Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

Новини Дніпропетровщини 14.01.2013р.

Январь 14th, 2013 Новини Вывести на печать

«Гаряча лінія Дмитра Колєснікова» — новий вектор розвитку головного комунікаційного центру зв’язку облдержадміністрації з жителями Дніпропетровщини

На Дніпропетровщині підбиті підсумки роботи за 2012 рік Контакт-центру «Гаряча лінія Олександра Вілкула» та взято новий курс на підвищення ефективності взаємодії влади та жителів регіону задля спільної мети – розвитку Дніпропетровщини та підвищення добробуту громадян. Голова Дніпропетровської облдержадміністрації Дмитро Колєсніков прийняв естафету постійного діалогу влади і громадськості.

Створений у Дніпропетровській області Олександром Вілкулом системний регіональний проект «Відкрита влада» став дієвим механізмом взаємодії влади і жителів регіону. Однією із складових цього проекту та його продовженням є Контакт-центр «Гаряча лінія Дмитра Колєснікова». Естафету постійного діалогу влади і громадськості приймає на себе новий голова Дніпропетровської облдержадміністрації Дмитро Колєсніков.
«Те, що контакт-центр облдержадміністрації носить ім’я губернатора області, є ознака найвищої відповідальності перед людьми і регіоном. І я, як керівник Дніпропетровщини, беру на себе цю відповідальність. Налагодження ефективного діалогу між владою та громадськістю та розвиток основного комунікаційного центру Дніпропетровщини буде продовжено. Назва Контакт-центру «Гаряча лінія Дмитра Колєснікова» означає, що розгляд кожного звернення знаходиться під моєю пильною увагою. З першого дня на посаді мій кожний робочий день розпочинається з аналізу звернень громадян та дзвінків на «гарячу лінію», — сказав Дмитро Колєсніков.
Він наголосив, що місія Гарячої лінії губернатора – це можливість для жителів найвіддаленіших населених пунктів області напряму, за допомогою телефонного зв’язку, звернутися зі своїми проблемами до обласної влади. Для мене, як губернатора, контакт-центр — це індикатор роботи системи влади на всіх рівнях, в розрізі усіх сфер. Для Дніпропетровщини Контакт-центр — це також «банк ідей» розвитку області, адже за більш ніж півроку роботи «гарячої лінії» від громадян надійшло чимало доречних пропозицій. Ці пропозиції, а також ресурси для вирішення питань, з якими люди телефонували на гарячу лінію губернатора, були враховані у місцевих планах розвитку територіальних громад на 2013 рік – за попередніми даними, близько 130 млн грн. у місцевих бюджетах передбачено на їх реалізацію.
«Довіра мешканців регіону до сили звернення на гарячу лінію губернатора дуже висока. Вона виправдовується реальними справами та високим відсотком вирішення питань. Ніякого формалізму. Думати, шукати рішення, захищати права Людини, допомагати у скрутній ситуації – ось головні принципи, за якими будується робота зі зверненнями громадян», — сказав Дмитро Колєсніков.
Як доповіла голові облдержадміністрації Дмитру Колєснікову координатор Контакт-центру Олена Хохба, за період роботи «Гарячої лінії» з червня 2012 року було:
• прийнято понад 31 тисячу звернень;
• на 2 тисячі дзвінків були дані відповідні роз’яснення та консультації безпосередньо при спілкуванні із заявниками;
• понад 1,7 тис. звернень були зареєстровані через веб-портал;
• щодня оператори контакт-центру реєструють близько 260 звернень.
За час роботи Контакт-центру вирішені питання десятків тисяч жителів Дніпропетровщини. Головною оцінкою роботи та ефективності «Гарячої лінії» є саме відгуки громадян. Від них за цей час надійшло багато подяк та добрих слів за якісне та оперативне вирішення проблем.
Довідково:
На Дніпропетровщині з 5 червня 2012 року діє регіональний контакт-центр, побудований за моделлю «Урядового контактного центру».
У робочі дні з 9 до 18 годин звернення мешканців Дніпропетровської області за телефоном «Контакт-центру «Гаряча лінія Дмитра Колєснікова» 0-800-505-600 реєструють 10 операторів. Ще 4 аналітика аналізують звернення, визначають виконавців вирішення питань громадян, перевіряють якість реагування та вирішення питання. У сфері контролю «гарячої лінії» — понад 100 органів влади та їх підрозділів: це місцеві міські та районні органи влади, управління та організації, територіальні підрозділи органів центральної виконавчої влади.
Кожне звернення, яке надходить на «гарячу лінію», знаходиться на особистому контролі голови облдержадміністрації Дмитра Колєснікова.

 Дмитро Колєсніков: «Розуміння того, що влада існує для людей і має бути помічницею та захисницею – це головна суть щоденної роботи кожного, хто працює в органах влади»

Керівники підрозділів інформаційно-ресурсного центру «Відкрита влада» доповіли голові облдержадміністрації Дмитрові Колєснікову про підсумки роботи 2012 року. Комплексний регіональний проект «Відкрита влада» спрямований на дебюрократизацію адміністративних послуг та покращення ефективного діалогу влади та жителів Дніпропетровщини. Це один із найкращих прикладів в Україні створення оптимальної моделі взаємодії влади з громадськістю та ефективного виконання завдань, поставлених Президентом України, щодо відкритості та прозорості влади.
Дмитро Колєсніков підкреслив, що на Дніпропетровщині запроваджені сучасні та високі стандарти, які дозволяють забезпечити на високому рівні відповідальність влади.
«Розуміння того, що влада існує для людей і має бути помічницею та захисницею – головна суть щоденної роботи кожного, хто працює в органах влади. Це моє переконання і моя вимога», — наголосив Дмитро Колєсніков.
Регіональний інформаційно-ресурсний центр «Відкрита влада» складається з:
• центру прийому громадян,
• офісу адміністративних послуг,
• центру надання безоплатної первинної правової допомоги,
• центру роботи відвідувачів з документами, що містять публічну інформацію,
• веб-порталу «Відкрита влада».
Центр прийому громадян
В Дніпропетровській облдержадміністрації відпрацьовано дієвий механізм та чіткий порядок проведення особистих прийомів громадян керівництвом облдержадміністрації.
У 2012 році проведено 376 особистих прийомів громадян, у тому числі 188 виїзних. Виїзні прийоми відбулися в усіх містах та районах області згідно з графіком та закріпленням за територіями заступників голови облдержадміністрації. На особистих прийомах отримано 3566 звернень, що в 2 рази більше, ніж у 2011 році (1745 звернень).
Центр адміністративних послуг
Звернувшись до Центру адміністративних послуг, підприємець з будь-якого міста або сільського району Дніпропетровщини має змогу отримати необхідну адміністративну послугу за принципом «єдиного вікна».
Загалом у Центрі надається 19 видів послуг, з яких:
8 видів ліцензій (освітні послуги, імпорт товарів, експорт товарів, зовнішньоекономічна діяльність, виробництво теплової енергії, транспортування теплової енергії, постачання теплової енергії, водовідведення та водопостачання);
3 види свідоцтв (атестація шкіл початкових спеціалізованих мистецьких навчальних закладів, внесення суб’єкта кінематографії, внесення в Державний реєстр видавців);
4 види реєстрації (іноземні інвестиції, договори про інвестиційну діяльність, статути релігійних громад, зміни до статутів релігійних громад);
2 види дозволів (проведення робіт на пам’ятках, відновлення земельних робіт);
2 види погоджень (розміщення реклами на пам’ятках, перебування іноземців на запрошення релігійних громад).
У 2012 році структурними підрозділами облдержадміністрації у Регіональному інформаційно-ресурсному центрі “Відкрита влада” надано 561 адміністративну послугу. У містах та районах області Центрами надано понад 190 тисяч адміністративних послуг.
З 15 жовтня 2012 року на Дніпропетровщині з ініціативи Олександра Вілкула стартував перший в Україні пілотний проект «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту». На базі поштових відділень у місті Кривий Ріг (№№ 6, 69 та 84), у селах Могилів та Залелія Царичанського району та місті Марганці (№6) створені центри, які за принципом «єдиного вікна» надають адміністративні послуги, що вирішують питання соціальної сфери.
Цей пілотний проект є складовою частиною комплексної системи з надання адміністративних та соціальних послуг в регіоні. З відкриттям центрів, з надання таких послуг на базі поштових відділень, населення зможе отримати послуги максимально близько до місця свого проживання. З моменту старту проекту надано 164 адміністративні послуги та видано 139 документів.
Центр надання безоплатної первинної правової допомоги
Ці послуги надають фахові спеціалісти двох структурних підрозділів облдержадміністрації: юридичного управління та управління взаємодії з правоохоронними органами, оборонної та мобілізаційної роботи. Вони надають консультації та роз’яснення жителям регіону, допомагають оформити письмово заяви, скарги чи інші документи правового характеру.
За 2012 рік надано безкоштовну первинну правову допомогу 1250 громадянам. Найбільш актуальними питанням, з якими зверталися жителі регіону, є цивільні правовідносини, пенсійне забезпечення та соціальні гарантії, житлові відносини, приватизація та житлово-комунальні послуги.
Доступ до публічної інформації
У квітні 2012 року в Дніпропетровській облдержадміністрації згідно з Указом Президента України від 05.05.2011 №547/2011 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» створено сектор забезпечення доступу до публічної інформації. Його завдання – концентрація всіх необхідних функцій та повноважень для забезпечення доступу до публічної інформації запитувачів, створення більш сприятливих та комфортних умов для надання послуг населенню та визначено спеціальне місце для роботи запитувачів із документами.
За 2012 рік до облдержадміністрації надійшло 273 запити на інформацію. Із них електронною поштою – більше 50%, поштою – 29%, особисто в центрі “Відкрита влада” – 15%, факсом та телефоном – близько 2%.
Веб-портал “Відкрита влада”
На ньому громадяни в он-лайн режимі можуть отримати актуальну інформацію і лишити своє звернення. Для цього на порталі створені такі розділи як: «Громадянам», «Суб’єктам господарювання», «Електронна приймальня». У цих розділах представлені інформаційно-довідкові матеріали, у тому числі щодо дозвільної системи, перелік адміністративних послуг, що надаються в облдержадміністрації.

Дмитро Колєсніков: «Родині, яка вирішила всиновити дитину, гарантована підтримка влади та батьків-вихователів»

Жителька Дніпропетровська Людмила Іванець довгий час працювала вихователькою у дитячому будинку. Зрозумівши, що інтернатна система не спроможна дати дитині достойне виховання, жінка вирішила взяти до себе у родину кількох дівчат із дитбудинку. Виховання дало свої результати – і колись замкнені, невстигаючі в школі дівчата, сьогодні мають широке коло захоплень: ходять у туристичні походи, займаються танцями, малюванням та плетінням з бісеру. Троє із вихованок Людмили Іванівни отримують губернаторську стипендію за високі досягнення у навчанні. Наразі Людмила Іванець виховує 9 дівчаток. Голова Дніпропетровської облдержадміністрації Дмитро Колєсніков завітав до дружньої великої родини Іванців.

«Характер людини, її життєві принципи та, навіть, майбутня доля, великою мірою залежить від любові, яку вона отримала в дитинстві. Тому одне з основних завдань, які сьогодні стоять перед суспільством та владою, це забезпечити комфортні умови для виховання дітей у родині. Людмила Іванець, як і сотні батьків Дніпропетровщини, які взяли прийомну дитину до себе у родину, — це гідний приклад людської та громадської відповідальності», — сказав Дмитро Колєсніков.
На Дніпропетровщині започаткована система європейських стандартів захисту прав дітей, особливо дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування. Для цього в області у рамках регіонального проекту «Родина для дитини» реалізується комплекс заходів щодо розвитку сімейних форм виховання та усиновлення.
Всього на Дніпропетровщині вже створені і працюють 101 ДБСТ та 352 прийомні сім’ї. Завдяки цьому родину і батьків отримали 1 тис 303 дитини.
Голова Дніпропетровської облдержадміністрації Дмитро Колєсніков наголосив, що на даному етапі важливо зафіксувати вагомі результати минулих років та дати новий сильний поштовх, який стане вирішальним у розвитку сімейних форм виховання та усиновлення. 2013 рік повинен стати переломним у реалізації програми «Родина для дитини». Цього року стоїть завдання скоротити кількість дітей, що перебувають в інтернатах з 1070 до 500. Для цього важливо зосередити увагу на роботі з майбутніми усиновлювачами та батьками-вихователями ДБСТ та прийомних сімей.
«Родина, яка вирішила взяти дитину з дитячого будинку до себе в родину повинна відчувати підтримку як влади, так і спільноти батьків-вихователів, які вже мають досвід усиновлення чи створення ДБСТ.Я знаю, що на Дніпропетровщині вже склалася добра традиція взаємодії та взаємопідтримки батьків-вихователів. Проте такої підтримки потребують і ті родини, які тільки збираються прийняти до себе дитину», — підкреслив Дмитро Колєсніков.

Губернатор поставив завдання профільним управлінням облдержадміністрації ефективно сприяти обміну досвідом батьків-вихователів зі стажем та тих батьків, які тільки збираються стати вихователями. Він високо оцінив громадську роботу Людмили Іванець, яка три роки разом з іншими батьками-вихователями проводить активну роботу з родинами, які вже наважилися чи тільки збираються взяти родину з дитячого будинку в свою родини.
«Як колишня вихователька дитячого будинку, я як ніхто інший розумію різницю з вихованням дитини вдома, у родині. На жаль, я не можу взяти всіх дітей, які цього потребують, в свою родину. Проте я можу поділитися досвідом, допомогти порадами та власним прикладом тим батькам, які вирішили або замислюються над тим, щоб взяти дитину в родину», — сказала мати-вихователька Людмила Іванець.
Довідково:
У 2009 році Людмила Іванець, Андрій Пінчук, Ніна Лискіна та Валентина Іонова створили Дніпропетровську обласну благодійну організацію “Сяйво веселки”. Організація займається наданням підтримки сім’ям, в яких виховуються діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, популяризацією сімейних форм влаштування, обміном досвідом щодо виховання дітей.
Адреса:
49000 м. Дніпропетровськ, вул. Красна, 3-а
Телефон: (+38056) 732-48-07, 789 06 60
E-mail: mail@deti.dp.ua
Сайт: http://deti.dp.ua/

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Як запобігти негативного впливу комп’ютера на здоров’я дитини (поради для батьків)
  • Ремонтні роботи по відновленню покрівель будинків тривають
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Вдячність від захисників
  • Рідні загиблих павлоградців отримали нагороди посмертно
  • Відбулася 58-а позачергова сесія депутатів Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Вихованці танцювально — спортивного клубу «Алегро» взяли участь в Christmas dance festival 2024
  • Про надання ПП «Аеліта» ВП ПП «Аеліта» дозволів на розміщення зовнішньої реклами у місті
  • Виконком від 11.12.2024 р
  • «Постачання електричної енергії», ДК 021:2015: 09310000-5 Електрична енергія, Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-12-16-010777-a