в ДНЗ № 47 –228,7 тис. грн., проведення технічної оцінки стану будівлі та виготовлення ПКД ДНЗ № 18 – 87,9 тис.грн., проведення технічної оцінки стану будівлі ДНЗ № 5 – 40 тис.грн., капітальний ремонт приміщення для відкриття додаткової групи в ДНЗ № 3–55,7 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної документації по термомодернізації будівлі ЗШ №5 – 2,2 тис.грн., виготовлення проектно-кошторисної документації та капітальний ремонт основної будівлі КПНЗ «Палац творчості дітей та юнацтва» – 137,7 тис.грн.);
закладам відділу охорони здоров’я – 4519,2 тис.грн. (КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги в м. Павлограді»- 335,6 тис.грн. (погашення кредиторської заборгованості 2014 року– 31,1 тис. грн., придбання медичного інвентарю – 30,0 тис.грн., капітальний ремонт системи опалення -274,5 тис.грн.), КЗ «Павлоградський пологовий будинок «ДОР»- 1065,5 тис. грн. (придбання генераторів – 65,5 тис.грн., капітальний ремонт котельні-1000 тис.грн.), КЗ «Павлоградська стоматологічна поліклініка – 100,0 тис.грн. (придбання стоматологічної установки), «КЗ «Павлоградська міська лікарня №1 «ДОР»- 219 тис.грн. (придбання лабораторно-діагностичного обладнання), «КЗ «Павлоградська міська лікарня № 4 «ДОР» – 2799,1 тис.грн. (придбання медичного обладнання для відділення гемодіалізу — 490,6 тис.грн., офтальмологічні ліжка – 483,0 тис.грн. капітальний ремонт терапевтичного відділення 932,6 –тис.грн., погашення кредиторської заборгованості 2014 року- 432,9 тис.грн., реконструкцію 1 поверху відділення екстреної медичної допомоги- 422,1 тис.грн.), будівництво свердловини питної води для відділення гемодіалізу -37,9 тис.грн.
територіальному центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)-7 тис.грн. ( придбання системного блоку );
капітальний ремонт житла ветеранам війни (за рахунок субвенції з державного бюджету) — 78,2 тис.грн.;
установам культури- 855 тис. грн. (поповнення бібліотечного фонду -28,5 тис.грн., капітальний ремонт системи опалення дитячої бібліотеки – 135,1 тис.грн., придбання фотоапарату для музею -9,7 тис.грн., капітальний ремонт будівлі музею – 100,0 тис.грн. капітальний ремонт покрівлі будівлі КБУ«Міський культурно-дозвільницький центр» – 103,6 тис. грн., капітальний ремонт ганку та пандусу музичної школи №1 – 95,9 тис. грн., капітальний ремонт учбового класу музичної школи №2 -12,2 тис.грн., капітальний ремонт ганку музичної школи №3 -5,2 тис.грн.) реконструкція Павлоградського драматичного театру ім. Б.Є.Захави – 364,8 тис.грн.
установам спорту – 344,9 тис.грн. (погашення кредиторської заборгованості 2014 року — 12,6тис.грн., придбання огорожі для льодової ковзанки – 20,0 тис.грн., придбання покриття для рингу – 6,0тис.грн., комп’ютера – 9,5 тис.грн., облаштування відкосів ФСК ім..Шкуренко – 9,2 тис.грн.), капітальний ремонт покрівлі ДЮСШ – 287,6 тис.грн.;
житлово-комунальному господарству –12138,1 тис.грн. на оплату робіт по: капітальному ремонту житлового фонду – 4957,8 тис.грн, капітальному ремонту мереж зовнішнього освітлення — 345,9 тис.грн., капітальному ремонту братського кладовища по вул. Караванченко та капітального ремонту доріг– 679,1 тис.грн, придбання з установкою дитячо — спортивних майданчиків та павільйонів на зупинках громадського транспорту – 714,2 тис.грн., термічного утилізатору — 105 тис.грн, зимового будиночку до свят — 21 тис.грн., лічильників до зовнішнього освітлення міста — 29,9 тис.грн., реконструкції системи теплопостачання мікрорайонів «Північний», «Західний», «Новий» — 234,2 тис.грн., мереж зовнішнього освітлення міста -1336 тис.грн., виготовлення проектів санітарних зон для будівництва скважин питної води та встановлення світлофорів -53,4 тис.грн., реконструкції доріг по вул. Дзержинського, вул. К.Маркса – 46,1 тис.грн., погашення кредиторської заборгованості 2014 року по реконструкції автомобільного мосту через р. Вовча -2504,6 тис.грн., реконструкція покрівлі СОК «Центр» — 100 тис.грн., розроблення проекту забудови міста -10 тис.грн., розробка звіту про грошову оцінку землі — 83,1 тис.грн., придбання та оформлення квартири для дітей сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування -188 тис.грн., квартир для сімей загиблих військовослужбовців, які брали участь в антитерористичній операції (за рахунок субвенції з державного бюджету) — 729,8 тис.грн..
На реалізацію заходів міської комплексної програми “Захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру в місті Павлоград на 2015-2017 роки“ спрямовано 288,8 тис.грн. (придбані 4 дихальні апарати — 120 тис.грн., ємкості для води – 75,2 тис.грн., мобільну систему освітлення – 11,9 тис.грн., квадрокоптер з планшетом – 29,9 тис.грн., 2 бензопили- 6 тис.грн.), генератори та намети для матеріального резерву-45,8тис.грн.
Надано фінансову підтримку комунальним підприємствам міста на поповнення статутних фондів в сумі 7487,4 тис.грн. (КП «Павлоград-житлосервіс» — 3201,3тис.грн., «Павлоградводоканал» — 2347,8 тис. грн., КП Павлоградтеплоенерго — 1052,2 тис.грн., КП «Затишне місто» — 236,1 тис. грн., КП «Павлоград-Світло» — 407,5 тис. грн., КП «Ритуал» — 112 тис.грн., КП «Стадіон Прометей» — 63,7 тис.грн., КП «Західний Донбас» — 66,8 тис.грн.).
Перераховано субвенції обласному бюджету на: відновлення ліфтового господарства- 500 тис.грн., виконання «Програми створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків у Дніпропетровській області в 2014-2016 роках»- 219тис.грн.; реконструкцію будівель відділення медико-соціальної реабілітації інвалідів, стаціонарного відділення тимчасового перебування, нічного перебування територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів та одиноких непрацездатних громадян м.Павлограда- 300тис.грн.
Крім того виконані боргові зобов’язання з погашення кредитної лінії відповідно до кредитного договору ESС 9/12 від 11.12.2012р. з Північною екологічною фінансовою корпорацією (НЕФКО) на реалізацію проекту «Часткова термомодернізація будівель дитячих дошкільних закладів м.Павлоград» в сумі 623,9 тис.грн. зі сплати основної суми кредиту та 52,3 тис.грн. зі сплати процентів за користування кредитом.
Кошти цільового фонду міського бюджету використані в сумі 3358,1тис.грн., з них на: оплату виконаних робіт по реконструкції Павлоградського драматичного театру ім. Б.Є.Захави – 295,3 тис.грн., проведення молодіжних, святкових заходів – 157,2 тис.грн., придбання рентгенівської трубки для комп`ютерного томографу КЗ «Павлоградський міська лікарня № 4 «ДОР»» -1200 тис.грн., будівництво розвідувально-експлуатаційних свердловин – 148,3 тис.грн., придбання кушеток для бомбосховища КЗ «Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Павлоград» -29,9 тис.грн., поточний ремонт доріг, кабельних ліній, спилювання сухих дерев, виготовлення та розміщення постерів, чистку дренажних каналів та водостоків-477,8 тис.грн., розробку проектів зон санітарної охорони свердловин– 36 тис.грн., придбання кущорізів- 26,2 тис.грн., оплату громадських робіт -48,2 тис.грн., модернізацію внутрішньо будинкових мереж електропостачання по вул.Кравченко,12-90 тис.грн., створення матеріального резерву для запобігання і ліквідації надзвичайних ситуацій-51,2 тис.грн., оплату транспортних послуг, пов’язаних з призовом громадян на військову службу- 82,5 тис.грн., надання фінансової допомоги Раді ветеранів м.Павлоград – 59,6 тис.грн., сплату членських внесків до асоціації міст України – 33,7 тис.грн., заходи цільових програм «Залучення інвестицій в економіку міста Павлограда на 2012-2015 роки» — 43 тис.грн., «Підтримки розвитку малого і середнього підприємництва м. Павлограда на 2013-2015роки» — 32,8 тис.грн., «Поліпшення стану безпеки, гігієни праці та виробничого середовища на 2015-2017 роки» -10,2тис.грн., «Про відзначення та заохочення громадян, яким присвоєно звання «Почесний громадянин міста Павлограда» та нагороджених відзнакою міського голови «За заслуги перед містом» на 2015-2017 роки » – 29,8 тис.грн., «Електронний Павлоград»-25,7 тис.грн., «Реалізація державної політики у сфері сім»ї, молоді та спорту у м.Павлоград на 2015 – 2021 роки» — 141,8 тис.грн., «Захист прав і інтересів дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності, вчиненню дітьми правопорушень на 2015-2019 роки» — 30,9 тис.грн., «Розвиток освіти»-308,2 тис.грн.
Видатки фонду охорони навколишнього природного середовища склали 496,2 тис.грн., в тому числі на виготовлення проектно-кошторисної документації по будівництву напірно-каналізаційного колектору від КНС-1 (ПХЗ) до очисної споруди — 148тис.грн., виконання робіт по поточному ремонту майданчиків для збору твердих побутових відходів — 293,5 тис.грн, проектів землеустрою щодо визначення розмірів та встановлення меж водоохоронної зони та прибережної захисної смуги р. Вовча та р. Кочерги — 54,7 тис.грн.
Залишки коштів на рахунку міського бюджету транспортного фонду 2015 року використані на поточний ремонт доріг вулиць Красіна, Луганська, Шутя, пров. Музейний, капітального ремонту внутрішньоквартальної дороги біля будинку по вул. Карла Маркса, 21 в сумі 44,3 тис.грн.
Згідно статті 14 Закону України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» та постанови Кабінету Міністрів України від 04 квітня 2015р. № 375 «Про затвердження Порядку перерахування в 2015 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги центрального водопостачання та водовідведення, що постачалися населенню, яка виникла у зв’язку з невідповідністю фактичної вартості тарифам, що затверджувалися відповідними органами державної влади або органами місцевого самоврядування» була отримана і використана субвенція на погашення заборгованості з різниці в тарифах в сумі 9145,3тис. грн., в тому числі по КП «Павлоградводоканал» — 5717,8 тис.грн., ДМПВКГ «Дніпро-Західний Донбас» — 3427,5 тис.грн.
Начальник фінансового управління Р.В. Роїк