Канадці залишились задоволені тим, як в Павлограді втілюється проект «Розробка маркетингової стратегії по залученню інвестицій та створенню бренда міста».
Проект в Павлограді реалізується в рамках програми Місцевого економічного розвитку міст України (МЕРМ) Федерацією канадських муніципалітетів при фінансовій підтримці Канадського агенства міжнародного розвитку.
Зустріч із фахівцями проекту зі сторони України та Канади пройшла 2 квітні в залі засідань Павлоградського міськвиконкому. В сумісному засіданні взяли участь представники міської влади, депутати міської ради, члени робочої групи по розробці бренду міста.
Канадців цікавило, як проект втілювався у життя, які етапи пройшов, які методи роботи при цьому використовувались. Павлоградці про все розповіли і ще й показали на слайдах. Декотрі методи роботи канадці взяли собі на замітку і сказали , що втілюватимуть їх у себе в Канаді. Зокрема, залучення до обговорення по створенню бренду школярів, підприємців, депутатів. Представники Канади позитивно оцінили всю роботу, пророблену при створенні бренду міста.
Павлоградці ж у свою чергу подякували Канаді в цілому за підтримку України у скрутний для неї час.
На даний час робота над створенням логотипу та бренду Павлограда знаходиться на завершальному етапі. Розроблено уже декілька варіантів майбутнього логотипу міста. Зараз ці пропозиції обговорюються депутатами міської ради.