Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Июнь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Май    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Корисна інформація

Оголошення

Январь 31st, 2018 Інше Вывести на печать

Виконавчий комітет та відділ по обліку комунального майна та житлової площі Павлоградської міської ради інформують, що згідно із ст. 335 Цивільного кодексу України 19.01.2018 року взято на облік безхазяйний об’єкт нерухомого майна – будівлю, яка розташована за адресою: м.Павлоград, вул.Преображенська,3д.
Протягом одного року з дня взяття на облік вищезазначеного майна особам, що можуть мати речові права на це майно, або інформацію, що його стосується, пропонується звернутися до відділу по обліку комунального майна та житлової площі Павлоградської міської ради: м.Павлоград, вул.Соборна,95, кім. 104, 103/4, тел. 20-43-19, 20-63-37.




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Вітання міського голови Анатолія ВЕРШИНИ з Днем Конституції України
  • Оновлені графіки руху за маршрутами №1 та №8
  • З 1 липня починає роботу відділення соціальної адаптації
  • Про затвердження дислокації пересувних тимчасових споруд
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Верстатобудівників в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-06-26-011674-a.
  • Захід до До Дня Конституції України та Дня міста Павлограда
  • Про зміну діючих тарифів на послугу теплопостачання
  • Про встановлення тарифів на послугу з постачання теплової енергії КП «Павлоградтеплоенерго» Павлоградської міської ради
  • Про погодження на видалення дерева
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про погодження на видалення дерев
  • «Поточний ремонт проїзду вздовж будинків №368,370а,366 на вул. Дніпровська в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-26-004167-a.
  • Шановні павлоградці!
  • Виконком від 25.06.2025 р
  • До уваги мешканців міста!