29 листопада у залі міського культурно-дозвільницького центру «Мир» міський голова А.О. Вершина прозвітував перед павлоградською громадою про роботу за рік. Присутні мали змогу задавати Анатолію Олексійовичу різні питання, що стосуються розвитку нашого міста. Нижче наводиться текст звіту для ознайомлення.
Середньомісячна заробітна плата одного штатного працівника за січень-вересень 2016 року склала 4528,9 грн., або зросла на 20,5% до відповідного періоду 2015 року. По промисловим підприємствам міста середня заробітна плата за січень-вересень 2016 року становить 5189 грн. (117% до відповідного періоду 2015 року).
Питання погашення заборгованості із заробітної плати, податкам до бюджетів всіх рівнів, внескам до Пенсійного фонду, інших соціальних фондів знаходяться на постійному контролі виконавчого комітету. Станом на 01.10.2016р. (за статистичними даними) ще залишається значна сума заборгованості по «Павлоградському комбінату хлібопродуктів» (директор Ковалевський Г.Г.) – більше одного мільйона грн. На 15 % зменшилась кількість безробітних. Станом на 1 жовтня на обліку в центрі зайнятості перебуває 928 осіб.
|
|
В ході реалізації Стратегії розвитку ми впевнено рухаємось до намічених цілей і маємо перші результати.
Самий актуальний та життєво необхідний для міста напрямок Стратегії – Енергоефективність. В нашому місті будівлі в житловому, комерційному та державному секторах (офіси, адміністративні приміщення, заклади освіти, охорони здоров’я тощо) побудовані в основному до 1990 року. З точки зору енергоефективності більшість їх потребує капітального ремонту та реконструкції, оскільки за своїми параметрами вони не відповідають сучасним вимогам щодо енергоефективності і характеризуються низькими енергозберігаючими властивостями. Їх утримання вимагає, в першу чергу, значних фінансових витрат, із міського бюджету в тому числі. Вважаю, що найбільший внесок в енергозбереження може бути забезпечено завдяки модернізації систем опалення приміщень. Економія енергії може бути досягнута також за рахунок використання енергоефективних (електричних) приладів та сучасних засобів освітлення. В Стратегію 2020 з питання енергоефективності та енергозбереження включено та впроваджується 13 проектів, які в більшості стосуються соціальної сфери та житлового фонду. В рамках співпраці з Північною екологічною фінансовою корпорацією (НЕФКО) впроваджено 9 проектів на суму 474,5 тис.євро, які включають заходи з термомодернізації. Завдяки проекту «Капітальний ремонт по заміні старих вікон на металопластикові енергозберігаючі в шести загальноосвітніх школах міста замінено 1081 вікно, в закладах «Центру первинної медико-санітарної допомоги» – 173 вікна. За попередніми висновками, впровадження проекту дозволить забезпечити економію коштів за використання теплової енергії на 18-20% по кожному закладу. Замінено 142 світлодіодних світильника і 357 ламп на енергоефективні на мікрорайоні Шахтобудівників та ділянки мережі вуличного освітлення від автомобільного мосту до проспекту Шахтобудівників на вул. Дніпровська. Також, проведено капітальний ремонт покрівель шкіл №19, 17 та дитячого навчального закладу № 16 на загальну суму 1 млн. 343 тис.грн. Завершено роботи з енергозбереження в школі № 5.
В дошкільному навчальному закладі № 47 встановлено енергозберігаючі вікна, вартість робіт становить 414 тис.грн., з впровадженням енергозберігаючих технологій проводяться ремонтні роботи у Палаці творчості дітей та юнацтва на загальну суму 1,2 млн. грн. |
|
Продовжуються роботи по реконструкції навчально-виховного комбінату №2, де планується відкрити 5 груп на 125 місць (кошти обласного бюджету, вартість робіт 11,8 млн.грн.).
