Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Июль 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Июн    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Корисна інформація

Про роботу зі зверненнями громадян за 2019 рік

Январь 14th, 2020 Новини Вывести на печать

           8 січня 2020р. на засіданні виконавчого комітету Павлоградської міської ради розглянуто питання «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за   2019 рік» та прийнято відповідне рішення.

За 2019 рік до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло 4555 звернень (2018р.- 4766).

За характером основних питань, найбільш актуальними були звернення, які відносяться до сфери житлово-комунального господарства — 68,9% (3139).

Слід зазначити, що протягом 2019 року на ім’я міського голови надійшло 24 звернення   від громадян зі словами подяки за надану допомогу  у вирішенні їх проблем.

Керівництвом виконавчого комітету Павлоградської міської ради за 2019 рік проведено 54 особистих  прийоми  громадян ( із них- 2 виїзних).

Важливим кроком для налагодження комунікації органів влади і всіх верств населення стало прийняття важливого інноваційно-технічного рішення по запровадженню в  м. Павлоград Єдиного  диспетчерського центру, за допомогою якого громадяни мають спрощену можливість звернутися на «Гарячу лінію міського голови», яка працює цілодобово. Встановлено  єдиний безкоштовний телефонний номер та надано можливість городянам  звертатися за допомогою мережі інтернет, Вайбер та Телеграм.

У виконавчому комітеті Павлоградської міської ради створені всі необхідні умови  для забезпечення конституційного права громадян на звернення та вдосконалення форм і методів цієї роботи.




































Електронна черга для запису в управлінні соціального захисту населення м. Павлоград

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження