Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Звіт про виконання міського бюджету м. Павлоград за 9 місяців 2013 року

Декабрь 30th, 2013 Фінансове управління Вывести на печать

Загальний фонд міського бюджету по доходам за 9 місяців 2013 року з урахуванням трансфертів, отриманих з державного та обласного бюджетів, виконано в обсязі 215396,7 тис. грн. або на 93,9% до плану звітного періоду.
Власні доходи загального фонду міського бюджету виконано в обсязі 76671,3 тис. грн. або 93,2% до плану на січень-вересень 2013 року, з них податок з доходів фізичних осіб 56466,4 тис. грн. або 92,9%, плата за землю – 17634,7 тис. грн. (96,0%), податок на прибуток підприємств комунальної власності – 628,7 тис. грн. (45,6%), державне мито – 613,9 тис. грн. (98,2%), збір за провадження деяких видів підприємницької діяльності – 732,2 тис. грн. (94,8%).
Доходи спеціального фонду міського бюджету за 9 місяців 2013 року (без власних надходжень бюджетних установ та субвенцій з державного бюджету) виконано на 105,8% від планових показників на звітний період в сумі 17105,2 тис. грн., з них надходження до фонду охорони навколишнього середовища – 262,2 тис. грн., податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів – 2,1 тис. грн., збір за першу реєстрацію транспортного засобу – 280,0 тис. грн., збір за провадження торговельної діяльності нафтопродуктами – 61,6 тис. грн., надходження до бюджету розвитку – 11885,0 тис. грн., цільового фонду міської ради– 4612,8 тис. грн., надходження коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва – 1,5 тис. грн.
Крім того, за січень – вересень 2013 року до спеціального фонду зараховано власних надходжень бюджетних установ в сумі 9717,9 тис. грн., що складає 78,6% уточненого плану на рік.
Видаткова частина загального фонду міського бюджету за 9 місяців 2013 року виконана в сумі 225121,6 тис. грн. при плані 246566,0 тис. грн., або на 91,3% до уточненого плану на звітний період. Видатки спеціального фонду міського бюджету виконано в сумі 37430,3 тис. грн., або 55,9% до уточненого плану на рік. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року видатки загального фонду міського бюджету збільшились на 9214,5 тис. грн., або на 4,3%, спеціального фонду зменшились на 2777,5 тис. грн.
На фінансування соціально-захищених статей міського бюджету спрямовано 211443,9 тис. грн., що на 10326,3 тис. грн. більше порівняно з аналогічним періодом минулого року. Збільшені видатки на оплату праці на 4634,9 тис. грн., придбання продуктів харчування – 96,8 тис. грн., трансферти населенню – 9161,5 тис. грн., на оплату енергоносіїв видатки зменшились на 3525,9 тис. грн.
За звітний період витрати на соціально-культурну сферу та соціальний захист населення склали 204987,1 тис. грн., в порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшились на 11282,1 тис. грн., в тому числі на утримання установ освіти — 328,3 тис. грн., охорони здоров’я – 962,8 тис. грн., культури – 195,1 тис. грн., соціального захисту населення – 9671,1 тис. грн., засоби масової інформації – 226,8 тис. грн.
Видатки загального фонду міського бюджету на утримання установ освіти склали 90470,8 тис. грн., або 91,8% до плану, що забезпечило утримання 20 дитячих дошкільних закладів, 19 загальноосвітніх шкіл, школи-інтернату, 5 позашкільних закладів та інших установ освіти.
На придбання продуктів харчування з загального фонду бюджету для вихованців закладів освіти за 9 місяців 2013 року фактично спрямовано 4115,3 тис. грн., що на 315,7 тис. грн. більше в порівнянні з аналогічним періодом 2012 року. Середня вартість харчування дітей в дошкільних закладах освіти склала 5,25 грн. на день (в 2012 році– 4,85 грн.), в санаторних групах– 10,85 грн., дітей 1-4 класів– 4,0 грн. (в 2012 році– 3,70 грн.).