Проект є складовою частиною реалізації Міського енергетичного плану, який передбачає започаткування сталого енергетичного розвитку територіальної громади міста. Для міської влади є важливим реалізація даного Проекту, оскільки він має комплексне впровадження енергоефективних заходів від двох проектів, що надасть можливість використання синергетичного ефекту. Нам вдалося вирішити питання передачі котельні обласного наркологічного диспансеру, яка опалює школу № 12, на баланс комунального підприємства «Павлоградтеплоенерго». Це підвищить якість роботи котельні та її обслуговування.
|
|
Крім цього, в рамках подальшої співпраці, з Проектом ЕС/ПРООН, нашому місту додатково виділено 350 тис. грн. для підтримки 2-х соціальних об`єктів, по яким вже підписані грантові угоди та оголошено конкурсний відбір підрядної організації по виконанню робіт:
— «Капітальний ремонт по заміні вікон на енергозберігаючі в школі №12» — «Капітальний ремонт будівлі із заміною дерев’яних вікон та дверей на металопластикові в амбулаторії загальної практики сімейної медицини №4 (мікрорайон Шахтобудівників)». |
|
В рамках проекту Міністерства соціальної політики та німецького банку розвитку KfW, Українського фонду соціальних інвестицій (УФСІ) підписано рамкову угоду з капітального ремонту житлового будинку на вул. Ливарна, 18 під гуртожиток для тимчасово переміщених осіб і дитячого навчального закладу № 8 «Барвінок».
|
|
Розуміючи необхідність реформування системи теплозабезпечення міста, КП «Павлоградтеплоенерго» бере активну участь у проектах із залученням коштів іноземних інвесторів. Так, проект реконструкції теплопостачання МКР. 40 років Жовтня отримав позитивний відгук після представлення його на розгляд в рамках програми DemoUkrainaDH від НЕФКО. Вартість проекту становить близько 700 тис.євро. В рамках проекту планується побудувати автономну котельню для житлових будинків по вул. Т.Федорової. Побудувати сучасну резервну котельню 4-ї міської лікарні з подачею гарячої води за допомогою сонячних колекторів, а також встановити індивідуальний тепловий пункт в житловому будинку по вул.Ленінградська,3а. За рахунок максимального наближення джерела теплопостачання до споживачів і використання передізоляційних труб отримаємо значне скорочення річних втрат теплової енергії і скорочення витрат паливно-енергетичних ресурсів. | |
Розроблений бізнес-план та направлений для узгодження НЕФКО для отримання кредиту на впровадження проекту «Підвищення енергетичної ефективності установ бюджетної сфери м.Павлоград» для дошкільних навчальних закладів № 11, 30, шкіл №1, №4 з пропозицією комплексу енергозберігаючих заходів.
Сподіваюсь, що завдяки спільним зусиллям нам вдасться значно підвищити можливість ефективніше використовувати енергоресурси та, що найголовніше, зменшити витрати міського бюджету на утримання установ соціальної сфери. |
|
З метою забезпечення міста якісними послугами з водопостачання та водовідведення КП «Павлоградводоканал»:
подано заявки на отримання кредиту та гранту від Північної екологічної фінансової корпорації «НЕФКО» (500 тис.євро) та Європейського інвестиційного банку (11 млн. євро.) В рамках реалізації програми кредитування розроблені техніко-економічні обґрунтування та готується необхідний пакет документів для узгодження та прийняття остаточних рішень. Окрім цього, подано анкети на участь в спільному з Європейським інвестиційним банком проекті «Надзвичайна кредитна програма для відновлення України» вартістю більше 1 млн.євро з проекту будівництва каналізаційного колектора від КНС-1 (ПХЗ) до очисних споруд. В цю програму увійшли ще три проекти: -капітальний ремонт гуртожитку по вул. Промислова,9/2; -капітальний ремонт будівлі поліклініки під амбулаторію загальної практики сімейної медицини № 9; -реконструкція будівлі НВК №22, які вже затверджено в Мінрегіонбуді на загальну суму 40 млн.грн. з співфінансуванням з обласного бюджету. Проекти будуть реалізовані в 2017 році.
|
|
З початку 2016 року комунальними службами міста проведено ряд робіт, направлених на реалізацію проектів за напрямком Стратегії «Комфортне і безпечне місто».
На виконання робіт з благоустрою міста (утримання та поточний ремонт вулично-дорожньої мережі, зовнішнього освітлення, утримання цвинтарів, пляжів, тощо) з міського бюджету виділено 14,4 млн. грн. Капітально відремонтовано покрівлі 4-х житлових будинків на суму 1,6 млн.грн. Планується завершити ремонтні роботи покрівель 6-ти житлових будинків на суму майже 2,8 млн. грн. |
|
На сьогодні підготовлена документація на виконання капітального ремонту покрівель 13-ти житлових будинків на загальну суму 9, 6 млн.грн. | |
Капітально відремонтовано 3-и ліфти в будинках на вул. Центральна, 36, 42 та на вул. Харківська, 90. ( вартість робіт — 222,1 тис. грн.).
Ведуться ремонтні роботи 4 ліфтів на суму 1,5 млн.грн. |
|
Виконано будівельно-монтажні роботи зовнішнього освітлення провулку між житловими будинками №3а на вул.Комарова та №28 на вул. Будівельна на суму 259 тис.грн.Проведено реконструкцію мереж зовнішнього освітлення вулиць Нова, Промислова, Кравченко, Червона, Осіння ( вартість робіт 613 тис.грн.) |
|
Встановлено світлофорні об’єкти на перехресті вул. Комарова – Гагаріна – Дніпровська та вул. Харківська і Степового Фронту (вартість робіт 412 тис.грн.). | |
З початку року виконано роботи з поточного ремонту доріг 69 вулиць на загальну суму 6 млн.грн., в тому числі: | |
-грейдування 17 вулиць на суму 843 тис.грн., ( перелік вулиць на слайді); | |
-ямковий ремонт доріг 22 вулиць на суму 3,2 млн.грн.; | |
-ямковий ремонт внутрішньобудинкових та прибудинкових доріг на 30 вулицях на суму 3 млн.грн. | |
Як приклад, на протязі 12 років після проливних дощів та сильних снігопадів із – за підтоплення внутрішньо прибудинкової території будинку №21 на вул. Центральній, мешканці будинку не мали можливості навіть вийти з під’їздів дому. В цьому році ми зробили реконструкцію дороги вздовж будинку з улаштуванням зливової каналізації та асфальтового покриття (вартість робіт 500 тис. грн.). | |
Облаштовано пішохідні доріжки: на вул.Дніпровська, від вул. Центральна до вул. Добролюбова та від вул.Добролюбова до вул. Некрасова».
За рахунок коштів обласного бюджету: |
|
— виконано капітальний ремонт вул. Полтавська (10,1 млн.грн.); | |
— розпочато роботи по реконструкції вул.Успенська (вартість робіт 17 млн.грн.). | |
Розроблено проектно-кошторисну документацію на:
— капітальний ремонт дороги на вул.Соборній (60,5 тис.грн.), — внутрішньо прибудинкової дороги будинку №29 на вул. Центральна (80,5 тис.грн.) Орієнтовна вартість впровадження проектів 23,5 млн.грн. — реконструкцію дороги по пров. Дніпровський (18 тис.грн.) Орієнтовна вартість робіт складає 998 тис.грн. Розробляється документація на: -реконструкцію доріг на вулицях Західнодонбаська і Харківська, пр. Шахтобудівників (вартість 180тис.грн.); — капітальний ремонт внутрішньобудинкової дороги будинку № 44/50 на вул.Центральна (вартість 330 тис.грн.). Проведено поточний ремонт 8 майданчиків для збору побутових відходів на суму 391,1 тис.грн. |
|
У п’яти дворах багатоповерхових житлових будинків виконанні роботи з поточного ремонту електричних мереж на суму 61,3 тис.грн. Планується і далі продовжити роботи по відновленню дворового освітлення (вул. Верстатобудівників, 7а та вул. Західнодонбаська, 45).
|
|
Придбано та облаштовано дитячі майданчики вартістю 300,4 тис.грн. | |
Постійно ведеться робота з упорядкування територій парків, скверів, прибудинкових територій. Озеленення міста буде проводитись і надалі. | |
Проведено значний об’єм робіт по реконструкції території Дитячого парку. Загальна вартість впровадження проекту 1, 2 млн.грн. | |
За рахунок коштів обласного бюджету придбана нова спецтехніка вартістю близько 3 млн. грн. – вишка (28 метрів) та навантажувач «Bobcat». Ця спеціалізована техніка дозволяє комунальним службам міста більш ефективно виконувати роботи з благоустрою.
До кінця 2016 року планується виконати: — будівельно-монтажні роботи по реконструкції мереж зовнішнього освітлення на вулицях Сонячна, 8 Березня, Белінського, Пархоменко, провулках Полуничний, Залізничний (вартість робіт понад 1,7 млн.грн).; — встановити світлофори на перехресті вулиць Полтавська та вул. Озерна (вартість 300 тис.грн. ).
|
|
Міська влада докладає максимум зусиль для створення сприятливих умов для розвитку ОСББ. В поточному році рішенням сесії Павлоградської міської ради затверджена «Програма сприяння діяльності об’єднань співвласників багатоквартирних будинків на території міста Павлоград на 2016 – 2020 роки». Обсяг передбачених коштів — понад 5 млн. грн. Метою Програми є покращення комфорту проживання мешканців у багатоквартирних будинках міста через проведення капітальних ремонтів будинків на умовах співфінансування. Залучення коштів мешканців не тільки підвищить фінансові можливості з ремонту житла, але й буде стимулювати господарське ставлення мешканців до спільного майна, його збереження та покращення. | |
Крім цього, відповідно до Угоди про партнерство з Проектом ЄС/ПРООН «Місцевий розвиток, орієнтований на громаду» для співфінансування проектів ОСББ в 2016 році місцевим бюджетом профінансовано 754,8 тис. грн. для підтримки міні-проектів по 20 будинках, сума грантової підтримки склала 1,3 млн.грн.
Але, не зважаючи на це, лише мешканці 50% багатоквартирних житлових будинків утворили ОСББ (із 326 — 154 утворено в 2016 році).
|
|
За напрямком «Безпечне місто» проходить експертизу проектно-кошторисна документація по проектам:
1.Реконструкції пішохідних мостів: — через р.Кочерга в районі вул.Клубної, сел.Південне (вартість 67,2 тис.грн.); — через р.Вовча з вул.Соборна до парку 1-го Травня (вартість 386 тис.грн.). 2.Будівництво пішохідного мосту через р. Вовча з вул. Хижняка на вул.Дніпровська (вартість 252 тис.грн.). |
|
Розробляється документація по проектам будівництва зливової каналізації на вулицях Комарова, Преображенська, Будівельна, Балашовська, Новоросійська (район 4-ої лікарні), Кравченко, Шутя. Загальна вартість проектно-вишукувальних робіт — 234 тис.грн. | |
В рамках проекту Програми розвитку ООН в Україні в місті передбачається встановлення 34 камер відеоспостереження в громадських місцях. На теперішній час підписано грантову угоду на суму 709 тис.грн. В грудні поточного року буде оголошено тендер на відбір підрядної організації з виконання робіт по їх розміщенню.
|
|
Значна увага приділяється вирішенню питань запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення. | |
Протягом 10 місяців 2016 року на території міста виникло 272 надзвичайні події, із них 255 пожеж. | |
18 вересня стався вибух побутового газу та пожежа в будинку №569 на вулиці Дніпровська. Внаслідок надзвичайної ситуації, зазнали руйнувань несучі конструкції будинку. Постраждав 61 мешканець, всі постраждалі були тимчасово відселені та отримали матеріальну допомогу з міського бюджету на загальну суму 377 тис. грн.
На цей час визнані непридатними для проживання 8 квартир 1-2 під’їздів, відселеними залишилися 22 мешканця будинку, яким надане тимчасове житло. Триває розробка проектно-кошторисної документації для проведення капітального ремонту будинку. Незважаючи на значну кількість пожеж, що виникали на великих площах, особливо на прилеглих до міста територіях, в цьому році вдалося взяти під контроль ситуацію з задимленням міста. В значній мірі цьому сприяло оперативне реагування, як пожежно-рятувальних підрозділів, так і місцевих органів влади. Вважаю, що цьому сприяло і те,що у 2016 році з міського бюджету Управлінню надзвичайних ситуацій виділено 567,4 тис.грн. Це найвищий показник за всі попередні роки.
|
|
Розуміючи важливість розвитку приватного бізнесу, в нашій Стратегії… ми затвердили окремий напрямок «Відкрите місто активного бізнесу і суспільства». На сьогодні в Павлограді зареєстровано понад 8 тисяч підприємців. Для вирішення питань підтримки та розвитку малого і середнього бізнесу діє міська Програма сприяння розвитку та підтримки підприємництва на 2016-2018 роки.
В ході її виконання: — проведено Перший Бізнес-форум Західно-Донбаського регіону «Виклики та можливості розвитку бізнесу в 2016 році». — підписано меморандум про співпрацю з громадською організацією «Бізнес-Клуб Павлоград» та Агентством професійного розвитку «Перспектива» в напрямку підтримки та розвитку підприємництва, в т.ч. і молодіжного, а також пошуку альтернативних методів створення робочих місць і залучення молоді в соціально-економічні процеси регіону. — з червня поточного року розпочато проведення навчальних програм для підприємців та молоді міста. — затверджено «Порядок розміщення пересувних та стаціонарних тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності». Крім цього, даний Порядок передбачає сплату суб’єктами господарювання пайової участі за використання об’єктів благоустрою. З квітня поточного року до міського бюджету додатково надійшло 174,6 тис.грн. 16 грудня планується провести конференцію “Відкрита влада – крок назустріч бізнесу“ та освітній семінар для підприємців.
|
|
Ми продовжуємо працювати над підвищенням конкурентоспроможності нашого міста, залученням інвестицій, грантових проектів та програм.
Нашими інвестиційними партнерами залишаються міжнародні організації та фонди: «Східна Європа», USАІD, «Рада Європи», «Канадські муніципалітети», НЕФКО, Німецьке товариство співпраці GIZ та інші. |
|
Реалізація основних проектів розвитку міста, звичайно, вимагає серйозних інвестицій з боку місцевого бізнесу. Основним партнером для міста залишається кампанія ДТЕК в особі ПрАТ «ДТЕК Павлоградвугілля», яка надає фінансову підтримку учасникам міського конкурсу «Місто своїми руками».
В липні цього року було відібрано 20 проектів – переможців конкурсу, який вже четвертий рік організовується Павлоградською міською радою за фінансової підтримки компанії ДТЕК. Завдяки конкурсу в поточному році, в першу чергу для нашого молодшого покоління, в місті з’явилися: — сенсорна кімната в загальноосвітній школі № 4; — на мікрорайонах «Хіммаш», ім. 18 Вересня, ПЗТО та на території НВК №2 відкриті дитячі і спортивні майданчики; — в «Станції юних натуралістів» відкрито «Еко – клас – інноваційне рішення для збереження здоров`я дітей міста». Реалізований проект під назвою «Мистецтво як майбутнє – діти у світі музики» подарував юним музикантам міста відремонтоване приміщення в МКДЦ «Мир» для занять музикою та вокалом. Відкрито нову автобусну зупинку «Дощ» по вулиці Гагаріна. Проведено тендерні закупівлі на придбання тренажерів та огорожі для скейт-ленд парку на вул.Комарова на загальну суму 169,5 тис.грн. Проект молодіжної організації «СВІТ» передбачає будівництво великого комплексу, який вмістить в себе майданчики для скейтерів, баскетбольний, волейбольний та тенісний, а, також, дитячий ігровий майданчик. Реалізація проектів продовжується. |
|
Всі ці проекти, що створені руками павлоградців, є цінним надбанням та завжди реалізуються завдяки мешканцям, які небайдужі до розвитку міста. Нас дуже тішить і те, що підприємці міста вкладають свій капітал в розбудову Павлограда. Швидкими темпами на центральних вулицях міста з’являються нові торгівельні центри, супермаркети та магазини . | |
З новобудовами змінюють свій вигляд і вулиці – вони стають більш просторими, охайними, їх дбайливо «одягають» у нову бруківку.
Сподіваюсь, що такі «оазиси» сучасного будівництва не тільки будуть радувати око своїм зовнішнім виглядом, але і спонукають павлоградців до генерації нових ідей.
|
|
За напрямком «Місто здоров’я» ми продовжуємо роботу, спрямовану на розвиток мережі закладів охорони здоров’я, запровадження інноваційних методів лікування, зміцнення матеріально-технічної бази та оснащення закладів медицини сучасним медичним обладнанням.
На сьогоднішній день, в структуру первинної медико-санітарної допомоги входить 8 амбулаторій, які максимально приближені до місця проживання пацієнтів, 2 з них — створені в цьому році шляхом реорганізації медичних частин № 7 та № 15. |
|
В приміщені МСЧ №7 створена амбулаторія № 8, та переведена амбулаторія № 7. Вивільнені площі по вул. Кравченко,12а, де була амбулаторія №7, введені в житловий фонд і надані медичним працівникам як соціальне житло. На сьогодні 10 квартир вже надано медпрацівникам, 2 — чекають необхідних місту фахівців – неонатолога і онколога, які прибудуть влітку 2017 року.
В приміщені МСЧ№ 15 створена амбулаторія № 9, яку ми плануємо перевести в приміщення поліклініки після проведення ремонтних робіт. Решта приміщень передана на баланс комунальному підприємству «Управління ринками». На придбання медичного обладнання та меблів для амбулаторій з міського бюджету виділено кошти у сумі 2,3 млн. грн.
|
|
Для зручності пацієнтів у червні 2016 року на базі міської лікарні №1 розпочало свою роботу відділення «Хірургії одного дня», яке дозволило охопити хірургічною допомогою жителів центральної частини міста, селищ ПШС та 18 Вересня. На закупівлю будматеріалів для ремонту відділень лікарні з міського бюджету витрачено 177,3 тис. грн. | |
Також, з міського бюджету виділено кошти у сумі 928,8 тис. грн. для капітального ремонту Центру профілактики та боротьби зі СНІДом (термін виконання робіт грудень 2016 року) та рентгенологічного відділення (роботи завершені). Придбано автомобіль FORD, рентгенологічний діагностичний комплекс з цифровою обробкою зображень та інше обладнання на загальну суму 3,7 млн. грн. | |
Після проведення капітального ремонту в міській лікарні № 4 розпочало роботу терапевтичне відділення. Для його облаштування придбано обладнання, медичні меблі та інвентар на загальну суму 686,1 тис. грн.
Для цього ж медичного закладу збудовано свердловину альтернативного водопостачання відділенню гемодіалізу. Вартість робіт –190,1 тис. грн. |
|
Завершено реконструкцію операційного блоку травматологічного відділення та поточні ремонтні роботи інших відділень лікарні на суму 307,0 тис. грн. | |
Пологовому будинку у 2016 році з міського бюджету виділено 1,6 млн. грн. на проведення реконструкції котельні з заміною індивідуальних котлів з функціональною схемою гарячого водопостачання, які в свою чергу можуть використовуватися як резервне джерело теплопостачання. Роботи планується завершити до кінця поточного року. Для закладу за кошти міського бюджету придбано медичне обладнання, комп’ютерна та побутова техніка на загальну суму 314,0 тис. грн. | |
Також, для стоматологічній поліклініки за рахунок міського бюджету придбано стоматологічне обладнання на загальну суму 232,8 тис. грн.
У 2016 році депутатським корпусом Павлоградської міської ради були прийняті рішення щодо виділення субвенції обласному бюджету: для Павлоградської міської станції швидкої медичної допомоги на придбання автозапчастин у сумі 50 тис.грн.; для міської лікарні № 4 на проект переоснащення закритої трансформаторної підстанції «ЗТП-80» для реконструкції першого поверху стаціонару під відділення невідкладної медичної допомоги на суму 1,9 млн. грн.
|
|
Всі ми знаємо, що наші медичні заклади надають медичну допомогу мешканцям інших населених пунктів. Так ось, у 2016 році завдяки нашій наполегливій роботі вдалося повернути 2,2 млн. грн. з інших місцевих бюджетів лікувальним установам міста за надання медичних послуг іногороднім громадянам.
До кінця поточного року планується відкрити амбулаторію в районі селища РТС, а в І кварталі 2017 року — філію амбулаторії в районі селища Хіммаш. Орієнтовна вартість робіт — 987,5 тис. грн. В жовтні п.р. розпочато ремонт фізіотерапевтичного кабінету в амбулаторії № 4 (сел. Шахтобудівників). В цьому кабінеті на 80% буде оновлено медичне обладнання. Вцілому, в поточному році на капітальні ремонти лікувальних закладів міста з міського бюджету направлено близько 10 млн.грн.
|
|
Розуміючи, що профілактика здоров’я не менш важлива, ніж лікування, в місті приділяється велика увага розвитку фізичної культури та спорту. На 2016 рік на розвиток цієї галузі міським бюджетом направлено 7,5 млн.грн. В Павлограді всіма видами фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи охоплено 33,3% від загальної кількості населення. В місті культивується 43 види спорту, працюють 318 спортивних споруд, щороку проводиться понад 250 спортивних заходів. | |
Місто Павлоград одне з небагатьох міст Дніпропетровської області, яке має в комунальній власності штучну льодову ковзанку. Протягом сезону 2015-2016 років ковзанку відвідало близько 12 тисяч осіб. З метою надання можливості користуватися ковзанкою мешканцям віддалених від центру мікрорайонів, прийнято рішення про її встановлення на території фізкультурно-спортивного комплексу ім.Шкуренка. Найближчим часом будуть виконані усі роботи з її монтажу( вартість робіт 278,3 тис.грн.).
В місті працює Програма щодо навчання плаванню учнів загальноосвітніх шкіл. За рахунок коштів міського бюджету у 2016 році плавальний басейн відвідало близько 2 тис. дітей. Крім цього, також за бюджетні кошти, проходять реабілітацію у водно-спортивному комплексі діти з обмеженими фізичними можливостями.
|
|
З метою зміцнення матеріальної бази спортивних установ, в поточному році:
— в дитячо-юнацькій спортивній школі виконані роботи щодо ремонту системи опалення спортивної зали та встановлення додаткового освітлення, ремонту системи водопостачання, туалетів (вартість робіт 140,5 тис.грн.); — завершено реконструкцію даху будівлі спортивно-оздоровчого комплексу «Центр», встановлено металопластикові вікна тощо (загальна сума 916,8 тис.грн.); — у «Фізкультурно-спортивному комплексі ім.Шкуренка» виконані капітальні роботи по ремонту фасаду та заміні вікон. З місцевого бюджету на ці цілі направлено 90 тис.грн.; — на стадіоні «Гірник» виконано поточний ремонт трибун за рахунок місцевого бюджету та благодійних внесків на загальну суму 22 тис.грн. |
|
Важливо, що наші зусилля у розвитку спортивної сфери міста не тільки виховують прагнення до здорового способу життя, але й дають результати у спорті високих досягнень. Міські спортсмени завойовують найвищі місця на Чемпіонатах світу та Європи, а, також, приймають участь в Олімпійських іграх.
|
|
У зв’язку з тим, що в Павлограді залишається гострим питання забезпечення дітей дошкільною освітою, в цьому році за напрямком «Місто якісної освіти» особлива увага приділялась проектам, спрямованим на ремонти і зміцнення матеріально-технічної бази дошкільних установ.
На сьогодні у 20 дошкільних навчальних закладах 160 груп, в яких виховується 3892 дитини (при нормі 3193). З кожним роком контингент дітей дошкільного віку зростає (у 2015 році було 3881). Охоплення дітей дошкільною освітою по місту становить 82%, дітей п‘ятирічного віку – 100%. З метою вирішення даної проблеми в 2016р. додатково відкрито одну групу на 30 дітей в дитячому закладі № 3 «Теремок». У вересні поточного року відбулось відкриття після ремонту двох груп в дошкільному навчальному закладі № 18. |
|
Крім того проведені заходи по покращенню умов перебування дітлахів і в інших закладах міста.
|
|
Вперше в місті організовано підвіз школярів до навчальних закладів з віддалених районів міста (р-н Приточиловка, р-н вул.Івана Богуна), запроваджені проїзні квитки для школярів на маршрутах № 1,4,8,10, до місця навчання з мікрорайонів шкіл №13, №14, вулиці Луганської, дітей інтернатного відділення школи № 18 та учнів реабілітаційного центру.
На це з міського бюджету виділені кошти в сумі 329 тис.грн. |
|
У 2016 році ми не тільки зберегли мережу закладів культури, а й змогли направити кошти на їх розвиток.
З початку року на утримання закладів культури використано 13 млн. грн. За рахунок цих коштів виконано капітальні ремонти в приміщеннях дитячих музичних шкіл №1, №3, фасаду історико-краєзнавчого музею. Для музею придбано комп’ютерну техніку та кондиціонер, встановлена охоронна сигналізація. |
|
Протягом 11 місяців п.р. проведено понад 250 міських заходів, на які направлено 308 тис.грн. Творчі колективи сфери культури здобули більше 50 обласних, Всеукраїнських та Міжнародних перемог.
|
|
Наряду з роботою щодо вирішення питань комунального господарства, благоустрою, розвитку освіти і медицини, ми завжди пам’ятаємо, що головне наше завдання — соціальний захист людей. Всі виплати з держбюджету за пільгами, пенсії, допомоги, своєчасне оформлення субсидій здійснюються в повному обсязі. Також, в повному обсязі фінансується міська програма «Соціального захисту окремих категорій населення», на яку в міському бюджеті передбачено майже 1,5 млн.грн.
