На Дніпропетровщині станом на 09:00 27 липня 2012 року до вишів І IV рівнів акредитації подано 121 тис 519 заяв від вступників
На Дніпропетровщині станом на 09:00 27 липня 2012 року до вишів І IV рівнів акредитації подано 121 тис 519 заяв від вступників. Із них на денну форму навчання подано 110 тис 862 заяви, на заочну – 10 тис 657. Електронним вступом до вишів ІІІ-IV рівнів акредитації скористалися 12 тис 760 абітурієнтів.
Як повідомлялось раніше, на Дніпропетровщині за завданням голови облдержадміністрації Олександра Вілкула в головному управлінні освіти і науки облдержадміністрації за адресою: м. Дніпропетровськ, вул. Свердлова, 70, кімната 318 працює спеціальний оперативний штаб з питань вступної кампанії (регіональна оперативна приймальня громадян). Прийом громадян – з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 18.00. Завдання цього штабу – надати дієву консультаційну допомогу абітурієнтам.
Також у штабі працює гаряча лінія за номером (056) 770-82-42, на яку станом на 09:00 27 липня 2012 року надійшло 91 звернення від громадян із питань вступу до вишів та 26 людей звернулися особисто до регіонального оперативного штабу «Вступна кампанія 2012 року».
За словами начальника Головного управління освіти і науки облдержадміністрації Олександра Демчика, суттєво збільшилась кількість звернень на гарячу лінію від жителів Дніпропетровської області та інших регіонів України. Це свідчить про підвищення престижу навчання у вузах Дніпропетровщини.
Нагадаємо, що наступного року за завданням губернатора Олександра Вілкула Головне управління освіти і науки облдержадміністрації спільно з Радою ректорів розробить та реалізує проект з підвищення привабливості навчання у вищих навчальних закладах Дніпропетровської області для абітурієнтів з інших областей. На сайті Головного управління освіти і науки облдержадміністрації буде розміщено необхідну інформацію про всі виші Дніпропетровської області.
Найбільше заяв від абітурієнтів, які бажають отримати освіту у вищому навчальному закладі ІІІ-IV рівнів акредитації за денною та заочною формами навчання, надійшло до Дніпропетровського національного університету ім. О.Гончара (24123), Національного гірничого університету (14418), Національної металургійної академії України (9042), Криворізького національного університету (9523).
Найбільше заяв від абітурієнтів, які бажають отримати освіту у вищому навчальному закладі І-IІ рівнів акредитації за денною та заочною формами навчання, надійшло до Дніпропетровського транспортно-економічного коледжу (972), Дніпропетровського медичного училища (1552), Політехнічного коледжу Криворізького національного університету (730).
За підтримки першого заступника Дніпропетровського міського голови Анатолія Крупського Індустріальна підстанція обласного комунального закладу «Дніпропетровська станція швидкої медичної допомоги» отримала 3 нових автомобілі «швидкої»
У рамках губернаторської стратегії «Регіон-лідер» з метою підвищення якості та доступності медичної допомоги перший заступник Дніпропетровського міського голови Анатолій Крупський вручив Індустріальній підстанції обласного комунального закладу «Дніпропетровська станція швидкої медичної допомоги» 3 нових автомобілі «швидкої» марки «Пежо».
На Дніпропетровщині підвищується якість надання екстреної медичної допомоги. Не залишається осторонь цього процесу перший заступник Дніпропетровського міського голови Анатолій Крупський. За його підтримки підстанції швидкої медичної допомоги Індустріального району Дніпропетровська було передано 3 сучасних автомобілі «швидкої» марки «Пежо».
«Ми не на словах, а на практиці реалізуємо одне з першочергових завдань – підвищуємо ефективність роботи служби швидкої допомоги, адже лікарі медичних закладів повинні мати всі умови для того, щоб вчасно надавати якісну медичну допомогу. Нові автомобілі «швидкої» допоможуть забезпечити головний принцип своєчасної медичної допомоги: доїзд «швидкої» до пацієнта за 10 хвилин у місті та за 20 хвилин — у сільській місцевості», — сказав перший заступник Дніпропетровського міського голови Анатолій Крупський.
Медичні працівники зазначили, що надійний та якісний транспорт – це запорука успіху у наданні своєчасної допомоги.
«У роботі екстреної допомоги кожна хвилина може мати вирішальне значення. У рамках стратегії губернатора «Регіон-лідер» та завдяки підтримці Анатолія Крупського сьогодні ми отримали нові автомобілі «швидкої», які сучасно обладнані та є надійними в експлуатації» — сказав виконуючий обов’язки головного лікаря Дніпропетровської станції швидкої медичної допомоги Олександр Нестеренко.
До складу Дніпропетровської станції швидкої медичної допомоги входять 6 підстанцій: Жовтнева, Центральна, Спеціалізована, Амур-Нижньодніпровська, Ленінська, Індустріальна. Станція обслуговує населення м. Дніпропетровськ, Солонянського, Синельниківського та Дніпропетровського районів. На станції працюють 80 цілодобових бригад, 67 – по місту, 13 – у сільській місцевості. За І півріччя 2012 р. здійснено 124 428 виїздів, кількість осіб яким надана медична допомога – 118 239.
На станції введено в дію систему супутникової навігації, всі автомобілі обладнано GPS-навігаторами, у диспетчерській встановлено комп’ютери, за допомогою яких простежується рух бригад швидкої допомоги, встановлено комп’ютер для отримання викликів у вигляді sms-повідомлень від хворих з вадами слуху та мови, всі бригади ШМД оснащено мобільними телефонами.
Довідка:
Завдяки фінансуванню з обласного бюджету із 1 січня 2012 року на Дніпропетровщині діє єдина для всієї області система роботи швидкої допомоги, яка передбачає принцип екстериторіальності. Це означає, що на виклик приїжджає «швидка» з найближчого пункту базування незалежно від місцезнаходження пацієнта (раніше, приміром, «швидка», яка знаходилася у Дніпропетровську не могла виїхати на виклик у Дніпропетровський район).
За підтримки губернатора Олександра Вілкула у 2011 році було закуплено 13 автомобілів швидкої допомоги, у 2012 році автопарк області поповниться ще 76 автомобілями «швидкої» марок «Пежо» і «Форд».
Крім того, у 2010 – 2012 роках за кошти обласного бюджету для Обласного центру екстреної медицини та медицини катастроф були закуплені 3 сучасні реанімобілі (в тому числі – 1 неонатологічний), які ліквідували поняття «нетранспортабельності» пацієнта та дозволяють перевозити новонароджених вагою від 500 грамів.
Протягом останніх двох років на Дніпропетровщині додатково створено 20 бригад швидкої допомоги, відбулося збільшення місць базування бригад з 90 до 136, автомобілі «швидкої» дооснащені медичним обладнанням на загальну суму 2,9 млн. грн. Крім того, у 2012 році фінансування одного виклику швидкої медичної допомоги збільшено із 3 грн до 25 грн, що дало змогу на 100% забезпечити необхідними медичними препаратами пацієнтів при наданні екстреної медичної допомоги.
В постійному режимі здійснюється підготовка та підвищення кваліфікації фахівців бригад швидкої медичної допомоги на базі тренінгового центру при обласному Центрі екстремальної медицини та медицини катастроф. На сьогодні підготовлено 100% лікарів (471 лікар) та 53% фельдшерів (803).
Крім того, на виконання Національного проекту «Вчасна допомога» за підтримки губернатора Олександра Вілкула на Дніпропетровщині створюється єдина регіональна оперативно-диспетчерська служба швидкої медичної допомоги. Створення єдиної регіональної диспетчерської дозволить передавати виклики бригадам «швидкої» без участі диспетчерів підстанцій та відділень швидкої допомоги.
