Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Міський голова провів прес-конференцію

Апрель 13th, 2017 Новини Вывести на печать

IMG_2960

Сьогодні, 13 квітня, міський голова провів прес-конференцця про хід виконання передвиборчої програми та проведену роботу за основними напрямками розвитку територіальної громади Павлограда.  Текст додається.

  1. Якісна питна вода

яку отримають жителі в ході модернізації Павлоградського водозабору і буріння нових свердловин: реалізація даного проекту буде здійснюватися у співпраці міської ради та компанії ДТЕК

       Рішенням Павлоградської міської ради від 14.02.2017р. ( № 558-19/VІІ)  надана згода  на прийняття водозабору у комунальну власність міста. На даному етапі тривають обговорення з «ДТЕК Павлоградвугілля» щодо умов передачі.

  1. Оцінка запасів води Павлоградського родовища підземних вод була проведена в радянські часи. На сьогоднішній день необхідно виконати роботи з геологічного дослідження ділянок надр Павлоградського родовища підземних вод,  зробити переоцінку запасів підземних вод. Через відсутність бюджетного фінансування розпочаті у 2013 році роботи призупинено.
  2. На сьогоднішній день очищення добутої зі свердловин води відбувається на водоочисній станції водозабору «ДТЕК Павлоградвугілля» за допомогою гіпохлориту натрію, тобто якість води на джерелі водопостачання (водозаборі) відповідає державним санітарним нормам і правилам.
  3. Після модернізації Павлоградського водозабору якість води на джерелі водопостачання (водозаборі) можливо буде забезпечити шляхом її очищення  на станції і така вода буде відповідати встановленим вимогам щодо якості.

Але, з причини зношеності магістральних водоводів і розподільних  водопровідних мереж міста  (зношеність до 50%) забезпечити належну якість питної води з водорозбірного крану абонента без заміни (модернізації) існуючих або будівництва нових  централізованих мереж  із застосуванням сучасних матеріалів (наприклад – полімерних труб) буде дуже складно. Також треба враховувати зношеність внутрішньобудинкових і квартирних мереж холодного водопостачання, які теж потребують заміни, тому, що  впливають на якість  води, що подається абоненту (населенню).

    Тобто, для забезпечення якості  питної води необхідно виконати цілу низку заходів, спрямованих на поліпшення технічного стану водопровідних мереж від джерела водопостачання (водозабору) до водорозбірного крана абонента, а також  заходів з очищення (доочищення) води до нормативних вимог.

  1. Розгляд питання щодо використання водозабору для забезпечення водою окремих районів міста чи резервного водопостачання з варіантом  пографікової, погодинної подачі води можливий тільки після дослідження ділянок надр і затвердження існуючих запасів води Павлоградського родовища підземних вод, зокрема 1 черги Павлоградського водозабору, а, також, прийняття рішення щодо буріння нових свердловин і уточнення технічних характеристик свердловин і обладнання.

Але остаточно  відмовлятися від водоводу “Дніпро-Західний Донбас” не планується.  

Тому продовжується робота  по  пошуку можливостей  щодо реконструкції об’єктів  КП “Павлоградводоканал”.

В 2016 році розпочато:

  • «Будівництво каналізаційного колектору від будинку № 54 на
    вул. Мира (Інтернаціональна)» (кошторисна вартість робіт – 108 тис. грн.);
  • «Реконструкція КНС-3 разом з  колектором м. Павлоград» (вартість         6,8 млн. грн.).

Розроблено проектно-кошторисну документацію по проектам:

— «Будівництво трубопроводу водопостачання сел. Пенькозавод» (вартість     300,0 тис. грн.);

— «Будівництво напірного каналізаційного колектору від КНС-1 (ПХЗ)                  до очисних споруд м. Павлограда» (вартість 16,2 млн. грн.).

В 2017 році передбачено фінансування на розроблення проектно- кошторисної документації  з будівництва свердловини питної води для нецентралізованого водопостачання  в районі будинків №№ 1, 3, 5, 7 на                      вул. Малиновського.

Продовжується робота щодо залучення інвестицій
КП «Павлоградводоканал».

В рамках «Програми розвитку муніципальної інфраструктури України» від Європейського інвестиційного банку подана заявка, яка пройшла перший етап відбору, на фінансування — реалізації проекту із заміни мереж водопостачання та водовідведення. Вартість проекту — 11 млн. євро. Державним підприємством «Центр розвитку державно-приватного партнерства» розроблено техніко-економічне обґрунтування та рішенням сесії від 16.12.2016р. (№ 500-17/VII) надано дозвіл КП «Павлоградводоканал» на підписання відповідних заявок та необхідних документів для участі  у даному проекті, в тому числі на укладання угоди про передачу коштів позики згідно з умовами, визначеними Фінансовою угодою з Європейським інвестиційним банком.

Подано анкети на участь в спільному з Європейським інвестиційним банком проекті «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» вартістю більше 1 млн.євро з проекту будівництва каналізаційного колектора від КНС-1 (ПХЗ) до очисних споруд.  Проекти планується  реалізувати в 2017 році.

Надано заявку на отримання кредиту та гранту від Північної екологічної фінансової корпорації «НЕФКО» в рамках програми «Чисте виробництво» в сумі 200 тис.євро. У 2016 році технічні експерти НЕФКО відвідали каналізаційні системи і КНС КП «Павлоградводоканал» і  запропонували кілька напрямків реалізації проекту, привабливі з точки зору окупності та ефективності. На даний момент проект на стадії обговорення і прийняття рішення.

 Сучасне опалення

без втрат в тепломережах, за рахунок встановлення автономних міні-котелень для об’єктів соціальної сфери та житлових багатоквартирних будинків

 В зв’язку з значним подорожчанням газу розглядається питання будівництва електричних міні котелень для обслуговування соціальної та бюджетної сфери.

Створена робоча група щодо переходу на альтернативний вид опалення міста. На найближчій  сесії буде розглядатися питання фінансування розробки схем:

—  теплопостачання;

—   енергозабезпечення схеми теплопостачання.                                     Приблизна вартість 7 млн.грн.

Разом з цим, продовжуються роботи з заміни вікон та утеплення зовнішніх стін будівель установ соціальної сфери (детальна інформація у розділі №10).

КП «Павлоградтеплоенерго» вишукує можливість щодо залучення коштів іноземних інвесторів для реформування системи теплозабезпечення міста.

Павлоград зарахований в проект партнерів DemoUkrainaDH. Вартість проекту становить близько 700 тис. євро. В рамках проекту планується побудувати автономну котельню на житлові будинки по вул. Т.Федорової, перепідключити котельню 4-ї міської лікарні на отримання теплоносія від котельні 5-го МКР і побудувати сучасну резервну котельню 4-ї міської лікарні з приготуванням гарячої води за допомогою сонячних колекторів, а також встановлення індивідуального теплового пункту в житловому будинку по   вул. Західнодонбаська, 3а. За рахунок максимального наближення джерела теплопостачання до споживачів і використання предізольованних труб отримаємо значне скорочення прямих річних втрат теплової енергії і скорочення витрат паливно-енергетичних ресурсів.

В березні цього року відбулася зустріч в м. Кам”янське (м.Дніпродзержинськ) з представниками проекту DemoUkrainaDH, які запевнили що в кінці квітня буде надано проект та графік його виконання. Влітку планується  провести тендери з закупівлі обладнання та матеріалів, а в зимовий період розпочати впровадження проекту, якщо ці роботи не будуть впливати на опалювальний сезон у місті.

 Повне освітлення міста

включаючи віддалені райони, приватний сектор, місця підвищеної криміногенності. Використання економічних енергозберігаючих ламп на основних магістралях Павлограда і вулицях

Починаючи з грудня 2015 року в місті активно ведуться роботи з реконструкції та будівництва мереж зовнішнього освітлення із застосуванням енергозберігаючих технологій. У 2016 році на ці роботи було направлено                       3,25 млн. грн.

Виконано реконструкцію та будівництво на 9 вулицях та  на                            7 прибудинкових територіях житлових будинків, на сел. ПШС. Завершуються роботи з реконструкції пров. Залізничний.

 

На  26 вулицях приватного сектору, на прибудинкових територіях                11 житлових будинків, 3 шкіл, в парках виконані роботи щодо відновлення зовнішнього освітлення (монтаж 566 світильників та 15 660 метрів проводу).

На вул. Дніпровська, яка є частиною автодороги загальнодержавного значення М-04 Київ –Луганськ – Ізварино, проведено роботи з заміни 54 натрієвих світильників на сучасні світлодіодні, замінено 648 натрієвих ламп, які вийшли з ладу та встановлено 111 відсутніх натрієвих світильників.

 

В цілому по місту проведена ревізія та заміна ламп розжарювання на економні в 3 542 світильниках.

Придбані та встановлені на вул. Дніпровській 6 сучасних світлофорних контролера, 8 світлодіодних пішохідних світлофорів та 4 антивандальні кнопки.

Додаток до п.3

Перелік вулиць на яких виконано реконструкція,  будівництво та  відновлення мереж зовнішнього освітлення

—   вул.. Нова, 1,3,3а,5,7;вул.. Промислова, 2 до вул.. Кравченка, 8;

—   вул.. Червона, вул.. Осіння;

—   вул.. 8 Березня, вул.. Белінського, вул.. Пархоменко;

—   пров. Полуничний, вул.. Сонячна;

—   вул.. Дніпровська ( від проспекту Шахтобудівників до автостанції);

—   сел. ПШС;

—  завершуються роботи з реконструкції пров. Залізничний;

— вул.. Коротка;

— вул.. Герцена;

— вул.. Горького , 151.153;

— вул.. Шевченка,134,136;

— вул.. Балашовська, 5,7,9,13;

— вул.. Шияна Григорія (Фрунзе);

— вул.. Будінського;

— вул.. Шахтарської Слави;

— вул.. Робоча ( Пролетарська);

— вул.. Мікрорайонна;

— вул.. Дружби;

— вул.. Тепла;

— вул.. Богуна Івана ( Калініна);

— вул.. Гагаріна, 24,26,28;

— вул.. Бораковського Григорія (Бабушкіна);

— вул.. Космонавтів (від вул.. Ст. Фронту до вул.. Сінної);

— вул.. Яворницького Дмитра(Куйбишева);

— вул.. Франка;

— вул.. Надрічна;

— вул.. Попова;

— вул.. Берестова;

— вул.. Макаренко;

— вул.. Миру (від вул.. Харківська до вул.. Караванченка);

— пров. Пожежний;

— пров. Лікарняний;

— пров. Панфілова;

— пров. Герцена;

— пров. Синельніковський;

— пров. Берестовий;

— пров. Шкільний;

— Бульвар на вул.. 18 Вересня;

— Парк ПМЗ;

— парк ПХЗ;

— ЗОШ № 4,9,15,16.

  1. Будівництво полігону для ТП відходів

сортування та утилізація сміття, також переробка ТПВ з можливістю отримання теплової енергії

У 2016 році ми звернулися до керівництва райдержадміністрації з пропозицією щодо виділення земельної ділянки під будівництво полігону ТБВ на землях Павлоградського району поблизу існуючого полігону.

Райдержадміністрація в 2016р. розробила детальний план території   для ТБВ.  Але в результаті  виявилося, що  частина даної території знаходиться в приватній власності громадян. В зв’язку з цим, в лютому  2017 року,  райдержадміністрація уклала новий  договір  з інститутом містобудування (м.Київ) на розроблення  іншого  варіанту  детального плану території.

Інститутом на даний час ведуться роботи.

  1. Введення конкурсної системи

для отримання замовлень на проведення робіт у сфері житлово-комунального господарства, викорінення практики укладання контрактів під «одну фірму»

       З метою розширення реальної конкуренції  при здійсненні закупівель за бюджетні кошти у м. Павлограді з    01.04.2016р.  було запроваджено практику електронних закупівель в системі  «Prozorro».

Протягом 2016 року виконавчими органами міської ради  та комунальними підприємствами міста оголошено 562 закупівлі на очікувану вартість                   41,0        млн. грн., із них завершено 453 закупівлі та укладено договорів на  35,0 млн. грн.     Сума економії склала  близько 6,0 млн. грн.

Це дійсно добре, але ми відчули, що дана програма має і негативні моменти. Переможці – виконавці робіт та послуг не завжди є добропорядними   й відповідальними, що приводить до несвоєчасного,  неякісного виконання робіт та надання послуг.

Крім цього, при проведенні конкурсу в даній  системі виникають і інші проблеми:

  1. Відміна закупівель в зв’язку з відсутністю пропозицій, необхідно оголошувати закупівлю повторно і втрачається час.
  2. Поріг закупівель згідно з рішенням сесії Павлоградської міської ради в розмірі 20 тис.грн. є занадто низьким, особливо для закупівлі робіт.
  3. Інколи перемагає учасник за критерієм «ціна» за рахунок того, що необґрунтовано замінює матеріали та технології на інші, більш дешеві і менш якісні.

Але, незважаючи на це, дана практика продовжена і в 2017 році і всі керівники бюджетних установ та підприємств забов»язані  виконувати вимоги діючого законодавства.

 

За порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та невиконання вимог рішення Павлоградської міської ради від 22.02.2016 року ( № 116/5-VІІ «Про запровадження практики електронних закупівель за кошти міського, обласного, державного бюджетів, а також власних коштів виконавчих органів, комунальних підприємств та комунальних закладів») начальнику управління комунального господарства та будівництва Павлоградської міської ради Кушу Миколі Олександровичу оголошено догану.

  1. Впровадження громадського контролю

за проведенням робіт по ремонту дахів, покрівель, доріг та інших об’єктів ДКГ, залучення фахівців для оцінки якості робіт, не тільки по їх закінченню, а й під час проведення

          Про всі заходи, що проводяться виконавчими органами та міською радою повідомляється громадськість та ЗМІ. Всі бажаючі  допускаються  на засідання виконкому, наради, семінари,  сесії міської ради, засідання  постійних депутатських комісій тощо.

Протягом 2016 року були залучені депутати Павлоградської міської ради до роботи в 64-х комісіях та представники громадськості – у 83-х.

Крім цього, депутати міськради, що входять до  постійної депутатської  комісії з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, будівництва та енергозбереження, спільно з  спеціалістами УКГБ здійснюють обстеження об’єктів на яких ведуться будівельні роботи.

До складу виконавчого комітету  Павлоградської міської ради  входить          6 представників громадськості  з 13.

При міськвиконкомі працює громадська рада, на засіданнях якої розглядаються питання розвитку територіальної громади, систематично заслуховуються звіти керівників комунальних підприємств міста тощо.

З метою забезпечення прозорості щодо витрат бюджетних коштів з грудня 2015 року за всіма укладеними угодами, по яких проведено оплату за кошти бюджету (місцевого або державного) на офіційному веб-порталі розміщується повна інформація:  дата, технічна, фінансова та правова документація. Це дає змогу здійснювати своєчасний громадський контроль.

З  квітня 2016  року в великій залі виконкому встановлена система, яка дає можливість всім бажаючим спостерігати за сесіями міської ради та засіданнями виконкому в реальному часі.

  1. Наведення порядку на вулицях і у дворах

         Основним підприємством, яке виконує роботи з благоустрою міста є комунальне підприємство «Затишне місто».

На сьогодні в ньому  працює лише 32 робітника з благоустрою. Але незважаючи на це, після зміни керівника, підприємству вдалося  активізувати свою роботу і вжити ряд заходів  щодо її покращення. В цьому місяці планується збільшити чисельність працівників підприємства робочих професій на 25 осіб.

Для поліпшення виконання робіт з прибирання території мікрорайонів міста підприємством організовані дільниці з благоустрою на  вул. Паркова, 10  для обслуговування мкр. Палмаш та 40 років Жовтня, на    вул. Заводська, 28 для обслуговування мкр. ПХЗ. Найближчим часом планується відкриття дільниць з благоустрою на мікрорайонах ПЗТО, ПШБ.

З метою своєчасного видалення аварійних дерев на території міста створено дві бригади працівників.

В 2016 році  підприємству «Затишне місто» було передано 2 одиниці. спеціалізованої техніки (придбані за кошти  обласного бюджету):

  • міні – навантажувач Bobcat S 770, в комплекті з навісним обладнанням;
  • автопідйомник КТ-285,25-28М,

які достатньо активно використовуються  в роботах по благоустрою.

Завдяки  злагодженій  роботі  комунальних служб,  незважаючи на погані та складні погодні умови в зимовий період нам вдалося уникнути жодного скупчення   транспорту на дорогах та аварійних ситуацій.

У 2016 р. виконано значний обсяг робіт щодо видалення, обрізки та насадження дерев. В цьому році планується  збільшити площі квітників та газонів,  висадити квіти в кількості 34 тис. од., кущів бордюрних роз – 1000 од., продовжити реконструкцію Дитячого скверу з улаштуванням ігрових зон, озеленення, оновлення зовнішнього освітлення.

В цьому році також буде проводитись конкурс з благоустрою за різними номінаціями з метою залучення мешканців міста до робіт з благоустрою та естетичного оформлення прилеглої території багатоквартирних будинків ОСББ, будинків приватного сектору, озеленення та покращення санітарного стану міста

В  минулому році змінились виконавці послуг з вивезення побутових відходів з багатоквартирних житлових будинків та інших суб’єктів господарювання,   житлових будинків приватного сектору, що сприяло підвищенню якості цих послуг.

У 2017 році планується у приватному секторі розташувати контейнерні майданчики,  що дозволить зменшити кількість стихійних сміттєзвалищ.

З метою здійснення контролю за дотриманням вимог Закону України

“ Про благоустрій населених пунктів ” у місті діє інспекція з благоустрою.

В 2016 р. інспекцією з благоустрою розглянуто більше 400 звернень громадян, здійснено 82 рейди та перевірки по виявленню порушень у сфері благоустрою.

В результаті перевірок видано 712 приписів щодо порушення “Правил з благоустрою міста Павлоград ”, складено  70 адміністративних протоколів, сплачено штрафів на суму 35,7 тис. грн.

  1. Підтримка створення ОСББ

навчання керуючих і безкоштовний юридичний супровід  їх організації

Станом на 01.01.2017р. створено 333 об’єднання співвласників багатоквартирних будинків,  з них у 2016р. – 162.

Рішенням Павлоградської міської ради  затверджено «Програму сприяння діяльності об’єднань співвласників багатоквартирних будинків на території міста на 2016-2020 роки».

В 2016 році з міського бюджету було використано  2,6 млн. грн. на  капітальний ремонт житлових будинків, де створені та функціонують об’єднання співвласників.  За ці кошти:

  • виконано капітальні ремонти покрівель трьох житлових будинків (вул..Західнодонбаська,11/1, вул.Поштова,9, вул. Західнодонбаська,43), відмостки двох будинків та внутрішньобудинкових електричних мереж ОСББ;
  • проведені роботи по влаштуванню нового ганку будинку (вул.   Сташкова , 9);
  • розроблено 17 проектно-кошторисних документацій на виконання капітального ремонту покрівель.

Крім того, в 2016 році використано 1,3 млн. грн. з міського бюджету на співфінансування мініпроектів ОСББ «Місцевий розвиток орієнтований на громаду» (грант ПРООН) (19 будинків).

На 2017р. міським бюджетом передбачено  4,5млн.грн. для реалізації даної програми. З  них —  358 тис. грн. заплановано на виконання капітальних ремонтів будинків ОСББ.

Також, оголошено проведення конкурсу по відбору проектів ОСББ  для відшкодування з міського бюджету відсоткових ставок за кредитами, залученими ОСББ на впровадження енергозберігаючих заходів та для співфінансування робіт по капітальному ремонту житлового фонду ОСББ.

 Забезпечення захисту вразливих категорій населення

пенсіонерів, жінок, які самостійно виховують дітей, людей з обмеженими можливостями — шляхом виділення для них адресної допомоги, створення спеціальних програм підтримки

         Питання соціального захисту окремих категорій населення знаходиться на нашому постійному контролі. Сума коштів, спрямована державою  та містом  для реалізації цього комплексу питань у 2016 році склала  285, 7 млн. грн., у 2017 році планується витратити 251, 2 млн. грн.

Понад 23 тис. павлоградців мають право на  пільги, субсидії та допомоги за державними програмами які отримують їх своєчасно і в повному обсязі.

Близько  25 тис. сімей  в минулому році  скористалися субсидією на  оплату житлово-комунальних послуг. Державні виплати у вигляді допомоги отримали понад 7,2 тис. сімей нашого міста на загальну суму 111,9 млн. грн. 120 осіб оздоровлено в санаторіях,  видано 300 одиниць реабілітаційної техніки.

З метою соціальної підтримки вразливих категорій населення в місті затверджена та реалізується міська програма «Соціальний захист окремих категорій населення на 2016-2018 роки», загальний фонд якої на 2016 рік склав      –  2, 4 млн.грн.

За рахунок вказаної програми було надано матеріальну допомогу на лікування та вирішення соціально – побутових проблем малозабезпеченим громадянам, ветеранам війни, афганцям, інвалідам,  переселенцям зі східних  областей України тощо.

Також з місцевого бюджету виділяється фінансова підтримка на утримання транзитного містечка. У 2016 році виділено понад 1,0 млн.грн. На 2017р. заплановано більш ніж 1,5 млн.грн.

На сьогоднішній день в модульному містечку проживає 166 сімей (345 осіб),  в тому числі 95 неповнолітніх, інвалідів — 22 особи, 90 пенсіонерів. Оплата за проживання становить 150 грн. з людини. 24 дитини до 3 років проживають безкоштовно.

