Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Июнь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Май    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Корисна інформація

Чи ефективна робота колцентрів?

Январь 16th, 2018 Новини Вывести на печать

Останні два роки підприємства та установи, які надають послуги населенню, а саме Дніпропетровський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, ПАТ “ДТЕК “Дніпрообленерго” та                   ПАТ “Дніпропетровськгаз” оптимізують свою роботу шляхом зміни системи комунікацій, утворюючи замість місцевих диспетчерських пунктів єдині контактні центри. Це не тільки значно ускладнює, а часто і унеможливлює права громадян своєчасно отримати медичну допомогу, повідомити про аварійні ситуації, або вирішити інші проблемні питання, що викликає їх незадоволення та скарги.

Незважаючи на чисельні звернення до обласних структур з даного питання ситуація на краще не змінюється.

В ході реформування правоохоронної системи України близько місяця тому на Дніпропетровщині розпочав свою роботу Єдиний контактний центр поліції, який обслуговує населені пункти всієї області. Тепер для виклику поліції жителям міста доводиться звертатися за номером “102” до співробітника контактного центру – за 100 кілометрів від місця події. Люди звертаються за номером “102” в переважній більшості в тих випадках, коли допомога потрібна терміново й тому від швидкості інформування територіального підрозділу поліції залежать не тільки можливість затримання правопорушників та  розкриття злочинів, а й життя громадян. Звернення ж до оператора контактного центру, який не знайомий з містом, значно збільшує проміжок часу між викликом поліції та заходами реагування на нього.

У зв’язку із зазначеними проблемами, міський голова А.О. Вершина звернувся до народного депутата України А.В. Мартовицького з проханням розглянути питання про повернення функцій оператора служби “102” до територіальних підрозділів поліції, а також розглянути питання щодо врегулювання діяльності підприємств та організацій, які надають послуги населенню в частині організації роботи колцентрів цих підприємств безпосередньо у містах.

 

 




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Виконання бюджету Павлоградської міської територіальної громади за січень – травень 2025 року
  • До уваги підприємців!
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про встановлення одноставкових тарифів на послугу з постачання теплової енергії КП «ПАВЛОГРАДТРАНСЕНЕРГО» Павлоградської міської ради
  • ПОВІДОМЛЕННЯ КП ПТрЕ (намір)
  • Грант на власну справу!
  • Інформація від Навчально-мотидичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності населення
  • Відпочивайте безпечно на водних об’єктах
  • Чергове засідання профільної підгрупи з актуалізації Концепції інтегрованого розвитку м. Павлоград «Комфортне та конкурентоспроможне місто»