Розпочата росією ганебна війна стала безпрецедентним випробуванням на стійкість всієї системи управління та функціонування інститутів. Війна поставила територіальні громади в умови термінового розв’язання надскладних проблем. Тим, хто знаходиться на лінії зіткнення, складніше, тиловим громадам – простіше. Однак війна тим чи іншим чином зачепила абсолютно всіх. Попри значні удари по бюджетах громад та самоуправлінню міській владі вдалося втримати контрольованість протягом перших місяців вторгнення. Виконання бюджету Павлоградької міської територіальної громади (далі – бюджет ПМТГ) здійснювалося в умовах воєнного стану, введеного Указом Президнета України від 24.02.2022 року № 64 та від 14.03.2022 року № 133 (щодо продовження строку дії воєнного стану) та пов’язаного з військовою агресією російської федерації проти України, з дотриманням основних вимог постанов Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», від 11 березня 2022 року № 252 «Деякі питання формування та виконання місцевих бюджетів у період воєнного стану».
Війна поставила перед громадою нові виклики. Саме на місцевому рівні необхідно було негайно вирішувати гуманітарні, комунальні, логістичні та міграційні проблеми, відновлювати зруйноване – а на це необхідні фінанси. Але органи місцевого самоврядування гідно виконували свою головну місію — служіння громаді. Війна показала, наскільки стійким є місцеве самоврядування, яке здатне гідно протистояти будь-яким викликам, зокрема і у фінансовій частині. Адже організація та забезпечення діяльності тероборони, матеріально-технічна допомога ЗСУ, залучення гуманітарної допомоги – це ті речі, які органи місцевого самоврядування взялися підтримувати з початку вторгнення росії, забезпечуючи при цьому, постійну підтримку всіх сфер життєдіяльності громадян на місцевому рівні (допомога внутрішньо переміщеним та евакйованим особам, сім’ям загиблих Захисників і Захисниць, організація укриттів і пунктів незламності, усунення аварійних ситуацій після ворожих обстрілів, продовження надання послуг на високому рівні). І це все незважаючи на щоденну загрозу ракетних атак.
Окремий виклик – організація виконання бюджету ПМТГ в умовах воєнного стану. І по підсумках року можна сказати про перемоги не тільки на полі бою, а й у фінансовій сфері територіальної громади. Варто відмітити, що за 2022 рік незважаючи на складну ситуацію в країні та місті дохідна частина бюджету ПМТГ виконана на 114,7% та завдяки цьому вирішена низка проблем територіальної громади.
ДОХОДИ
За 2022 рік до бюджету Павлоградської міської територіальної громади (далі — ПМТГ) надійшло 1 089709,9 тис.грн, у тому числі податків, зборів та інших платежів до загального фонду – 823 802,1 тис.грн (120,7% до планових показників 2022 року), до спеціального фонду – 15160,8 тис.грн (95,7% до річних планових показників), трансфертів з державного та місцевих бюджетів – 250 747 тис.грн, їх питома вага у структурі надходжень складає 23%.
Рис. 1
Надходження до загального фонду бюджету ПМТГ за 2022 рік (без врахування субвенцій і дотацій з державного бюджету) склали 823 802,1 тис.грн, що становить 120,7% до плану (+141 423,4 тис.грн). У порівнянні з 2021 роком надходження збільшилися на 33,8% або на 208 011,4 тис.грн.
Податок та збір на доходи фізичних осіб у звітному періоді залишився базовим джерелом наповнення загального фонду бюджету ПМТГ. Його питома вага в сумі власних доходів загального фонду бюджету за 2022 рік складає 69,1%.
Надходження по цьому податку за 2022 рік становили 569 153,9 тис.грн або 127,2% до плану, понад план надійшло 121 651,8 тис. грн. У порівнянні з 2021 роком надходження по цьому податку збільшилися на 183 378,3 тис.грн. або в 1,5 рази. Цьому сприяло, насемперед, збільшення надходження податку на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями та особами рядового і начальницького складу у 5,3 рази ( +139 800,1 тис.грн), у вигляді заробітної плати на 12% ( +41 329,4 тис.грн), із доходів платника податку інших ніж заробітна плата в 1,4 рази (+2 608,8тис.грн).
За 2022 рік бюджет ПМТГ від запроваджених міською радою на території міста місцевих податків і зборів отримав кошти у сумі 179 296,3 тис.грн, що більше на 3,9% або на 6 684,2 тис.грн. планового показника 2022 року та на 8,1% або на 13 377,9 тис.грн. у порівнянні з 2021 роком.
Рис. 2
Найбільшу питому вагу у надходженнях місцевих податків і зборів займає плата за землю (45,8%) та єдиний податок (45,3%).
Обсяг надходжень плати за землю за 2022 рік склав 82 218,8 тис.грн, що на 3% або на 2418,8 тис. грн більше планових призначень. У порівнянні з 2021 роком надходження по платі за землю збільшилися на 20,2% або на 13 837 тис.грн. за рахунок запровадження з 01.01.2022 року нових станок земельного податку та орендної плати за землю та застосування з 01.01.2022 року коефіцієнту індексації нормативної грошової оцінки землі, який складає 1,1.
Єдиний податок за 2022 рік надійшов до бюджету ПМТГ в сумі 81 240,2 тис. грн, що складає 103,4% планових показників. У порівнянні з 2021 роком дані надходження зменшилися на 1% або на 780,5 тис.грн. у зв’язку з внесенням змін до ПКУ в частині надання платникам 1 та 2 груп права не сплачувати єдиний податок та встановлення ставки податку для платників ІІІ групи 2% (2021 рік – 3%) з 1 квітня 2022 року до припинення або скасування воєнного стану на території України.
Протягом звітного періоду до бюджету ПМТГ зараховано 15 314,8 тис.грн податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки. Плановий показник виконано на 110,9%, у порівнянні з 2021 роком обсяг надходжень по даному податку збільшився на 1,5% або на 225,8 тис.грн.
Також за 2022 рік до бюджету ПМТГ надійшли транспортний податок у сумі 50 тис. грн, збір за місця для паркування транспортних засобів — 207,6 тис. грн, туристичний збір – 264,9 тис. грн.
Надходення акцизного податку з реалізації суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів за 2022 рік склали 51 758,3 тис.грн, що більше на 14,5% запланованих показників (+6 541,6 тис.грн) та в 1,7 рази у порівнянні з 2021 роком (+21 664,4 тис.грн) у зв’язку з підвищенням вартості підакцизних товарів та обсягів їх реалізації та зміни порядку зарахування до міського бюджету акцизного податку з тютюну.
За 2022 рік до бюджету Павлоградської міської територіальної громади компенсовано з державного бюджету 6 395,8 тис. грн акцизного податку з виробленого та ввезеного на митну територію України пального, що складає 11,4% планового показника. У порівнянні з 2021 роком надходження зменшилися на 10709,1 тис.грн або в 2,7 рази у зв’язку із внесенням змін до Податкового кодексу України щодо запровадження з 17.03.2022 року по 30.09.2022 року нульової ставки акцизного податку на бензин та інші нафтопродукти.
За звітний період комунальними підприємствами міста сплачено до бюджету ПМТГ податку на прибуток у сумі 1 658,5 тис.грн та частину чистого прибутку, що вилучається до бюджету, в сумі 90,7 тис.грн.
Неподаткові надходження в сукупній сумі надходжень до загального
фонду (без урахування субвенцій з державного бюджету) складають 1,9%.
За 2022 рік надійшло неподаткових надходжень 15 529,7 тис.грн, що більше в 1,6 рази планових показників (+5 626,7 тис.грн) та в 1,3 рази (+ 4027,1 тис.грн) відповідного показника 2021 року.
За 2022 рік до бюджету Павлоградської міської територіальної громади надійшла плата за розміщення тимчасово вільних коштів міського бюджету на депозитному рахунку в ПАТ АБ «Укргазбанк» у сумі 189,6 тис. грн.
Адміністративні штрафи, що накладаються виконавчими органами місцевих рад або утвореними ними в установленому порядку адміністративними комісіями, надійшли у сумі 62,1 тис. грн, що більше в 17,2% або на 9,1 тис. грн більше планових показників. У порівнянні з 2021 роком надходження зменшилися в 6 разів або на 309,5 тис.грн через зменшення кількості накладених штрафів відділом державного архітектурного-будівельного контролю виконавчого комітету міської ради (2021 рік – 31, 2022 рік – 10).
По адміністративним штрафам та штрафним санкціям за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів надійшло 209,1 тис. грн.
Надходження адміністративного збору за проведення державної реєстрації юридичних та фізичних осіб склали 201,7 тис. грн або 102,2% планових показників та порівняно з 2021 роком збільшилися на 2,4% або 4,7 тис. грн.
По платі за надання інших адміністративних послуг планові показники виконані в сумі 8802 тис. грн, що більше в 1,7 раза або на 3683,6 тис.грн та в 2 раза або на 4534,8 тис. грн надходжень 2021 року у зв’язку зі збільшенням обсягів наданих адміністративних послуг ГУ ДМС у Дніпропетровській області.
Планові показники по адміністративному збору за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень виконано на 106,6% в обсязі 127,2 тис.грн та у порівнянні з 2021 роком зменшилися в 1,7 рази або на 98,4 тис.грн у зв’язку із закриттям державних реєстрів у період з 24.02.2022 року по 01.05.2022 року через запровадження воєнного стану в Україні. .
До бюджету ПМТГ перераховано орендної плати за користування майном, що перебуває в комунальній власності, в сумі 908,8 тис.грн, що більше на 6,9% або на 58,8 тис. грн планових показників та надходжень 2021 року на 0,2% або на 1,4 тис.грн.
Надходження державного мита склали 899,6 тис.грн, що складає 124,9% планових показників. Перевиконання у сумі 179,6 тис.грн зумовлено перерахуванням ПрАТ «ДТЕК ПАвлоградвугілля» державного мита за реєстрацію цінних паперів у сімі 124 тис.грн та збільшенням вартості об’єктів нерухомості, які підлягали відчуженню. Однак, у порівнянні з 2021 роком надходження по даному джерелу зменшилися на 204,9 тис.грн або на 18,6% у зв’язку із закриттям державних реєстрів у період з 24.02.2022 року по 01.05.2022 року через запровадження воєнного стану в Україні.
По іншим надходженням (24060300) при плані 2330 тис.грн. надійшло 3906,3 тис.грн, що більше в 1,7 рази або на 1576,3 тис.грн планових показників за рахунок повернення фінансування минулих років. У порівнянні з 2021 роком надходження збільшилися в 1,3 рази або на 855,5 тис. грн, що зумовлено збільшенням на 560,4 тис. грн обсягу повернутого фінансування минулих років та на 346,7 тис.грн надходжень пайової участі в утримані об’єкту благоустрою у зв’язку із застосуванням коефіцієнту індексації нормативної грошової оцінки землі, який складає 1,1.
Крім того, до бюджету ПТМТГ за 2022 рік надійшло 45,7 тис. грн плати за ліцензії на певні види господарської діяльності та сертифікати, що видаються, виконавчими органами місцевих рад і місцевими органами виконавчої влади; 19,9 тис.грн – коштів гарантійного та реєстраційного внесків, що визначені Законом України «Про оренду державного та комунального майна»; 35,9 тис.грн – кредиторської та депонентської заборгованості; 28,8 тис.грн – за шкоду, що заподіяна на земельних ділянках державної та комунальної власності.
За 2022 рік до спеціального фонду бюджету ПМТГ надійшло доходів в сумі 15 160,8 тис.грн, що становить 95,7% до річного плану. Порівняно з 2021 року відповідні надходження зменшилися в 4,9 рази або на 59298,3 тис.грн у зв’язку з надходженням у 2021 році субвенцій з державного бюджету та зменшенням у 2022 році обсягу власних надходжень бюджетних установ через запровадження в Україні воєного стану.
В обсязі дохідних джерел спеціального фонду бюджету ПМТГ власні надходження бюджетних установ становлять 84,2%. У 2022 році обсяг власних надходжень бюджетних установ склав 12 768,3 тис.грн, що на 17 267,5 тис.грн або в 2,3 рази надходжень 2021 року, що пов’язано зі зменшенням обсягу платних послуг, наданих бюджетними установами міста, через запровадження воєнного стану в Україні та роботою установ в режимі простою, дистанційного навчання та зменшенням обсягу благодійних внесків, коштів для виконання цільових заходів, отриманих бюджетними установами.
До міського фонду охорони навколишнього природного середовища надійшло 868,9 тис. грн, в тому числі екологічного податку – 842,6 тис.грн, стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища – 26,3 тис.грн. За 2022 рік надійшло 37,8 тис.грн від відчуження майна, що перебуває в комунальній власності міста.
Надходження до цільового фонду міської ради за 2022 рік склали 1485,8 тис.грн, що менше на 29,2% або на 614,2 тис.грн планових призначень та на 46,3% або на 1281,7 тис.грн надходжень 2021 року рахунок зарахування до цільового фонду у 2021 році відновної вартості зелених насаджень у сумі 207,5 тис.грн, добровільних внесків у сумі 403,3 тис.грн та зменшенням у 2022 році дозволів на розміщення зовнішньої реклами на 35 одиниць.
