Офіційний сайт Павлоградської міської ради

Лист міському голові

Декабрь 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
« Ноя    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Корисна інформація

РЕФОРМИ ТА ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ У СИСТЕМІ ОРГАНІВ ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

Март 12th, 2015 Новини Вывести на печать

РЕФОРМИ ТА ВІДПОВІДНІ ЗМІНИ У СИСТЕМІ ОРГАНІВ ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ

Міністерством юстиції України розпочато реформу системи органів юстиції України.
Відповідно до п. 1. Постанови Кабінету Міністрів України від 21 січня 2015 року №17«Питання оптимізації діяльності центральних органів виконавчої влади системи юстиції», ліквідовано Державну реєстраційну службу та Державну виконавчу службу, покладено на Міністерство юстиції завдання і функції з реалізації державної політики у сфері організації примусового виконання рішень судів та інших органів (посадових осіб), з питань державної реєстрації актів цивільного стану, речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, договорів комерційної концесії (субконцесії), з питань реєстрації (легалізації) об’єднань громадян, інших громадських формувань, статутів фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування, якщо їх реєстрація передбачена законами, статуту територіальної громади м. Києва, державної реєстрації друкованих засобів масової інформації та інформаційних агентств як суб’єктів інформаційної діяльності.
Міністерство юстиції є правонаступником Державної реєстраційної служби та Державної виконавчої служби, що ліквідуються, в частині реалізації державної політики у сферах, зазначених у пункті 1 цієї постанови. Ліквідація Державної реєстраційної служби та Державної виконавчої служби є першими кроком реформи, перехідним етапом у реформуванні інституту виконавчої та реєстраційної служби в Україні.
Ліквідація цих служб дасть простим громадянам спрощення системи, відсутність черг та хабарів, якісний сервіс надання послуг, додаткову допомогу людям. Частина функцій служб буде передана Міністерству юстиції України, місцевим органам влади та приватним суб’єктам. Тобто кошти, вилучені за надання послуг, будуть надходити до місцевих бюджетів. Держава буде здійснювати контроль за наданням послуг місцевими органами влади. Дані громадян та майновий реєстр буде належати державі. Завдяки змінам до Бюджетного кодексу України, податки будуть залишаться на місцях, тобто місцеві органи отримають додатковий фінансовий ресурс.
Міністерство юстиції спільно з міжнародними партнерами провело аудит структури міністерства та його органів управління. Проведений аналіз засвідчив низьку ефективність роботи системи юстиції.
Головними причинами цього є:
— відсутність мотивації через низьку заробітну плату;
— бюрократія та побутова корупція;
— надлишкова кількість керівників відносно загальної кількості персоналу
(1 керівник на 9 працюючих);
— обмеження доступу до роботи в системі юстиції через необхідність мати стаж держслужби.
Ініціативи Мін’юсту:
Так, Міністерством юстиції була ініційована інституційна реформа системи органів юстиції. Цей комплекс заходів передбачає прибирання дублюючих функцій відомства, а також ліквідацію Державної реєстраційної та Державної виконавчої служб, завершення ліквідації Державної служби захисту персональних даних, скорочення працівників Мін’юсту, Укрдержархіву, територіальних органів юстиції та ГУЮ в областях.
6 лютого 2015 року відбулося перше тестування керівників обласних ГУ юстиції, ДРС та ДВС. Випробування проходили 85 осіб. За 50 хвилин їм пропонувалося розв’язати тести та написати відповіді на 3 відкритих питання. Наступним етапом для них стала співбесіда з Кадровою комісією. До складу комісії входять як фахівці системи юстиції так і професійні менеджери з підбору кадрів.
Вперше така робота була проведена разом з провідними світовими кадровими агенціями, які погодилися надати відповідну допомогу безоплатно. Зокрема Ernst & Young Human Capital.
На тих, хто залишиться, чекає програма спеціальних тренінгів від іншого партнера — USAID.
За наслідками тестів та співбесід 47 керівників органів юстиції вищої ланки вимушені будуть покинути свої посади.
Міністерство юстиції оголосило безпрецедентний конкурс на 47 вакантних керівних посад на території всієї України.
Окрім того Міністерство юстиції України оголосило конкурс на заміщення посади заступника міністра з питань європейської інтеграції.
При цьому прибрані будь-які кваліфікаційні обмеження, щодо претендентів. Зокрема, скасована необхідність наявності досвіду роботи на державній службі. Для участі у конкурсі на заміщення вакантних посад достатньо мати юридичну освіту та досвід роботи за фахом.
Проведенням конкурсів опікуватиметься міжнародні кадрові компанії Ernst & Young Human Capital та Агентство США з міжнародного розвитку USAID.
У нову структуру мають прийти нові люди – молоді, фахові, вмотивовані і патріотичні, які зможуть працювати за новими принципами.
Також, у рамках реформування реєстраційної служби Міністерство юстиції України запроваджує он-лайн сервіси. План реформування системи державної реєстрації презентували громадськості в Міністерстві юстиції України у вівторок, 10 березня, у ході засідання «круглого столу».
За словами першого заступника міністра юстиції України Наталії Севостьянової, Державна реєстраційна служба є однією з найбільш контактних по відношенню до громадян – понад 1,5 млн. контактів щороку. Постійні скарги щодо корумпованості, черг та безпідставних відмов у здійсненні реєстраційних дій, на жаль, стали звичними для системи.
«Побороти корупцію в сфері реєстрації можна лише відокремивши особу, яка ухвалює рішення, безпосередньо від громадянина, який подає документи до реєстраційної служби» — підкреслила вона.
Наталія Севостьянова повідомила, що мова йде про досвід Грузії у системі реєстраціїі з застосуванням системи фронт та бек-офісу. В фронт-офісі лише приймаються та обробляються документи, а в бек-офісі ухвалюється рішення про реєстрацію чи відмову у такій реєстрації. За словами першого заступника міністра, ідея реформування також полягає в тому, щоб позбавити узурпування державною службою окремої функції.
«Ми вважаємо, що на сьогоднішній день немає необхідності лише Міністерству юстиції виконувати цю функцію. Ми маємо на меті поступово передавати функцію реєстрації іншим суб’єктам – це і органи місцевого самоврядування, і нотаріуси. Коли буде багато пропозицій на ринку, то також будуть усунуті корупційні ризики», — пояснила вона.
Перший заступник глави державної реєстраційної служби Артем Янчук у ході засідання презентував електронні сервіси, які започатковує Мінюст. Зокрема, мова йде про можливість отримати електронний витяг, виписку та електронну довідку в режимі онлайн без візиту до реєстраційного офісу.
«Ми запроваджуємо можливість електронної оплати послуг з надання інформації з реєстру. Скориставшись кредитною карткою, яка автоматично посвідчує вашу особу, ви сплачуєте за послугу та отримуєте електронний витяг», — пояснив Артем Янчук.
В цілому, за словами першого заступника глави державної реєстраційної служби, протягом минулого року органами юстиції було видано більше 1,3 млн. різноманітних довідок та витягів. На цю роботу припадає близько 50% навантаження кожного працівника системи юстиції.
Також Артем Янчук повідомив про інші пілотні проекти, що вже функціонують в рамках реформування реєстраційної служби.
«Мова йде про пілотний проект «екстериторіальність», який стосується Вінницької та Київської областей, коли громадянин може подати документи незалежно від місця свого знаходження в межах цих областей. Система вже виправдала себе і може бути розповсюджена на території всієї України. Крім того, ми запровадили проект «модельний офіс» у Харкові, Львові, Дніпропетровську, Чернігові, Києві і Черкасах, в рамках якого буде відпрацьовано систему фронт-та бек-офісів», — додав Артем Янчук.