  1. Надання соціальної допомоги учасникам АТО

і членам їх родин: поліпшення житлових умов, надання  матеріальної допомоги, кваліфікованих медичних послуг, лікування та реабілітація

У 2016  році понад 600 тис. грн. було направлено на підтримку сімей загиблих в антитерористичній операції.

        Дітей учасників АТО повністю звільнено від сплати за харчування у шкільних та дошкільних навчальних закладах. За  навчання у дитячих музичних школах їм встановлена пільга 50%. Діти загиблих навчаються безкоштовно.

За кошти державного бюджету( 1,7 млн. грн.) у 2016 році покращили  житлові умови двом  сім’ям:  інваліда війни та загиблого військовослужбовця.

На сьогодні   в черзі потребуючих поліпшення житлових умов перебувають (49 учасників бойових дій в АТО).

Для надання земельних ділянок учасникам АТО затверджені детальні плани територій на сел. Соснівка та в районі вул. Польова (загальна площа складає    23,2га умовно). На 01.04.2017р. надано 147 дозволів на розробку проектів землеустрою. Із них оформлено в приватну власність 28 земельних ділянок.  Також  для  забезпечення потреб учасників АТО зарезервовано 64 вільні земельні ділянки в районі селища Соснівка та 21 земельна ділянка на території колишньої військової частини в районі вулиць Ватутіна, Толстого та Бахчисарайська.

У поточному році на реалізацію міської програми соціального захисту населення, також як і в 2016 р., передбачено понад 2 млн. грн. Але ми  плануємо збільшити видатки до 3 млн. грн. за всіма напрямками програми.

Так, рішенням останньої сесії вже збільшена сума матеріальної допомоги сім’ям загиблих в АТО з 7 тис. грн. до 10 тис. грн., виплату  буде здійснено у квітні. Допомогу отримають не тільки батьки, а й дружини загиблих. Корзиннікову Юрію Рудольфовичу (дядькові загиблого учасника АТО    Ямщикова Юрія Олександровича — в розмірі 10,0 тис.грн.) та 4-ом батькам загиблих в АТО                — по 50,0 тис.грн., оскільки першочергово допомогу отримали дружини загиблих.

Завжди вважав, що люди, які від щирого серця співчувають і надають допомогу, про це не кричать на кожному кроці. Тому, у своїх офіційних звітах, ніколи не згадував про допомогу, що надається владою міста сім’ям, загиблих  в АТО під час проведення їх рідних в  останню дорогу. Але в зв’язку з тим, що на останній сесії були висловлені звинувачення на адресу міської влади, вимушений проінформувати громаду міста, що (за період листопад 2015р. — березень 2017р.) всім 4 родинам наших загиблих в зоні АТО земляків, був наданий супровід та   підтримка   в організації ритуалу поховання, а саме:

  • транспортне забезпечення;
  • оформлення документів;
  • підготовка місця поховання;
  • надання ритуальної атрибутики (гроб, хрест, вінки, рушники тощо) за необхідністю;
  • присутність почесної варти;
  • організація поминального обіду для родичів загиблого.

Відповідна допомога була надана і сім’ї Руфімського О.В., незважаючи на те, що офіційного підтвердження загибелі його в зоні АТО не надійшло.

 

10. Повноцінна матеріальна підтримка

об’єктів соціальної сфери: дитячих садків, шкіл, лікарень, що дозволить зняти фінансове навантаження з батьків школярів і пацієнтів медустанов

Освіта

Підтримка  освіти займає важливе місце у роботі міської влади.

          У  Павлограді збережено мережу  навчальних закладів, яка  складається з               19-ти  шкіл, 20-ти дошкільних  закладів,  4-х  закладів позашкільної освіти,            1-го міжшкільного навчально-виробничого комбінату.

На сьогодні в загальноосвітніх закладах навчається більш ніж 11 тисяч учнів, виховується 4 тис. дітей в 162 групах дошкільних навчальних закладів,   3415 юних павлоградців охоплено позашкільною освітою.

На 01.01.2017р. забезпечення дітей  місцями  в дитячих садках по місту становить 83%, в тому числі, дітей п’ятирічного віку – 100%.

З метою вирішення даної проблеми в 2016р. додатково відкрито 3 групи у дитячих закладах №3 та № 18.

Якість навчально-виховного процесу в закладах, багато в чому, залежить  від стану їх матеріально-технічної бази, і ми у 2016 році на покращення матеріально-технічної бази закладів освіти з місцевого бюджету виділили     8,2 млн. грн. Це вперше за останні роки.

Найбільш значущими стали проекти:

«Капітальний ремонт  приміщень для  відкриття двох додаткових груп в дошкільних навчальних закладах № 18» (на суму 921,4 тис. грн.);

«Капітальний ремонт спортивної зали в школі № 6» (на суму845,6 тис. грн.); «Капітальний ремонт покрівлі школи № 19» (на суму 520,7 тис. грн.).

Вперше  за багато років ми придбали  обладнання для шкіл та садочків  на 1,3 млн.грн., а це: шкільні меблі (вартістю 540,0 тис. грн.),  водонагрівачі,  пральні машини, кухонне обладнання, холодильники, мультимедійна техніка тощо. До  нового навчального року 222 дитини — сироти та позбавлені батьківського піклування отримали компенсацію з місцевого бюджету на придбання шкільної та спортивної форми  загальною сумою 280  тис. грн.

До цього активно залучились і депутати обласної ради, тому у 2016 році  заклади освіти отримали суттєву допомогу.

Велика увага приділяється термомодернізації та заходам з енергозбереження. У 2016 році виготовлена проектно – кошторисна документація:

—  на термомодернізацію будівель дошкільних навчальних закладів              №№ 15, 8, 11, 30, шкіл № 4, 7 (вартість 324 тис. грн.);

— на капітальні ремонти  покрівель,  системи опалення, тиру, огорожі для  навчально-виховних комплексів №№ 2, 14,  шкіл  №№ 9, 15, 12,                              (на суму 182,8 тис. грн.). Роботи з реалізації вищезазначених проектів розпочнуться у  2017 році.

Завдяки співпраці  з Північною екологічною фінансовою корпорацією НЕФКО  у 2016р. вдалося  замінити старі вікна  на енергозберігаючі в шести школах (№ №1, 4, 7, 9, 11, 18)  (загальна вартість 8,4 млн. грн.).

А співпраця місцевої влади, громадської організації  «Бізнес клуб Павлоград» та  ООН (ПРООН) сприяла заміні вікон  на енергозберігаючі в школі   № 12 (загальна вартість 350 тис. грн.) (місцевий бюджет – 157,5 тис. грн., громадська організація – 18 тис. грн. та кошти ПРООН – 174,5 тис. грн.).

Завдяки спільним діям батьківської громади та участі в проекті «Save the children» з  вересня 2016 року при школі № 7 створена  група короткотривалого перебування дітей (вартість проекту 100 тис.грн.).

Також у 2016 році  в місті впроваджено програму «Проїзний квиток» для учнів з віддалених районів міста (215,8 тис.грн.).  З 1 вересня 2016 року організовано підвіз учнів з мікрорайонів «Приточилівка» та «Бельбес» «шкільним» автобусом, на що направлено  96 тис.грн. Програма «Проїзний квиток»                   та «шкільний» автобус продовжує успішно  реалізовуватись і у 2017 році.  