За 9 місяців 2013 року з міського бюджету направлені кошти в сумі 39,8 тис. грн. на виплату матеріальної допомоги 22 дітям пільгової категорії, яким виповнилося 18 років.
За рахунок загального фонду міського бюджету оздоровлено дітей пільгових категорій та з малозабезпечених сімей: в пришкільних таборах – 313 дітей, в заміських оздоровчих таборах – 191 дитину на суму 854,4 тис. грн.
Видатки на утримання лікувальних закладів міста за рахунок коштів загального фонду міського бюджету за 9 місяців 2013 року склали 12352,3 тис. грн., або 87,5% до плану.
На придбання медикаментів направлено 1078,0 тис. грн., або 85,7% до плану, в тому числі для пільгової категорії населення – 714,4 тис. грн.
З метою покращення медичних послуг та матеріально-технічного стану приміщень та кабінетів амбулаторій «Центру первинної медико-санітарної допомоги» за рахунок загального фонду міського бюджету проведені поточні ремонти приміщень, кабінетів, медичного обладнання, придбано медичний інструментарій на суму 51,9 тис. грн.
На виконання заходів міської програми „Здоров’я павлоградців на 2012-2015 роки“ виділені кошти у сумі 444,4 тис. грн., в тому числі: на придбання тест систем на виявлення ВІЛ –інфікованих хворих – 52,9 тис. грн., туберкуліну – 55,4 тис. грн.; засобів індивідуального захисту – 53,9 тис. грн., молочних сумішей для ВІЛ інфікованих дітей – 38,7 тис. грн., лікувальних сумішей для дитини, хворої на фенілкетонурію – 30,0 тис. грн., матеріалів для обстеження хворих на туберкульоз – 10,5 тис. грн., матеріально-технічне оснащення амбулаторій-147,9 тис. грн., навчання лікарів сімейної медицини-36,7 тис. грн., реконструкцію амбулаторії загальної практики сімейної медицини № 6-18,4 тис. грн.
Заклади культури та мистецтва за 9 місяців 2013 року профінансовані в сумі 9141,7 тис. грн., що складає 93,9%. Виділені кошти спрямовано на утримання історичного музею, централізованої бібліотечної системи, міського культурно-дозвільницького центру, трьох шкіл естетичного виховання дітей та надання фінансової підтримки театру ім. Б.Є. Захави.
За звітний період 2013 року за рахунок коштів міського бюджету надано фінансову підтримку засобам масової інформації комунальної власності на суму 774,9 тис. грн, в тому числі: КП “Павлоградська телерадіокомпанія” – 577,4 тис. грн., КП „Редакція газети „Західний Донбас” – 197,5 тис. грн.
На утримання установ фізичної культури і спорту направлено 2517,4 тис. грн., що складає 90,5% до плану.
Згідно із Законом України „Про фізичну культуру і спорт” та міської програми „Розвитку фізкультури і спорту в місті Павлограді на 2012-2016 роки“ за січень-вересень 2013 року проведено 26 фізкультурно-спортивних заходів на суму 8,0 тис. грн., в яких прийняло участь 1239 дітей.
На соціальний захист населення направлено 89730,0 тис. грн., що складає 92,6% до плану, із них на проведення розрахунків по пільгам та субсидіям населенню- 22461,9 тис. грн., виплату державної допомоги сім’ям з дітьми – 60045,0 тис. грн., виплату допомоги 17 прийомним сім’ям, в яких виховується 29 дітей, 1 дитячому будинку сімейного типу, в якому виховується 8 дітей – 1017,2 тис. грн.
На виконання міської програми “Соціальний захист окремих категорій населення на 2013-2015 роки“, затвердженої рішенням міської ради від 02 жовтня 2012 року № 700-26/VІ направлено 286,8 тис. грн., в тому числі на виплату матеріальної допомоги – 166,8 тис. грн. (за рахунок субвенції з обласного бюджету на виконання обласної міжгалузевої комплексної програми “Здоров’я нації на 2002–2015 роки” та соціальний захист населення у 2013 році»-33,5 тис. грн.), організацію перевезення дітей-інвалідів по слуху в м. Дніпропетровськ на навчання – 53,5 тис. грн., оплату пакетних хвилин мобільного зв’язку для інвалідів, учасників бойових дій, учасників Великої вітчизняної війни та дружинам загиблих на фронті – 2,5 тис. грн., придбання продовольчих наборів для ветеранів війни, громадян похилого віку та інвалідів міста з нагоди проведення міських та державних свят, урочистостей та пам’ятних дат, подій соціального спрямування та для осіб хворих на туберкульоз- 33,0 тис. грн., організацію гарячого харчування малозабезпечених верств населення-2,6 тис. грн.., надання фінансової допомоги Раді ветеранів м. Павлоград – 28,4 тис. грн.
На утримання трьох відділень Павлоградського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) та виплату грошової компенсації фізичним особам , які надають соціальні послуги громадянам похилого віку, інвалідам, дітям-інвалідам, хворим, які не здатні до самообслуговування і потребують сторонньої допомоги направлено 2034,9 тис. грн., або 92,8% до плану.
На утримання Центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді з міського бюджету виділені кошти в сумі 1117,0 тис. грн. Крім того, відповідно до міської програми «Реалізація державної сімейної і молодіжної політики у м. Павлоград на 2010 – 2014 роки“ на проведення заходів спрямовано 163,5 тис. грн.
Видатки загального фонду на житлово–комунальне господарство міста склали 7740,0 тис. грн. при плані 9281,1 тис. грн.
За рахунок виділених коштів виконані роботи по благоустрою міста на суму 7721,7 тис. грн., в т.ч. по: утриманню вулично–дорожньої мережі та поточному ремонту мереж зовнішнього освітлення – 4749,7грн., оплаті за електроенергію зовнішнього освітлення міста – 546,4 тис. грн., утриманню цвинтарів – 402,1 тис. грн., догляду за декоративними насадженнями та утриманню малих архітектурних форм – 529,2 тис. грн., послугам з видалення твердих та рідких побутових відходів – 230,4 тис. грн., чистці дренажних каналів – 125,8 тис. грн., оплаті природного газу для „Вічного вогню” – 49,2 тис. грн., утриманню міських пляжів – 42,3 тис. грн., поточному ремонту штучних споруд -209,4 тис. грн., вилову безпритульних тварин та послугам з ветеринарного обслуговування та утриманню тварин — 185,1 тис. грн., поточному ремонту конструктивів, придбанню лавок паркових, кабелю– 116,6 тис. грн., спилюванню сухих дерев — 76,7 тис. грн., поточному ремонту пошкоджених кабельних ліній — 42,1 тис. грн., поточному ремонту доріг — 416,7 тис. грн.
Видатки по похованню безрідних громадян міста склали – 18,3 тис. грн.
Відповідно до міської програми “Аварійно-рятувального обслуговування водних об’єктів міста Павлограда на 2009– 2012 роки“ на утримання аварійно-рятувальної водолазної станції виділено 177,1 тис. грн.
Видатки бюджету розвитку за 9 місяців 2013 року склали 12307,0 тис. грн., в тому числі по житлово-комунальному господарству-7663,3тис. грн., об’єктам соціально-культурної сфери 2850,0 тис. грн., на забезпечення співфінансування об’єктів до обласного бюджету- 1549,5 тис.грн., придбання цифрового обладнання для КП «Павлоградська телерадіокомпанія»- 155,6 тис. грн. відповідно до міської програми «Економічної підтримки міських комунальних засобів масової інформації на 2012 – 2016рр.», на розробку схеми оптимізації водопостачання та водовідведення м . Павлоград-69,3 тис. грн., згідно міської програми «Надання фінансової підтримки комунальним підприємствам, що належать до комунальної власності територіальної громади м. Павлоград на 2013-2017 роки», придбання комп’ютерної техніки для створення служби містобудівного кадастру-8,0 тис. грн., дозиметра та 5 переносних радіостанцій- 11,3 тис.грн., згідно «Програми запобігання виникнення надзвичайних ситуацій, оперативного реагування на них та забезпечення пожежної безпеки в місті Павлограді на 2011-2015 роки».
Відповідно до статті 14 Закону України «Про Державний бюджет України на 2013 рік» та постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2013р. № 167 «Про затвердження Порядку перерахування в 2013 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на погашення заборгованості з різниці в тарифах на теплову енергію, послуги центрального водопостачання та водовідведення, що постачалися населенню, яка виникла у зв’язку з невідповідністю фактичної вартості тарифам, що затверджувалися відповідними органами державної влади або органами місцевого самоврядування» була отримана і використана субвенція на погашення заборгованості з різниці в тарифах КП «Павлоградводоканал» в сумі 5921,5 тис. грн.
Видатки спеціального фонду за рахунок надходжень до фонду охорони навколишнього природного середовища склали 121,6 тис. грн., в тому числі на поточний ремонт майданчиків для збору твердих побутових відходів – 42,0 тис. грн., фінансування заходів з озеленення міста – 79,6 тис. грн.
Видатки спеціального фонду за рахунок надходжень з власників транспортних засобів склали 365,6 тис. грн., в т.ч. по оплаті: поточного ремонту вулиць Полтавської, Заводської, Леніна, Дзержинського, Калініна, Верстатобудівників, Шахтобудівників, Самарська, Луганська, Радянська, Добролюбова, дороги до очисних споруд — 323,6 тис. грн., утримання доріг — 41,9 тис. грн.
Кошти державної субвенції на будівництво, ремонт, реконструкцію доріг використані на поточний ремонт вулиць Шутя, Полтавської, Тельмана, Комарова, Будівельної, Нової, Радянської, Харківської в сумі 517,5 тис. грн., капітальний ремонт внутрішньоквартальних доріг -570,3 тис.грн.
Кошти цільового фонду використані на придбання спортивно — дитячих майданчиків, оплату послуг з експертизи створення зони відпочинку на березі річки Вовча між автомобільними та пішохідними мостами, розміщенню постерів, придбання канцтоварів для квартальних комітетів – 46,0 тис. грн., поточний ремонт доріг -94,1 тис.грн., поповнення матеріального резерву -24,2 тис.грн., проведення міських святкових заходів – 24,2 тис. грн., на фінансування заходів програми «Заохочення громадян, яким присвоєно звання «Почесний громадянин м. Павлограда» і нагороджених відзнакою міського голови« За заслуги перед містом» — 20,6 тис .грн.
На фінансування заходів «Програми розвитку земельних відносин і охорони земель у м. Павлоград на 2013-2015роки» направлено 10,3 тис. грн. для оплати адміністративних послуг по проведенню земельних торгів.
На заходи міської програми «Підтримки розвитку малого та середнього підприємництва» спрямовані кошти на оплату послуг з виготовлення інформаційного стенду та ведення газетної рубрики про підприємництво, придбання матеріалів для проведення бізнес — форумів , конференцій для підприємців – 46,5 тис. грн.
Відповідно до «Програми створення і використання матеріальних резервів для запобігання, ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх наслідків у місті Павлограді на 2009-2013 роки» придбано бензин та будівельні матеріали на суму 47,5 тис.грн.

Начальник фінансового управління Р.В.Роїк

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Вдячність від захисників
  • Рідні загиблих павлоградців отримали нагороди посмертно
  • Відбулася 58-а позачергова сесія депутатів Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Вихованці танцювально — спортивного клубу «Алегро» взяли участь в Christmas dance festival 2024
  • Про надання ПП «Аеліта» ВП ПП «Аеліта» дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Виконком від 11.12.2024 р
  • «Постачання електричної енергії», ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-16-010777-a
  • ЗВІТ про базове відстеження результативності регуляторного акта – проєкту рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.12.2019 № 1112 «Про визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об’єктів благоустрою»
  • Про надання ПП «Аеліта» ВП ПП «Аеліта» дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті