Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Ноябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Окт    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Корисна інформація

Чи ефективна робота колцентрів?

Январь 16th, 2018 Новини Вывести на печать

Останні два роки підприємства та установи, які надають послуги населенню, а саме Дніпропетровський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, ПАТ “ДТЕК “Дніпрообленерго” та                   ПАТ “Дніпропетровськгаз” оптимізують свою роботу шляхом зміни системи комунікацій, утворюючи замість місцевих диспетчерських пунктів єдині контактні центри. Це не тільки значно ускладнює, а часто і унеможливлює права громадян своєчасно отримати медичну допомогу, повідомити про аварійні ситуації, або вирішити інші проблемні питання, що викликає їх незадоволення та скарги.

Незважаючи на чисельні звернення до обласних структур з даного питання ситуація на краще не змінюється.

В ході реформування правоохоронної системи України близько місяця тому на Дніпропетровщині розпочав свою роботу Єдиний контактний центр поліції, який обслуговує населені пункти всієї області. Тепер для виклику поліції жителям міста доводиться звертатися за номером “102” до співробітника контактного центру – за 100 кілометрів від місця події. Люди звертаються за номером “102” в переважній більшості в тих випадках, коли допомога потрібна терміново й тому від швидкості інформування територіального підрозділу поліції залежать не тільки можливість затримання правопорушників та  розкриття злочинів, а й життя громадян. Звернення ж до оператора контактного центру, який не знайомий з містом, значно збільшує проміжок часу між викликом поліції та заходами реагування на нього.

У зв’язку із зазначеними проблемами, міський голова А.О. Вершина звернувся до народного депутата України А.В. Мартовицького з проханням розглянути питання про повернення функцій оператора служби “102” до територіальних підрозділів поліції, а також розглянути питання щодо врегулювання діяльності підприємств та організацій, які надають послуги населенню в частині організації роботи колцентрів цих підприємств безпосередньо у містах.

 

 




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Освітній семінар
  • 67 сесія
  • Повідомлення про позачергову сесію
  • Про стан виконання міської програми “Захист прав і інтересів дітей, запобігання дитячій бездоглядності та безпритульності на 2020-2025роки” у 2025 році
  • Про погодження на виїзд за межі України дитини
  • Про погодження на виїзд за межі України дитини
  • Про надання дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право власності яким буде мати малолітня дитина
  • Про внесення змін до рішення виконкому від **********р. № *** “Про призначення опікуна над житлом малолітньої дитини”
  • Про втрату чинності рішення виконкому від ********* р. № ********** “Про влаштування малолітньої дитини до закладу ”
  • Про втрату чинності рішення виконкому від ******* р. № ********* “Про влаштування малолітньої дитини до закладу ”
  • Про визначення місця проживання дитини
  • Місто Павлоград розпочинає співпрацю з муніципалітетом Täby (Швеція)
  • Проекти 67 сесії
  • Про надання матеріальної допомоги
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги