Відділ по обліку комунального майна та житлової площі Павлоградської міської ради є самостійним структурним підрозділом Павлоградської міської ради. Відділ є органом приватизації міської ради та органом приватизації житла державної і комунальної форми власності відповідно до Закону України « Про приватизацію державного житлового фонду». Загальними завданнями відділу є здійснення державної політики у сфері приватизації ( відчуження) майна, що перебуває у державній та комунальній власності територіальної громади міста Павлограда, забезпечення ефективності використання майна в межах повноважень, визначених міською радою, і повноважень , делегованих іншими органами влади і управління. Здійснює контроль за станом квартирного обліку та додержанням вимог чинного законодавства на підприємствах, в установах та організаціях, розташованих на території міста, незалежно від форм власності, облік громадян, які відповідно до законодавства потребують поліпшення житлових умов, переоформлення особових рахунків на квартиру, розподіл та надання відповідно до законодавства житла, надання службових житлових приміщень та виключення квартир з числа службових, зміну статусу житлового приміщення та визнання його житловою квартирою, бронювання житла та обмін, приватизацію державного житлового фонду, виявлення безхазяйного майна. Здійснює узагальнений облік майна , що знаходиться у комунальної власності територіальної громади міста Павлограда й іншу діяльність у сфері відносин власності.
Підготовлено до приватизації 5 об”єктів комунальної власності , а саме: проведено технічну інвентаризацію, зареєстровано право власності, проведено незалежну експертну оцінку.
За 2012 рік отримали квартири 5 сімей, які перебувають на обліку потребуючих поліпшення житлових умов за місцем проживання при міськвиконкомі і 2 сім’ї, які перебувають на обліку за місцем роботи. Надано 2 квартири для одиноких, непрацездатних громадян у соціальному житлі на вул. Іскровська,12.
Забезпечені тимчасовим житлом 33 соціально незахищених сімей в гуртожитках міста.
Поставлено на облік потребуючих поліпшення житлових умов 88 сімей.
Переоформлено 70 особових рахунків у зв’язку зі смертю та виїздом основного квартиронаймача для подальшої оплати комунальних послуг.
Проведено приватизацію 209 квартир відповідно до Закону України «Про приватизацію державного житлового фонду».
Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету. Чисельність відділу — 5 працівників. Кошторисом доходів та видатків на 2012рік було передбачено витрати на поточну діяльність відділу у розмірі 361130,0грн. Фактично витрачено–341813,3грн. з них : оплата праці – 233414,3грн., нарахування на заробітну плату – 69984,2грн., придбання матеріалів – 1969,8грн., видатки на послуги зв’язку, видатки, пов’язані з підготовкою об’єктів комунальної власності до приватизації – 10405,8грн.,інші видатки( судовий збір) -10200,0грн., видатки на відрядження-1032,0грн., придбання обладнання — 4965,0грн., оплата комунальних послуг – 9842,2грн. , у т.ч. теплопостачання – 6247,9грн., енергопостачання – 2161,1грн., водопостачання та водовідведення – 1433,2грн.
Т.в.о. начальника відділу В.П.Гребенюк