8 січня 2020р. на засіданні виконавчого комітету Павлоградської міської ради розглянуто питання «Про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2019 рік» та прийнято відповідне рішення.
За 2019 рік до виконавчого комітету Павлоградської міської ради надійшло 4555 звернень (2018р.- 4766).
За характером основних питань, найбільш актуальними були звернення, які відносяться до сфери житлово-комунального господарства — 68,9% (3139).
Слід зазначити, що протягом 2019 року на ім’я міського голови надійшло 24 звернення від громадян зі словами подяки за надану допомогу у вирішенні їх проблем.
Керівництвом виконавчого комітету Павлоградської міської ради за 2019 рік проведено 54 особистих прийоми громадян ( із них- 2 виїзних).
Важливим кроком для налагодження комунікації органів влади і всіх верств населення стало прийняття важливого інноваційно-технічного рішення по запровадженню в м. Павлоград Єдиного диспетчерського центру, за допомогою якого громадяни мають спрощену можливість звернутися на «Гарячу лінію міського голови», яка працює цілодобово. Встановлено єдиний безкоштовний телефонний номер та надано можливість городянам звертатися за допомогою мережі інтернет, Вайбер та Телеграм.
У виконавчому комітеті Павлоградської міської ради створені всі необхідні умови для забезпечення конституційного права громадян на звернення та вдосконалення форм і методів цієї роботи.