Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Октябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Сен    
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Корисна інформація

ОПТИМІЗАЦІЯ ОРГАНІВ ЮСТИЦІЇ

Февраль 4th, 2016 Новини Вывести на печать

Міністерство юстиції України розпочало реформу системи органів юстиції. Реформування та оптимізація органів юстиції буде здійснюватися поетапно.
Згідно з п. 1. постанови Кабінету міністрів України від 21січня 2015 року
№ 17 «Питання оптимізації діяльності центральних органів виконавчої влади системи юстиції», ліквідовано Державну реєстраційну службу та Державну виконавчу службу, покладено на Міністерство юстиції завдання і функції з реалізації державної політики у сфері організації примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), з питань державної реєстрації актів цивільного стану, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців, договорів комерційної концесії (субконцесії), з питань реєстрації (легалізації) об’єднань громадян, інших громадських формувань, статутів фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, якщо їх реєстрація передбачена законами, статуту територіальної громади м. Києва, державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб’єктів інформаційної діяльності.
Міністерство юстиції є правонаступником Державної реєстраційної служби та Державної виконавчої служби, що ліквідуються, в частині реалізації державної політики у сферах, зазначених у пункті 1 цієї постанови.
Міністерство юстиції має на меті запровадження змішаної системи виконання рішень судів із залученням приватних виконавців. Інститут приватних виконавців суддівських рішень спростить і поліпшить роботу у напрямку виконання рішень судів, скоротить витрати на виконавчу систему. Також забезпечить нові робочі місця для бажаючих працювати приватними виконавцями. Громадяни матимуть змогу обирати де обслуговуватися у приватного чи державного виконавця.
Після ліквідації Державної виконавчої служби та Державної реєстраційної служби керівникам головних територіальних управлінь будуть надані два заступники з напрямків реєстраційної та виконавчої служб.
Незабаром буде проведено реформування системи доступу до професії нотаріуса та запроваджено анонімне тестування. Буде створено електронний нотаріальний архів.
Буде запроваджена система винагород для державних виконавців та державних реєстраторів за надання публічних послуг.
Міністерство юстиції буде жорстко реагувати на факти корупції. При системних проявах корупції відповідальність буде спільна, тобто нести її будуть як керівник так і співробітники, з наслідками звільнення та зміни керівництва.
Слід відзначити, що в основу реформування органів юстиції України покладено приклад іноземних держав. І хоча у багатьох країнах ЄС така структура є повністю приватною, в Україні основою для реформування обрано змішану систему (одночасне існування державних і приватних виконавців), оскільки громадяни звикли до захисту їх інтересів державою.
Таким чином, оптимізація органів юстиції в Україні та їх всебічне реформування сприятиме підвищенню ефективності діяльності органів юстиції, зміцненню її організаційно-правової структури.

Павлоградське міськрайонне
управління юстиції




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград


Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Павлоград зміцнює міжнародне партнерство
  • У бою за Україну загинув наш земляк НОВОЖИЛОВ Сергій
  • Павлоград та норвезьке місто Лієр провели онлайн-зустріч
  • Про утворення конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради та затвердження її складу
  • Про утворення конкурсної комісії з проведення конкурсу на зайняття посади директора комунального некомерційного підприємства «Павлоградська лікарня інтенсивного лікування» Павлоградської міської ради та затвердження її складу
  • Інформація про використання благодійних пожертв від фізичних та юридичних осіб за 3 квартал 2025р.
  • ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (Поточний ремонт двору з обладнанням місць для паркування службових автомобілів, виконавчого комітету Павлоградської міської ради за адресою: м.Павлоград, вул. Соборна, 95 (ДК 021:2015 45210000-2 Будівництво будівель))
  • Комунальна бюджетна установа «Міський культурно-дозвільницький центр» ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
  • До відома мешканців міста Павлоград!
  • Гранти та бізнес-можливості
  • Виконком від 08.10.2025 р
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 20.09.2023 року № 1331 «Про створення міської комісії з питань евакуації та затвердження її персонального складу»
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 26.03.2021 року № 206 «Про створення збірних та приймальних пунктів евакуації м. Павлограда
  • Про стан роботи щодо створення системи запобігання та протидії домашньому насильству у м. Павлоград у 2025р.
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 14.05.2025 року № 620/0/3-25