Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Сентябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Авг    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Корисна інформація

Чи ефективна робота колцентрів?

Январь 16th, 2018 Новини Вывести на печать

Останні два роки підприємства та установи, які надають послуги населенню, а саме Дніпропетровський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, ПАТ “ДТЕК “Дніпрообленерго” та                   ПАТ “Дніпропетровськгаз” оптимізують свою роботу шляхом зміни системи комунікацій, утворюючи замість місцевих диспетчерських пунктів єдині контактні центри. Це не тільки значно ускладнює, а часто і унеможливлює права громадян своєчасно отримати медичну допомогу, повідомити про аварійні ситуації, або вирішити інші проблемні питання, що викликає їх незадоволення та скарги.

Незважаючи на чисельні звернення до обласних структур з даного питання ситуація на краще не змінюється.

В ході реформування правоохоронної системи України близько місяця тому на Дніпропетровщині розпочав свою роботу Єдиний контактний центр поліції, який обслуговує населені пункти всієї області. Тепер для виклику поліції жителям міста доводиться звертатися за номером “102” до співробітника контактного центру – за 100 кілометрів від місця події. Люди звертаються за номером “102” в переважній більшості в тих випадках, коли допомога потрібна терміново й тому від швидкості інформування територіального підрозділу поліції залежать не тільки можливість затримання правопорушників та  розкриття злочинів, а й життя громадян. Звернення ж до оператора контактного центру, який не знайомий з містом, значно збільшує проміжок часу між викликом поліції та заходами реагування на нього.

У зв’язку із зазначеними проблемами, міський голова А.О. Вершина звернувся до народного депутата України А.В. Мартовицького з проханням розглянути питання про повернення функцій оператора служби “102” до територіальних підрозділів поліції, а також розглянути питання щодо врегулювання діяльності підприємств та організацій, які надають послуги населенню в частині організації роботи колцентрів цих підприємств безпосередньо у містах.

 

 




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Вітання міського голови Анатолія ВЕРШИНИ з Днем підприємця України
  • Про внесення змін до рішення міської ради від 17.12.2024 р. № 1878-58/VІІІ «Про бюджет Павлоградської міської територіальної громади на 2025 рік» (зі змінами)
  • Про передачу матеріальних цінностей
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 08.01.2025 року № 33/0/3-25 “Про стан військового обліку військовозобов’язаних і призовників на підприємствах, установах та організаціях Павлоградської територіальної громади у 2024 році та завдання щодо його поліпшення у 2025 році”
  • Про скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті ТОВ «УСПІХ»
  • Про скасування дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті ФОП Шмідт С.А.
  • Про передачу матеріальних цінностей
  • Про передачу матеріальних цінностей
  • Про передачу матеріальних цінностей
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Євген ЯРОШЕНКО
  • Рішення 65 сесії
  • Про надання ТОВ «Хауслюкссервіс» дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Про погодження на видалення та пересаджування дерев та кущів
  • Виконком від 29.08.2025 р
  • 2025