Як зменшити кількість дорожньо-транспортних пригод на дорогах Дніпропетровщини вирішували учасники семінару, який пройшов в залі засідань Павлоградського міськвиконкому під головуванням заступника міського голови Тихонова В.М.
У семінарі прийняли участь завідувач сектору організації перевезень на наземному транспорті управління Укртрансінспекції у Дніпропетровській області Іонов С.В., старший державтоінспектор ВДАІ Павлоградського МВ ГУМВС України у Дніпропетровській області Скуратовець Р.В., старший інспектор ВДАІ Павлоградського МВ ГУМВС України в Дніпропетрвоській області Гулін І.П., представники органів місцевого самоврядування, прокуратури з нагляду за додержанням законів у транспортній сфері, податкової інспекції, начальники відділів освіти м. Павлограда, м. Тернівка, м. Першотравенськ, Межова, Васильківка, Юр”ївка, керівники автотранспортних підприємств міста та району, які здійснюють пасажироперевезення.
Приводом для проведення такого семінару стала масштабна ДТП на залізничному переїзді в Сумській області, котра забрала життя 12 людей.
Упродовж 2013 року на дорогах Дніпропетровщини сталось 2209 ДТП, при котрих 19 чоловік загинули, 278 отримали травми.
531 ДТП сталась за вини водіїв, що перевозять пасажирів. Двоє водіїв перебували у нетверезому стані.
За порушення транспортного законодавства за 2013 рік в Дніпропетровській області 31 посадова особа притягнута до відповідальності.
В Павлограді за 2013 рік за участю транспорту, що здійснює перевезення пасажирів сталось 9 дорожньо-транспортних пригод, при котрих 3 чоловіки загинули, 6 травмовані.
Найбільш аварійною в Павлограді є вулиця Дніпровська. За добу по ній курсує близько 25 тис одиниць автотранспорту, влітку – до 35 тис.
Обласні перевірки транспортних засобів показали, що кожен 12-й автобус, котрий відправляється в рейс, має технічні несправності.
Із 1555 транспортних засобів, 126 – із технічними несправностями.
Це свідчить про неналежний стан контролю технічного стану автобусів, що здійснюють перевезення пасажирів. Перевірки технічного стану часто носять формальний характер.
«Перевірка технічного стану перед виїздом на лінію – номінальна. Як це вирішувати – то ваша проблема. Але технічний огляд транспортних засобів має бути серйозним»,- сказав заступник міського голови Володимир Тихонов.
Іонов І.П. звернувся до представників районних відділів освіти щодо обов’язкового дотримання власниками шкільних автобусів вимог законодавства в частині: утримання та експлуатації шкільних автобусів, проведення перед- та після рейсового технічного огляду автобусів; проходження водіями щоденного медичного огляду, проведення інструктажів, дотримання режимів праці та відпочинку, допуску до перевезень водіїв, які мають стаж керування автобусом не менше 5 років; заборона перебування в автобусах сторонніх осіб. Він також наголосив на необхідності дотримання та виконання вимог транспортного законодавства в сфері надання послуг з перевезення осіб з обмеженими фізичними можливостями. Повідомив про останні зміни в транспортному законодавстві, зокрема, про зміни в Порядку розроблення та затвердження паспортів автобусних маршрутів.
Мета проведення такого семінару – об’єднання зусиль державних органів, органів місцевого самоврядування, бізнесу, ЗМІ для підвищення рівня безпеки дорожнього руху.