ВИДАТКИ
Виконання видаткової частини бюджету ПМТГ за 2022 рік становить 950864,7 тис.грн, у тому числі по загальному фонду – 752875,6 тис.грн при плані 812262,7 тис. грн, або 92,7% до річних планових призначень та спеціальному фонду – 197989,1 тис.грн при плані на рік 206199,1 тис.грн, або 96% до річних планових призначень.
За рахунок зазначених коштів забезпечено стовідсоткове фінансування захищених видатків, а саме: оплати праці, енергоносіїв та комунальних послуг, медикаментів, соціальних виплат населенню, тощо, що дало змогу не допустити кредиторської заборгованості.
За функціональною ознакою касові видатки загального фонду бюджету ПМТГ складають: на фінансування освіти – 433023,7 тис.грн. (57,5%), житлово-комунального та дорожнього господарства – 86136,5 тис.грн. (11,5%), керівництва і управління –76932,1 тис.грн. (10,2%), охорони здоров’я – 43876,2 тис. грн. (5,8%), соціального захисту населення – 40968,4 тис. грн. (5,4%), культури – 22470,6 тис.грн. (3%), фізкультури і спорту – 16335,5 тис.грн. (2,2%), громадського порядку та безпеки – 10377,3 тис.грн. (1,4%), засобів масової інформації – 5722,4 тис.грн. (0,8%), захисту населення від надзвичайних ситуацій – 4718,9 тис.грн. (0,6%), резервного фонду – 6840,3 тис.грн (0,9%), інших програм – 5473,7 тис.грн (0,7%).
Найбільшим напрямом фінансування з бюджету ПМТГ залишається освіта, як делеговане повноваження.
За економічною ознакою видатки за 2022 рік складають: 64,4% (485180,1 тис. грн) – оплата праці працівників бюджетних установ; 18,3% (137499,2 тис.грн) – поточні трансферти підприємствам; 7,3% (55273,2 тис.грн) – оплата енергоносіїв; 4,2% (31979,9 тис.грн) – оплата послуг (крім комунальних); 2,8% (21056,8 тис. грн) – соціальні виплати населенню; 1,8% (13855,7 тис.грн) – предмети, матеріали, обладнання; 0,6% (3492,7 тис.грн) – придбання продуктів харчування; 0,6% (4538 тис.грн) – інші витрати.
У зв’язку з запровадженням воєнного стану в країні, простоєм установ соціально-культурної сфери, не проходженням платежів в органах Державної казначейської служби по оплаті непершочергових видатків відзначається значне зниження витрат по загальному фонду бюджету, а саме на утримання закладів освіти в сумі 43886,9 тис. грн, фізичної культури і спорту – 1566,7 тис.грн, житлово-комунального і дорожнього господарства – 11739,3 тис.грн, охорони здоров`я – 849,5 тис.грн. Разом з тим, збільшились видатки на соціальний захист населення на 13089,9 тис.грн, громадський порядок та безпеку – 5099,5 тис.грн, заходи по захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру – 3886,6 тис.грн, субвенції з місцевого бюджету – 2208,5 тис.грн.
Виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за 2022 рік у розрізі галузей
ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ Видатки на виконання делегованих повноважень органами місцевого самоврядування за звітний період склали 76932,1 тис.грн, при плані 77569,8 тис.грн, або 99,2% до плану.
За рахунок бюджетних коштів утримувалось 232,5 штатних одиниць при штатній чисельності 240,5 штатних одиниць.
З бюджету розвитку виділені кошти в сумі 623,2 тис.грн.
ОСВІТА Сфера освіти в умовах воєнного часу зазнала кардинальних змін.
Суттєвими викликами для сфери освіти стали: загроза життю та здоров’ю учасників освітнього процессу, обмеження доступу до базових потреб людини; вимушене масштабне переміщення учасників освітнього процесу в межах України та за кордон, що призвело до значних втрат контингенту здобувачів освіти та педагогічного складу; порушення безперервності освітнього процессу, заклади освіти стали штабами допомоги населенню і військовим, тощо.
Для забезпечення безпекової ситуації у закладах загальної середньої освіти на короткий час було призупинено освітній процес та оголошено канікули. Надалі освітній процес продовжився з використанням онлайн форм навчання (із застосуванням ІТ-технологій і дистанційного доступу). Стосовно закладів дошкільної освіти слід зазначити, що вони частково перейшли на онлайн форму навчання, інші призупинили свою роботу.
Вищевказані зміни відобразились на фінансуванні галузі в цілому.
Видатки загального фонду бюджету ПМТГ по галузі «Освіта» склали 433023,7 тис.грн, при плані 446041,2 тис.грн, або 97% до плану.
На функціонування бюджетних установ освіти використано 445850 тис. грн, в тому числі на утримання:
20-ти шкіл – 294207,8 тис.грн. Штатна чисельність працівників загальноосвітніх шкіл у 2022 році складала 1495,35 штатних одиниць. Кількість учнів, які отримували освіту в цих школах протягом звітного періоду становить близько 12,4 тис. осіб. Середні витрати на обслуговування одного учня становлять 23726 грн;
20-ти дитячих дошкільних заклада – 104228,5 тис.грн. Штатна чисельність працівників дошкільних навчальних закладів у 2022 році складала 804,25 штатних одиниць. Кількість дітей, які отримували освіту в садках протягом звітного періоду становить близько 3 тис. осіб. Середні витрати на обслуговування однієї дитини становлять 34743 грн;
3-х позашкільних закладів освіти з загальною чисельністю 128,35 штатних одиниць – 18080,8 тис.грн.
1 мистецької школи з загальною чисельністю 96 штатних одиниць – 15039,4 тис. грн.
Видатки на заробітну плату з нарахуваннями працівників галузі за звітний період склали 375144,2 тис.грн, що на 5 % менше порівняно з 2021 роком.
Середньомісячна заробітна плата працівника галузі за звітний період склала 10232 грн (у 2021 році – 9327 грн).
Фінансування заробітної плати педагогічним працівникам проводилось за рахунок освітньої субвенції з державного бюджету.
Відповідно до ст. 32 Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» від 03.11.2022 року № 2710-IX залишок коштів субвенції станом на 01.01.2023р. в сумі 2976 тис. грн повернуто до Державного бюджету.
Педагогічні працівники отримували щомісячну надбавку до заробітної плати за вислугу років та надбавку за престижність праці в розмірі 5-30%. Надбавка за сумліну працю педагогічним працівникам загальноосвітніх закладів виплачена в розмірі 20%, дошкільних навчальних закладів – 10 % до посадового окладу.
Видатки на харчування в установах освіти склали 1459,6 тис.грн, при плані 1544,5 тис.грн. Протягом року планові призначення були зменшені на 23025,9 тис.грн, у зв’язку з простоєм дошкільних навчальних закладів і переходом на онлайн навчання в загальноосвітніх школах.
