Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Сентябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Авг    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Корисна інформація

Чи ефективна робота колцентрів?

Январь 16th, 2018 Новини Вывести на печать

Останні два роки підприємства та установи, які надають послуги населенню, а саме Дніпропетровський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, ПАТ “ДТЕК “Дніпрообленерго” та                   ПАТ “Дніпропетровськгаз” оптимізують свою роботу шляхом зміни системи комунікацій, утворюючи замість місцевих диспетчерських пунктів єдині контактні центри. Це не тільки значно ускладнює, а часто і унеможливлює права громадян своєчасно отримати медичну допомогу, повідомити про аварійні ситуації, або вирішити інші проблемні питання, що викликає їх незадоволення та скарги.

Незважаючи на чисельні звернення до обласних структур з даного питання ситуація на краще не змінюється.

В ході реформування правоохоронної системи України близько місяця тому на Дніпропетровщині розпочав свою роботу Єдиний контактний центр поліції, який обслуговує населені пункти всієї області. Тепер для виклику поліції жителям міста доводиться звертатися за номером “102” до співробітника контактного центру – за 100 кілометрів від місця події. Люди звертаються за номером “102” в переважній більшості в тих випадках, коли допомога потрібна терміново й тому від швидкості інформування територіального підрозділу поліції залежать не тільки можливість затримання правопорушників та  розкриття злочинів, а й життя громадян. Звернення ж до оператора контактного центру, який не знайомий з містом, значно збільшує проміжок часу між викликом поліції та заходами реагування на нього.

У зв’язку із зазначеними проблемами, міський голова А.О. Вершина звернувся до народного депутата України А.В. Мартовицького з проханням розглянути питання про повернення функцій оператора служби “102” до територіальних підрозділів поліції, а також розглянути питання щодо врегулювання діяльності підприємств та організацій, які надають послуги населенню в частині організації роботи колцентрів цих підприємств безпосередньо у містах.

 

 




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Міський голова Анатолій Вершина подякував підприємцям міста
  • П Е Р Е Л І К рішень, прийнятих на позачерговій 65 сесії міської ради VІІІ скликання
  • П Е Р Е Л І К рішень, прийнятих на позачерговій 64 сесії міської ради VІІІ скликання
  • П Е Р Е Л І К рішень, прийнятих на позачерговій 63 сесії міської ради VІІІ скликання
  • Про розірвання договору про перевезення пасажирів у автобусах загального користування у м. Павлограді
  • Протидія трудовій експлуатації
  • Державний заклад вищої освіти «Університет менеджменту освіти» запрошує до вступу військовослужбовців та ветеранів
  • Благодійна допомога від уряду Німеччини
  • Оголошення про дозвіл на викиди
  • Про скликання позачергової 66 сесії міської ради VІІІ скликання
  • Про скасування дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті ТОВ «Мост медіа комунікейшнз»
  • Поточний ремонт дороги по вул. Григорія Шияна в м.Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-09-23-014595-a
  • Про надання матеріальної допомоги на поховання
  • Про надання матеріальної допомоги на лікування
  • Про надання матеріальної допомоги на вирішення соціально-побутових проблем