Велика увага приділяється підтримці учасників АТО та їх сім’ям. На сьогоднішній день на обліку в управлінні соціального захисту населення перебуває 11 сімей загиблих учасників АТО, 660 учасників бойових дій Відповідно до міської соціальної програми протягом року 215 учасників АТО отримали матеріальну допомогу на суму 550 тис. грн., 37 — оздоровлено в санаторно-курортних закладах, в тому числі 18 – дітей. Рішенням сесії міської ради виділено 390 тис.грн. на безкоштовне харчування в дошкільних та шкільних закладах 250-ти дітей, батьки яких є учасниками АТО. 28 військовослужбовців отримали земельні ділянки в приватну власність, 135 заяв учасників АТО та родичів загиблих – на стадії оформлення. |
|
До Дня Гідності та Свободи встановлено 10 пам`ятних дошок на будинках та приміщеннях шкіл на знак пам`яті про загиблих павлоградців-захисників України. Всього в місті встановлено 21 меморіальна дошка.
Визначено проект пам’ятного знаку павлоградцям — загиблим учасникам бойових дій при виконанні військового обов’язку в зоні АТО. |
|
Впевнений, що для успішної та результативної роботи органів влади дуже важливі відкритість та прозорість, плідна співпраця з громадськими організаціями, чітко налагоджений зворотній зв’язок з мешканцями міста по найважливішим питанням розвитку територіальної громади. Вперше у складі виконкому міської ради майже половина представники громадських організацій, в місті активно працює Громадська рада при міськвиконкомі. Я завжди відкритий до спілкування в будь якому форматі, практично щомісяця зустрічаюсь з представниками ЗМІ. Особливу увагу приділяю особистому прийому громадян – протягом року проведено 11 таких прийомів, 5 з них — на мікрорайонах міста. Прийнято 265 громадян, розглянуто майже 300 питань. Всього за 11 місяців поточного року до виконкому надійшло понад 4 тис.звернень. |
|
Допомагає забезпечити своєчасне інформування населення про роботу міської влади та зробити ефективним громадський контроль і зворотній зв’язок з павлоградцями система офіційних інформаційних ресурсів – офіційний сайт Павлоградської міської ради, єдина система електронних петицій, «гаряча» телефонна лінія міського голови, Павлоградське телебачення. У квітні поточного року впроваджена система он-лайн трансляцій засідань виконкому та сесій міської ради. | |
Прозорість процедури отримання публічних послуг забезпечує Центр надання адміністративних послуг, робота якого організована у відповідності з європейськими стандартами. На сьогодні Центр надає понад 120 послуг, в тому числі і ті, які були передані у 2016 році, відповідно до чинного законодавства, від органів державної влади.
В цьому році ми удосконалили роботу диспетчерської служби виконкому та її взаємодію з підприємствами, від яких залежить життєдіяльність міста, а, також, забезпечили мобільним зв’язком для зручності павлоградців.
З метою забезпечення прозорості щодо витрат бюджетних коштів з грудня 2015 року по всім укладеним угодам, по яких проведено оплату за кошти бюджету (місцевого або державного) на офіційному веб-порталі розміщується повна інформація – дата, технічна, фінансова та правова документація. Це дає змогу здійснювати своєчасний громадський контроль. |
|
Крім цього, з першого квітня, нами запроваджена практика електронних закупівель за кошти бюджетів всіх рівнів, а, також, власні кошти виконавчих органів, комунальних підприємств та комунальних закладів міської ради. Відповідно до програми «Prozzoro“ проведено 307 закупівель на загальну суму понад 21 млн.грн. Економія склала 3 млн.грн. Це дійсно добре, але ми відчули, що дана програма має і негативні моменти. Переможці – виконавці робіт та послуг не завжди є добропорядними та відповідальними, що приводить до несвоєчасного та неякісного виконання робіт та надання послуг.
|
|