На виконання заходів програми «Розвиток освіти в місті Павлограді на 2021-2023 роки» за 2022 рік спрямовано 5237,1 тис. грн, а саме на:
– харчування дітей з малозабезпечених сімей та дітей, які мають пільги згідно рішення міської ради в школах та дошкільних навчальних закладах міста в сумі 1450,9 тис.грн;
– організацію безкоштовного підвезення учнів до навчальних закладів та оплату транспортних послуг з перевезення дітей з віддалених районів міста до місць навчання – 176,8 тис.грн;
– придбання шкільної та спортивної форми для дітей-сиріт та позбавлених батьківського піклування – 480,3 тис.грн;
– стимулювання педпрацівників за особливі досягнення в навчанні та вихованні дітей – 821,2 тис.грн;
– відзначення переможців обласних та всеукраїнських олімпіад, конкурсів, змагань (премії міського голови, грамоти, подарунки) – 72,9 тис.грн;
– придбання засобів індивідуального захисту, які спрямовані на запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19 – 170,9 тис.грн;
– придбання новорічних подарунків дітям-сиротам та дітям позбавлених батьківських прав – 72 тис. грн;
– тренінги англійської мови для дорослих та дітей дошкільного віку разом з батьками – 173,5 тис. грн;
– покращення матеріально-технічної бази закладів освіти – 1818,7 тис. грн.
На організацію гурткової роботи та сприяння розвитку індивідуальної та колективної творчості дітей у позашкільних навчальних закладах освіти виділені кошти в сумі 18080,7 тис.грн, у тому числі із загального фонду – 17732,9 тис. грн, спеціального фонду – 347,8 тис.грн.
На надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років КУ «Павлоградський інклюзивно-ресурсний центр» проведено видатків на суму 2111,5 тис.грн. За статистичними даними на території обслуговування ІРЦ станом на 01.01.2022 року мешкає 20753 дитини.
Заходи з оздоровлення дітей не проводились у зв’язку з запровадженням воєнного стану в країні.
Протягом звітного періоду в освітніх закладах міста запроваджено ряд протипожежних заходів на загальну суму 4549,6 тис.грн. (придбані засоби пожежогасіння, електроінструменти, здійснено повірку манометрів, термометрів, контуру заземлення, виконано прочистку димових та вентиляційних каналів, налагодження автоматики, перезарядку вогнегасників; проведено капітальні ремонти з відновленням системи протипожежного захисту (систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, блискавкозахисту в установах НВК14, ПМЛ, ДДЗ№5).
З бюджету розвитку виділені кошти в сумі 5212,4 тис. грн. (придбано генератори і теплові гармати на суму 1918,6 тис.грн, виконано капітальні ремонти з відновлення системи протипожежного захисту в ДДЗ № 5, НВК 14, ПМЛ на суму 3293,8 тис.грн)
ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я Розв’язана російською федерацією повномасштабна війна завдала значної шкоди системі охорони здоров’я України. Попит на медичні послуги в Павлоградській територіальній громаді суттєво збільшився унаслідок переміщення значної частини громадян з територій активних бойових дій. Лікувальні заклади міста стали опорними закладами для лікування поранених військовослужбовців. Пріоритетом лікувальних закладів міста є надання високоякісних медичних послуг населенню, зокрема пораненим Захисникам і Захисницям, внутрішньо переміщеним і евакуйованим особам. З метою зміцнення спроможності лікувальних закладів міста з бюджету ПМТГ їм надано фінансову підтримку в сумі 48755,4 тис.грн. (з загального фонду – 43876,2 тис.грн, спеціального фонду – 4879,2 тис.грн).
Обсяг видатків на оплату праці за звітний період становить 8787 тис. грн.
Для підтримання населення територіальної громади, внутрішньо переміщеного (евакуйованого) населення на виконання заходів програми «Здоров`я павлоградців на 2020-2022 роки» виділені кошти в сумі 48673,9 тис.грн, з них на:
– на придбання туберкуліну – 498 тис.грн;
– на придбання молочних сумішей для дітей від ВІЛ-інфікованих матерів та лікувальних сумішей для дитини хворої на фенілкетонурію – 324,1 тис.грн;
– відшкодування лікарських засобів по пільговим рецептам – 1092,9 тис.грн;
– придбання виробів медичного призначення для окремих груп населення (калоприймачі, слухові апарати та підгузки) – 782,4 тис.грн;
– придбання медикаментів (знеболювальні препарати) та розхідні матеріали для надання паліативної допомоги – 475,6 тис. грн;
– забезпечення зубопротезування пільгової категорії населення – 336 тис.грн;
– придбання імунобіологічних препаратів для лікування правця та сказу – 96,3 тис.грн;
– придбання реактивів та предметів медичного призначення для проведення профілактичних оглядів працівників бюджетних закладів – 349,6 тис.грн;
– матеріально-технічне забезпечення лікувальних закладів – 4879,2 тис.грн. (ПЦМСД – 243,3 тис.грн, ПМЛ № 1 – 2578 тис.грн, ПЛІЛ –6247,5 тис.грн, ППБ – 983,8 тис.грн);
– фінансова підтримка лікувальниих підприємств на оплату праці, пільгових
пенсій, енергоносіїв, медикаментів – 39839,8 тис.грн.
З бюджету розвитку виділені кошти в сумі 4879,2 тис.грн. (КНП «Павлоградський пологовий будинок»: придбано ультрозвукову систему – 983,8 тис.грн.; КНП «Павлоградська лікарня інтенсивного лікування» ПМР: придбано газифікатор з монтажем – 2814 тис.грн, КНП «Павлоградська міська лікарня №1» ПМР: придбано два венозних сканера, повітряний компресор для наркозної станції, лазерний апарат низькоінтенсивної терапії – 925,4 тис.грн.; КНП «Центр первинної медико – санітарної допомоги м. Павлоград» ПМР: придбано генератори – 156 тис.грн).
СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ НАСЕЛЕННЯ Повномасштабне військове вторгнення російської федерації на територію України змінило назавжди життя українців. Органи місцевого самоврядування в рамках законів України і Конституції самостійно визначали особливості організації та надання послуг соціального характеру в умовах воєнного стану. Попри ризик та небезпеку соціальні послуги мешканцям громади надавались екстренно (кризово), що забезпечувало оперативне вирішення проблем соціального характеру.
На соціальний захист населення виділені кошти в сумі 40968,4 тис.грн, з них на утримання: терцентру – 11097,8 тис.грн, центру соціальних служб – 1313,5 тис.грн, центру надання соціально-психологічних послуг – 1100,8 тис.грн, центру соціальної підтримки дітей «Моя родина» – 4525,2 тис.грн; виконання заходів програми «Соціальний захист окремих категорій населення на 2022-2024 роки» – 22710,4 тис.грн.
