Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Май 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Апр    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Корисна інформація

День відкритих дверей для фізичної особи підприємця «Фурса Марина Вікторівна»

Август 12th, 2015 Новини Вывести на печать

Фахівці Павлоградського міськрайонного центру зайнятості тісно співпрацюють з роботодавцями всіх форм власності щодо вирішення питання задоволення кадрової потреби. Однім з дієвих засобів вирішення мобільного та якісного укомплектування наданих вакансій роботодавців є проведення «Дня відкритих дверей на підприємстві». Такий захід відбувся 11 серпня 2015 року для фізичної особи підприємця Фурса Марина Вікторівна яка здійснює свою підприємницьку діяльність у сфері перевезень пасажирським наземним транспортом у м. Павлограді. День відкритих дверей на підприємстві організовано та проведено з метою надання громадянам інформації про наявність вільних робочих місць у фізичної особи-підприємця, надання можливості вирішити проблему працевлаштування, викликати зацікавленість роботодавця можливістю підбору необхідних кадрів, сприяти прямому контакту тих, хто пропонує роботу, і тих, хто її шукає. У заході взяли участь 8 безробітних громадян, які перебувають на обліку в центрі зайнятості та відповідають вимогам роботодавця.

ФОП Фурса М.В. активно співпрацює з Павлоградським центром зайнятості, з успіхом користується послугами служби зайнятості. На створені нові робочі місця після стажування за направленням центру зайнятості Марина Фурса працевлаштувала 19 водіїв автотранспортних засобів з компенсацією єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

Фізична особа-підприємець Марина Фурса розповіла, що здійснює свою підприємницьку діяльність шляхом перевезень працівників ПАТ «ДТЕК ПАВЛОГРАДВУГІЛЛЯ» трьох шахтоуправлінь, тому постійно має потребу в створенні нових робочих місць водіїв автотранспортних засобів.

Марина Фурса презентувала робочі місця, ознайомила безробітних з умовами, графіком роботи та вимогами до претендентів на заявлені вакансії, повідомила. Розкрито також питання щодо проходження медичної комісії, графіку роботи водіїв та інші організаційні питання.

Презентація роботодавця пройшла дуже цікаво та інформативно. Всі присутні отримали вичерпні відповіді на питання, та подякували роботодавцю за приділену увагу.

На знімках: робочі моменти заходу.

SAM_2169




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • «Поточний ремонт дороги по вул. Івана Сірка в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-05-14-012386-a
  • Робота над актуалізацією Концепції розвитку міста триває
  • Реконструкція водогрійних котлів ТВГ-8М №1, №3 котельні 37-го кварталу по вул. Центральна,21А шляхом заміни існуючих пальникових пристроїв на енергоефективні пальникові пристрої СНТ
  • «Поточний ремонт проїзду від вул. Дніпровська до ліцею № 19 в м. Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-05-14-008074-a
  • Про внесення змін до фінансового плану КП «Затишне місто» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • До уваги суб’єктів господарювання!
  • Про затвердження дислокації пересувних тимчасових споруд
  • Реабілітація дітей з інвалідністю
  • Тренінг з проєктного менеджменту
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлограда» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • Про надання малолітній дитині статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів
  • Про надання дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право користування яким мають малолітні діти
  • Про внесення змін до рішення виконкому “Про надання дозволу на вчинення правочинів щодо нерухомого майна, право власності на яке або право користування яким має неповнолітня дитина”
  • Укриттю в ліцеї №9 імені Євгенія Єніна бути!
  • Про план роботи виконкому на ІІ півріччя 2025 року