Вузам Дніпропетровщини на 2 тис 300 осіб (13%) збільшено державне замовлення на підготовку фахівців з вищою освітою
У 2012 році вузам Дніпропетровщини на 2 тис 300 осіб (13%) збільшено державне замовлення на підготовку фахівців з вищою освітою. В тому числі, на 20% збільшено обсяги прийому на спеціальності за гірничими та металургійними напрямами підготовки. Збільшена кількість бюджетних місць за напрямками: математика, фізика, прикладна фізика, комп’ютерні науки, мікро- та наноелектроніка, телекомунікації, приладобудування, виробництво літальних апаратів, системний аналіз та біологія.
У 2012 році обсяг державного замовлення на підготовку фахівців з вищою освітою у вищих навчальних закладах (ВНЗ) І-ІV рівнів акредитації Дніпропетровської області становить 20 тис 368 осіб (у 2011 році – 18 тис 70 осіб), у тому числі за денною формою навчання – 17 тис 664 особи (у 2011 році – 15 тис 916 осіб).
«У рамках регіональної програми «Новій Дніпропетровщині – новий стандарт освіти», яка реалізується за підтримки губернатора Олександра Вілкула, у вищих навчальних закладах області збільшено державне замовлення. Обласна влада та керівники вишів розширюють можливості для молоді нашого регіону в отриманні якісної освіти, орієнтованої на сучасний ринок праці. Зокрема, збільшено обсяги прийому на спеціальності за гірничими та металургійними напрямами», – сказала заступник голови облдержадміністрації Марія Пустова.
Зазначимо, що в рамках Комплексної стратегії розвитку регіону середньомісячна заробітна плата на Дніпропетровщині у січні – травні 2012 року зросла на 14,2% і дорівнювала 3020 грн. У тому числі, на підприємствах гірничо-металургійного комплексу середня заробітна плата перевищила 5 тис грн.
Обсяг державного замовлення на підготовку фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем «молодший спеціаліст» (ВНЗ І-ІІ р.а.) становить 10 тис 28 осіб, за освітньо-кваліфікаційним рівнем «бакалавр» (ВНЗ ІІІ-ІVр.а.) – 10 тис 340 осіб.
Наразі найбільшим попитом в абітурієнтів користуються такі напрями підготовки у ВНЗ І-ІVрівнів акредитації області:
Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара («Правознавство» – 32 особи на бюджетне місце, «Міжнародні економічні відносини» – 31 особа, «Менеджмент» – 22 особи);
Національний гірничий університет («Програмна інженерія» – 84 особи, «Маркетинг» – 81 особа, «Економічна кібернетика» – 47 осіб).
Національна металургійна академія України («Менеджмент» – 44 особи, «Економічна інженерія» – 43 особи, «Комп’ютерні науки – 20 осіб).
Дніпропетровська державна медична академія («Стоматологія» – 130 осіб, «Педіатрія» – 16 осіб).
Академія митної служби України («Правознавство» – 23 особи, «Міжнародна економіка» – 30 осіб).
Дніпропетровський транспортно-економічний коледж («Діловодство» – 4 особи, «Правознавство» – 3 особи).
Дніпропетровський індустріальний коледж («Обслуговування комп’ютерних систем і мереж» – 5 осіб, «Організація виробництва» – 4 особи).
Криворізький медичний коледж («Акушерська справа» – 8 осіб, «Сестринська справа» – 6 осіб).
Олександр Вілкул: «Дніпропетровський метрополітен буде повністю добудовано за 4 роки»
Відсьогодні у проекті будівництва Дніпропетровського метрополітену «точку неповернення» пройдено. Про це повідомив губернатор Дніпропетровщини Олександр Вілкул під час церемонії підписання Кредитної угоди між Україною та Європейським банком реконструкції та розвитку (ЄБРР). ЄБРР відкриває кредитну лінію Україні на суму 152 млн євро для завершення будівництва метро у Дніпропетровську. Кредит надається строком на 15 років з відстрочкою виплати тіла кредиту на 4 роки. Враховуючи високу комерційну привабливість проекту ставка складає Euro LIBOR+1%, що є однією з найнижчих ставок при кредитуванні інфраструктурних об’єктів на території країн СНД. «Тепер я впевнений – Дніпропетровський метрополітен буде повністю побудовано за 4 роки», — сказав Олександр Вілкул.