З початком збройної агресії росії значно зросла кількість внутрішньо переміщених осіб, які звернулися до управління соціального захисту населення Павлоградської міської ради. Так, на обліку перебуває понад 16 тисяч внутрішньо переміщених осіб (в 2,5 рази більше ніж в 2021 році).
В 2022 році організовано оформлення документів для виплати компенсації витрат за тимчасове розміщення внутрішньо переміщених осіб. Власники житла, які безкоштовно прихистили у себе вдома внутрішньо переміщених осіб із постраждалих від війни регіонів, отримували грошову компенсацію від держави на покриття витрат та оплату житлово-комунальних послуг з урахуванням кількості днів, протягом яких житлове приміщення надавалося для розміщення внутрішньо переміщеної особи (людино-день), з дня їх розміщення: за кожен людино-день – 14,77 грн. За звітний період компенсацію призначено близько 1000 власникам житла за розміщення 10133 переселенця на загальну суму 5947,2 тис.грн.
Для забезпечення належних умов проживання евакуйованного населення із зони бойових дій в зв’язку з військовою агресією російської федерації за рахунок коштів бюджету ПМТГ відшкодовувались витрати КП «Павлограджитлосервіс» за спожиту електроенергію, водопостачання, вивіз ТПВ по транзитному містечку для внутрішньо переміщених осіб на загальну суму 315 тис.грн.
Особливістю виконання бюджету в умовах воєнного стану є виділення коштів за новим КТКВКМБ 3230 «Видатки, пов’язані з наданням підтримки внутрішньо переміщеним та/або евакуйованим особам у зв’язку із введенням воєнного стану». Видатки на дану програму склали 428,8 тис.грн, за рахунок цих коштів профінансовані видатки на оплату енергоносіїв за проживання евакуйованого населення.
Відповідно до цільової програми «Соціальний захист окремих категорій населення на 2022-2024 роки» надавались додаткові соціальні гарантії та пільги мешканцям громади, а саме:
– виплата матеріальної допомоги громадянам міста (на лікування, вирішення соціально-побутових проблем, тощо) –5139,4 тис.грн;
– придбання продовольчих наборів для незахищених верств населення – 201 тис.грн;
– пільги населенню (компенсація витрат на автомобільне паливо, оплату послуг зв’язку, компенсаційні виплати за пільговий проїзд окремих категорій громадян автомобільним та залізничним транспортом ) –7403,5 тис.грн. (в порівнянні з 2021 роком дані видатки збільшились на 31,7% або 9749 тис.грн.);
– заходи щодо соціальної підтримки сімей, дітей та молоді, які перебувають у
складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги – 2,6 тис.грн;
– оплата адміністративних послуг для відновлення документів бездомним громадянам – 2,8 тис.грн;
– оплата хостингу у мережі інтернет (програмне забезпечення АСОП) – 70,3 тис.грн;
– надання соціально-психологічних послуг – 33,1 тис.грн;
– оплата послуг за пересилання поштових переказів – 5,1 тис.грн.
В цей складний час значна увага приділялась соціальній підтримці внутрішньо переміщених осіб (евакуйованого населення), сімей загиблих Захисників і Захисниць, вразливих верств населення територіальної громади. В рамках вищевказаної цільової програми виділені кошти на поховання загиблих учасників бойових дій в сумі 451,8 тис.грн, влаштування поминальних обідів –233,5 тис.грн, матеріальну підтримку сімей загиблих учасників бойових дій – 4200 тис.грн, оплату комунальних послуг за проживання внутрішньо-переміщених осіб – 338,4 тис.грн, оплату транспортних послуг з доставки гуманітарної допомоги – 323 тис.грн, забезпечення продуктами харчування внутрішньо переміщених осіб з зони бойових, які проживають на території м.Павлоград на період запровадження воєнного стану – 1790 тис.грн.
За підсумками проведеного в 2022 році конкурсу забезпечено надання фінансової підтримки міській організації ветеранів «Рада ветеранів» та для реалізації ними підготовлених заходів щодо підтримки ветеранів Великої вітчизняної війни профінансовано 159,9 тис.грн.
Забезпечувалась виплата компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі. Щомісячно надавалась допомога 150 особам, видатки за 2022 рік склали 2041 тис.грн.
КУЛЬТУРА Під час війни заклади культури зазнали відтоку талантів, скорочення фінансування, зниження попиту на культурні продукти та послуги. На утримання закладів культури та проведення культурно-мистецьких заходів у 2022 році виділені кошти в сумі 23246,6 тис.грн, в тому числі із загального фонду – 22470,6 тис.грн, спеціального фонду –776 тис.грн. За рахунок виділених коштів здійснювалось утримання чотирьох комунальних закладів культури: КЗ «Драматичний театр ім.Б.Є.Захави», КЗ «Павлоградська міська централізована бібліотечна система», КЗ «Павлоградський історико-краєзнавчий музей», КБУ «Міський культурно-дозвільницький центр».
З метою забезпечення доступності інфраструктури для культурного відпочинку, розвитку та збагачення духовного потенціалу громадян на підтримку КЗ «Драматичний театр ім.Б.Є.Захави» направлені видатки із загального фонду у сумі 3466,4 тис.грн. За звітний період проведено 35 вистав з яких 1 нова, та 1 капітальновідновлена. Вистави відвідало 2582 глядачів. Середні видатки на проведення вистави за рахунок коштів бюджету ПМТГ складають 99 тис.грн.
На утримання КЗ «Павлоградська міська централізована бібліотечна система» ПМР видатки загального фонду склали 5530 тис.грн, спеціального фонду – 117 тис.грн. У 2022 році кількість користувачів у бібліотеках склала 17,7 тис. осіб, книговидач – 276,8 тис.одиниць.
На функціонування КЗ «Павлоградський історико-краєзнавчий музей» ПМР та утримання в належному стані музейних експонатів, здійснення виставкової діяльності видатки склали 2733 тис. грн, в тому числі за загальним фондом – 2600,8 тис.грн, спеціальним фондом – 132,2 тис.грн. У 2022 році кількість відвідувачів музею склала 13417 осіб, кількість проведених екскурсій – 244, виставок – 19.
На організацію діяльності палаців та будинків культури видатки склали 10901,1 тис.грн, в тому числі за загальним фондом – 10374,3 тис.грн, спеціальним фондом – 526,8 тис.грн. За звітний період проведено 168 культурно-мистецьких заходів, в яких прийняло участь 4759 осіб.
В будинках культури функціонує 35 гуртків, в яких займається 324 особи, з них жіночої статі 234 особи, чоловічої статі 90 осіб.
На проведення культурно-мистецьких заходів (фестивалів, конкурсів, ярмарок, марафонів, державних свят) з бюджету ПМТГ виділено 499 тис.грн, середні видатки на проведення одного заходу склали 15,6 тис.грн.
ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ Видатки на фізичну культуру і спорт за звітний період склали 16335,5 тис. рн, з них на: утримання 2-х спортивних закладів –16215,8 тис.грн, реалізацію спортивних заходів – 39 тис.грн, виплату стипендій міського голови 12 спортсменам – 80,7 тис.грн.
ЗАСОБИ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ З метою інформування населення територіальної громади з важливих питань життєдіяльності громади протягом звітного періоду виділені кошти на фінансову підтримку комунального підприємства «Павлоградська телерадіокомпанія» в сумі 5722,4 тис.грн, з них на заробітну плату – 4068,5 тис.грн, нарахування на заробітну плату – 893,1 тис.грн, телекомунікаційні послуги (радіо і телебачення) – 310,5 тис.грн, інші послуги – 346,2 тис.грн, оплату електроенергії – 104,1 тис.грн.
ЗАХОДИ ТА РОБОТИ З ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ОБОРОНИ Особливістю виконання бюджету в умовах воєнного стану є фінансування видатків за новим КТКВКМБ 8240 «Заходи та роботи з територіальної оборони». За цією бюджетною програмою здійснювалось виконання заходів з підвищення обороноздатності громади та територіальної оборони, забезпечення національної безпеки і стабільної життєдіяльності територіальної громади. На виконання заходів «Програми територіальної оборони Павлоградської територіальної громади на 2022 рік» виділені кошти в сумі 5744,5 тис.грн. (харчування військовослужбовців територіальної оборони та інших військових формувань – 1682,4 тис.грн, транспортні послуги з перевезення військовослужбовців до місця призначення – 1287,5 тис.грн, укріплення матеріально-технічної бази – 1133,5 тис.грн, оплата комунальних послуг і енергоносіїв – 1641,1 тис.грн).
Крім того надавалась субвенція державному бюджету на підтримку військових частин, Дніпропетровського обласного територіального центру комплектування та соціальної підтримки, Лугансько-Павлоградського зонального відділу Військової служби правопорядку на загальну суму 1999,1 тис.грн на придбання будівельних матеріалів, паливно-мастильних матеріалів, обладнання, інвентарю, генераторів, відшкодування спожитої електроенергії за зберігання продуктів харчування, тощо.
На виконання заходів «Програми захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2021-2023 роки» виділені кошти в сумі 3847,4 тис.грн, з них на придбання будівельних та паливо – мастильних матеріалів – 783,8 тис.грн, аварійно-рятувального обладнання – 1376,2 тис.грн, речового майна для підтримки життєзабезпечення постраждалого населення – 782 тис.грн, торфобрикетів – 88 тис.грн, оплату енергоносіїв та послуг з переробки продуктів харчування – 817,4 тис.грн.
ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО На житлово-комунальне господарство протягом року витрачені кошти в сумі 75117,1 тис.грн, що складає 95,9% річних планових призначень та на 2013,4 тис.грн більше ніж у минулому році.
Найбільшою складовою видатків на житлово-комунальне господарство є видатки на благоустрій міста. У звітному періоді із загального фонду бюджету на дані видатки спрямовано 70915,2 тис.грн (95,8 % до плану на звітний період).
Протягом звітного періоду забезпечено: захоронення твердих побутових відходів на полігоні, послуги з видалення відходів на суму 1579,8 тис.грн, оплату природного газу «Вічний вогонь» – 180 тис.грн, спилювання сухих дерев – 637,5 тис.грн, покіс трави – 1492 тис.грн, дезінсекція зелених зон міста – 198 тис.грн, оплату послуг з дератизації та деларвації – 49 тис.грн, утримання малих архітектурних форм – 1393,3 тис.грн, послуги з видалення рідких та твердих відходів – 873,5 тис. рн, утримання доріг – 45370,7 тис.грн, оплату послуг з садіння та догляду за зеленими насадженнями – 4447,3 тис.грн, утримання міських пляжів – 207,3 тис. грн, оплату використаної електроенергії по зовнішньому освітленню міста – 3644,2 тис.грн, поточний ремонт пошкоджених кабельних ліній – 7634,6 тис.грн, утримання цвинтарів – 3208 тис.грн.
На утримання притулку для безпритульних тварин направлено 2312,1 тис.грн.
ПРИРОДООХОРОННІ ЗАХОДИ ЗА РАХУНОК ЦІЛЬОВИХ ФОНДІВ Кошти фонду охорони навколишнього природного середовища в звітному періоді направлені на відновлення гідрологічного режиму шляхом розчищення русла р. Вовча в районі міського пляжу на території парку ім. 1 Травня в сумі 41,8 тис.грн.
ЦІЛЬОВИЙ ФОНД За рахунок коштів цільового фонду за звітний період виконані заходи цільових програм на загальну суму 1307,4 тис.грн, у тому числі: «Електронний Павлоград на 2018-2022 роки» (придбання антивірусного програмного забезпечення, виконання технічного огляду сервера) – 43,3 тис.грн; «Виготовлення та розміщення постерів з питань життєдіяльності територіальної громади міста та соціальної реклами на 2021- 2023 роки» (інформування населення з питань життєдіяльності територіальної громади, висвітлення заходів з нагоди державних, регіональних, міських та професійних свят шляхом розміщення постерів на рекламних носіях, підтримання належного естетичного вигляду площин білбордів) – 271,7тис.грн; «Сприяння громадянської активності у розвитку м.Павлограда на 2022-2024 роки» (матеріальне заохочення голів квартальних комітетів) – 337,7 тис.грн; «Реформування і розвиток житлово-комунального господарства та об’єктів благоустрою міста Павлоград на 2020-2024 роки» (поточний ремонт доріг) – 654,7 тис.грн.
ЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Для поліпшення фінансового стану комунальних підприємств міста виділені кошти в сумі 156276,3тис.грн на поповнення статутних капіталів комунальних підприємств міста, з них: КП «Павлоградводоканал» – 91446,9 тис.грн (погашення заборгованості за покупну воду перед ДМП ВКГ «Дніпро-Західний Донбас» – 29844 тис.грн, відшкодування витрат за послуги водоспоживання по колонкам ПАТ «Павлоградхіммаш» – 250 тис.грн, обслуговування свердловин питної води – 170 тис.грн, відшкодування витрат електроенергії за послуги водоспоживання по свердловинах, переведених на електропостачання – 65 тис.грн, погашення заборгованості за договором реструктуризації з ДПМ «ВКГ Дніпро-Західний Донбас» – 3855 тис.грн, погашення заборгованості за електроенергію за мировою угодою з АТ «ДТЕК Дніпровські електромережі» – 39551,9 тис.грн, погашення заборгованості за мировими угодами за поку пну воду з ДМП ВКГ «Дніпро-Західний Донбас» – 17711 тис.грн); КП «Павлограджитлосервіс» – 1803,9 тис.грн (відшкодування витрат з утримання транзитного містечка – 865,8 тис.грн, адміністрації гуртожитків – 409,3 тис.грн, погашення заборгованості за спожиту електроенергію по гуртожиткам та транзитному містечку – 333,8 тис.грн, придбання матеріалів для заміни електричних мереж транзитного містечка – 195 тис.грн); КП «Павлоградтеплоенерго» – 55186,5 тис.грн (погашення заборгованості за природний газ); КП «Павлоградтрансенерго» – 7756,1 тис.грн (придбання насосу з частотником – 1197,9 тис.грн, генераторів – 6058,2 тис.грн, резервуарів для зберігання палива – 500 тис.грн); КП «Управління ринками» – 82,9 тис.грн (сплата земельного податку).
Для розроблення проєкту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для будівництва кладовища на мкр. 18 Вересня у звітному періоді з загального фонду бюджету спрямовано 96 тис.грн.
На утримання і розвиток автомобільних доріг у 2022 році спрямовані кошти в сумі 10715,4 тис.грн, на поточний ремонт шляхопроводу через залізничну колію по вул. Дніпровській – 197,7 тис.грн.
ЗАХОДИ З ОРГАНІЗАЦІЇ РЯТУВАННЯ НА ВОДАХ Для забезпечення заходів з організації рятування на водах, попередження нещасних випадків на воді в місцях масового відпочинку населення в межах міста, надання медико-санітарної та невідкладної медичної допомоги постраждалим на воді у загальному фонді бюджету міста передбачено 872,6 тис.грн, касові видатки склали – 871,5 тис.грн. За рахунок цих коштів утримувалась КП «Аварійно-рятувально-водолазна станція» зі штатною чисельністю 9 штатних одиниць. На оплату праці направлено 762,9 тис.грн, оплату енергоносіїв – 11,2 тис.грн, виплату пенсії – 51,5 тис. грн, придбання медикаментів – 2,9 тис.грн, оплату податку на землю – 27,3 тис. грн, канцтоварів та інших товарів та послуг – 15,7 тис.грн.
МУНІЦИПАЛЬНІ ФОРМУВАННЯ З ОХОРОНИ ГРОМАДСЬКОГО ПОРЯДКУ На реалізацію заходів міської програми «Забезпечення діяльності комунального підприємства «Муніципальна варта» Павлоградської міської ради» протягом 2022 року спрямовано 3470,8 тис.грн. для утримання КП «Муніціпальна варта». В 2022 році установою відреаговано на 26 письмових зверненнь громадян щодо порушення громадського правопорядку, видано 450 приписів та 70 протоколів за порушення правил благоустрою території міста, проведено 60 спільних рейдів, 2303 чергувань та відпрацювань. На виплату заробітної плати з нарахуваннями виділено 3266,5 тис.грн, поточне утримання та матеріально-технічне оснащення – 204,3 тис.грн.
ІНШІ ЗАХОДИ, ПОВ’ЯЗАНІ З ЕКОНОМІЧНОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ Для здійснення заходів щодо формування повноцінного системного підходу до залучення інвестицій та додаткових фінансових ресурсів на виконання міської програми «Підвищення інвестиційної спроможності» передбачені видатки в сумі 159 тис.грн. для придбання інформаційно-промоційних матеріалів міста (виготовлення брошур, рекламної та сувенірної продукції, календарів, щотижневиків).
БЮДЖЕТ РОЗВИТКУ З бюджету розвитку за 2022 рік виділені кошти в сумі 185143,2 тис.грн. та по галузям розподілені таким чином:
– державне управління – 623,2 тис.грн. (придбано ноутбук, комп’ютери, гаражні ворота, меблі; установлене газове обладнання на службовий автомобіль);
– заклади освіти – 5212,4 тис.грн (придбано генератори і теплові гармати –1918,6 тис.грн, виконано капітальні ремонти з відновленням системи протипожежного захисту ДДЗ № 5, НВК 14, ПМЛ –3293,8 тис.грн);
– заклади фізичної культури і спорту – 220 тис.грн (придбано генератори);
– служба у справах дітей – 33,8 тис.грн (придбано генератор);
– відділ культури – 294,8 тис.грн (придбано теплові гармати);
– захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та
природного характеру – 1342,3 тис.грн. (придбано генератори, систему оповіщення, бензорізи);
– заходи з територіальної оборони – 883,7 тис.грн. (придбано тепловізори, квадрокоптер);
– передача субвенції з місцевого бюджету військовим частинам – 673,8 тис.грн (придбано обладнання);
– охорона здоров’я – 9965,2 тис.грн. (КНП «Павлоградський пологовий будинок»: придбано ультрозвукову систему – 983,8 тис.грн; КНП «Павлоградська лікарня інтенсивного лікування» ПМР: придбано газифікатор з монтажем – 2814 тис.грн, виконані роботи з реконструкції системи забезпечення киснем з прокладанням киснепроводів в головному корпусі стаціонару з улаштуванням площадки під газифікатор –3433,5 тис.грн; КНП «Павлоградська міська лікарня №1» ПМР: придбано два венозних сканера, повітряний компресор для наркозної станції, лазерний апарат низькоінтенсивної терапії – 925,4 тис.грн; КНП «Центр первинної медико – санітарної допомоги м. Павлоград» ПМР: придбано генератори – 156 тис.грн, виготовлено ПКД «Реконструкція шахти та встановлення лікарняного ліфта в консультативно-діагностичному відділенні» – 1652,5 тис.грн;
– фінансова підтримка засобів масової інформації – 118,8 тис.грн (придбано дискову систему);
– внески до статутних капіталів суб’єктів господарювання – 156276,3 тис.грн (КП «Павлоградводоканал» – 91446,9 тис.грн, КП «Павлоградтеплоенерго» – 55186,5 тис.грн, КП «Павлограджитлосервіс» – 1803,9 тис. грн, КП «Павлоградтрансенерго» – 7756,1 тис.грн, КП «Управління ринками» – 82,9 тис.грн);
– житлово – комунальне господарство – 9498,9 тис.грн (капітальний ремонт площі Соборна (коригування проєкту, додаткові роботи) – 3662,7 тис.грн, будівництво амбулаторії № 9 – 87,3 тис.грн, придбання насосів для переоснащення КНС №7 та перевдення її в автоматичний режим роботи – 1200 тис.грн, будівництво зливової каналізації по вул. Івана Богуна – 49 тис.грн, капітальний ремонт трубопроводу водопостачання по просп. Шахтобудівників – 49,5 тис.грн, реконструкція трубопроводу водопостачання по вул. Озерна – 49,7 тис.грн, придбання обладнання КП «Затишне місто – 218,3 тис. грн, придбання обладнання для переоснащення Павлоградського водозабору – 4182,4 тис.грн).
