Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Сентябрь 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Авг    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Корисна інформація

Про підсумки роботи із зверненнями громадян, що надійшли до виконавчого комітету Павлоградської міської ради за перший квартал 2017 року

Апрель 10th, 2017 Новини Вывести на печать

Як інформує начальник відділу по роботі зі зверненнями громадян Павлоградської міської ради Плющова Н.В., за перший квартал 2017 року до виконкому надійшло — 1005 звернень громадян (в 2016 році — 1046, піднято питань у зверненнях – 1037, письмових звернень – 389. Кількість  повторних звернень — 49,  у порівнянні  з минулим роком  ( 15) збільшилась на  70 %. Їх подальше надходження свідчить про прагнення громадян звернути увагу до органів влади до тієї чи іншої проблеми, що виникає на місцевому рівні,   колективних (63), в 2016 році — (104), зменшилась майже на 40%.

У порівнянні з відповідним періодом  2016 року  кількість звернень зменшилась  на 4 %.

Питання з якими найчастіше звертаються громадяни стосуються комунального господарства  — 598,  земельного господарства та будівництва – 101, соціального захисту – 51, транспорту  — 53, охорони здоров”я – 39, праці та заробітної плати – 31, житлової політики – 27, сім”ї, дітей, молоді – 10, інші –56.

Від органів вищого рівня надійшло – 554 звернення, зокрема: «Урядова телефонна “гаряча лінія” – 177,  «Гаряча  лінія  голови облдержадміністрації» —  360, обласна державна адміністрація — 15, контролюючих органів — Павлоградська міжрайонна  прокуратура – 2.

Із них: отримали вичерпні відповіді згідно з чинним законодавством — 709, вирішено позитивно – 96,  знаходяться в роботі – 51,  відправлено за належністю – 149.

 

Протягом першого кварталу 2017 року на «відкриту» телефонну лінію міського голови надійшло 12 звернення громадян.

Виконавчим комітетом Павлоградської міської ради забезпечується контроль та моніторинг ефективності вирішення проблем громади, які надходять через  систему «Відкрите місто: посилення участі громадян у розвитку місцевої громади».

В першому кварталі 2017 року в системі «Відкрите місто» зареєстровано 35 звернень, надано вичерпні відповіді громадянам в електронному вигляді — 20, знаходяться в стадії розгляду — 9, вирішено позитивно — 6.

Питання, які порушують громадяни, відносяться до комунального господарства: освітлення вулиць, ремонту покрівель, благоустрою міста.

 

Станом на 31.03.2017 року опубліковано 8 петицій, які розглядаються  відповідно до затвердженого Порядку.

Керівництвом  виконкому за перший квартал 2017р.  проведено 15 усних прийомів громадян, на яких прийнято 79 мешканців.

Особисто міським головою прийнято 43 громадянина.

З метою підтримання двостороннього зв”язку міською владою проводяться  зустрічі  з головами квартальних комітетів, головами ОСББ, представниками ініціативних груп та мешканцями селищ.

Основні питання, які були порушені в ході проведених зустрічей, стосуються роботи транспорту та міських перевезень, благоустрою дитячих майданчиків на дворових територіях багатоквартирних житлових будинків, оплата за надане теплопостачання, тарифи на комунальні послуги та інші питання житлово-комунального господарства.

За допомогою до виконавчого комітету звертаються найменш соціально-захищені категорії населення, особи похилого віку, громадяни, які значною мірою втратили здоров”я і працездатність,  ветерани праці,   пенсіонери, члени багатодітних сімей, учасники  війни та бойових дій, учасники АТО, одинокі матері  та ті, що  потребують соціальної підтримки.

Звернення щодо надання матеріальної допомоги вирішувалися згідно з міською програмою «Соціальний захист окремих категорій населення» на 2016-2018рр.

Матеріальну допомогу отримали внутрішньо переміщені особи, учасники АТО, члени сімей учасників АТО та  члени сімей загиблих учасників АТО.

За перший квартал 2017р. матеріальну допомогу отримали 558 громадян  на загальну суму  344,2 тис. грн.

Міська влада вживає відповідні заходи щодо задоволення справедливих вимог громадян.

Як постійно підкреслює міський голова Вершина А.О., робота  зі  зверненнями  громадян є і завжди буде одним  з пріоритетних  напрямів діяльності виконавчого комітету міської  ради.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Центр первинної медико-санітарної допомоги м. Павлограда» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська лікарня інтенсивного лікування» Павлоградської міської ради на 2025 рік
  • Про міський конкурс літературної творчості «Герої рідної землі»
  • До УВАГИ опікуна та піклувальника повнолітньої недієздатної особи та особи, цивільна дієздатність якої обмежена
  • Про надання дозволу на улаштування розв’язки кільцевого типу  на вул.Івана Мазепи в районі будинків № 66а, №51, №71
  • Про погодження на видалення дерева
  • Про погодження на видалення дерев
  • Про погодження на видалення дерева
  • Про погодження на видалення дерева
  • Поточний ремонт дороги по вул. Незалежності в м.Павлоград», Ідентифікатор закупівлі: ID: UA-2025-09-05-012781-a
  • Про затвердження дислокації пересувних тимчасових споруд
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Виконком від 03.09.2025 р
  • Про внесення змін до рішення виконкому від 14.05.2025р. № 615/0/3-25 ”Про Положення щодо надання адресної матеріальної допомоги громадянам міста Павлоград” ( з урахуванням внесених змін)
  • Про виділення одноразової матеріальної допомоги