У зв’язку з підвищенням з 1 січня 2017 року педагогам загальноосвітніх шкіл тарифікаційних ставок за рахунок державної субвенції, міською радою було прийнято рішення про  виділення 6 млн.грн. для підвищення   з 1 березня 2017 року тарифікаційних ставок  на два розряди і  працівникам дошкільних та позашкільних закладів освіти. Хоча згідно з постановою Кабінету Міністрів  України ми могли це зробити з 1 вересня 2017 року.

Розуміючи важливість роботи педагогічних працівників, вперше у  2016 році запроваджена Міська педагогічна премія, завдяки чому  20 найкращих педагогів міста отримали грошову винагороду у розмірі по 2 тис. грн. Також,  започатковано бально-рейтингову систему оцінювання результатів управлінської діяльності керівників навчальних закладів.

Передбачені в міському бюджеті кошти і  на відзначення подарунками переможців обласних та всеукраїнських олімпіад, конкурсів, змагань.

Медицина

В системі охорони здоров’я наші зусилля були направлені не тільки на утримання, а й на  збереження і розвиток лікувальних закладів міста  з метою  збільшення кількості  та підвищення якості медичних послуг .

На сьогоднішній день в структуру первинної медико-санітарної допомоги входить 8 амбулаторій, які максимально наближені до місця проживання пацієнтів.  З них дві амбулаторії створені в 2016 році шляхом реорганізації медичних частин № 7 та № 15 (район ПМЗ та Хімзавод), капітально відремонтовано амбулаторію №5 ( район ПШС). На базі лікарні №1 відкрито відділення «Хірургії одного дня», в якому надається хірургічна допомога жителям центральної частини міста, селищ ПШС та 18 Вересня. З січня 2017 року розпочала роботу філія амбулаторії № 2 на вул. Ватутіна, 20а (район Хіммаш).

Також, у І півріччі 2017 року планується відкрити амбулаторію по вул.Дніпровській (район РТС).

     У 2016 році на медичну галузь з різних бюджетів було виділено                    142,2 млн. грн., в тому числі:

  • державна медична субвенція – 73,1 млн. грн.;
  • міський бюджет – 66,8 млн. грн. (в т.ч. бюджет розвитку  — 8,9млн.грн.);
  • міжбюджетні трансферти від інших міст та районів — 2,3 млн. грн.

На всі медичні заклади міста для проведення поточних та капітальних ремонтів з міського бюджету було виділено 4,8 млн. грн.

Виконані ремонти приміщень Центру профілактики та боротьби зі СНІДОМ та у 4-х відділеннях лікарень №1 та №4. Проведено реконструкцію котельні  пологового будинку та ремонт системи теплопостачання в лікарні №1. У пологовому будинку вирішено проблему гарячого водопостачання. Крім того, в лікарні №4 збудовано свердловину для водопостачання відділення гемодіалізу  тощо.

Міська лікарня №1 придбала автомобіль FORD, рентгенологічний діагностичний комплекс з цифровою обробкою зображень та інше обладнання.

В цілому для лікувальних закладів міста на ремонт та придбання медичного обладнання, комп’ютерної та побутової техніки було виділено 5,8 млн.грн.

У цьому році плануємо зробити поточні та капітальні ремонти  на загальну суму 1, 2 млн. грн.,  а саме :

  • завершити капітальні ремонти амбулаторій № № 2,4,6;
  • замінити в пологовому будинку вікна на металопластикові;
  • перемістити до міської лікарні №1 на вул. Шевченко Централізовану діагностичну лабораторію з діагностикою СНіД, яка на теперішній час розміщена в районі ПШС .

З метою  зняття фінансового навантаження з малозабезпечених верств населення понад 3,3 млн. грн. з міського бюджету   направлені на реалізацію міської програми «Здоров’я павлоградців на 2015-2019 роки», у тому числі:

— відшкодування лікарський засобів по пільговим рецептам для дитячого та

дорослого населення, включаючи учасників антитерористичної операції;

— забезпечення  медикаментами для проходження процедури гемодіалізу;

— проведення безоплатного зубопротезування;

— забезпечення слуховими апаратами  ветеранів війни;

— підтримка хворих на туберкульоз.

З початку реформи системи охорони здоров’я лікувальні заклади м. Павлограда фактично вже виконують функції госпітального округу та надають цілодобову медичну допомогу населенню всього Західно-Донбаського регіону     (м. Павлоград, м. Тернівка, м. Покровськ, Павлоградський, Юр’ївський, Петропавлівський, Межівський райони, Богданівська та Вербківська територіальні громади,) — це понад 280 тисяч осіб.

2016 році  було  отримано  міжбюджетних трансфертів для надання медичної допомоги мешканцям з інших територій на загальну суму 2,3млн.грн.

У цьому  році укладено договори з 8 територіальними одиницями регіону на загальну суму 3,8 млн. грн., у тому числі: на фінансову підтримку пологового будинку для придбання портативного ультразвукового апарату для новонароджених – 275,7 тис. грн.

У зв’язку з тим, що обсяг медичної субвенції у 2016 році забезпечував потребу видатків лікувальних закладів міста лише на 50%, пацієнтам пропонувалося добровільно здійснювати внески у міську благодійну організацію Благодійний фонд «Здоров’я». Інформація щодо надходжень та витрат благодійних внесків по лікувальним закладам міста  протягом року,  щомісячно розміщувалася на офіційному сайті м. Павлограда.

  1. Зниження і утримання тарифів на комунальні послуги

економія бюджетних коштів за рахунок впровадження енергозберігаючих технологій

      Згідно з вимогами чинного законодавства України на сьогоднішній день тарифи на послуги з централізованого тепло-, водопостачання та водовідведення регулюються на державному рівні, а саме Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП).

До компетенції органів місцевого самоврядування (ст. 28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні») відносяться повноваження по встановленню тарифів на:

  • послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій;
  • вивезення побутових відходів;
  • перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування;
  • окремі види ритуальних послуг відповідно до необхідного мінімального переліку.

Протягом 2016 року тарифи на вивезення побутових відходів та перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування не змінювалися.

У зв’язку з підвищенням вартості енергоносіїв та збільшенням мінімальної заробітної плати (з 1450 грн. до 1600 грн.), відповідно до вимог чинного законодавства України у минулому  році були відкориговані тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і приведені до економічно обґрунтованих витрат тарифи на окремі види ритуальних послуг.

У зв’язку з новим підвищенням мінімальної заробітної плати (з 1600 грн. до 3200 грн.), а також збільшенням  вартості енергоносіїв, матеріалів, робіт і послуг  виконком  Павлоградської міської ради  відкоригував тарифи і привів їх до економічно обґрунтованих витрат на:

  • перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у режимі маршрутного таксі (з 01.02.2017р.);
  • перевезення пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування у звичайному режимі руху (з позначкою «пільговий» (з 01.03.2017р.);
  • вивезення побутових відходів (з 05.04.2017р.).