У церемонії підписання Кредитної угоди взяли участь Міністр фінансів України Юрій Колобов, губернатор Дніпропетровщини Олександр Вілкул, директор відділу муніципальної та транспортної інфраструктури Європейського банку реконструкції та розвитку Жан-Патрік Марке, Дніпропетровський міський голова Іван Куліченко, начальник КП «Дніпропетровський метрополітен» Віктор Сітонін.
«Відсьогодні у проекті будівництва Дніпропетровського метрополітену «точку неповернення» пройдено. Кредит від ЄБРР – це значний фінансовий ресурс, який дозволить залучити до будівельних робіт потужного підрядника. З введенням в експлуатацію нових станцій метро в місті підвищиться якість пасажироперевезень. Зокрема, метро з’єднає промислові райони міста з центральними, що значно скоротить час і підвищить комфортність переїзду жителів Дніпропетровська до місця їх роботи і в зворотному напрямку. Після завершення будівництва метро буде повністю реконструйована історична частина нашого обласного центру проспект Карла Маркса, що надасть їй європейського естетичного вигляду. Ми вдячні нашому Президенту Віктору Януковичу та Уряду за підтримку у реалізації цього надзвичайно важливого і потрібного для нашого регіону проекту», — сказав Олександр Вілкул.
«Хотілося б окремо сказати слова подяки керівництву Дніпропетровської області. Ту наполегливість, яку ви проявляли при взаємодії з Європейським банком реконструкції та розвитку викликає величезну повагу. Цей проект досить складний і важкий. Я не сумніваюся, що через 4 роки ми завершимо будівництво метро у Дніпропетровську», — сказав міністр фінансів України Юрій Колобов.
Він відзначив, що в проекті добудови Дніпропетровського метро Уряд співпрацює з Європейським інвестиційним банком, з яким невдовзі також буде підписана угода.
«Цей проект дуже унікальний. Такими умовами, які Україна отримала в рамках кредитної угоди, не може похвалитися жодна країна світу. Тому, що це дешевий та довгий ресурс. Це ресурс, якого потребує країна», сказав Юрій Колобов.
На сьогодні Дніпропетровський метрополітен складається з електродепо і 6 станцій – «Комунарівська», «Проспект Свободи», «Заводська», «Металургів», «Метробудівників» та «Вокзальна». Вони були побудовані ще за радянських часів. Щоб їх увести в експлуатацію, необхідно було провести лише облицювальні роботи, що було зроблено у 1995 році. А розпочате тоді будівництво трьох станцій — «Театральна», «Центральна» та «Музейна» — так і не було здійснено.
Загалом будівництво метро в Дніпропетровську триває понад 30 років, з яких більше п’ятнадцяти років – з 1995 по 2010 рік – жодних системних робіт на об’єкті не проводилося.
2010-2011 року за ініціативи губернатора Олександра Вілкула при підтримці Президента України Віктора Януковича та Уряду будівництво метро було відновлено .
З метою розгортання повномасштабних будівельних робіт обласна влада опрацювала питання із залучення потужного кредитного ресурсу. Для цього було прийняте рішення про пошук стратегічного партнера. Найбільш перспективними виявилися Європейський банк реконструкції і розвитку та Європейський інвестиційний банк. Далі були відпрацьовані можливі механізми співробітництва. З цієї метою консалтингова компанія Скот-Вілсон ЛТД розробила попереднє техніко-економічне обґрунтування. Після цього була створена робоча група, яка провела конкурс і вибрала компанію «SGS Austria», що розробила повне техніко-економічне обґрунтування та оцінку впливу на навколишнє середовище. Згідно з цим техніко-економічним обґрунтуванням вартість проекту добудови трьох нових станцій Дніпропетровського метрополітену становить 367 млн євро (понад 4 млрд грн). На пропозицію обласної влади та за Дорученням Президента України Віктора Януковича Кабінет Міністрів країни ухвалив рішення про залучення 304 млн євро у вигляді кредитних коштів Європейського банку реконструкції та розвитку та Європейського інвестиційного банку (по 152 млн євро кожен банк). Решту коштів надає держава.
Відсьогодні підписано угоду про залучення 152 млн євро від ЄБРР, а до кінця 2012 року буде підписано угоду про залучення ще 152 млн євро від ЄІБ.
Надходження коштів від ЄБРР очікується на початку 2013 року. До кінця 2012 року для продовження будівельних робіт з державного бюджету Уряд виділив 50 млн грн, яких достатньо для погашення заборгованості за попередній період, підтримання в безпечному стані існуючих підземних гірничих виробок та продовження будівельно-монтажних робіт, запланованих на цей рік. Наразі замовником робіт на Дніпропетровському метрополітені є Міністерство інфраструктури України.
З 2013 року відповідно до кредитної угоди кошти ЄБРР через Міністерство фінансів України будуть перераховані на рахунок КП «Дніпропетровський метрополітен». Тендер з визначення підрядної організації для виконання будівельних робіт проводить КП «Дніпропетровський метрополітен». Компанія, яка виграє тендер, бере на себе відповідальність про те, що виконає весь обсяг робіт з будівництва трьох станцій метрополітену відповідно до кошторису. У разі, якщо компанія-підрядник вийде за межі кошторису, то різницю вона компенсує за власний кошт. Контроль за проведенням тендеру та виконанням тендерних умов під час будівництва будуть забезпечувати експерти ЄБРР.
«Усі процедури, що стосуються будівництва метрополітену, мають бути виконані максимально прозоро. Дніпропетровщина має продемонструвати світу якість робіт, що відповідають міжнародним стандартам. Адже ми реальними справами формуємо для нашого регіону та всієї України інвестиційно привабливий імідж. І наші закордонні партнери під час планування наступних проектів будуть враховувати ті результати, які ми отримаємо під час будівництва Дніпропетровського метро», — сказав Олександр Вілкул.
Зазначимо, що на сьогодні це найбільша сума запозичень від ЄБРР, яку держава залучає для реалізації такого масштабного інфраструктурного проекту.
Олександр Вілкул дав завдання створити сайт, на якому буде надаватися інформація щодо ходу робіт з будівництва Дніпропетровського метрополітену. Зокрема, на сайті можна буде ознайомитися з умовами тендеру, його результатами, інформацією щодо переможця тендеру, а також інформацію щодо ходу кожного етапу будівництва, в тому числі і пряму трансляцію будівництва через веб-камери, які будуть встановлені на будівельних майданчиках. Сайт має функціонувати українською та англійською мовами.
До кінця 2012 року мають бути проведені всі тендерні процедури з визначення підрядної організації, яка виступить основним виконавцем робіт із завершення будівництва трьох станцій Дніпропетровського метрополітену.
«Це були непрості два роки. Завдяки наполегливості нашого губернатора Олександра Вілкула, його системному підходу, європейським принципам організації роботи над проектом, залученню міжнародних консультантів, підтримці нашого Президента Віктора Януковича та Уряду проект добудови метро у Дніпропетровську вийшов на новий рівень, на якому вже є впевненість, що будівництво головного довгобуду Дніпропетровської області буде завершене», — сказав заступник губернатора Геннадій Темник. Він підкреслив, що підписання угоди з ЄБРР – це стабільна заробітна плата для метробудівців, яка перевищує 4 тис грн на місяць, гарантовані замовлення виробникам будівельних матеріалів Дніпропетровської області та вирішення транспортних проблем Дніпропетровська.
У рамках Кредитної угоди, яка підписана сьогодні, залучення коштів ЄБРР дасть можливість розгорнути масштабні будівельні роботи з розширення діючої лінії метрополітену. До існуючих на сьогодні 7 км «підземки» буде додано ще 4 км, які пролягатимуть під проспектом Карла Маркса. Тож заплановане розширення існуючої лінії метрополітену в центрі міста збільшить її довжину до 11 кілометрів та додасть три нові станції – «Театральна», «Центральна» та «Музейна». Нові станції за дорученням Президента України Віктора Януковича мають запрацювати 2015 року. Введення в дію пускового комплексу від станції «Вокзальна» до станції «Центральна» дозволить підвищити майже в 5 разів рівень пасажироперевезень – з 13 млн пасажирів на рік до 64,2 млн пасажирів на рік, а також зробити пасажирські перевезення метрополітеном рентабельними.
Директор відділу муніципальної та транспортної інфраструктури ЄБРР Жан-Патрік Марке зазначив: «Наша мета — підтримувати розвиток в Україні чистого, ефективного і сучасного міського транспорту. Проект завершення будівництва метрополітену в Дніпропетровську є частиною цієї стратегії. Існуюча транспортна система більше не задовольняє потреби міста. Розвиваючи ефективний і чистий міський транспорт, ми отримуємо цілий ряд екологічних та економічних переваг, зокрема, скорочення тривалості поїздок, зменшення інтенсивності використання індивідуального автотранспорту, а також скорочення шкідливих викидів».
«Участь одного з найбільших європейських банків у масштабному проекті розвитку транспортної інфраструктури в Україні свідчить про підвищення довіри до нашої держави. Зазначений проект реалізується в Дніпропетровську і це вкотре підтверджує, що Дніпропетровщина – регіон-лідер з високим рівнем довіри зі сторони інвесторів, регіон, якому надають підтримку наш Президент Віктор Янукович і Уряд, регіон, в якому створені умови для комфортного розвитку бізнесу», — сказав Олександр Вілкул.
Довідково: Euro LIBOR – Лондонські міжбанківські ставки, номіновані в євро. Це відсоткова ставка, яку пропонують банки одне одному за крупними короткостроковими кредитами. Ставка фіксується невеликою групою найбільших лондонських банків. Це дозволяє банкам уникати банкрутства, оскільки вони мають можливість швидко позичати необхідні кошти в інших банків, які на даний момент мають надлишок коштів.
За підтримки депутата Дніпропетровської обласної ради від Партії регіонів Олександра Момота Жовтнева підстанція обласного комунального закладу «Дніпропетровська станція швидкої медичної допомоги» отримала 4 нових автомобілі «швидкої»
В рамках губернаторської стратегії «Регіон — лідер» з метою підвищення якості та доступності медичної допомоги депутат Дніпропетровської обласної ради від Партії регіонів Олександр Момот вручив Жовтневій підстанції обласного комунального закладу «Дніпропетровська станція швидкої медичної допомоги» 4 нових автомобілі «швидкої» марки «Пежо».
Депутат Дніпропетровської обласної ради від Партії регіонів Олександр Момот приділяє велику увагу розвитку медицини Дніпропетровської області, зокрема забезпеченню медичних закладів новим обладнанням та технікою. У рамках депутатського проекту «Медицина 21 сторіччя» Олександр Момот регулярно спілкується із працівниками медичних закладів, допомагає вирішувати нагальні проблеми. Його черговий крок у цьому напрямку – передача 4 автомобілів «швидкої» підстанції швидкої допомоги Жовтневого району Дніпропетровська.
«Мій обов’язок як депутата – сприяти підвищенню якості медичної допомоги у лікувальних закладах області. Адже від цього залежить життя та здоров’я мешканців регіону. Сьогодні під моїм особистим контролем – забезпечення служби швидкої допомоги новими автомобілями, зокрема оновлення автопарку підстанції швидкої допомоги Жовтневого району Дніпропетровська. Чотири нових автомобілі «швидкої» допоможуть врятувати сотні життів, а також підвищити ефективність роботи служби екстреної допомоги в цілому. Але на цьому робота не закінчується – ми рухаємося у правильному напрямку і це вже дає позитивні результати», — сказав депутат Дніпропетровської обласної ради Олександр Момот.
Особисту ініціативу Олександра Момота особливо підтримали медики Дніпропетровської станції швидкої медичної допомоги, які відзначили якість та високий рівень оснащення нових карет «швидкої».
«Ми вдячні Олександру Момоту за увагу та підтримку, яку він приділяє службі швидкої допомоги. Новий сучасний автотранспорт – це вагомий внесок у розвиток медицини області. Адже сьогодні Дніпропетровська станція швидкої допомоги обслуговує не лише мешканців міста, а й Солонянського, Синельниківського та Дніпропетровського районів», — сказав виконуючий обов’язки головного лікаря Дніпропетровської станції швидкої медичної допомоги Олександр Нестеренко.
Наразі до складу Дніпропетровської станції швидкої медичної допомоги входять 6 підстанцій: Жовтнева, Центральна, Спеціалізована, Амур-Нижньодніпровська, Ленінська, Індустріальна. Станція обслуговує населення м. Дніпропетровськ, Солонянського, Синельниківського та Дніпропетровського районів. На станції працюють 80 цілодобових бригад, 67 – по місту, 13 – у сільській місцевості. За І півріччя 2012 р. здійснено 124 428 виїздів, кількість осіб яким надана медична допомога – 118 239.
На станції введено в дію систему супутникової навігації, всі автомобілі обладнано GPS-навігаторами, у диспетчерській встановлено комп’ютери, за допомогою яких простежується рух бригад швидкої допомоги, встановлено комп’ютер для отримання викликів у вигляді sms-повідомлень від хворих з вадами слуху та мови, всі бригади ШМД оснащено мобільними телефонами.
Довідка:
Завдяки фінансуванню з обласного бюджету із 1 січня 2012 року на Дніпропетровщині діє єдина для всієї області система роботи швидкої допомоги, яка передбачає принцип екстериторіальності. Це означає, що на виклик приїжджає «швидка» з найближчого пункту базування незалежно від місцезнаходження пацієнта (раніше, приміром, «швидка», яка знаходилася у Дніпропетровську не могла виїхати на виклик у Дніпропетровський район).
За підтримки губернатора Олександра Вілкула у 2011 році було закуплено 13 автомобілів швидкої допомоги, у 2012 році автопарк області поповниться ще 76 автомобілями «швидкої» марок «Пежо» і «Форд».
Крім того, у 2010 – 2012 роках за кошти обласного бюджету для Обласного центру екстреної медицини та медицини катастроф були закуплені 3 сучасні реанімобілі (в тому числі – 1 неонатологічний), які ліквідували поняття «нетранспортабельності» пацієнта та дозволяють перевозити новонароджених вагою від 500 грамів.
Протягом останніх двох років на Дніпропетровщині додатково створено 20 бригад швидкої допомоги, відбулося збільшення місць базування бригад з 90 до 136, автомобілі «швидкої» дооснащені медичним обладнанням на загальну суму 2,9 млн. грн. Крім того, у 2012 році фінансування одного виклику швидкої медичної допомоги збільшено із 3 грн до 25 грн, що дало змогу на 100% забезпечити необхідними медичними препаратами пацієнтів при наданні екстреної медичної допомоги.
В постійному режимі здійснюється підготовка та підвищення кваліфікації фахівців бригад швидкої медичної допомоги на базі тренінгового центру при обласному Центрі екстремальної медицини та медицини катастроф. На сьогодні підготовлено 100% лікарів (471 лікар) та 53% фельдшерів (803).
Крім того, на виконання Національного проекту «Вчасна допомога» за підтримки губернатора Олександра Вілкула на Дніпропетровщині створюється єдина регіональна оперативно-диспетчерська служба швидкої медичної допомоги. Створення єдиної регіональної диспетчерської дозволить передавати виклики бригадам «швидкої» без участі диспетчерів підстанцій та відділень швидкої допомоги.
29 липня Дніпропетровщина відзначить День працівників торгівлі
29 липня Дніпропетровщина відзначить День працівників торгівлі. Напередодні свята відбулося урочисте засідання в Дніпропетровській обласній державній адміністрації за участю представників влади, профспілки, керівників та працівників підприємств торгівлі області, засобів масової інформації. Присутні відзначили високі досягнення Дніпропетровського регіону у галузі торгівлі та привітали її працівників з професійним святом, а також нагородили кращих з них.
«Важливий напрям у роботі обласної влади – підтримка регіонального бізнесу, створення максимально комфортних умов для його розвитку, залучення нових інвестицій у розвиток економіки регіону», — зазначив на засіданні заступник голови облдержадміністрації Андрій Муксімов. Велику увагу цьому питанню приділяє наш Президент Віктор Федорович Янукович та губернатор Дніпропетровської області Олександр Вілкул.
За роки незалежності України у сфері торгівлі Дніпропетровського регіону впроваджуються передові технології.
Формат «єдиного вікна» стає одним з переважних форматів взаємодії влади, бізнесу та громадян. В регіоні за ініціативою Олександра Вілкула працює регіональний інформаційно-ресурсний центр «Відкрита влада» і 35 дозвільних центрів в усіх містах та районах області. У Дніпропетровській облдержадміністрації контролюються терміни видачі дозвільних документів по всьому регіону. На сьогоднішній день близько 90% дозвільних документів на Дніпропетровщині видаються достроково.
В області створені сприятливі умови для розвитку бізнесу. За останні роки набула потужності сучасна торгівельна інфраструктура, яка постійно розвивається і вдосконалюється. Тільки за минулий рік кількість діючих в області магазинів зросла більш ніж на 700 одиниць і нараховує вже майже 20 тисяч об’єктів. Поряд із невеликими магазинами у минулому та поточному році були введені в дію гіпермаркет «Епіцент», торгівельні центри «Пассаж» та «LABRARI», супермаркети «Варус», магазини «АТБ», «Сільпо», «Про Стор» та інші. Створена саме у місті Дніпропетровську мережа магазинів «АТБ», на сьогоднішній день є всеукраїнською. Вона включає понад 500 магазинів в різних регіонах України.
Завдяки відкриттю нових об’єктів торгівлі поліпшується обслуговування населення, створюються нові робочі місця. Їх за минулий рік у сфері торгівлі було створено близько 3,5 тисяч.
Зазначимо, що торгові підприємства області активно співпрацюють з обласною державною адміністрацією. Ця співпраця стосується насамперед недопущення необгрунтованого зростання цін на товари народного споживання, особливо на соціально значимі продовольчі товари, і питаннь підтримки вітчизняних товаровиробників, у тому числі сільгоспвиробників. Про її позитивні результати свідчить постійне зростання росту товарообороту. За перше півріччя поточного року обіг роздрібної торгівлі області зріс порівняно з аналогічним періодом минулого року на 17% і склав 28 млрд грн.
За обсягом товарообігу область стабільно займає 3-е місце по Україні (після м. Києва та Донецької області). Його питома вага складає 7,9% від загальнодержавного показника.
«Шановні працівники торгівлі! Щиро вітаю Вас із Вашим професійним святом. Успіхів Вам у такій важливій для регіону та країни роботі. Прийміть найщиріші побажання міцного здоров’я, щастя й добра. Благополуччя Вам та Вашим родинам!», — сказав Олександр Вілкул.