Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Июль 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Июн    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Корисна інформація

Центр надання адміністративних послуг м. Павлоград розширює спектр діяльності

Сентябрь 11th, 2014 Новини Вывести на печать

Центр надання адміністративних послуг Павлоградської міської ради з 1 січня 2014 року почав працювати в новому форматі та розширив кількість адміністративних послуг, що надаються мешканцям міста.
10 вересня 2014 року відбулась зустріч представників засобів масової інформації з керівником Центру надання адміністративних послуг міста Павлограда Савченко Ірина Яківна, яка розповіла про організацію діяльності Центру та перспективи його подальшого розвитку.
Відповідно до затвердженого переліку через Центр працюють 13 органів місцевого самоврядування та державних органів виконавчої влади, які надають 57 адміністративних послуг, з них — 19 дозвільного характеру. На кожну послугу розроблені інформаційні та технологічні картки в яких зазначено: вичерпний перелік необхідних для отримання послуги документів, платність послуги, порядок надання та можливі причини відмови в наданні послуги.
З 1 жовтня 2014 року, відповідно до розпорядження КМУ, через Центр надання адміністративних послуг будуть надаватися додатково 19 послуг, які зараз надаються органами юстиції та органами державної міграційної служби: оформлення паспорта громадянина України, реєстрація місця проживання та перебування, вклейка фотокартки по досягненні 25, 45-річного віку, видача паспорта замість пошкодженого, державна реєстрація юридичних та фізичних осіб та інші послуги передбачені Законом України “Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців”.
З 1 січня 2015р. будуть надаватися ще 18 послуг: реєстрація майнових прав, оформлення паспорта України для виїзду за кордон, надання відомостей з Державного земельного кадастру та інші послуги, що надаються Держземагенцією, реєстраційною та міграційною службами.
Громадян, які звертаються до Центру надання адміністративних послуг обслуговують 4 адміністратора. Для зручності у приміщенні в зоні очікування передбачений пристрій електронної черги, де кожний з відвідувачів має можливість взяти талон до спеціаліста та самостійно відстежити чергу. У Центрі подбали про дітей — для них облаштовано дитячу кімнату. Для людей із обмеженими можливостями встановлений пандус.
Створення Центру надання адміністративних послуг в місті Павлограді — це подія, яка значно підвищить якість надання адміністративних послуг для населення міста та сприятиме попередженню корупційних діянь.
Перелік адміністративних послуг, які надаються центром можна знайти на офіційному сайті м. Павлоград https://pavlogradmrada.dp.gov.ua/pub/tabadmin2.html




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про внесення змін до рішення міської ради від 27.11.2024 № 1767/0/3-24 “Про затвердження плану діяльності з підготовки проєктів регуляторних актів на 2025 рікˮ
  • Обгрунтування закупівлі
  • Рішення 63 сесії
  • Що необхідно знати про гепатити
  • Повідомлення про позачергову сесію
  • Про реєстрацію народження дитини покинутої в пологовому будинку
  • Про призначення над неповнолітньою дитиною піклувальника
  • Про погодження на виїзд за межі України дитини
  • Про надання дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право користування яким мають малолітні діти
  • Про звільнення від обов’язків піклувальника
  • Павлограді відбувся круглий стіл в межах Програми Ради Європи «Інтеркультурні міста»
  • Про внесення змін до фінансового плану КП «Павлоградтрансенерго» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • Інсталяція пам’яті у центрі Павлограда
  • Про відключення споживачів від систем централізованого опалення та постачання гарячої води
  • Про внесення змін до фінансового плану КП «Павлограджитлосервіс» Павлоградської міської ради на 2025 рік