Реєстраційна служба Павлоградського міськрайонного управління юстиції

Павлоград на карте

Павлоград на карте

Афиша

Афіша Павлоградського драматичного театру жовтень

Останні надходження

  • Вітання з Днем енергетика
  • Рішення 58сесії VIII скликання
  • У бою за Україну загинув наш земляк Денис ЗУБАНЬ
  • Підведення підсумків співпраці міста з ПРООН та плани на 2025 рік
  • Як запобігти негативного впливу комп’ютера на здоров’я дитини (поради для батьків)
  • Ремонтні роботи по відновленню покрівель будинків тривають
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Павлоградської міської ради від 11.01.2023 № 4 «Про формування, облік та надання житла для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб»
  • Про внесення змін до фінансового плану КНП «Павлоградська міська лікарня №1» Павлоградської міської ради на 2024 рік
  • Вдячність від захисників
  • Рідні загиблих павлоградців отримали нагороди посмертно
  • Відбулася 58-а позачергова сесія депутатів Павлоградської міської ради
  • Про внесення змін до рішення виконавчого комітету від 11.12.2024 р. №1861/0/3-24 «Про передачу нежитлового приміщення»
  • У бою з ворогом загинув павлоградець Олексій ЛЕБІДЬ
  • У Павлограді триває реалізація проєкту з облаштування житла для внутрішньо переміщених осіб
  • Про надання ФОП Беленбаші М. дозволу на розміщення зовнішньої реклами у місті