02 листопада 2017 року у виконавчому комітеті Павлоградської міської ради відбулося чергове засідання комісії з питань дотримання вимог законодавства України про працю та легалізації трудових відносин з найманими працівниками, до складу якої включені представники місцевого органу виконавчої влади, податкової інспекції, Пенсійного фонду, державної інспекції праці Дніпропетровської області та ін.
Фахівці комісії ведуть роботу з легалізації заробітної плати, приділяючи особливу увагу виявленню схем та механізмів її невиплат, погашенню заборгованості та перерахуванню податку з доходів фізичних осіб в бюджет, оформленню найманих працівників відповідно до чинного законодавства.
На засіданні були заслухані 15 керівників підприємств, які за інформацією Пенсійного фонду мають ознаки недотримання законодавства стосовно розміру заробітної плати керівника, переведення найманих робітників на скорочений робочий час, переукладання трудових договорів на договори цивільно-правового характеру.
Запрошеним керівникам підприємств надана інформація рекомендаційного характеру стосовно підвищення особистої заробітної плати та дотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці найманим працівникам.
Звертаємо увагу суб’єктів господарювання міста, що Порядком здійснення державного контролю за додержанням законодавства про працю, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 26.04.2017 № 295, запроваджено нові підходи у відносинах держави та бізнесу, згідно з якими головними пріоритетами є профілактична робота та консультування роботодавців.
Запроваджується також можливість проведення, за бажанням роботодавця, аналізу стану дотримання законодавства про працю та надання рекомендацій щодо його застосування.
Відповідно до Порядку контроль за додержанням законодавства про працю здійснюється інспекторами праці.
Відділ з економічних питань
Павлоградської міської ради