РЕЗЕРВНИЙ ФОНД Згідно рішень виконавчого комітету міської ради із резервного фонду бюджету Павлоградської міської територіальної громади на безповоротній основі виділені кошти в сумі 11049,9 тис.грн. За 2022 рік використано 11022,7 тис. грн, у тому числі: КНП «Павлоградська лікарня інтенсивної терапії» на поточний ремонт приміщень рентгеноангіографічного кабінету під монтаж ангіографічної системи Siemens Artis One – 1282,2 тис.грн, КП «Павлоградтрансенерго» на проведення робіт по відновленню Павлоградського водозабору 1-ї черги (підземні води) для упередження надзвичайної ситуації щодо водопостачання м.Павлоград (придбання будівельних матеріалів, виробів, комплектів, обладнання, оплату послуг з оренди будівельних машин і механізмів, кранів, екскаваторів, проєктування вузлів обліку та влаштування врізки в мережу водоканалу, ремонту та чистки резервуарів) – 9665,5 тис.грн, Управління комунального господарства та будівництва міської ради (технічне обстеження та поточний ремонт житлового будинку по вул.Шосейна, 11, який постраждав внаслідок збройної агресії російської федерації) – 75 тис.грн.
МІЖБЮДЖЕТНІ ТРАНСФЕРТИ
Із загального обсягу видатків іншим бюджетам протягом звітного періоду перераховано 3180,1 тис.грн, у тому числі:
іншу субвенцію з місцевого бюджету в сумі 507,3 тис.грн (на оплату енергоносіїв Павлоградській районній раді – 92 тис.грн, на придбання продуктів харчування для вихованців Центра соціальної підтримки дітей «Моя родина» Кременецькій міської територіальній громаді – 209,2 тис.грн, на створення і використання регіонального матеріального резерву для запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків – 206,1тис.грн);
субвенцію з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програм соціально-економічного розвитку регіонів в сумі 2672,8 тис.грн (на надання шефської допомоги військовим частинам – 1548,6 тис.грн, придбання паливно-мастильних матеріалів відділу Служби безпеки України в м.Павлоград – 500 тис.грн, придбання обладнання Дніпропетровському обласному територіальному центру комплектування та соціальної підтримки – 224,2 тис.грн, придбання предметів, матеріалів, інвентарю Лугансько-Павлоградському зональному відділу Військової служби правопорядку – 400 тис.грн).
ПЛАТІЖНА ДИСЦИПЛІНА
За даними звіту Державної казначейської служби України в м.Павлоград станом на 01 січня 2023 року дебіторська заборгованість по загальному фонду складає 66,2 тис. грн, кредиторська заборгованість – 59,2 тис.грн, по спеціальному фонду кредиторська заборгованість складає – 3674,2 тис.грн.
Наявність кредиторської заборгованості пояснюється здійсненням платежів в умовах запровадження воєнного стану в країні Державною казначейською службою України з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунку та в черговості, визначеній п.19 Постанови Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами).
ФІНАНСУВАННЯ
За рахунок передачі коштів із загального фонду бюджету до бюджету розвитку (спеціального фонду) за 2022 рік профінансовані видатки в сумі 180754,7 тис.грн.
За рахунок вільного залишку, який утворився станом на 01.01.2022 року, додатково спрямовано кошти в сумі 68369,1 тис.грн, з них на виконання бюджетних програм по загальному фонду – 59130,3 тис.грн, спеціальному фонду – 9238,8 тис.грн.
Станом на 01.01.2023 року збережено оборотну касову готівку в сумі 1 млн.грн.
МЕРЕЖА ШТАТИ І КОНТИНГЕНТИ
За звітний період кількість бюджетних установ установ зменшилась на 1 одиницю, у зв’язку з ліквідацією Міжшкільного навчально-виробничого комбінату з 01.09.2022 року і складає 66 одиниць. Штатна чисельність працівників бюджетних установ на 01.01.2023 року складає 3243,7 штатних одиниць. Зменшилась штатна чисельність в порівнянні з початком року на 291,55 штатних одиниць, у тому числі в закладах: освіти на 298,05 штатних одиниці (у зв’язку з ліквідацією Міжшкільного навчально-виробничого комбінату на 13,5 штатних одиниці, скороченням груп та штатної чисельності в дошкільних навчальних закладах – 154 штатних одиниці, реорганізацією шляхом приєднання з 01.09.2022 року ПНЗ «Центр творчості дітей та юнацтва» – 12,6 штатних одиниці, скороченням класів і педпрацівників в загальноосвітніх школах – 114,95 штатних одиниць, Павлоградська мистецька школа – 3 штатні одиниці педагогічних працівників); фізкультури і спорту – 9 штатних одиниць (у зв’язку зі скороченням кочегарів і сторожів). Збільшилась штатна чисельність на 6,5 штатних одиниць, з них в установах соціального захисту населення (КЗ «Моя родина») на 4,5 штатних одиниці, терцентрі – 1 штатну одиницю, виконавчому комітеті міської ради – 1 штатну одиницю.
ФІНАНСОВИЙ КОНТРОЛЬ
В умовах воєнного стану службами міської ради забезпечувалось оперативне, належне та безперервне виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади для забезпечення ефективного функціонування бюджетної сфери, реалізацію у місті державної політики з питань захисту державного суверенітету, сприяння підвищенню обороноздатності та мобілізаційної готовності військових частин, покращення їх матеріально-технічного стану, підтримки внутрішньо-переміщених осіб (евакуйованого населення), сімей загиблих учасників бойових дій, забезпечення життєво необхідних потреб територіальної громади.
Питання виконання бюджету ПМТГ щомісячно розглядались на оперативних нарадах при міському голові, по результатах розгляду яких надавались конкретні доручення головним розпорядникам коштів міського бюджету, іншим учасникам бюджетного процесу щодо залучення додаткових надходжень до бюджету ПМТГ та ефективного використання і дотримання жорсткого режиму економії бюджетних коштів.
Фінансовим управлінням міської ради забезпечується здійснення щоденного моніторингу виконання бюджету ПМТГ за доходами.
Щомісячно стан виконання бюджету ПМТГ висвітлюється на веб-сайті міської ради, періодично – в засобах масової інформації, щоквартально підсумки виконання бюджету ПМТГ розглядаються на засіданнях виконавчого комітету міської ради.
_______________________________
Ми не здамося, разом ми сила!
До перемоги! Все буде Україна!