Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Март 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Фев    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Корисна інформація

Чи ефективна робота колцентрів?

Январь 16th, 2018 Новини Вывести на печать

Останні два роки підприємства та установи, які надають послуги населенню, а саме Дніпропетровський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, ПАТ “ДТЕК “Дніпрообленерго” та                   ПАТ “Дніпропетровськгаз” оптимізують свою роботу шляхом зміни системи комунікацій, утворюючи замість місцевих диспетчерських пунктів єдині контактні центри. Це не тільки значно ускладнює, а часто і унеможливлює права громадян своєчасно отримати медичну допомогу, повідомити про аварійні ситуації, або вирішити інші проблемні питання, що викликає їх незадоволення та скарги.

Незважаючи на чисельні звернення до обласних структур з даного питання ситуація на краще не змінюється.

В ході реформування правоохоронної системи України близько місяця тому на Дніпропетровщині розпочав свою роботу Єдиний контактний центр поліції, який обслуговує населені пункти всієї області. Тепер для виклику поліції жителям міста доводиться звертатися за номером “102” до співробітника контактного центру – за 100 кілометрів від місця події. Люди звертаються за номером “102” в переважній більшості в тих випадках, коли допомога потрібна терміново й тому від швидкості інформування територіального підрозділу поліції залежать не тільки можливість затримання правопорушників та  розкриття злочинів, а й життя громадян. Звернення ж до оператора контактного центру, який не знайомий з містом, значно збільшує проміжок часу між викликом поліції та заходами реагування на нього.

У зв’язку із зазначеними проблемами, міський голова А.О. Вершина звернувся до народного депутата України А.В. Мартовицького з проханням розглянути питання про повернення функцій оператора служби “102” до територіальних підрозділів поліції, а також розглянути питання щодо врегулювання діяльності підприємств та організацій, які надають послуги населенню в частині організації роботи колцентрів цих підприємств безпосередньо у містах.

 

 


































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Оголошення про набір на навчання для участі в конкурсі бізнес-проєктів
  • 61 сесія
  • Порядок-надання-гранту-на-підтримку-підприємництва-2024
  • Про затвердження Порядку використання у 2025 році Іншої субвенції з місцевого бюджету обласному бюджету комунальному підприємству «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Дніпропетровської обласної ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 08.01.2025 р. № 7/0/3-25 «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у бюджеті Павлоградської міської територіальної громади на забезпечення санаторно-курортного лікування ветеранів війни м. Павлограда»
  • Туберкульоз: епідеміологія, профілактика, діагностика та лікування
  • Про надання матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про надання матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги
  • Про погодження планів природоохоронних заходів
  • Захід з нагоди 211-ої річниці від дня народження Кобзаря
  • 9 березня День народження Т.Г.Шевченка
  • Вітання міського голови з 8 березня
  • Переможці міського конкурсу літературної творчості до 211-ої річниці від дня народження Т.Г.Шевченка