Відділ з питань роботи ради Павлоградської міської ради є структурним підрозділом, до завдань якого належать організаційне забезпечення скликання, підготовки та проведення сесій Павлоградської міської ради (пленарних засідань, постійних та тимчасових депутатських комісій міської ради, спільних засідань постійних депутатських комісій), формування переліку питань, що розглядатимуться на сесії, повідомлення депутатів міської ради про дату, час, місце проведення сесій Павлоградської міської ради, сприяння у доведенні цієї інформації до відома населення міста Павлограда.
За перше півріччя 2016 року відділом підготовлено та організовано 5 сесій міської ради (3 чергові та 2 позачергові сесії), 3 депутатських семінари (спільні засідання постійних депутатських комісій), на яких розглянуто 218 проектів рішень та прийнято 215 рішень міської ради. Прийняттю депутатами рішень передує розгляд цих проектів на засіданнях постійних депутатських комісій. За 6 місяців відділом організовано 34 засідання постійних депутатських комісій.
Після набрання чинності змін до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відділом пророблене та впроваджене поіменне голосування депутатів міської ради підчас сесій.
Організаційна робота відділу полягає у запрошенні депутатів на засідання, забезпеченні звільнення їх від посадових обов’язків за місцем роботи на час засідання, підготовці матеріалів на засідання для розгляду депутатами, забезпеченні доповідачів на засідання, підготовці бланків протоколів засідання, порядків ведення сесій міської ради, узагальненні зауважень, пропозицій, правок, запропонованих депутатами підчас депутатських семінарів та засідань постійних комісій та багатьох інших організаційних заходах.
Відділом постійно ведеться робота з оновлення інформації, пов’язаної з роботою міської ради, на офіційному сайті міста: публікуються проекти рішень міської ради, прийняті рішення, результати поіменного голосування депутатів, протоколи засідань постійних депутатських комісій.