 

12.Виділення коштів з міського бюджету

пенсіонерам і пільговим  категоріям населення для проїзду в громадському транспорті з можливістю використовувати ці кошти при виникненні необхідності і на свій розсуд

        На сьогодні  щодня перевізниками  виконується 59 пільгових рейсів в звичайному режимі руху. Також, з транспортними підприємствами укладено договір про перевезення окремих  пільгових категорій населення в режимі маршрутного таксі безкоштовно  та без обмежень.

Вперше у 2016 році була вирішена проблема відшкодування компенсаційних виплат автоперевізникам за надані послуги за рахунок  коштів міського бюджету. На ці цілі було направлено 1,7 млн. грн. На 2017 рік  передбачено  у міському бюджеті 1,6 млн. грн.  Але, у зв’язку з очікуваними змінами у законодавстві щодо монетизації пільг за проїзд в міському транспорті, договори з перевізниками укладені лише на І кв. 2017 року.

      В травні 2016р. був проведений конкурс з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального  користування в м. Павлограді та впроваджена нова маршрутна мережа міста. В результаті чого  стало  можливим дістатись  з  мікрорайону «ПЗТО» до  сел.  Південне одним маршрутом   № 1,  та з  району «Медичного  коледжу» до сел.  Південне (через  район «40 років   Жовтня») маршрутом № 8.

Автомобільний парк автоперевізників постійно оновлюється.

В 2016 році «АТП «Кортеж»  придбано 10 (десять) нових автобусів,              «АТП «Совтур» — 6 (шість) нових  — марки РУТА.

В березні 2017 року АТП «Кортеж»  презентувало 2 (два) нових  автобуси марки «ISUZU».

Станом на березень 2017 р. 6 (шість) автобусів обладнано  пристроями для людей з  обмеженими фізичними можливостями, з  яких 5 (п’ять) мають  пандуси.

В 2017р. на міських  маршрутах розпочалось впровадження проїзних  квитків трьох  видів : «Робочий», «Учнівський» та «Безлімітний».

Система проїзних  квитків надає  можливість економити грошові кошти за проїзд. Наприклад,  при вартості  «Робочого» проїзного квитка в розмірі 198 грн. економія складає  приблизно 40 грн. Також, слід зазначити, що проїзні квитки «Учнівський» та «Робочий» мають  однакову вартість  — 189 грн.,   проїзний квиток  «Безлімітний» коштує  у кожного  перевізника по різному:

ТОВ «Павлоградське АТП» та ТОВ «АТП «Совтур» — 299 грн.;

ТОВ «АТП «Кортеж» — 495 грн.

Крім цього, плануємо вирішити питання надання права пільгового  проїзду дітям – сиротам,  дітям з  багатодітних  сімей та дітям,  відносно  яких  оформлено піклування  (опікунство) шляхом  видачі проїзних  квитків учнівського типу

14. Підтримувати молодих павлоградців

в їх прагненні жити якісно і краще, створити всі умови для того, щоб вони могли і працювати, і заробляти

З метою підтримки обдарованої молоді, традиційно в місті Павлограді  протягом багатьох років проходить вручення сертифікатів на отримання стипендій міського голови студентам вищих навчальних закладів та учням загальноосвітніх шкіл міста.  В 2017 році заплановано 40,0 тис.грн. (2016р. – 40,0 тис.грн.).

З метою працевлаштування молоді під час канікул, а також для підтримки сімей, які опинилися у важких життєвих обставинах, у місті організовано  «Фонд літнього працевлаштування». У 2016 році було працевлаштовано 78 дітей.               З місцевого бюджету для виплати їм заробітної плати    виділено  60 тис.грн.

У 2017 році  — заплановано 170 тис.грн.

В рамках реалізації заходів міської Програми  сприяння розвитку та підтримки підприємництва в м.Павлоград на 2016-2018 роки, з метою залучення молоді до підприємницької діяльності та  зменшення рівня безробіття серед молоді міською владою спільно з Громадською організацією «Бізнес  клуб  м.Павлограда» проводяться  безкоштовні навчання для школярів та студентів міста , які будуть приймати участь у міському конкурсі бізнес-проектів  та  по закінченню отримають безповоротну фінансову допомогу з міського бюджету на створення  власної справи.

На 2017 рік в міському бюджеті за цим напрямком передбачено 50.0 тис.грн.

  Розвивати в Павлограді спорт

і надавати увагу культурній сфері, пропагувати здоровий спосіб життя

З метою задоволення потреб павлоградців в заняттях фізичною культурою і спортом та пропаганди здорового способу життя  в місті працюють                      326 спортивних споруд, в тому числі: стадіони, спортивні зали, спортивні комплекси, плавальний басейн, штучна льодова ковзанка.

Всіма видами фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи охоплено 28% від загальної кількості населення.

В місті працюють  3 комунальні спортивні заклади:

“Дитячо-юнацька спортивна школа”,

“Фізкультурно — спортивний комплекс ім.В.М.Шкуренко”,

— спортивно-оздоровчий комплекс “Центр”.

У 2016р. на сферу фізичної культури і спорту було направлено                   8,2 млн.грн. з місцевого бюджету( разом з бюджетом розвитку), в цьому році   ми знайшли можливість збільшити фінансування  до  11, 7 млн.грн.

На 2017 рік продовжена програма  навчання плаванню учнів загальноосвітніх шкіл міста та реабілітації дітей з обмеженими фізичними можливостями в басейні водно-спортивного комплексу “Юність”, який за минулий рік відвідали понад        2 тис. дітей.

Павлоград — одне з небагатьох міст Дніпропетровської області, яке  має в комунальній  власності штучну льодову ковзанку. Протягом сезону  ковзанку відвідали близько 12 тис. осіб.

В парку на вул.Комарова планується  облаштувати  Скейт-ленд.           Вартість будівництва  близько 2,5 млн.грн. Проект знаходиться на експертизі.

Завдяки співпраці  з молодіжними громадськими організаціями: “Позитивний Павлоград”, “Молодіжна ініціатива реформ”, “Стріт Воркаут Павлоград”, “Велосипедна асоціація Павлоградців” та студентськими колективами  в місті постійно проводяться спортивні та молодіжні заходи, такі  як: “ Молодь за здоровий спосіб життя”, “Студентська весна”, “Фестиваль з Воркаут” тощо.

  Культурна сфера міста

          За звітній період мережа закладів культури міста збережена, жодне з установ не було закрито або перепрофільовано.

У 2016 році фінансування галузі культури склало 21,5 млн.грн.                      ( разом з бюджетом розвитку) Відповідно до завдань Програми розвитку культури та збереження об’єктів культурної спадщини  на 2015-2020 роки на міські заходи   були виділені кошти в сумі 375,3 тис.грн.    На підтримку матеріально-технічної бази закладів культури направлено з міського бюджету  2,8 млн.

У 2016 році нарешті вдалося вирішити давні проблеми і капітально відремонтувати  аварійний клас  дитячої музичної школи №2, покрівлю в дитячій музичній  школі №1. Також в місцевому бюджеті віднайшли   кошти на     коригування робочого проекту з реконструкції  театру ім. Б.Є.Захави та  виготовлення проекту реставрації фасаду будівлі театру, яка є пам’яткою архітектури.

На 2017 рік в міському бюджеті на фінансування галузі культури передбачено – 25,3 млн. грн. ( разом з бюджетом розвитку), з них на проведення міських заходів, відповідно до Програми,  — 250,0 тис.грн., на матеріально-технічне забезпечення закладів культури – 967 тис.грн.  У цьому році планується повна заміна вікон у дитячій музичній школі №2.

