Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Апрель 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Мар    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Корисна інформація

24 січня набрали чинності Накази Мінсоцполітики, яким затверджено умови і строки розгляду звернень громадян до органів Держпраці

Март 14th, 2017 Новини Вывести на печать

24 січня 2017 року набрали чинності два Накази Мінсоцполітики (від 16.11.2016 р. № 1338 та від 16.11.2016 р. № 1339) (опубліковано в «Офіційному віснику України» №7).
Наказом Мінсоцполітики №1339 затверджено Порядок розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у Держпраці та її територіальних органах. За ним громадяни мають право звертатися до Держпраці та її територіальних органів із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
У зверненні зазначаються:
• прізвище, ім’я, по батькові;
• місце проживання громадянина;
• викладається суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмове звернення має бути надруковано або написано від руки розбірливо і чітко, підписано особою (групою осіб) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або інформацію про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Письмові звернення без зазначення місця проживання, не підписані автором (авторами), а також такі, зі змісту яких неможливо встановити авторство, визнаються анонімними.
Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
Звернення розглядаються та вирішуються у строк не більше одного місяця від дня їх надходження, ураховуючи вихідні, святкові й неробочі дні, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше 15 днів з дня їх отримання. Загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 календарних днів.
Наказом Мінсоцполітики №1338 затверджено форму запиту на отримання публічної інформації від Держпраці та Порядок складення, подання та розгляду запитів на отримання публічної інформації, розпорядниками якої є Держпраці.
Зазначимо, що запит на отримання зазначеної інформації подається до Держпраці та її територіальних органів фізичною або юридичною особою, об’єднаннями громадян без статусу юрособи, крім суб’єктів владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій.


































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • «Поточний ремонт дороги по вул. Олеся Гончара в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-21-003001-a
  • Про передачу матеріальних цінностей
  • Поточний ремонт дороги по вул. Європейська в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-04-21-004906-a.
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Ушинського в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-04-18-009125-a
  • Вітання міського голови з Великоднем
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Промислова в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-18-001145-a
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Олександрівська в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-04-18-001511-a.
  • Про затвердження плану заходів з нагоди 39-ої річниці Чорнобильської катастрофи
  • «Поточний ремонт дороги по вул. Озерна в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-04-17-010147-a
  • Інформує Департамент цивільного захисту облдержадміністрації
  • Виконком від 11.04.2025 р
  • Дні сталої енергії в місті розпочато
  • Весняна кампанія з пероральної імунізації диких м’ясоїдних тварин
  • Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ПП «ВУГЛЕПОСТАЧАННЯ»
  • Спалювання сухої рослинності заборонено!