Вважаю, що всі ці заходи дозволять залучити ще більше дітей, молоді та мешканців міста до змістовного дозвілля і відпочинку,  задоволення  їх  інтересів, розвитку здібностей й  інтелекту, а також сприятимуть перемогам у фестивалях, конкурсах та змаганнях різних рівнів.

  1. Постійно стежити за благоустроєм міста

та зручністю переміщення по ньому: як приклад, будівництво пішохідного мосту через р.Вовча  і створення оптимальних автобусних маршрутів для пільгових категорій населення.

 

Протягом 2016 року виконано роботи з виправлення  профілю основи дороги 24-х вулиць міста на суму 1,6 млн. грн. та поточного ремонту асфальтобетонного покриття 63-х вулиць на суму 7,7 млн. грн.

Облаштовано пішохідні доріжки: на вул. Дніпровська, від вул. Центральна до вул. Добролюбова та від вул.Добролюбова до вул. Некрасова».

Виконано реконструкцію тротуарних доріжок в дитячому парку  (кошторисна вартість робіт 1,18 млн. грн.). Також, укладено понад 1,6 тис. кв.м. бруківки.

Проведено поточний ремонт 8 майданчиків для збору побутових відходів на суму 391,1 тис.грн.

За рахунок коштів обласного бюджету завершено капітальний ремонт вул. Полтавська на загальну суму 10,1 млн.грн.

       В 2017 році за рахунок коштів міського бюджету планується виконати поточний ремонт доріг на загальну суму 8, 7 млн. грн., а саме:

  • поточний ремонт асфальтобетонного покриття 69 вулиць (6, 7млн.грн.);
  • виправлення профілю основи доріг з підсипкою 26 вулиць (1, 9 млн.грн).

Також,  заплановано проведення робіт з капітального  ремонту дорожнього покриття  біля будинків  вул.Центральна,  44/50 та Центральна,  29  на загальну суму  1,1 млн.грн.

За рахунок обласного бюджету в 2017 році продовжуються  роботи з реконструкції вул. Успенська (Дзержинського) (  16,0 млн.грн).

Також, як ви бачите, ми продовжуємо реконструкцію об’єктів дитячого парку, а саме проводимо відновлення зовнішнього освітлення, озеленення, встановлення дитячих ігрових майданчиків, благоустрій території.

З метою покращення благоустрою міста та зручності переміщення населення, після проведення процедури електронних закупівель за програмою  «Prozorro» планується розпочати:

  • реконструкцію пішохідного мосту через річку Вовча з  вул. Соборна на парк 1-ого Травня (вартість робіт по проекту понад 12 млн.грн.)

—  будівництво пішохідного мосту через р. Вовча з вул. Хижняка (р-н житлового будинку № 45) на вул. Дніпровська. (вартість робіт по проекту 13,6 — млн.грн.).

Замовником робіт є Департамент житлово-комунального господарства та будівництва облдержадміністрації і фінансування буде здійснюватись   за рахунок обласного бюджету.

Крім цього, за кошти міського бюджету, плануємо розпочати реконструкцію пішохідного мосту через р. Кочерга в районі вул. Клубної сел. Південне  (вартість робіт — 495,9 тис.грн. ).

  1. Забезпечити безпеку

і сприяти профілактиці злочинності і наркоманії, приділяти увагу контролю над екологічною безпекою

Забезпечення безпеки жителів міста від різного роду загроз життю, здоров’ю та майну завжди було одним із пріоритетних напрямків діяльності міської влади.  Для більш ефективної роботи з цього напрямку в місті впроваджуються  сучасні технічні засоби.

На сьогодні  в місті встановлено 12 камер відеоспостереження,                     5 з них в 2016р.

Відеоінформація в режимі реального часу виводиться на монітор чергової частини Павлоградського відділу поліції через мережу Інтернет та зберігається на сервері протягом 10 діб.

До кінця травня, завдяки співпраці з ПРООН,   планується встановити ще 36 камер відеоспостереження у місті та 4 – на  в’їзді в  місто. Роботи вже розпочаті. Внесок ПРООН складає орієнтовно 25 тис. дол.

З метою недопущення розповсюдження наркотичних засобів та психотропних речовин у навчально-виховних, розважальних закладах та місцях масового відпочинку молоді (барах, кафе, дискотеках, нічних клубах тощо), проводяться оперативно-профілактичні відпрацювання, а, також, інші  заходи, спрямовані на  виявлення та притягнення до відповідальності дорослих осіб, які втягують підлітків у злочинну діяльність та антигромадський спосіб життя.

За минулий рік проведено близько 100 спільних рейдів , в тому числі         12 рейдів «Діти вулиці», складено 9 протоколів за порушення правил продажу спиртного дітям.

 

Для забезпечення повноцінного  патрулювання та уведення  додаткових маршрутів за рахунок збільшення автопатрулів за зверненням міського відділу поліції   у 2016 році з місцевого бюджету було виділено 100 тис. грн..              Така ж сума передбачена і в поточному році.

 

Враховуючи складну криміногенну ситуацію в місті,  питання створення муніципальної поліції стає з кожним днем все актуальнішим.    Тому вкрай необхідно закріплення на законодавчому рівні можливості місцевих рад створювати муніципальні органи правопорядку.

 

У лютому 2017 року виконавчий комітет Павлоградської міської ради від імені територіальної громади міста   звернувся до Голови Верховної Ради України  А.В. Парубія з проханням ініціювати розробку та прийняття депутатами Верховної  Ради  Закону України «Про муніципальну поліцію».

 

  1. Закрити нелегальні казино і зали ігрових автоматів

 

В зв’язку з тим, що дозволи на ведення діяльності організацій державних лотерей надаються на державному рівні, міська влада не має права заборонити їх діяльність.

 

Згідно з ст.28 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» органи місцевого самоврядування мають право лише погоджувати режим роботи вище зазначених об’єктів. Відповідно до цього виконком Павлоградської міської ради прийняв рішення (від 08.02.2017р. № 88), яким обмежив режим роботи організацій державних лотерей з 7-00 до 22-00 години в осінньо-зимовий період та до 23 години в  весняно — літній. Також даним рішенням заборонено доступ до цих об’єктів та перебування у них дітей, які не досягли повноліття з 21-00 години під час навчального року та 22-00 години у літній період.

 

Задля виявлення порушень притягнення органами поліції винних до передбаченої законодавством відповідальності, припинення фактів незаконного надання послуг у сфері грального бізнесу відділом поліції систематично проводяться профілактичні заходи щодо роботи інтернет-кафе, залів державних лотерей, букмекерських контор.

 

У ході  перевірок в 2016р. були виявлені місця функціонування залів грального бізнесу та порушено 4 кримінальних провадження за                         ст. 203 КК України,  складено 5 адміністративних протоколів, стосовно осіб які приймають участь в азартних іграх.

 

У 2017 році виявлено 2 гральних зала, проведено 2 обшуки                             ( вул. Соборна, 85, гральний клуб «Парі-матч» вул. Верстатобудівників, 9).

 

 

  1. Попередити виникнення пожеж

і задимлення міста шляхом спеціальних заходів щодо затоплення торфовищ, посилення відповідальності за спалювання сміття та побутових відходів

 

Щороку з настанням сухого спекотного періоду виникають пожежі на лиманах Привовчанської сільської ради, які безпосередньо межують з територією міста, і стають причиною задимлення Павлограда та зростання соціальної напруги серед населення.

 

Починаючи з  червня 2016 року майже кожного дня пожежно-рятувальні підрозділи здійснювали виїзди на гасіння сухої трави в лиманах( в район Бельбесу, Павлоградського водозабору, вулиць Т. Федорової, Лиманська, Попова,  Слов’янська та інші). В свою чергу за рахунок міського бюджету було придбано та передано пожежно-рятувальним підрозділам аварійно-рятувальне обладнання та спорядження на  суму 340 тис. грн., а також з міського матеріального резерву —  1640л бензину та 160л дизельного пального.

 

Більшість випадків виникнення пожеж пов’язані з підпалами в зв’язку з чим проводились спільні рейди Павлоградського міжрайонного управління державної служби з надзвичайних сітуацій, поліції, інспекції з благоустрою складались адмінпротоколи (11 протоколів)  і  систематично через засоби масової інформації проводилася інформаційно-роз’яснювальна робота щодо заборони розведення багать та спалювання сухої рослинності в пожежно-небезпечний період.

Розглядаються різні варіанти вирішення цього питання:

—    покіс очерету;

—    контрольоване випалювання;

— оброблення промисловими гербіцидами («Раундап»,  «Ураган»,  «Буран»);

—   затоплення лиманів.

Всі ці методи з різних причин неприйнятні та потребують значних фінансових затрат, які місто не має права залучати в зв’язку з тим, що не є власником цих земель. Питання передачі цих земель місту та узгодження меж міста та Павлоградського району не вирішене.

 

Найбільш дієвим та  єдино можливим варіантом вирішення питання недопущення виникнення осередків горіння очерету та тління торфовищ на лиманах – є їх оброблення та використання в господарських або інших цілях.

————————————————————————————————-

      На 108 тис.населення Павлограда офіційно  працевлаштовано приблизно 36.1 тис. чоловік. З них податки до міського бюджету сплачують близько 26.1 тис. мешканців Павлограда ( 10 тис. шахтарів сплачують податки до бюджетів інших міст і районів Західно-донбаського регіону.   Чисельність працездатного населення міста складає     62 тис. осіб. Таким чином, за винятком пільгової категорії працездатного віку, близько 20тис. осіб офіційно не працевлаштовані і втрати міського бюджету щорічно складають близько  100 млн. грн, враховуючи, що середня заробітна плата по місту за 2016 рік  склала майже 4700грн.

Крім цього на формування видатків загального та спеціального фондів міського бюджету 2017 року суттєво вплинуло підвищення заробітної плати працівникам бюджетної сфери та підвищення тарифів на оплату енергоносіїв.

У 2017 році видатки на заробітну плату  збільшилися проти минулого року на 115 млн.грн. або на 43,3%,   в тому числі по установам освіти на       62,2 млн.грн. (51%), охорони здоров’я — 38,3 млн.  грн. (38,6%), фізкультури і спорту – 3 млн.грн. (65,2%), культури – 4 млн.грн. (28%), іншим установам        —  7,5 млн.грн. (26,5%).

Також, змінено порядок надання освітньої та медичної субвенції з державного бюджету. За рахунок освітньої субвенції забезпечується тільки виплата заробітної плати педагогічних працівників. Всі інші видатки з поточного утримання установ здійснюються з власних надходжень міського бюджету. За рахунок медичної субвенції забезпечуються видатки з поточного утримання лікувальних закладів, крім видатків по оплаті енергоносіїв. При цьому лікувальні заклади забезпечуються лише на 53,6% від потреби.

В зв’язку з вищезазначеним, ми маємо можливість направити на бюджет розвитку лише 48,7 млн.грн., тоді як в минулому році було 84,5млн.грн., тобто зменшення склало  42% або 35,8млн.грн.

Таким чином, в 2017 році:

— освіта отримає 1,1 млн.грн., (в 2016 р.- 8,2 млн.грн.), зменшення на  86  %;

— охорона здоров’я – 1 млн.грн.    (в 2016 році — 8,9 млн.грн.),  

                   зменшення на  89%;

— установи фізкультури, спорту, культури — 1,7 млн.грн. (в 2016 році

                 — 2,6млн.грн.), зменшення на 35%;

— житлово — комунальне  господарство 11,4 млн.грн.( в минулому році

                -33,1 млн.грн), зменшення на 65 %.

Тому, для  наповнення дохідної частини бюджету, ми вишукуємо нові можливості:

  • Проводимо роботу по легалізації доходів юридичних та фізичних  осіб, що надають послуги таксі. За інформацією Державної служби України з безпеки на транспорті в місті Павлоград дозвіл  на внутрішні перевезення пасажирів на таксі мають лише 12 суб’єктів господарювання. Тобто близько 70% легкових таксі працюють не в правовому полі. При цьому міський бюджет втрачає щорічно близько 1 млн.грн.

 

  • Проводиться інвентаризація земель міста, з виявленням земельних ділянок без оформлення правовстановлюючої  документації, з метою оформлення та сплати за землю;
  • Вивчаємо питання щодо перегляду ставок по податку на нерухоме майно і діючих ставок орендної плати на землю;
  • Розміщуємо в установах банків на конкурсних засадах тимчасово вільні кошти міського бюджету з метою отримання додаткових коштів  ( у 2016 році отримали 1,7 млн. грн., за 2 місяці 2017 року – 600 тис. грн.).
  • За рахунок видачі дозволів на розміщення малих споруд плануємо отримати додаткові кошти пайової участі в розмірі близько 1 млн.грн.             на розвиток інфраструктури міста.

 

        Крім цього при виконкомі створена міська комісія з питань дотримання вимог законодавства України про працю та легалізацію трудових відносин        з найманими працівниками.

З 1 січня 2017 року   органам місцевого самоврядування надано право:

  • здійснювати контроль за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення ;
  • накладати штрафи за порушення законодавства про працю та зайнятість населення .

Але  до сьогодні не розроблено порядок щодо реалізації норм законодавства. Існує тільки проект  методичних рекомендацій щодо забезпечення здійснення виконавчими органами міських рад повноважень, передбачених частиною третьою статті 34 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні».

Незважаючи на це  ми проводимо  роботу з юридичними та фізичними особами щодо підвищення заробітної плати їх працівникам у зв’язку з підвищенням мінімальної зарплати з 1 січня 2017 року.

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Вдячність від захисників
  • Рідні загиблих павлоградців отримали нагороди посмертно
  • Відбулася 58-а позачергова сесія депутатів Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Вихованці танцювально — спортивного клубу «Алегро» взяли участь в Christmas dance festival 2024
  • Про надання ПП «Аеліта» ВП ПП «Аеліта» дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Виконком від 11.12.2024 р
  • «Постачання електричної енергії», ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-16-010777-a
  • ЗВІТ про базове відстеження результативності регуляторного акта – проєкту рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради «Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.12.2019 № 1112 «Про визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення в утриманні об’єктів благоустрою»
  • Про надання ПП «Аеліта» ВП ПП «Аеліта» дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Павлоградські спортсмени здобули призові місця на чемпіонаті